Az vicces lesz xD Fõleg mivel a brigád 80%-a a német gépeket preferálja xD
Bár most hogy RedRiot visszatér közénk ez változik xD
Valamilyen rendszert lehet érdemes lenne belevinni a dologba ... Lehet az lenne a legjobb, ha fent lennének a gépeken a kezdõbetûink ... Akkor mondjuk tudnánk, hogy a "P" betûs Pflaz (Papa) vagy a "F" (Fokker) van velünk :)
De ez csak egy ötlet ... az én Camelemen pl: nincs is felségjelzés xD
Nekem is megfordult már a fejemben, hogy ebbõl akkora kupleráj lesz mint a csipa.A felségjelzés szerintem nem zavaró csak a két oldalhoz tartozó gépeket kellene betartani.
A skinhasználathoz annyit hozzátennék, hogy vegyes felségjelzésekkel és vegyes típusokkal lehetnek keveredések és ebbõl adódó téves azonosítás. Múltkor én már egyszer benéztem. Rácsapáskor nincs idõ hosszasan gondolkozni. Esetleg lehetne vmi rendszert vinni bele.
Szép xD Kemény a felségjelzés :)
Múltkor lepróbáltuk, nincsen többé fehér skin, csak gyönyörû haj xD Magyarul ha be van nyomva a Mods On, akkor ha nincs meg a skin, akkor defaultat mutat ...
Holnap este vele röppennék. A Cuffe skin helyén jelenik meg. (Így annál sem lesz fehér a gépem, aki nem tölti le a skint.)
Bocs. Nyomom a tréningeket és meglepõdve tapasztalom , hogy sokkal jobban fut a játék mint a demó. A beállításban követtem Leon urat, (bár az Il2-is így repültem) de a külsõ nézet kivételével..imádom nézegetni, ha van idõm erre.. Az normális , hogy kb. 2-3 óráig nyomta a frissítést?! Jó tudom egyszer kell..1.5-ig van ha jól tudom.
Régen Il-2ben nem volt ritka a fél órás odaút, max. 20 perc a bevetési légtérben, aztán irány haza, különben nem értünk volna vissza. Majdnem annyira fárasztó, a vezér folyamatosan navigál, én kísérem és ellenõrzöm az útvonalat, közben a légteret figyelni, üzemanyag, hûtõvíz, ésatöbbi. Ezek voltak a legjobbak. :)
Inkább írj 4-5-öt mert én is ilyen vagyok.A szimulátor-ha tényleg annak mondható-akkor arra törekedtek a készítõi hogy a lehetõ legjobban lemodellezze a valóságot virtuálisan.A kor/történelemhûségen keresztül a fizikai és a sérülésmodellen át a kezelõszervekig-hajtómûvezérlésig mindent úgy kell lemodellezniük hogy az minél hûbben adja vissza az eredetit.A valóság illúzióját fokozza ha lerepüljük a teljes bevetést,mert a valóságban sem volt gyorsítógomb,adott esetben robotpilóta sem.A Falconban biztos van robotpilóta pl. de az mégis kõkeményen szimulátor,ha kipróbálod hamar rájössz hogy miért.Mindenki el tudja dönteni mivel akar játszani,árkádokkal vagy szimulátorral,de azt tudomásul kell venni hogy a szimulátorrajongók általában a repülés valóságos élményének minél részletesebb illúzióját akarják megtapasztalni.Ennek a mûfajnak ez a lényege.
Elmenti, de nem tölti be magának. Fõmenü>Options>Responses, itt beállít>Save. Ezután indítom a Mission-t és nem úgy állnak a kormányfelületek, ahogy kellene.
A NO AI-s küldi szuper!!!
Nagyon állat a város felett repülni, nagyon jól néz ki!!!
Most a Cenral AI-t próbálom ki!
Köszi Dummy ezúton is!
Teszt szeró megy...
A joy beállítások Response értékeit sem jegyzi meg a program. Nem értem, hogyan engedhetik meg ezt maguknak a sokadik patch és bõ félévvel a megjelenés után... Gáz...
Én is csak próbaképpen érek rá, de izzítom a TS-t és jövök!
Az a McCudden féle rácsapás ahogy a felderítõt leszedte, hát, szerintem az itt a játékban csak véletlenszerûen fog összejönni. Nagyon jól kellene tudni célozni hozzá, hogy rögtön gyulladjon a motor.
Ezt már olvastam korábban, köszi. Odáig már én is eljutottam hogy az SE és a SPAD boom'n'zoom gépek, és hiba fordulózással elvesztegetni az energiájukat, szóval az elméleti alapokkal nagyjából tisztában vagyok. Csak valahogy ügyetlen vagyok, és a gyakorlati megvalósítás nem megy úgy ahogy kéne.
Az olyan igazi McCudden-féle lecsapások nem sikerülnek: bömbölõ motorral 260-al rázuhanni az ellenfélre, másodperc tört része alatt célzás, rövid halálpontos sorozat, õ lezuhan, én visszaemelkedek. No mind1, marad a gyakorlás, csak arra gondoltam ha látom hogyan kell igazán szépen repülni az SE-vel, akkor talán rájövök hogyan lehet elõnyösebb pozícióba kerülni, és hogyan kell idõzíteni egy b'n'z támadást, mi a pontos koerográfia.
A Rise of Flight-ban a SeVa a kor 109-ese. És mint ilyen, abszolút érvényesek rá Erich Hartmann[\u] gondolatai:
"I never cared much for the dogfight. I would never dogfight with the Russians. Surprise was my tactic. Get the highest altitude and, if possible, come out of the sun...ninety percent of my attacks were surprise attacks. If I had one success, I took a coffee break and watched the area again."
"See - Decide - Attack - Coffee Break"
"The pilot who sees the other pilot first already has half the victory. (...) The second step of my tactic was the point of decision. That is, you see the enemy and decide whether to attack immediately, or wait for a better situation. or maneuver to make it more favorable, or not to attack at all. For example, if you have to attack the enemy against the sun, if you don't have enough altitude, if the enemy is flying in broken clouds, you keep your enemy in sight far enough so you can change your attack position in the sun or above the clouds, diving to sell your altitude for high speed. Then attack. (...) Finally break or reverse. If you hit and run, think about survival. Immediately check six and reverse. Clear the area for potential attackers or pick a new point of re-entry and do it again, if you have the advantage."
Ha ezeket betartod sikeres leszel. És alig fognak tudni rádlõni.
ennek orulok, hogy van par ember aki tenyleg kepes repulni 1 orat, hogy aztan lelojjon valakit. Nem gondoltam volna, hogy egybol 3-4 ember is :)
A bs az mas szamomra, ott el lehet jatszani egy haz korul is fel orat, kerulgeted, mint a gyerek a jatszoteren, vagy egy mozgo autot, ott folyamatosan korrigalsz, hasznalod a reflexeid, erzekeid es mindent ami hozza kapcsolhato.
De a-bol b pontba repules kozott semmi ilyen inger nem er, kozben akar az ebedemet is megehetem, megnezhetem a kedvenc sorozatom egy reszet, igy pont amiert lekotne azt nem kapom meg. A taj azert meg nincs ma meg olyan szinten, hogy sokaig gyonyorkodjek benne. Persze ha meg oregszem 10 evet, lehet, hogy a sorzat helyett en is orakig fogok repulni, bar igy elore nehez ezt elkepzelni. Az ido mulasaval sokkal inkabb fogy a turelmem, es az aktiv "szorakozas" ami lekot, igy a 13 evesen eljatszottam napokat pl sim city-vel, ma mar nem menne. Viszont egyre erzekenyebb az ember, hogy a valosaghoz kozelibb jatekokkal jatszak ami a fizikara ertendo, legyen az autos, vagy repulos. Igy bizok benne, marad sokaig a idogyorsitas /magyar billentyun a rof-ban, a hosszu ú aki nem tudna :), bar sajna csak 8x-ra engedi feltekerni :)
Online sim tapasztalatom tenyleg nem sok , ahhoz viszont sok ido kell, hogy ne potyogjak lefele emberi ellenfeltol felpercenkent, ahogy eddig tapasztaltam mindezt :)
Szoval nem vagyunk egyformak ezzel nincs gond, de ahhoz eleg pici ez a piac, hogy egy idogyorsitas es egy "nem valos" autopilot, ne szakitsa szet a nepet, mert igazabol egyet akar, csak mas kulcsinnel :)
Oké, örülök, h jössz! :)
Laca, Lacusch69 , Nektek nincs kedvetek jönni holnap? :)
Kérhetek egy óriási szívességet? Szeretném kicsit fejleszteni a taktikámat és a repülésemet, és szívesen megnézném hogy repül egy tõlem jobb képességû pilóta az SE5-el. Ha lenne rá egy kis idõd, repülnél egy "Russian Rulett"-et, és feltennéd valahová a visszajátszást? Talán rájönnék hogy mit csinálok rosszul. Elõre is köszönöm!
Holnap este jönnék én is, addig gyakorlok, mert egy tízemeletes házat nem találok el jelenleg. Nyilván így sem leszek egy szinten olyan emberekkel akik tíz éve hardcore il2-pilóták, de talán lesz egy-két küldetésem, ahol legalább három percig sikerül életben maradnom.
Az utóbbi napokban már én is kikapcsolt ikonokkal repültem, és a keveréket is manuálisan szabályzom. A padlockot néha használom, de miattam ne kapcsoljátok be.
Ja, és visszatértem az SE5-höz. Legyen odakészítve egy lemosva, feltankolva a hangárba, ha nem gond. :)
il2-ben is parszor felszall, leszall az ember, utana meg amikor megszunt a kihivas a varazs resze, autopilot ,es a leggyorsabb idogyorsitas amig ismet nem er a "csata" kozelebe.
Ezt én nem így látom.. Például ott a BS. A fegyverzet mûködését, nem ismerem, sem az elektronikát.. Tudod mi az ami leköt?
Hogy normálisan vezessem, lebegtessem meg a helit... Egy jó leszállás kivitelezése. Pedig már ezóta megvan, mióta megjelent.
Szerintem inkább a 10 másodperces méret ami unalmas. :)
Az akadozast a rossz programozokra fogom, igy nem dolok be a koztudatba bedobott mennyi mindent szamolok cimu ments szovegnek, mert ez nem igaz. [/]
Abban van igazad, hogy sok esetben nem igazán vannak optimalizálva a programok.
De azt honnan tudod, milyen számítások kellenek egy ilyen szimulációhoz?
Én ugyan nem vagyok programozó, de szerintem igazán ezek a leginkább számítás igényes mûveletek...
ROF: Nem is tudtam, hogy van benne robotpilóta.. :)
Kedves Alma!
Mint LeonSilver kollega nagyon szellemesen megjegyezte az csakis a te dolgod ,hogyan használod .Ha te úgy szereted ,csináld úgy. Engem speciel egy csöppet sem érdekel .
Csak azért írok ,hogy jelezzem pl én azt sem tudom mi az az idõgyorsítás.
Autopilot az meg mi??? Egy elsõ ,második VH-s vadászon én úgy tudom nem volt.
Biztos vagyok benne ,hogy az itt elõfordulók nagy része hasonlóan van ezzel. Ezek az emberek(tapasztalatom ezt mutatja) nem a harcot ,hanem a repülést szeretik. És biza ha kell akár egy órát is utazgatnak kötelékben,mert az nagyon nagyon jóóóóóóóó.
Ha te nem így érzed ,hát istenem,de mi a retekért akarsz meggyõzni minket a hülyeségeddel?????
Nézd meg a WarClouds nevû Il-2-es szerveren a statomat.
Nem sok bevetésem van, összesen 3. (Igaz, nemrég volt reset)
Átlagosan 40 perc, a leghosszabb 50perc. Mindez nyamvadt 3(!) db gyõzelemért...
Éppen azért van ilyen kevés bevetésem, mert tudom, hogy legalább 3/4 órát rá kell szánnom egyre.
Elõfordul, hogy 25-30 percet repülök, hogy aztán rálõhessek 1 azaz egy darab gyanútlan Shitfire-re...
Természetesen lehet azonnal bele a sûrûjébe is, csak olyankor a "Sortie survival rate" elég alacsony lesz...
Úgy érzem, komolyabban még nem foglalkoztál az online repüléssel. Érdemes kipróbálni. Ott van a kihívás. Manapság a játékok offline részét alig használjuk, igazából az adott gép ideális és szélsõséges repülési paramétereinek megismerésére és a lövészet gyakorlásra alkalmas. Az AI gépek viselkedése teljesen más mint az online repülõ humán ellenfélé. Még harceljárások gyakorlására is eléggé korlátozottan alkalmas.
Megjegyzem az il2 óta eltelt majd 10 év nem sok fejlõdést hozott az AI repülési intelligenciájában.
Itt biztos nem sokan osztják a véleményed.Viszont az, hogy Te hogyan repülsz magánügy.
Az biztos, hogy én oylan szimért egy fillért sem fizetnék amiben van egy 10*10km-es map oszt jónapot.Én csak úgy, poénból is repkedek a BS-el. loncival és a RoF-al is.
A RoF-ot a legtöbbünk offline is ilyen beállításokkal repüljük és ettõl a multi sem tér el nagyon.Mi így szeretjük.
Egyébként pedig én ismerek oylan embert ( igaz már õ sem iylen tejfeles szájú vérpisti ) aki igen is gyorsítás nélkül repüli le a távokat fsx-ben.
8400, jol meghuzva. A dsc maxot hasznalom. A vizes "trukkrol" szerencsere mar olvastam valahol itt :)
Lehet, hogy egyedul vagyok pont ebben a topikban a velemenyemmel, gondolom abban meg tobbet egyetertunk, pl nem izgalmas fsx-el Budapest -New York tavolsagot lerepulni, foleg realtime, bar ismerek egy volt pilotat aki kepes ra szinte, bar o meg nem jatszik "lovoldozos" szimmel. Nem sok il-2 multit jatszottam, de ott is az az izgalom amikor kuzdesz az ellenseges geppel, nem amig odaersz a helyszinre. il2-ben is parszor felszall, leszall az ember, utana meg amikor megszunt a kihivas a varazs resze, autopilot ,es a leggyorsabb idogyorsitas amig ismet nem er a "csata" kozelebe. Igy az sem izgalmas, hogy 15 percig ulok a Bs-ben mig elerek a celpontig, ezt a holtidot ott is idogyorsitassal oldja meg az ember.
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy boven eleg akar egy birds of prey meretu palya amit betolt 10 masodperc alatt, es normalisan jatszhato, mert nem hiszem, hogy letezik olyan ember aki azon a "kis" terkepen is keresztul repult hobbibol minden cel nelkul, foleg nem oda-vissza !
Az akadozast a rossz programozokra fogom, igy nem dolok be a koztudatba bedobott mennyi mindent szamolok cimu ments szovegnek, mert ez nem igaz. Ha eddig senki nem osztja a velemenyet velem, akkor megkerdeznem, hogy a rof-ban van olyan ember aki ugy jatszotta vegig a campaign-t, hogy egyszer nem nyult az idogyorsitashoz, az autopilotrol nem is szolva ?
At is adnam neki a turelem, raerosseg szobrat azonnal :)
Szerintem a BS közel sem olyan rosszul optimalizált mit a Lock On. Fõleg ha használod a DCS Max-ot (Gondolom, több magos CPU van a gépedben.)
Egyik legnagyobb hiba, hogy a vizet mindenhol számolja, ha külsõ nézetben megnézed, a föld alatt is hullámzik a víz.. :)
A Lock On-ban Krasznadar (Remélem jól írtam a város nevét) fölött simán 25 körüli az FPS... és nincs minden max-on.
A szimulátor egy ilyen mûfaj el kell fogadni.. :(
A WoP pedig ahogy írtad, nem szimu, és ami a lényeg a terület is nagyságrendekkel kisebb mint például a BS-ben.. Közel sincs olyan repülési modell és nincsenek olyan rendszerek benne leprogramozva mint például a BS-ben.
hm, komolyan a BS, lock-on engine-jet hasznalja ?
Bar a lenyegen nem valtoztat, nincs rossz gepem, de hogy 5 percet varjak, hogy fel tudjak szallni vele olyan lassan tolt, hogy szinte minimum grafikan nem tud fix 60 fps-el menni, teljesen megoli a szimulator reszet, nem csak ennek a jateknak hanem osszes hasonlonak. Ezert hanyaglom a Bs-t is, mert egy reccenes a kepben es kiesik az ember a ritmusbol. Arrol nem beszelve, hogy milyen ocsmanyul nez ki ilyen grafikan, akkor mar il-2 :).
Tenyleg nem akarom dicserni a wings of prey-t, mert a "szimulator" reszet nem nagyon lehet, de a korites az 10 pontos ehhez kepest, ha csak azt nezzuk, 2009-ben jatek kozben meg az iranyitast se engedi allitani ami hihetetlen !
Azert lelottem egy ket-gepet, de az elojatekhoz ami oda vezet, nincs idegem-turelmem oreg vagyok mar ehhez :)
Turelmes, nyugodt emberek vagytok az mar szent :)
Holnap 14:00 Neked jó? :)
Sajnálom, hogy nem leszel este, jó lett volna, ha te is repülsz! :(
Bár én könnyen vagyok, mert mi egy oldalon vagyunk elvileg :)
De csak letesztelem majd a DVIII-ast, hátha utolér ... Holnap délelõtt megcsinálom (megpróbálom ...) az új mission-t és fentebb rakom az idõlimitet ...
ugy latvanyosabb lenne, ha nem keszulnel ra 5 km-rol, aztan nagy hid, kicsi nagy felu,l alul oldalrol mindenhonnan megkerulve :)
Tudom, ne magyarazzak, csinaljak videot, lassan ra veszem magamat arra is :)
Kikell csomagolni az osszes gtp-t.
A dr1 cuccai a \graphics\planes\fokkerdr1\textures\ mappában vannak, mégpedig ha jól nézem a fokkerdr1_c.dds file az.Firkáld össz sárgával, tedd be oda ahova mondtam ( csak a dr1-be ) én zézd meg avval a nézõ izével és látni fogod, hogy mi-hol van.
Tudom, de az istennek nem találoma dds-ekben ... szétver az ideg ...
Fõleg mivel mindenhol kijavítottam azt a számot ...
#Leon: nagyon tetszik a quadro-copter; a híd alatti átrepülés nagyon profi.
#Willenbrock: már 2 bombázót sem egyszerû elintézni egyedül; amikor hárman vannak, az szinte lehetetlen. érdemes gyakorolni a nagy összetartás+zoomos sniper-technikát. csak egyenként lehet leszedni õket. messzirõl, amikor már éppen beérsz a lövész lõtávolságába; kell rövid lövésekkel megkínálni. ha lassul, az jó jel, mert a motorja döglõdik. elõbb-utóbb közelebb kell menni, én mindig beszívok pár lövést. nekem az okozza a gondot, hogy nem elég a lõszerem.
a kampány a kiképzés, a karrier meg az éles bevetéssorozat. ez utóbbinál lehet kitüntetéseket szerezni.
Én a fekete tevénél megkerestem az összekötõket és azt is megcsinmáltam.
Teljesen jól mûxxik.A Teve cuccait ide e:\Rise of Flight\data\graphics\Planes\Sopcamel\textures\ kellett másolni.
Pontosan ... A Máltai keresztnél nem is a méret a gond, hanem a helyzete ... olyan 10-20 cm-rel arréb kellene hogy legyen ...
Ami a legnagyobb gáz, hogy az összekötõ elemek nem a skinben vannak :(
@felderítõk, bomberek: Ez nehéz lesz ha az IL-2höz vagy szokva ... Bár az AI nem manõverezik veszettül, szóval lehet SeVa-val sem lesz gond ...
Itt ugyanis be kell ülni kicsit alúról a 6 órájukra, mert csak oda nem tud lõni a gunner ... és szépen menni utána, és lõni .... lehetõleg a motort, vagy a szárnyakat ...
Én ezt próbáltam csinálni WOP-ban Heinkel bomber ellen ... na szépen be is repültem a faroklövész célkeresztjébe xD
Végre letölthetõ a J.Jacobs skin is már a Dr.I-hez!Szép pontos munka ez is Jacobs Dr.I
Mi a különbség a kampány és a karrier között tudja valaki?És lehet valahogy a kampányban a 6. feladatot skip-elni?
Ez már egészen pontosnak néz ki,szép lett gratula!A két különbség:kicsit kisebb a kereszt az eredeti törzsének oldalán, a szárny összekötõ elemén nincs sorszám az erdetin.Eltaláltam?
A kampányban vadászok ellen nem szokott gond lenni a harc,de ezek a felderítõk...minzha páncélozva lennének,még az IL-2-t is sokkal könnyebb leszedni az IL-2 ben mint ezeket az RE-8 asokat vagy mik ezek.Próbáltam felülrõl rácsapva(alig lehet eltalálni és a rövid sorozat nem sokat árt neki)alulról(rövid ideig pontatlanul lehet rálõni)oldalról és hátulról meg tuti hogy eltalál a hátsó géppuskás mielõtt leszedhetném.Ráadásul egymást fedezgetik a gépek,eléggé feladják a leckét.
Na a fene essen bele ... Épp szólni akartam, hogy elvileg kész ... erre találtam 2 hibát benne ... (Lehet van több is ...)
Ha észreveszitek, kijavítom :)
Volt egy kis idõm és gondoltam csinálok egy vidijót Harr Laca részére ;)
Hali!Csak egy észrevétel hátha valakinek jól jön!
A videokártyámon van egy hõ érzékelõ!Azt vettem észre,hogy ha a menüben vagyok,vagy otthagyom a gépet szinte izzik a videókártya.Játék közben meg visszaáll.Úgyhogy vigyázzatok nehogy lesüsse a vga-t!
Nekem is fater.Pedig akkorákat szoktam vele esni mint a barom, és mégis.Oylan szépen lehet pedig hallani, hogy valami készül mert a levegõ áramlása megváltozik és lehet hallani.Meg az az érdekes, hogy van amikor két métert nem tudok menni vele, van amikor meg úgy kell lerugdosni az égbõl :D
Persze Dummy, majd írd meg, hogy mikor!! :)
Azt is meg kéne beszélni, ki melyik oldalon lenne.. :)
Gyûlünk, gyûlünk! Reméljük Fokker, Riot, és Joe is tud jönni! :)
Illetve Lacáék is, ha kedvük van! :) Meg bárki akinek kedve van! Most jó lenne tényleg egy nagyobb számú multi
A Teve nekem is örök szerelem marad :) Viszont tegnap saját szemmel láthattam, hogy a BnZ ellen nem sokat tudunk tenni, max ha összedolgozunk ...
Viszont a német gépek közül csak a DR1 és a DVIII emelkedik úgy, hogy lehetõsége legyen követni a gyors szövetséges gépeket amíg azok a sebességtöbblet miatt ott nem hagyják ...
Szóval kezd érdekessé válni a dolog :)
Én ketõ-három között is vacillálok.
A Teve a tuti, aztán vagy D.VIII vagy Pfalz, majd meglátom.
EZt a dilemmát azt hiszem a következõ peccs fogja eldönteni.
Kíváncsi leszek, hogy mennyire piszkálják meg a D.VIII-at.
De a leg biztosabb pont az a Teve.
Nekem elvileg jó, maradok a Camel-el, viszont ha jön VO101_tvr mester is akkor lehet bepróbálkozom a DVIII-assal megint, hátha összejön xD
Valamint Papa, ráérsz a hétvégén egy kicsit majd? Lehet holnap este (Vagy esetleg ma?), vagy szombaton valamikor? Megcsinálom az új missziókat, kiveszem a timelimitet, de le kellene majd próbálni ... Nehogy úgy járjunk mint a múltkorival ...
Willen:Gyere bátran, nem gond! :)
Kokos: Ugyan a leírásban az olvasható, hogy a Mod-okat ki kell kapcsolni, mi most bekapcsolt mod-okkal repülünk ezért nem látod a szervert. Jogos.. Ezt is beleteszem a tudnivalók közé. Mod
A képen látható jelölõt most be kell pipálni!
Ezt az ablakot a Settings.exe elindítva kapod meg, majd kattints a Game Settings-re