Valamelyik este én is próbálgattam, de nem jött össze ... asszem a blippelés maradt ki, mert napközben olvasgattam, este meg eszembe jutott, gondoltam kipróbálom :)
Na majd talán ma este letesztelem :)
Érdekesen hangzik. Tervezgetek egy "egész estés" :D Rise of Flight videót, Voss légiharcának bemutatását. Jó ideje gondolkodtam, hogy ezt a manõvert hogy a fenébe fogom megcsinálni... Rugdaltam a pedált jobbra és balra is, közben a botot az ellenkezõ irányba és elõre nyomtam, de elég csámpás lett. A pedált megtaposva viszont nagyon megcsúszik, látványos és szinte ugyanaz, mint a CGI videóban.
A hivatalos fórumon írta vki, hogy sikerült neki a "kézifékes" forduló a Dr.1-el. Az a fajta, amit a History Channeles filmben csinált Werner Voss.
"This type of turn is called a Rotary turn. The best way to do it is to blip your motor off, then suddenly kick hard right rudder, roll hard left, and let the motor back to full power, all at once. Done correctly you will turn 90 degrees or better in an instant, do it wrong and you are in a spin. This move was mastered by the Aces, and gives Rotary Aircraft a big advantage, if you can pull it off. The Nieuports in the game *should* be able to do it too, but I am not sure they FM for those two A/C support it. The DR1 and Camel can both do it, but the Camel is more dangerous to try this with.
EDIT: The DVIII can also do this."
Otthon ki kéne próbálni...
sztem ez az eset annyiban hihetõbb, mint a dr1-es bug, hogy itt egy komplett alsószárny egyben maradt, ami adhat még felhajtóerõt. ami miatt mégis bug, hogy egyrészt nincsenek meg a merevítõk, tehát legalább hajladoznia kéne; másrészt egy szárnnyal hamarabb át kéne esnie mint kettõvel. egyszer én is leszálltam így, és csak annyi különbséget éreztem, hogy csûrõ nélkül kell repülni. a siklás tök u.olyan mint 2 szárnnyal. legalább hamarabb zuhannia kéne, vagy végig remeghetne az egész.
Nekem is leesett már párszor a fejes és akármennyire is gagyi szar munka a ClipPro nem tört el.Csak ott jött szét ahol lehet mozgatni tudod, de azt ugye simán vissza is lehet tenni.Azért lehet én is csinálok majd valamit helyette.
Jaja, a #4086-os hsz-ben írtam róla kisebb összehasonlítást :)
Kényelmesebb, mivel sokkal csak felpattintom a TrackClipet, elindítom a Trackir-t és kész ... nincs "connect - start - indul - nemindul" mizéria :)
Ráadásul valahogy jobban kezeli azt is ha valamelyik pont nem látszik, vagy bevilágít a fény :)
A FreeTrack hajlamos kicsit megbolondulni, ha valami (egy pillanatra persze ...) kitakarja az egyik ledet pl. ... Nos a TrackIR SW elég jól lekezeli a dolgot, ilyenkor nincs pörgés vagy megakadás ... temészetesen ha sokáig van kitakarva akkor ez is megáll, de amúgy szuper :)
Eltartott egy darabig amíg belõttem rendesen magamnak, de azóta megy szépen :)
Az eredeti TrackClip Pro-t meg eltettem a szekrénybe, nehogy valami baja legyen, amilyen béna vagyok :) Helyette a jó öreg FT-s Clip-et használom, csak átalakítottam, hogy megegyezzen a mérete az eredetivel ... azt úgysem sajnálom, pikk-pakk bármikor rakok össze újat :)
Köszönöm kérdésed, már alakulnak a dolgok, de még a reumatológiára járnom kell.. Plusz egy kis szemlélet váltást is be kell vezetnem... :)
a videó. Mondjuk én amiatt tettem fel, mert szerintem ez hasonló bug, amit Leon kolléga mutatott a dr1-el.. :)
TrackIr: Annak nagyon örülnék Dummy, köszi szépen a fáradozásaidat! :) Tetszik a cucc?
Urak, feltöltöttem egy vidit, és ezt a kommentet írták:
General:What the in the fokkering world have you done to this plane!!!!!????????
Meg tudná valaki mondani, h ez mit jelent? :)
Köszönöm! :)
Így van, az gyári DGEN nem valami jó. A háború (és az egyes színterek csatáinak) kimenetele nem befolyásolható. Talán a lelõtt gépek befolyásolják a következõ küldetésben az erõviszonyokat, és a lerombolt hidak, épületek úgy maradnak, de kb ebben ki is merül a dinamizmus.
Az EnjoyR féle DGEN patchekben inkább a tartalom a jó, nem a dinamikus jelegg, rengeteg korhû szkin, sokféle földi jármû és épület, légvédelem a pályákon, sok a küldetésedhez nem kapcsolódó egyéb egység a levegõben, stb.
Ami sokkal dinqamikusabb szerintem a Paul Lowengrin féle DCG (Dynamic Campaign Generator). Eredetileg CFS-hez készült generátor. Itt tényleg sok mindenre hatással van, amit egy-egy küldetésben csinálsz. Pl.: földi harcok folynak, a ground attack küldik befolyásolják ennek az eredményét, így a frontvonal alakulását. Költözni kell ha az ellenfél földi erõi közelednek a repteredhez, vagy ha túl távol húzódik a frontvonal. Ha konvolyokat lõsz ki (esetleg hidakat rombolsz le) az ellenségnek hadtáp gondjai lesznek, lehet fel sem tudnak szállni bizonyos századok. Ha sok gépet veszítünk, akkor csak régebbi géptípusok kerülnek elõ a tartalékból, amíg nincs utánpótlás. Satöbbi.
Ízlés dolga kinek melyik jön be, de mindkettõ jobb mint az alap DGen
Ráadásul abban úgy van ez megcsinálva azt hiszem hogy az utánpótlást befolyásolja hosszabb távon a tevékenységed,de a háború kimenetele természetesen nem változhat meg ettõl.Tehát történelmi határokon belül maradnak a változó dolgok.
Igen,nekem is ez jutott eszembe hogy talán már az alap IL-2-ben is volt dinamikus kampánygenerátor,csak a gyári nem volt annyira jó és késõbb több Dgen is megjelent hozzá.Még külön telepíthetõ változatai is voltak.
"the air collisions are great, very realistic but i think it takes too long to shoot down a plane on this game, the guy was shooting that plane from up close for like 2 minutes and nothing happened"
:D:D:D
Meglesz a kütyüm, akkor visszatérünk az IL-2 témára... egy kis segítség nem fog ártani! :)
Falcon-t meg próbálgasd... nem szép, de nagyon jó! ;)
OFF: Il-2-ben van dinamikus hadjárat.
Az alap játékban ha Career-t indítasz, és a kiválasztott kampánynak a leírásában ott van, hogy dinamikus, akkor az az.
A gyári kampány generátor elég ratyi, de van két 3rd party generátor, amik elég élvezetesek. Ha érdekel az Il-2 topickban kifejtem. Persze a Falcon-hoz nem tudom mérni, azzal a játékkal is mostanában ismerkedek, eddig nem repült ww2 utáni szimeket. :)
Bizony bizony! Ha elfogy a készlet, vagy elfogy a gép, nincs bevetés generálás. Mehetsz másik reptérre. Így nincs hõsködés, még a találatot kapott gépet is haza kell vinni, vagy az AI-t hazaküldeni. Átnézed a célterületet, megtervezed a rácsapást, berepülsz egy rácsapással és húzod a csíkot. Ha sokat bohóckodik az ember a célterület fölött, még nagy gyakorlattal is leszedi a légvédelem.
Volt rá példa, hogy Gundival és Viperrel bombáztunk egy repteret, és csak az mentett meg minket, hogy egymást is figyeltük, és figyelmeztettük a rakétaindításokra. Célzás közben nehéz a hatórádat is figyelni. Az SA-14 meg nem ad RWR hangot :)
Még azt is meg kell tervezni, hogy egy adott bevetésre miylen fegyverzettel mész mert nem az van, hogy visszük a cuccot számolatlanul.Készlet van ami akár kis is fogyhat ha csak elpuffogtatja az ember és az utánpótlás nem jön idõben.
Adott a két oldal, kezdeti tûzerõvel, kapacitással, és a háború ha elindul, megy magától. Akkor is, ha nem csinálsz semmit. Adott súlyozás mellett, figyelembe véve a veszteségeket is, az háború AI mindkét oldalon teszi a dolgát, így sosem lesz két egyforma hadjárat. A gyõzelemhez adott veszteséget kell okozni, és adott célobjektumokat kell elpusztítani (Victory Condition.). Mindkét oldalon van ilyen!! Ha magára hagyod, az AI folytatja magától a háborút. Egy generált küldetéshalmazból választhatsz hogy melyik feladatot akarod elvégezni, melyik küldetéseket repülöd te is, valamint a generált küldetéseket módosíthatod is. Bár arra ügyelni kell, hogy egy feladathoz több helyrõl, több kötelék adhat támogatást, ill. kiséretet.
Dióhéjban ennyi.
Nagyvonalakban azt jelenti, hogy a kampány alatt minden mindennel összefügg.Falconban jelentõsége van annak, hogy kié egy adott reptér, gyár, stb.Ha lelõnek egy gépet azzal csökken az adott oldalon harcolók száma de jelentõsége van a földön folyó ütközeteknek is vagy, hogy Te mit iktatsz ki a földi célpontok közül.Rendesen utánpótlási vonalak vannak meg minden.Szóval mint az életben ;)
Hát kb. ennyit tesz a dinamikus kampány.Ebbe ugye benne van az is, hogy ha 20* kezdesz neki akkor 20* lesz más és más az egész kampány.
Na most már akkor érthetõen tõmondatokban meséljétek el nekem ezt a dinamikus kampány dolgot legyetek szívesek.
Sejtésem van, mi ez, de élõben nem láttam még ...
Na igen.Pedig meglehet nézni a Falcont.Szerintem ha a Falconban nem lenne a dinamikus kampány már rég elfelejtette volna mindenki.
Idén lesz 12 éves a Falcon 4.0 !
Most akarok adni egy esélyt a 3rd party kampány generátornak, aztán majd meglátom ...
Mikor repülök, akkor azzal szoktam szórakozni, hogy megpróbálom tartani a köteléket, elbohóckodok (több-kevesebb sikerrel ...) de mikor megjelenik az enemy, akkor mindig gyorsabbak a Wingman-ek :) Mondjuk 5 Camelnek nem nagy kihívás egy vagy 2 Alba ...
Talán. Bár normális dinamikus kampány generálást a Falcon óta nem láttam.
Az Alba V kampányban van hogy csak körözni kell egy terület (finomító?) fölött, aztán hazamenni. Visszafelé van két bomber, de messze esik, és nehéz elérni õket adott üzemanyaggal.
A DrI kampányban is az elsõ 2 pályán mindíg 2 Nieuport jelenik meg,ezeket a wingmenek elõl le szoktam gyorsan szedni,aztán utána nem jön több antant gép.Igaz a másodlagos feladat elég kemény mikor légvédelmi teherautókat kell megtalálni és szétlõni.Nehéz pontosan eltalálni õket,nehezen nyiffannak ki,4 rácsapás után hiába találtam el az egyiket egyszer csak leszedtek.Ezek a kampányok úgy látszik elõre meg vannak írva,nem véletlenszerûen jönnek az ellenséges gépek ahogy látom.Red Baronban annyiból jobb volt hogy kiszámíthatatlan volt mikor hányan jönnek és milyen egységek,meg ugye abban hosszú történelmi kampányok voltak sok egységgel-ez az ami itt hiányzik igazából.Remélem az az új kampánygenerátor majd megoldja ezeket a dolgokat is.
Megy a repkedés, csak offline :) Szegény Papa mester lebetegedett ...
Legalábbis én repkedek, bár hétközben keveset, meló miatt ... a Career-t próbálgattam, de asszem maradok a rulettnél :) Ráadásul most elkapott az a perverzió, hogy neki kellene állni gyakorolgatni a bombázást :)
Csiszolgatom a Cameles "tudományomat" xD
Mindenki epekedve várja az új peccset ... hátha az lesz a megváltó :)
Láttad a képet amit lent linkeltem az új játékmódok hírbõl? :)
Dummy, drága barátom.Csak nem meghallgattatott az imám és sikerül pedált szerezned ?? !!
Jobbulást Papa! Remélem mihamarabb helyrejössz, utána segítek belõni a TrackIR-t :)
Mûködik szépen, felraktam a TrackClip Pro-t a szekrénybe pihenni, az lesz az ünneplõs cucc, átalakítottam a FreeTrack-es Clipemet, hogy méretre ugyanolyan legyen, és így ezt nem kell félteni :) (Ez volt szombaton reggel, azóta 3-szor esett le a fejhallgatóm az asztalról, úgy hogy rajta volt a cucc ... lehet megéreztem elõre :) )
Próbálgattam a hétvégén a WOP-os multit, béna vagyok mint az állat hozzá, de már van pár killem :) Viszont összehasonlítási alapnak jó ...
Ha megcsinálnák a ROF Dogfight részét olyanra mint WOP-ban a Dogfight (mindenki mindenki ellen ...) vagy a Team Battle (Itt meg a 2 csapat egymás ellen ... ) az nagyon komoly lenne ...
WOP-ban nem reptereken vagy, hanem a harc x km-es körzetében spawnolsz, és szépen odamész ahol a fight van és becsatlakozol ...
Élveztem, bár béna vagyok, sokszor mentettem meg csapattársat úgy hogy lecsaptam az õt üldözõ gépre, és így egérutat tudott nyerni :)
Más: kampány ... ne ezekbõl elegem lett xD Mind a ROF-éból, mind a WOP-éból ...
ROF Camel kampány: Elindul az 5 fõs Camel brigád, megvédeni valamit (Tankokat, felderítõgépeket, stb ...) körözünk - körözünk, egyszer csak megjelenik 1 azaz 1 db Alba ... kb: 20 másorperc után odaért mind a 4 Wingman, és darabokra kapták ... Mission Accomplished ... hazarepülés, leszállás, gép törik ...
Ezt 3-szor :) Bár 1-szer útközben megtámadott bennünket egy 2 gépes Alba különítmény ... Azok kicsit tovább húzták ... De mire odaértem, addigra a wingman-ek õket is leszedték ...
Na akkor pihenésképp egy kis WOP ... Találtam benne 2 nagyon idegesítõ dolgot:
1: ha leszednek mission közben (És ezt érdekes módon csak a kampányban vettem észre ...) akkor mindig úgy rak vissza a gép, hogy az összes Messzernek éppen a célkeresztjébe ...
Az egyik missiont azért kellett újrakezdenem, mert 2 Spit vs 8 Messer harcban egyszerûen úgy spawnolt a gép, hogy be a Messerek elé ...
Arra nem volt idõm hogy elforduljak, 2 másodpercen belül leszedtek ... 5-ször egymás után ...
Másik: multi: A fák csak díszek ... De olyan szinten, hogy nincs ütközésmodelljük, beléjük lehet repülni ... Na most ezt elõszeretettel ki is használják az emberek, egy srácot 5 percig kergettem az erdõben ...
Szóval érdekes ... Mindenestre könnyed kikapcsolódás lett volna, de nagyon nem értek még ehhez ... Ez a Boom n Zoom nekem nagyon nem fekszik ...
Köszi szépen, ma és holnap még kell mennem , addigra remélem tényleg mondnak valami okosat is! :)
Leon, látom Te lettél a HG! Gratula! :) Gratulálok! Igen, a BS nekem is nagyon tetszik, remélem egyszer idõm is lesz rá., bár azért érzem, hogy egy kis gyakorlás után is ügyesebb lettem,,,
Az szar Papa.Nekem ugyan "csak" lumbágóm van ( a rengeteg lõszeresláda cipelésnek köszönhetem, hogy rohagggyyyik meg ) de ez is qrva szar.Soxxor alig bírok megmozdulni :(
Eddig mûködött a dolog de most valamiért nem mûködik!Kifagy!
Van egy splitcam nevû progim ami a 15 fps-s camerámat 30fps-re toltafel!De most bekrepált valami!
Kérdésem:van még olyan progi ami ezt megcsinálja a splitcamon kivûl?
Köszi!
Köszönöm szépen a jókívánságokat srácok, a gerincemmel van valami szarság... :(
Jövõhéten lesznek okosabbak a dokik, én meg remélem nyugodtabb! :))
Leon: Szuper a BS banner-ja! :)
IL2
nem jó ,na mind 1 valaki tud mondani nekem ehhez hasonló játékot ahol van multiplayer.
Keresd meg a Rise of Flight\data\ könyvtárban a startup.cfg nevû fájlt, és keresd meg ezeket:
[KEY = account]
login = ""
password = ""
Az idézõjelek közé írd be a megfelelõ adatokat, így az induláskor már nem kell gépelni. :) Arra még figyelj, hogy összesen 72 órád van demózni, ami már a regisztrációtól ketyeg.
Elvonatkoztatva a kollégaúrtól én qrvára nem értem az embereket.
Sírnak, hogy azért nem veszik meg a szoftvert és azért warezolnak mert drága ( ez igaz, hogy a legtöbbünk fizetéséhez képest egy 10-15k-s gém drága ) de akkor amikor egy FASZA játék olcsó azt miért nem veszik meg ?
Azért mert olcsó vagy mi van ?Tényleg nemértem...
Regisztráltam hogyan tovább?
múltkor Dummy belinkelte, hogy 3000.- körül megvehetõ a játék. sztem nem pénz érte. ha itthon a dobozosat veszed, az meg 5000.- körüli. szintén nem nagy összeg. valószínûleg azért fagy, mert nincs profilod a riseofflight szerverén, vagy ha van is, nincs érvényes kulcsod hozzá. a legjobb megoldás tényleg az, hogy letöltöd a demot, ha tetszik, megveszed teljesben. a demo 3 napig mûködik.
NINCS törés a játékhoz.Viszont ha ezzel kezdted volna, akkor már rég elmondtuk volna, hogy van demo.Regelj a hivatalos oldalon és kitudod próbálni a játékot.
Tudom azért nem is írok sok warezt ide csak szeretném kipróbálni nagyon és multizni veletek.
Ha van megoldás pm be írjátok meg,mert nem akarom a fórumot elrontani.
Az update lefut simán.Mikor belépsz akkor van ellenõrzés.
@ Adiking
Neked meg javaslom, hogy kicsit nézz körül a banner alatt.
Van egy mondat ami így kezdõdik, hogy "Kérjük, NE warezolj!"
Alap Fokker... LoL Nem olyan nagy fáradtság még azt a 2-4 karaktert hozzápötyögni... Sõt, ha a Fokker helyett csak egy F-et írsz, még rövidebben is meguszhatod. Csak hogy ne NeedForSpeed legyen :-)
Igen ez jó hogy fejlesztik az opciókat,csak azt a fajta kampány módot hiányolom ami volt a Red Baron 3D-ben:kijelölte az ember a dátumot,a lehetséges egységekbõl választott(minden korabeli jasta választható volt,namcsak 3-4 és az összes gép az egység színeit viselte)A Dr.I-et pl 17 szeptember óta lehetett repülni 1918 júniusban pedig már nem,szóval nagyon figyeltek az ilyen apróságokra is.(a Hells Angels kiegészítõvel legalábbis így volt)Persze a RoF sokkal jobb ezzel együtt is és a szerkesztõ megjelenése után biztos lesznek történelmien összeállított teljes kampányok is.Ehez õszi és tavaszi térképek is kellenek-vannak ezek már most is a játékban?
Keveréket nem kell, az ótómata.A hûtõt viszont igen.Visszajelzõ nincs, jobbra lent ( ha ez az alap a D.VII ) van egy kis kar amin látod, hogy mennyire van nyitva.