Minden gépnél be tudod állítani mi legyen az alapértelmezett nézet ...
Ins, Del, PgUP, PgDown, Home, End-el tudod állítani, majd F10-el elmenteni ...
Nálam pl: az Alba DIII nézete volt balra elcsúszva, azt kellett korrigálni így ...
Ilyenre változtatta az alapértelmezett FOV-ot csak úgy magától,és ami furcsa hogy úgy látom csak a Dr.I-esetében állította így át:
Gondolom másnál nem ez az alapértelmezett FOV a Dr.I-hez,nálam sem ilyen volt eredetileg.
Az történt hogy a fej nézetben a zoom csak úgy átállt magától más értékre,miközben semmit nem állítottam a beállításokban.Ilyet tapasztalt már valaki?
Ja akkor biztos még alakít rajta.Szép,azt hiszem a Dragon dobozképén volt ez a kékes-lilás szín az ördögfejnek,más képeken tiszta vörös a feje és fehér a szárnya sárga helyett.De ez is olyan hogy egészen pontosan nem lehet megállíapítani a régi képekrõl.
Köszi ... már csak a szinekkel és a szárnyak és oldalkormány számozásával küzdök ... jelenleg inkább a barna amit valósághoz közelebbi színnek tartok ...
De majd holnap folytatom :)
Ezek a Magyar Légierõ gépei voltak csak a tanácsköztársaság idején nem?Úgy tudom támogatták a felvidéki hadjáratot is.
Szép lett ez szerintem,ez nagyon közel állhat a valósághoz.A Flyonline-ról is letölthetõ egy Voss skin,az is elég jó szerintem.A viták biztos azért vannak mert sok régi képen okkersárgára festették a motorburkolatot,de a fekete-fehér képek szerintem inkább azt mutatják hogy zöld volt az is mint a gép.Az alap világoskék szín a törzsön hátrafelé eléggé átüt az is látszik.
Operating System Windows® XP / Vista
CPU Intel® Core™2 Duo 2.4 GHz
RAM 2 Gb
Free Hard Drive space 6 Gb
Joystick Direct X 9.0 compatible joystick
Internet Connection 256 Kb/s (required)
Graphics Card 512 Mb, GeForce 8800GT/Radeon HD3500
Sound Card DirectX 9.0c compatible
Határeset. Ha minden beállítást minimumra veszel akkor talán lesz elég fps.
Minimum system requirements
Operating System Windows® XP / Vista
CPU Intel® Core™2 Duo 2.4 GHz
RAM 2 Gb
Free Hard Drive space 6 Gb
Joystick Direct X 9.0 compatible joystick
Internet Connection 256 Kb/s (required)
Graphics Card 512 Mb, GeForce 8800GT/Radeon HD3500
Sound Card DirectX 9.0c compatible
Supported Operating Systems
Windows XP / XP 64 Service Pack 2 or higher
Windows Vista / Vista 64 Service Pack 1
A Haditechnika egyik tavalyi számában volt cikk a Tanáncsköztársaság alatt szolgáló magyar D.VII-esekrõl. A hõs vöröspilóták halált megvetõ bátorsággal szórták róluk a forradalmi röplapokat, de ha jól emlékszem azért a rend kedvéért elpicsáztak néhány erre tévedt román Nieuport-ot. :))
Ajánlom ezt az oldalt mondjuk ... csomó minden fentvan!
Magyar festésû DVII képet találtatok már? Volt Monarchia majd Tanácsköztársaság felségjelzéssel.
Még gyúrnom kell rajta, pár szöveget még ki kell javítani vagy eltüntetni, meg meg kell találnom a megfelelõ színt ... de sajnos Voss gépének valódi szine nagyobb rejtély mint Atlantis :(
Rendesen ölremenõ viták vannak róla a neten ...
Én úgy értem az egészet, hogy ha pl: offline kipróbálod teve vs teve harcot, vagy DVIII vs DVIII harcot, akkor is láthatod hogy mennyivel gyengébben repül az AI ... egyszerûen nem fordul ... agyaggalamb ...
Ettõl függetlenül nekem is olyan érzésem van hogy valami nem kerek ...
Más: Kemények ezek a terepszinû skinek ... hiába nem élethû, asszem nekem is terep lesz az összes gépem :)
Hány kilós bomba kell ahhoz, hogy megfektessen egy acélhidat? Egy üresen 500 kilós, 120 lóerõs Camel ki tudna gurulni egy olyannal a hasán a hangárból? :) (Mármint önerõbõl :)
Jéééééé.Megcsinálták, hogy a hidak sérülnek a bombától.
Nem azzal van a gáz Dummy.Az ember ilyenen nem akadna ki, hogy a másik jobb mint az AI és nem vagy csak nehéz lelõni, mindenféle manõvereket csinál amit az AI nem.Ez így szerintem tök rendben van.Én azt nem értem, hogy adott magasságon miért lehet megcsinálni azt amit online ugyan azon a magasságon nem.Nekem akárhogyan cáfolhatná a neoqb ezt a tényt egyszerûen nem hinném el mert a tapasztalat igen is az, hogy nem egyforma az off és az on modell.
Teljesen ott van amit RedRiot kolléga emílt például.Offline a D.VIII egy texasi láncfûrészes.Simán mészárolom vele én is a tevét, pfalzot, akármit.Online meg szinte egy katasztrófa az egész.
Én mondjuk nagyon keveset repültem a D.VIII-al, de a legdurvább élményem azzal volt. Rulettben elsõre leszedtem vele hat gépet, online meg csak kóvályogtam a levegõben mint a gólyafing, nem azt csinálta amit akartam.
Különben én arra merek gondolni ebben az esetben, hogy azért érezzük különbözõnek a fizikát, mert azért bármelyikõnk messze lekörözi az AI pilótákat ...
Amíg offline egy Dolphin-al le lehet fordulni egy DR1-est, azért online ez nem ugyanaz ...
Remélem csak ez az oka, és valós különbség nincs ...
Bár igaz ami igaz, néha nekem is van olyan érzésem, hogy ugyanannak a manõvernek más lesz a végeredménye offline mint online, de bízom benne hogy ez csak érzéki csalódás :)
Engem csak azért nem keserít el, mert még mindig korrektebb a gépek közti egyensúly mint az Il2-ben. Én ugyan nem hívom Shitfire-nek az egyik legszebb vadászgépet, de megértem azokat az Il2-es Messer-pilótákat akik így nevezik. A La-7 fedõnevû nevû ufóról nem is beszélve.
Inkább azzal kapcsolatban érdekelne valami hivatalos álláspont a neoqb részérõl, hogy valóban van-e valami eltérés az offline és az online fizika között vagy csak érzéki csalódás az egész. (Bár azért errõl a fórumról is legalább hárman-négyen tapasztaltunk ilyesmit. )
Jaja, bár én tegnap is, minden percét élveztem az online repülésnek, de mégis csak elkeserít az, hogy nem a valóságnak megfelelõen próbálják modellezni a gépeket...
Én más helyeken úgy olvastam, hogy nem igazán kedvelték a pilóták. Akinek a D.XII jutott sóvárogva nézték az új Fokkert repülõ társaikat.
Ettõl függetlenül az én teljesen szubjektív véleményem szerint alulmodellezték. Sok helyen írják hogy gyengébb volt a D.VII-esnél, de a RoFban lévõ D.XII-est még az Albatrosok és a Pfalz D.III is simán megverik. Ennyire szar gép azért nem lehetett.
Ha jól tudom a D.III-as Alba zuhanórepülésben hajlamos volt ledobálni magáról a szárnyakat, a D.V-nél ezt a problémát akarták elsõsorban orvosolni. A korai D.V-ösöknél volt egy ilyen aerodinamikai púp a pilóta mögött, de ez nagyon népszerûtlen volt így elhagyták.
Az N17-est (azonos képességû pilótákkal persze) megeszi reggelire bármelyik Albatros.
Az SE5a és a SPAD valóban erõs gépek, de ez semmit sem ér ha a pilótája bekattan, és 10m magasan leáll dogolni mindenkivel aki arra téved.
Próbáltam én is az SE-vel B'n'Z-zni, de nem tudok olyan jól idõzíteni, és precízen visszazuhanni, hogy a támadás hatásos legyen. Ráadásul a célzásom sem erõs. Pedig a gáz vissza - bot hátra - erõs oldalkormányra elég szépen visszafordul. Az emelkedése tényleg nagyon jó, és közben gyorsan is halad elõre. Bár a legjobb emelkedést 60mph-nál produkálja, de eközben néha csökkenteni kell az emelkedés szögét, mert megfõzi a motort. (mintha erõlködve mászna fel egy meredek lépcsõn :))
Nekem az SE a kedvenc gépem, de még kevés vagyok hozzá, így pár hónapig maradok az Albatrosnál.
Teljes mértékben történelmietlen, hiteltelen, meg még egy csomó mindentelen de nekem teccciiik :P
Igen ... Én imádom a tevét ... adtam esélyt a DR1-esnek és a DVIII-asnak is, de maradt a Teve ... Igaz, hogy sokkal keményebb mint a DR1, de valahogy stabilabban repülhetõ, ha megtanulod kezelni ... És mégvalami ... Bár ez nekem még nem megy stabilan, de ha megtanulod gyorsan kihozni dugóból, akkor ebbõl akkora elõnyt lehet kovácsolni fordulóharcban, hogy csak na ... Nagy magasságon (Bár mi majdnem mindig földközelbe kerülünk ...) nyugodtan be lehet dugóztatni, és 1-2 forduló után kijön (Ha mákod van ...) Ezzel csak az a gond, hogy nekem egyre többet sikerül kiszedni dugóból, de 1-2 forduló után azért nem könnyû ...
Stabilabban lehet vele kanyarodni, sokkal inkább követi a pilóta akaratát mint a másik kettõ ...
A DR1-el szörnyû a balkanyar, le kell nyomni az orrát, különben felkapja, és ez egy szoros dogfight-ban ez azonnal bukta ...
A DVIII pedig amellett, hogy papíron majdnem jobb mint a Camel, valahol a DR1 és a Camel között van repülhetõségben, jobban emelkedik, de lassabb és talán kevésbé fordul mint a Camel ... Ráadásul érzékeny a magassági kormány, mint a Tevében, csak itt még érvényesül az is hogy folyamatosan felfelé akar törni, ezért nehéz vele célozni ...
Mindenesetre még mindig tartom azt az álláspontom, hogy nincs ûber gép ... Ha valaki megtanulja az egyik gépet vezetni komolyan, és dogban fel tudja használni a gép elõnyeit, akkor õ jó eséllyel pályázik a gyõzelemre ...
És egy kérdés:
Tudtok valahol IL-2-es tutorialvideókat a neten? (youtube-ra ránézek ...)
Sajna nem tudtam tegnap jönni repülni veletek, ezért kicsit WOP-ozgattam ... gyakorolgattam a BnZ-t bombázók ellen ... Végre volt sikerélményem is ... de jó lenne megnézni, hogy is csinálják ezt a profik :)
Pumaszálláson sok jó írott anyagot találtam, de megnézném hogyan mûködik ez valójában :)
"
A Sopwith Triplane típus felváltására tervezték. "Teve" becenevét a törzs elülsõ részén, a géppuskák fölötti kidomborodás miatt kapta. 1917 nyarától kezdték a frontra szállítani. Azonnal kiderült, hogy rendkívül jó mozgékonysággal rendelkezik, de bizonyos manõverekenél bizony elkélt a tapasztalt pilótakéz. A jó repülõk kezében viszont félelmetes fegyver volt a Camel. Ezzel a típussal lõtték le a legtöbb ellenséges repülõgépet az elsõ világháborúban. Vadászfeladatok ellátása mellett csatarepülõgépként, a földi egységek támogatására is bevetették."
Ha van elég magasságod akkor nem nehéz kivenni ha az ember tudja, hogy mit kell csinálni ;)
A Dr.I szerintem közel sem annyira kényes mint a Camel,bár a soros motorosokhoz képest tényleg instabilabb mindkettõ.A Camellal egyszerûen nem tudok manõverezni,ha átesik többet ki sem jön a dugóból,a Dr.I-el viszont elég gyakran tudok sikeres lenni,egyedül a balforduló ellen tiltakozik egy kicsit,de ha már benne akkor balra is szûken fordul.A Camelt kifejezetten ellenségesnek érzem,3-4 próbálkozás után nem akartam vele többet repülni.
Átnézegettem a honlapon néhány adatot.
Az Alba DIII és a DVa összes paramétere szám szerint megegyezik. A Pfalz DIII ugyanazzal a Mercedes D.IIIa motorral és minimálisan alacsonyabb felületi terheléssel és lóerõ/tömeg aránnyal, hajszállal jobban emelkedik és ugyenennyivel lassabb. Mindhárom gép jól fordul, alapvetõen lassú, de "jóindulatú" gépek. A másik oldalon a Nieuport 17 lehet még hasonló.
Az "ûbergép" inkább a SeVa és a SPAD lesz a legnagyobb sebességük és emelkedõképességük folytán.
Más szempontból nagyon jó a Dr.I és a Camel. Legjobban fordulnak és jól emelkednek, de ez utóbbiak nagyon nem pilótabarát gépek.
Az offline eredmények kicsit becsapósak.. korábban volt errõl szó, nem jó ha ehhez méred a gépet...
Ennek ellenére én szerettem az Alba DV-öt, erõsebb a motorja, mint a DIII-nak..
Bár valaki mintha azt mondta volna, (talán Fokker kolléga) hogy rontottak a gép repülési teljesítményét...
De amit az elején mondtam, érdemes online kipróbálni a masinát, és ezek után ki tudod alakítani a véleményed.. :)
Sziasztok. Az Alba D.Va milyen gépnek számít a többi között? Most minden különösebb gyakorlás nélkül 7 gépet szedtem le vele (offline, talán orosz rulett amikor egyesével jönnek a random gépek?). Plusz egy magától dugóba esett harc közben. Ez az ûber gép?
Ha nyomsz egy "vissza" gombot, elvileg bent vagy. A hibát nagyjából behatároltam, de még tesztelnem kell. 4kor ébresztõ, úgyhogy kénytelen vagyok holnapra halasztani.
Urak, Szeró, megy és TS-en is vagyok! :) Ki jön röppenni? :)
Na repüljünk :)
Én azt hittem az elsõdleges szempont a gépek valós teljesítménye... :(
Az IL2 10 éves "történelme" a legjobb példa arra, hogy nem ez az elsõdleges. Mivel ez egy eladásra szánt játék, fontosabb az eladhatósága. Ezért jobb játszhatóság miatt a két oldal gépei "kiegyensúlyozottak" Igyekeznek a gépek alapvetõ repülési karakterét megtartani és ez a lényeg.
Általában írtam, példaként reagálva Dummy kolléga ezen mondatára: Az új peccs óta lényegesen gyorsabb és jobban is emelkedik a DVII ám ... megvariálták az összes gép adatlapját rendesen ...
"100%, hogy a következõ peccs után a D.VIII sem lesz olyan mint most."
Kimaradt, hogy -> Ezért nem is töröm magam vele mert csak felidegesíteném magam.
Nem a történelmi hûség a bosszantó ( persze az is ) hanem az, hogy a fasznak belepiszkálni utólag.100%, hogy a következõ peccs után a D.VIII sem lesz olyan mint most.Erre mérget merek venni.
Nem azt mondom, hogy nem kell javítani vagy ha van valami bug azt ne javítsák ki.Inkább azt mondom, hogy legyenek ritkábban gépek de azt teszteljék re rendesen és csak ha fasza akkor adják ki és ne csináljanak hülyét a vásárlókból mert majd egyszer megunják.
Tehát az adatlapokon is új értékeket tûntnek fel??
Egyik peccs-ben 200-al megy a Fokker DVII, a másikban meg már 220-al?
Basszus, és mi van a történelmi hûséggel???
Függõleges harchoz 2 dolog: Engem régóta foglalkoztat, megnéznék egy SeVa-t így ... Vagy egy SPAD-ot ... ha elég idõm lesz akkor biztos kipróbálom :)
Másik: Mit szopok a WOP-ban a ROF-os beidegzõdés miatt xD Beálltam a bombázók alá 6 órára, ahogy ROF-ban ... aztán csak kamilláztam, hogy gyakorlatilag belerepültem a lövész célkeresztjébe ... erõlködnie sem kellett, hogy leszedjen :)
Aztán meg szépen nekiálltam ... volna ... fordulózni, aztán a Messer úgy otthagyott, csak lestem ... második körben meg is lett az eredménye xD "Press Enter to Continue" xD
Szóval más ... no ... :)
@Papa: Az új peccs óta lényegesen gyorsabb és jobban is emelkedik a DVII ám ... megvariálták az összes gép adatlapját rendesen ...
Én most próbálom magam visszaszoktatni a Tevére ;)
AZt hiszem az volt a gondom, hogy ugye kihagytam némi idõt és elfelejtettem, hogy ha bedöntöm a gépet akkor nem vagy csak nagyon kicsit lehet húzni a botot mert utálja ezt a Teve és bedugózik tõle.Ma jöttem rá megint :D Hiába no, öreg sam..
Szétesés javítva, a css fáljban benne felejtettem a kommenteket. Kissé megigazítottam a gyári skint, és hogy ne kavarodjak bele, benne hagytam az eredeti értékeket is. A Firefoxot nem érdekelte, de az Explorer nagyon is zokon vette.
Pedig a program nem ismeretébõl fakadóan, mikor default festést láttál, akkor akkor teljes töltéssel mentem. Csak mikor kék volt a gépem, tudtam levenni 50-re az üzemanyagot.
Kár, hogy nem jegyzi meg a korábbi beállítást a program a sokadik patch után sem.
Dummy, remélem mielõbb lesz Fekete Cápád... :) Köszi a segítséged!
Urak, érdekes a gépek közötti különbség online...
Tegnap repültem VO101 tvr kollégával. Fokker VII-esel repült, és bizony a Fokker jobban emelkedett mint az én imádott Pfalz-om... :)
Volt, hogy minimálisra húztam az üzemanyagot, és még a lõszert is levettem 500-ra, de így is magasabban volt a célterület fölött mint én.. nem is kevéssel.
Viszont nagyon ügyesen alkalmazta a függõleges légiharcot, az is egy követhetõ taktika lehet.
Az pedig külön élmény volt, hogy ikonok nélkül repültünk... Volt, hogy szem elöl vesztettem, teljesen más így repülni, úgy gondolom sokkal jobb.. :)