".A sok buzi veri a nyálát holott az a cirka 6 ojró egy szaros bigmac menü ára osztrákiában"
Jah, de még milyen bunkók ráadásul. Nem ismerik el hogy szarrágók, hanem inkább szerencsétlen Leftyvel kötekednek hogy milyen pénzéhes banda a neoqb... Érdekes, én annyit keresek kb. mint amennyi kint egy munkanélküli segély, mégsem zenél a szám hogy lehúznak.
"Ezt remélem gyorsan helyrehozzák a neoqb-s fiúk, mert a WOP-ot irgalmatlan ütemben fejlesztik ... amint komolyabb szimmé válik, egyre potenciálisabb ellenfele lesz a ROF-nak ..."
Ezzel nem értek, egyet. Más éra, más jellegû játék, realizmusban messzer elmarad, nem hiszem, hogy nagyon befolyásolni fogja a RoF-népszerûségét. Akkor már inkább konkurrense lehetne (a Wop) az Il-2-nek, de azt a szintet még sokáig nem fogja elérni.
Nekem is emiatt ment el a kedvem az egésztõl.A faxom fog 10 perc játék után 5 percet várni a szaros töltésre.Pedig amúgy meg qrvára élvezem a gémet és 99%, hogy a az új fokkert is beszerzem.Leszarom, hogy teljes áron adják vagy nem.A sok buzi veri a nyálát holott az a cirka 6 ojró egy szaros bigmac menü ára osztrákiában.Azért arra kib*szott kíváncsi lennék, hogy akiknek sír a szájuk azok egy héten mennyit költenek sörre, borra, füvescigire.. Idióta barmok.
"Egy szimpla RESPAWN hihetetlenül meg tudja dobni a játékot ..."
Senki sem szeret öt-tíz perceket várakozni két repülés közt. Ezt valahogy meg kell oldani. Mint korábban is említettem, ha lennének kifejezetten multi-mapok, amik kevés memóriát foglalnak, akkor talán nem lenne annyi töltögetés, pörgõsebb lenne az egész.
Bár mostanában nem repkedek, BF:BC2 béta van xD azért egy dolgot látok ...
HA a ROF olyan multit tudna csinálni mint a WOP, akkor sokkal többen lennének a neten ... Egy szimpla RESPAWN hihetetlenül meg tudja dobni a játékot ...
Nem sokat multiztam WOP-al, mert csirke vagyok, és ott SIM mód alatt nem érdemes multizni (Ugyanis Realistic-on a radar miatt egyértelmû Spit fölény van ...) én meg nem merek még SIM-es játékokba becsatlakozni, mert nem ismerem meg gépeket, de ettõl függetlenül ott nagyon élvezetesek és pörgõsek a csaták!
HA valaki coop-ot akar arra is megvan a lehetõsége, ha valaki dogolni akar, akkor arra is ...
Ezt remélem gyorsan helyrehozzák a neoqb-s fiúk, mert a WOP-ot irgalmatlan ütemben fejlesztik ... amint komolyabb szimmé válik, egyre potenciálisabb ellenfele lesz a ROF-nak ...
Én is kérdeztem, javul-e, de nem jött válasz ...Remélem semmi komoly gond nincs!
Ugye Papa!
Valahol olvastam, hogy a Teve méltó ellenfele volt a bömös motorral szerelt D.VII
Nemtudom mi lehet Papa kollégával.Már kezdem hiányolni én is.
Papa mesterrõl semmi hír? Kezdem aggódni miatta, már vagy tíz napja nem írt ide...
Ok. soha nem is utaltam ilyesmire.Ha kijön a patch, és nem olvad el a processzorom, csatlakoznék hozzátok multiban ha lehetséges. Remélem megoldják a kisebb dogfight térképeket is.
Érdekes adatok a DVIIF-rõl a hivatalos fórumon találtam:
"This, coupled with a butterfly throttled, altitude compensated carburation system, enabled it to develop it's maximum HP at 2000 meters, rather than at ground level, where the air has maximum density. At 2000 meters, the BMW IIIa developed 200HP. The 180HP Mercedes IIIa developed @ 120HP at that altitude, reflecting it's rapid falling off of power as altitude increased. Without altitude compensation, and a carburator tuned to develop max HP at Ground Level, the BMW developed 240 HP.
Climb Rates with the BMW were MUCH faster. Take a look:
Climb to 5000 Meters (16,400 Feet): Mercedes IIIa 180 HP, in 31.5 Minutes.
Climb to 5000 Meters (16,400 Feet): BMW IIIa 185 HP, 16.0 Minutes."
Ha jól lesz lemodellezve, ez a gép nagyon kemény ellenfél lesz.
Február végét "jósolják" a fejlesztõk.
VAn oylan gép amivel hamarabb lelehet lõni a másikat és van oylan amivel kicsit el kell játszadozni de ez a szoftver vagy a pilóta hibája.Egyébként van oylan, hogy a Tevével is 3-4-5 percet kergeti az ember az ellent mire letudja szedni.Nincs ezzel semmi baj szerintem.Viszont a motor tönkretételét továbbra sem értem.Vagy hagyod tulpörögni sokat és sokszor vagy nem nyitod ki megfelelõen a hûtõt, esetleg eltalálnak és nem veszed észre.
Olyan jellegû hiba nincs a D.VII-el, hogy bugos lenne vagy ilyesmi.Ez 100%
Ja igen. Valaki olvasott megjelenési dátumot a patchre..?
Hi-hi. Csak arra utaltam,hogy nem azt mondtam -annyira nem megy a DVII , hogy képtelen vagyok lelõni vele akár egy gépet is-...a gondom csak az volt , míg a dVII 2-3 gépet lövök le 10 perc alatt, (és kinyírom a motoromat is) addig az Albával gyakorlatilag az elsõ négy gép 4-5 perc. És ezt tartottam furának. De ígérem nem hozom elõ többet ezt a dolgot
Nem egészen értem a kérdést
Szóval Fokker D.VII -el mentem én és Tevét is és S.E.5a-t is leszedtem vele.
Ha mégsem ez volt a kérdés akkor izé :)
Leon! A második ellen a teve a fokkernál?! Vagy én néztem el?
Bízzunk benne hogy pár hónapon belül feljavítják az online részt. Biztosan õk is látják hogy üresek a szerverek.
Szerintem egyelõre sokan elvannak az offline résszel (jómagam is), de ez egy idõ után lecseng, és ha az online játék nem fog meg jóval több embert, akkor behalhat a project. (Ne legyen így!) 50 fanatikus kedvéért nyilván nem fogják ontani az új gépeket, tartalmakat.
Ezzel az a baj, hogy most szombat este f9-kor is csak 17-en vannak fenn a játékban online...
Valahogy nagyon fogni kellene az embereket... Mert jó kis játék ez...
Ahogy ott olvasom, a népek nagy részét abszolút nem zavarja, ha pénzes gép lesz. Van 1-2 nóóórmálisMargit? akinek semmi sem elég jó és a kakán is bogyót keres. :D
Igaz, a dogfightra szükség van. Nem vagyok 12 éves ugri-bugri gyerek, de néha már nekem sincs türelmem az ötperces töltögetéshez, és ha meghalok akkor hosszú percekig várakozni hogy újból repülhessek. + még a jó kis asztalra kidobások.
-Dogfight mód kell (csinálják ha minden igaz)
-kisebb, kevesebb memóriát foglaló mapok is kellenek. Így talán 'restart' esetén nem kell mindent újból betölteni a gépnek, hanem AZONNAL újra játszhat az ember. Ez utóbbit asszem meg is írom nekik, persze javaslatként, normális hangnemben.
Engem az zavar, hogy egy óra játékból aránytalanul sok idõ megy el töltögetéssel, várakozással. Különösen a Wings Of Preyhez képest durva a különbség.
D.VII - ha ingyen lesz örülök neki, ha teljes árú lesz akkor megveszem. Nehéz meghúzni a határt hogy akkor most honnantól számít valami új gépnek.
Gondoljunk bele, mi lenne a helyzet, ha a RoF második vh-s program lenne: kijön mondjuk alapból az FW190A4-el. Utána a Dorát diszkontáron kéne adniuk? Szerintem a teljes ár is jogos, hiszen az sem magas a minõséghez képest. Jó hogy nem számolják ki munkaórák alapján eurocent pontosan az árát...
Nem vagyok nagy FSX-es, de basszus, van ott a RoF-hoz képest sokkal gyengébben kidolgozott gépek vannak 20-30euróért. A neoqbnál annyi pénzért vagy öt gépet lehet venni.
Biztos vagyok benne hogy idõvel minden problémát orvosolni fognak:a mûködõ szélzsákot is megcsinálták, D.VIIF kellett, megkapjuk, lesz rendes mission generator: folyamatosan dolgoznak, tartják a kapcsolatot a felhasználókkal - ezt meg kell becsülni, és türelmesnek kell lenni.
Ott van a rohadt iRacing (autószim): két éve nem tudják (vagy inkább nem hajlandók) megoldani, hogy a körökön belül szektoridõket mérje a program! Egy olyan program, aminek 20dodó a havi elõfizetési díja, és egy autó 15USD! És még rengeteg ilyen hiba van, amire magasról szarnak a fejlesztõk. Pedig õk biztos nem annyi pénzbõl gazdálkodnak mint Leftyék. Nagyon komoly munkát végeznek, a jó szándékukat és a hozzáállásukat kritizálni pedig igen bunkó dolog szrntm.
Nyilván vétenek hibákat, de alapjában véve szerintem rendkívül korrekt csapat.
Írd le ( PM-ben ), hogy mit szeretnél, a fiam lefordítja ( legalább gyakorol vizsga elõtt ) én visszaküldöm Neked, Te meg beteszed a fórumra. ;)
Komolyan!
akkor tényleg befoghatná a sok unatkozó gazdag majom, ha teszem azt az új patchben benne lenne a dVIIF, 0 dollárért. tényleg nem értem ezeket, bármit csinál a neoqb, nekik semmi se jó. sajnos nem tudok jól angolul(olvasni még csak-csak, írni már kevésbé), de nagyon szívesen elküldeném ezeket az elégedetlenkedõket a halál faszára. vagy ami még jobb: kihívni mindet multizni, és szétrobbantani a seggüket. egyébként sztem ha lenne online VB, a mi kis csapatunk itt az SG-n nagyon ütõképes lenne co-opban világviszonylatban.
@ VO101 tvr : Elõzõ hszem nem kifejezetten Neked ment :) nehogy félreértsd.Vagy mittudomén :D
Ez a része engem teljesen hidegen hagy.Nem érdekel, hogy az AI így repül egy humán meg máshogy.Jól érzem magam a rulettel is és szerintem csak ez számít, semmi más.
Valószínûleg akkor is megveszem az újabb Fokkert ha teljes áron adják pedig én sem "keresek" valami hûdefaszán.A többi fasztarisznya meg aki sír az off fórumon bekaphatja.Örülniük kellene, hogy egyáltalán van egy cég aki hajlandó egy ennyire rétegjátékot készíteni nem mellesleg úgy, hogy messzemenõkig figyelembe veszik a nép óhaját.
Cirka 26 éve foglalkozom a számtekkel és kb. ugyanennyi ideje a gémekkel de nem igen rémlik még egy ilyen cég.Sõt, a jellemzõ inkább ennek pont az ellentettje.
A legesleglényegesebb az lenne, hogy játékosközösséget kellene valahogy összehozni.
Az, hogy egy normál szombat este kb 20 ember látok online repülni... Hát elég vérszegény. Miközben az il2 lobby-n ugyanakkor még most is simán összejön 5-600 online játékos.
Mert ez így nem fog vezetni sehová. Azt a dogfight szerver dolgot kellene nagyon-nagyon erõsen összehozniuk, az biztosan javítana a dolgon, mert jelenleg az online rész halott. Nem is tudom, már miota nem repültem, mert nincs kivel... Offline pedig csak lõgyakorlat. Ami ugyan erõsen rámférne, de egy idõ után uncsi...
Érdekes kérdés, hogy az új F VII mennyibe kerüljön. Alapban ugye ingyenes volt, azaz a játék alapárával kifizettük. Ehhez képest, ha a grafikai modellhez érdemben nem nyúlnak, csak a repülési paramétereket írják át, ez kétségtelen, hogy nem egy teljesen új gép árát éri. Féláron ha adják senkinek szava nem lehetne.
Hát igen, van akinek semmi sem jó. Már nem tudom kitõl olvastam, de egy fejlesztõ mondta, hogy vagy a saját elképzelései alapján dolgozik és végül sikeres lesz, vagy folyamatosan a játékosok kívánságait figyelembe véve, akik soha nem lesznek elégedettek.
Van benne valami. A sok sírás után itt a BMW motoros D.VII, meg sem jelent, de már megy a fika... Nem értem az embereket.
"Nekem éppen ez a bajom, hogy az AI nem igazán szereti a BnZ-ot. Még ha észrevehetõ is hogy próbálja a sebességét és magassági elõnyét tartani pl a SeVa."
Van benne valami. Az AI elég jól eltalálja azt az emelkedési szöget, hogy pont ne tudd becélozni a gyengébb német gépekkel. Viszont nem tud hirtelen lecsapni, hiányzonak az igazi b'n'z attakok.
Én is! Bár, amennyire én tudom tipikus RoF-dogfight körülmények között (fák lombjai és épületek kéményei közt repülve :) nincs jelentõs erõfölénye a Mercedes motoroshot képest.
Hivatalos fórumon kikészítenek az emberek.Pár idióta elkezdte verni magát hogy csak pénzlehúzás lesz a D.VIIF, mert az ugyanaz a gép, csak át lesz írva erõsebbre a motorja oszt kész. Meg hasonló nyavalygások.
Komolyan mondom nem értem õket: se szeri se száma nem volt a kéréseknek, hogy készítsék el a BMW-Fokkert. Most megcsinálták. Nem mondták hogy fizetõs lesz, bár nem is cáfolták. Erre mindenki csak kekeckedik meg húzza az orrát.
Meg hogy milyen drága így a RoF. Amerikaiak meg németek írkálnak ilyeneket. Basszus, még magyar viszonylatban is szar fizum van, mégsem sajnálom egy BigMac menü árát egy gépre. Nem a gépek drágák, õk a szarrágók. Ott az FSX: vannak hozzá letölthetõ gépek 40-50dodó darabja, meg letölthetõ repülõterek 20 dollárért. Van akinek ez is megéri.
Én a neoqb helyében már párszor elgondolkoztam volna rajta, hogy hagyom a francba ezt a projectet: folyamatosan keményen dolgoznak a fejlesztésen, figyelembe véve a vásárlói igényeket, erre csak fikázás és sírás a hála. A sok fikázó sem tudna még egy ilyen korrekt dev.teamet mondani.
Nekem éppen ez a bajom, hogy az AI nem igazán szereti a BnZ-ot. Még ha észrevehetõ is hogy próbálja a sebességét és magassági elõnyét tartani pl a SeVa. Humán biztosan teljesen másként csinálja ezért nem mérvadó a gépek teljesítményének megítélésében az orosz rulett.
Egyébként számomra is meglepõ, hogy az irodalomban egyébként igen elismert F VII. mennyire gyenge teljesítményt nyújt a játékban az angol gépekkel szemben.
Tegnap toltam egy kicsit Fókicával ( D.VII ), igaz "csak" a gyári ruolettet és nem humán gémer volt de még a Tevét és a S.E.5a-t is sikerült levadászni.Igaz nem 1/2 perc volt de meglehet csinálni vele.Marha kíváncsi leszek a bömös motorral szereltre!
Respawn ja, jó lenne. Meg egy-két kisebb map, hogy ne kelljen szerencsétlen PCnek felnyomni az agyába egész Franciaország föld- és vízrajzi térképét minden egyes mission alkalmával.
Nem tudjátok véletlenül, hogy a "store"-ban kapható "bundle" packek még vásárolhatóak? Árban jobban jönnék ki, mert szeretnék egy Fokkert meg egy Tevét, és pont van egy ilyen kombináció.
Félreértettél. Olvastam ugyan , hogy a korai verzió jóval gyengébb motorral volt felszerelve, de nem gondoltam , hogy ezt a verziót modellezték le alapból. Így viszont érthetõ miért nem volt jobb egyértelmûen az Albánál, mint ahogy minden irodalom szerint az volt(jóval jobb, bár a hideg adatok között talán nem olyan nagy a különbség).
Miért, mi nem stimmel vele ?Semmi baja a D.VII-nek.
A játékban jelenleg a gyengébb, merci motorral szerelt gép van.
Ez nem hiba.
Jelenleg még nincs igazi dogfight mód a játékban, csak co-op. Konkrétan most sem nevezik meg a Dogfightot, csak ennyit írnak:
"Simultaneously, we are working on the new multiplayer mode."
+ egy elõzõ hírben lévõ képen látható volt egy Dogfight opció...
Tényleg jól mûködik ez a ketyere, már csak azt kell kitapasztalnom, hogy hová kell kényszritenem az ellent, hogy kihasználhassam a magassági elönyt és beeshessek mögé...
Az biztos, mkor az AI alkalmazza ellenem akkor jól bevlik neki mert a fokkert egyszerüen nem lehet rátartani elég ideig.Mire elég közel jön addigra elvesztem a lendületet és alábukik az orra...még sok munkám van mindkét oldal gépeivel...ez van. Amúgy sima orosz rulettben milyen az nehézségû az AI?
Teljesen különbözõ harcmodort kívánnak meg a szövetséges és a német gépek ... Bár van olyan német gép ami állítólag jó BnZ-re, nem sokan preferálják (Pflaz DXII).
Én elég rég repkedek ROF-al, de a BnZ az nem fekszik egyszerûen :) Turn and Burn azaz fordulóharc inkább, de az a könnyebbik, az tény ...
Sajna mostanában ritkán reppenünk online, de ha gyakrabban lenne repülés, és a 2 BnZ pilóta összeszokna, akkor irgalmatlanul megkeserítenék a német oldalon játszó pilóták életét xD
Nekem igazából csak az alap gépek vannak meg még, azok közülpedig az alba a legjobb kompromisszum...azt hiszem,
csak azért vetemedek a spad-ra mert jó érzés lenne tudni, ha kell azzal is elbánok két német remekkel.
És azt még még nem figyeltem, hogy mennyire tud felfelé kúszni, de kanyarban nagyon hamar lelassul...majd meglesem hegymenetben hogy muzsikál.THX
A SPAD az Boom and Zoom gép, nem szabad azonos magasságban fordulóharcba keveredni sem az Alba-val, sem a Fokkerekkel ...
TVR mester és RedRiot tudna neked errõl többet mesélni, bár õk SeVa-val repülnek, de ott is BnZ-t kell alkalmazni, ha életben akarnak maradni ...
Nagyvonalakban annyi a lényeg, hogy magassági elõnybõl nagy sebességgel kell lecsapni az ellenfélre, majd gyorsan visszahúzni, és újból magasságot gyûjteni, hogy az ellenfél ne tudjon utolérni, vagy rákényszeríteni a fordulóharcra ...
A német gépek lassabbak, de lényegesen fordulékonyabbak mint a szövetségesek, kivéve a Tevét :)
HA fordulózni szeretnél akkor a Német gépekkel gyakorolj, ha BnZ-zni akkor SPAD vagy SeVa.
Az S.E.5a-n már volt magassági trimm csak a játékba nem tették be érthetetlen módon.
Szia. Ezek a repülõgépek szinte kivétel nélkül erõsen farnehezek, tehát már egy minimális sebességnél is emelni akarják az orrukat. Trimm pedig még nem volt rajtuk (ha jól tudom), tehát normális, hogy nyomni kell a botot.
Szembõl támadni vadászgépet nem tanácsos, mögé kell kerülni lehetõleg, ezt már akkoriban is (1. vh) felismerték (Dicta Boelcke) és egészen a mai napig érvényes, már ami a fedélzeti géppuskákat/gépágyúkat illeti. Túl nagy esély van az ütközésre, arra, hogy az ellenfél is eltalál téged, és az összeadódó sebességek miatt nehéz is a célzás.
Nem ismerem jól a SPAD-ot, és jó taktikát mondani nem lehet röviden, de tele van az internet air combat manõverek leírásával, légiharc alapokkal, szóval sok infót lehet találni. Javaslom, hogy a játékban orosz rulett módban gyakorolj a kedvenc gépeiddel, elõbb utóbb ráérzel a mozdulatokra. :)
sziasztok...hmm két napja pangás...mind1, ha erre jártok tudassátok már velem, hogy normális-e a magassági kormány folyamatos felfelé kunkorodása, mert igen bosszantó folyamatosan nyova tartani a botot...köszike....mellesleg a spad-nak mi a trükkje? képtelen vagyok megcsinálni az utolsó traininget. Már az alba leradíroz, ha pedig szemböl támadok, képtelen vagyok pontosan lõni, részben az mezei logitech joy-om miatt.
Eszembe jutott valami ... Tegnap volt szerencsém végre egy jót Battlefield-ezni a jó öreg coRDHA-s arcokkal, és ott a komunikáció nem TS-.en vagy Ventrin ment, hanem egy Mumble nevû programmal ...
Open Source cucc, de valami hihetetlen milyen jó hangminõsége volt ...
Ráadásul, ahogy nézem a Mumble.hu-n lehet szobát reggelni, lehet egy próbát megérne majd ...
Ha már itt tartunk: Papa mester: Mi újság? Gyógyulgatsz már?
Remélem de :) Ha valaki otthon van, az megnézhetné, mert elvileg már vége is xD
Ma szerver-karbantartás van neoqb-éknál. Csak nem a peccset rakják fel???
Mûszerfal téren nekem az SE5 a kedvencem. Minden lényeges mûszert tartalmaz, ráadásul viszonylag olvasható. Hasznos hogy van sebességmérõje, az optimális emelkedést könnyebb így eltalálni. Fõfok és olajnyomásmérõ is van, bár a vízszintesen fekvõ magasságmérõ kis megszokást igényel. Ráadásul minden nagyjából együtt van, nem szétszórva a pilóta körül, meg a szárnyakra csavarozva meg egyéb extrém helyeken. (Egyébként csekkoltátok már hogy a DFW-nek a bal alsó szárnyán van az iránytû? :)))
Van egy unoffisöl gájd is a ROF-hoz, abban a játékban szereplõ gépek nagy része ki van tárgyalva ezügyben ...
A Squadron-Signal sorozat nagyon jó, keresd az "in action" és a "walkaround" féléket. A másik az Osprey Publishing - Aircraft of the Aces sorozat, szintén kiváló olvasnivaló. :)
Köszi szépen, akkor marad a "simple gauges"
Esetleg meg tudnád mondani, melyik "szakirodalomban" tudnék a többi típus mûszerfal-elosztásának utána nézni?
Na ez igaz. Annyit még segítenétek, hogy a bazinagy fordulatmérõn, és az iránytûn kívül mi az a két másik óra? Az egyik jobboldalt van a fordulatmérõvel egy síkban,a másik a kabinfal és a mûszerfal találkozásánál szintén jobbra.
Nincs, ha túl meleg a hûtõvíz, akkor teafõzõset játszik a radiátor a fejed felett xD Látszik, hogy kicsap a gõz ...
Nem tudjátok véletlenül, hogy a Dv.-ös Alba mûszerfalán van-e olyan óra, ami a motor vagy a hûtõvíz hõmérsékletét jelzi?
Valami idõpontot nem tudtok mikorra ígérték a javítást?
Nos, urak, bár kicsit elpunnyadtunk a hónapban, azért közeleg a hónap vége ... ki mit gondol: kapunk új peccset a hónapban vagy nem ...
Ez az új GameMode-os cucc kijöhetne már, kiváncsi lennék a Dogfight szerverekre ...
Kösz Fokker, megpróbáltam a joy-os padlockos megoldásodat, kicsit szoknom kell még, de jól mûködik.
Tényleg hajlamos néha a nézelõdést irányító billentyûkkel összehülyülni, remélem a következõ tapasz megoldja a problémát.
Csatlakozom. Nekem is csak a külsõ nézet van engedve..orosz rulettban 8. gyõzelem az új rekordom! ha jól láttam megint egy Camel volt, elfogyott a lõszerem. Nekem amúgy nincsen sem pedálom, sem track-em , viszont régen sokat nyomtam az Iljusinnal. Egy régi versenyen sok srác az egyik kezével az egérrel nézegetett!!! Bár akkor vagy ez volt vagy a joy.
én sem használok semmi mást, csak padlockot. padlock miatt fölöslegessé válik az ikon.
Ja, én is ugyanolyan beállításokkal repülök mindig offline mint online :)
Tovább is kell kergetni az arcokat rulettben :) Viszont a DR1-est még mindig nem tudom lelõni ... hamarabb lezuhan a nagy kergetõzésben mint ahogy elkapnám :)
Ha néz az ember archív felvételt akkor lehet látni, hogy bizony IRL is tekergették / tekergetik a fejüket a pilóták ( még a mai pilóták is ha dogolnak vagy célt keresnek, asszem a diszkóverin ( kanadai ) ment sorozat meg a spektrumon ( ausszik ) amiben kiválóan meglehetett figyelni).
Egyébként kikapcsolt ikonnal egy-egy gép levadászásának ideje igaz, hogy megnõhet a RoF-ban viszont qrva nagy feelingje van nekijjjje.Én mióta multiban úgy röppentünk azóta offmódban is kikapcsolva repülök.Rohattjó!
A TrackIR/FreeTrack-ben leginkább az a legjobb, hogy magán a feelingen dob egy nagyot ... Jobbra fordítod a fejed - jobbra fordul a kép, balra fordítod - balra, mintha bent ülnél Te is a gépben ...
Az tény, hogy könnyû elveszíteni az enemy-t így, ikonok nélkül ... múltkori multiban mondta valaki, hogy rossz irányba fordultam és így vesztettem el az üldözöttet ... Nos ez gondolom régen is így volt, sok múlik azon, hogy tudod-e rendesen követni az enemy-t ...
Természetesen engem sem zavar, hogy be van kapcsolva, qrva nagy kitolás lenne kikapcsolni, akiknek nincs valami fejmozgás érzékelõjük, azok hihetetlen hátrányba kerülnének ...
Csak érdekelt, hogyan mûködik :)
Ettõl függetlenül tartom azt az álláspontomat, hogy sem a TrackIR, sem a pedálok, sem az X-52-es nem tesznek jobb pilótává xD Egyszerûen megkönnyítik és élvezetesebbé teszik a repülést :)