a legutóbbi közös csatáink alkalmával elég jól ment már az emelkedõs-forduló; a félhurok is jó taktika volt; szóval sztem jó nyomon jársz, a véletlen elemeket kell még vhogy belevinni. jó csatákat vívtunk. mindig az a lényeg, hogy nem szabad megállni, egyenesen repülni; az a biztos halál. egy hurok is lehet rosszul idõzítve, mert a függõlegesen fölfelé repülés is rizikós. esetleg, amit még érdemes gyakorolgatni, a szembõl támadás. ezt eddig mindannyian kerültük, de elég 1 találat szembõl a motorba, és máris gyengébb motorral kezdõdik a meccs. a zoomolást is érdemes használni, bizonyos távolságon belül(összetartáson belül) rengeteget segít.
#bootsector: sztem az alap 4 géppel kell annyit repülni, hogy kiderüljön, melyik taktika fekszik jobban, illetve melyik gép tûnik jónak. ezután lehet eldönteni, hogy merre tovább. elég sokat repültünk ahhoz, hogy jó tippeket tudjunk adni késõbb a gépvásárláshoz.
3 módisított Lowenhardt féle, új néven : The SG DogFight :)
6vs6 - 9vs9 - 12vs12
Valamint 2 felszállós mission (The SG Battle with Takeoff) , mindkettõben deaktiválódnak 90 másodperc után a földön lévõ gépek, az egyik 6vs6, a másik 9vs9 (12vs12 azért nincs, mert nagyon sûrûn lennének a gépek a reptéren, de megoldható, ha kéritek megcsinálom :) )
Minden misszióban van mindkét oldalon 1-1 AI gép, a balansz miatt ...
Remélem ezek jók lesznek :)
Ha valamit változtatni kell, csak szóljatok :)
Nekem megvan mind, de ha most egyszerre kéne megvennem az összeset, nyilván nem tenném. Ahogy Dummy kollega is írta minden gép külön egyéniség, órákat lehetne beszélni bármelyikrõl. Nagyon élethû a fizikai modell, a gépek viselkedése megfelel az eredeti repülõkrõl olvasható beszámolóknak, leírásoknak.
Hihetetlen jó dolog, hogy nincs olyan, hogy A Gép. Az übercsászár. A legyõzhetetlen. Mindegyiknek van vmi hátránya is. Jól fordul, de csigalassú. Gyors, de nem fordul. Gyors, jól fordul, de könnyen dugóba esik, és rossz belõle a kilátás. Nincs olyan gép, aminél nem kéne vmilyen kompromisszumot kötni, és ez így jó.
Köszi a tanácsokat! Barkácsolok egy olyan orosz rulettet, hogy csak SE5-ösök és Delfinek legyenek az ellenfelek, én meg Albával leszek. Kíváncsi vagyok, hogy a visszafordulást hogyan oldják meg...
Az SE5 trimelés topikot megtaláltam én is, de azért köszi. Sõt, már gyártottam egy saját görbét is, kicsit továbbfejleszetttem azt amit ott javasoltak.
Minden gépnek más a "karakterisztikája", más játékstílust kíván ... Order gépek gyorsak, de kevésbé fordulékonyabbak mint az Opposite gépek, amik lassabbak, de lényegesen fordulékonyabbak ...
Elég jól van balanszolva a játék, ami valamiben nagyon jó, az másban gyenge, stb ...
És elég jól le van benne modellezve minden :) Kérdezd csak meg a srácokat pl: a szélzajról xD
Köszi a gyors választ. Nekem eddig úgy tûnik a SPAD.13-as lett a kedvencem. Gyors kis masina. Nem tudom, hogy a fizika mennyire lett jól lemodellezve, de azért is szimpi ez a gép, mert még nem sikerült dugóhúzóba vinnem, pedig marhára próbálkoztam. Viszont egy élmény, amikor hirtelen felrántva letörnek a szárnyak.
Nos, nekem csak a Nieuport 17-es nincs meg ... minden gép más és más ... összességében nem bántam meg, hogy megvettem õket ... Bár repülni jóformán csak 3-4 géppel repülök, de elég lenne 1-et is kitapasztalni :)
Nem egyszerre vettem meg õket, szépen sorjában, havonta max 2-t ...
Multi nemtom mikor lesz, valszeg valamikor hétévégén, ebben Papa mester a fõnök, ugyanis Õ a szerver ...
Remélhetõleg lesz lassan dedikált szerverünk is ha Sanyo mesternek sikerül elintézni, ha nem akkor csak a pénzen múlik ...
Én négyet vettem meg eddig és egyelõre nem tervezek más gépet mert úgytûnik, hogy csak a tevét repülöm :)
Olyan kérdésem lenne, hogy ti megvettétek hozzá az összes kiegészítõ repülõt? Én 2-õt vettem, mind együtt egy kicsit drága. Bár marha jó lenne õket kipróbálni. Egyébként terveztek valamikor mostanában multit? Sajnálom, hogy elmradt a legutóbbi, mondjuk összesen sem látni sok szervert... Bocs a sok kérdésért.
Próbálgattam ma ezt a random rulettet és meg kell mondenom, hogy nekem marhára nemtetszik.Ez eddigiek nagyon faszák voltak de most perceket kell eltöltenem azzal, hogy az ellent megkeresem, mi több odarepülök ahol tartózkodni méltóztatik.Ha lelszedek egyet akkor a következõ több kilométerre spawnol és még véletlenül sem felém jön.Én egyelõre a gyárit használom.
Ez a megoldás nekem is nagyon tetszik! :)
Lehet tudni, hogy ez a megoldás mikor realizálódik?
Na, ma ilyen sokategymásutánposztolós napom van :(
Szóval: Ha érdekel, rá kell keresni az Open World Server vagy Dogfight Server cimkékre ...
Az Open World Server elgondolás az tetszik ... Ez egy olyan dedikált szerver ötlete, amin fut a map, ahol több reptér, aerodrome van, ahová csatlakozáskor be lehet lépni, itt kiválasztani milyen géppel szeretnél repülni, majd felszállás, és lehet keresni a harcot ... ezeken a reptereken lehetne respawn-olni halál után, és folytatni a játékot, nem kellene spectatorként végigülni a meccset, majd várni a restartra ...
Én mondjuk szeretem végignézni a csaták végét mikor repülünk, de ha ez úgy megoldható lenne, hogy én döntöm el mikor szeretnék respawn-olni akkor megspórolnánk a rengeteg load time-ot, csak végignéznénk a harcot, majd szállhatnának fel megint a kötelékek a reptérrõl, lényegesen több idõt hagyva a játékra ...
Szóval kiváncsi vagyok mikor és mi lesz ebbõl megvalósítva, valamelyik beta-tester írta, hogy a ROF-os dogfight server is hasonló elgondoláson alapszik ...
Fasza, hogy csinálja a srác ezeket a random ruletteket de lassan feleslegessé válik annyira jó lett a gyári is szerintem.Annyi extra van benne, hogy véletlenszerûen adja be a gépeket, semmi más szerintem.
Ezt én is tapasztalom...
Tegnap rulettben.. alig bírtam a Dolphin-t követni DIII -al emelkedés közben... elfogyott belõle a szufla... :D
Nagyon jó taktika különben, sem a DR1 sem az Alba DIII nem tudja fordulóból követni az emelkedõ SeVa-t vagy Dolphin-t, egyszerûen elfogy a lendület mire normálisan be lehetne célozni ...
Õszintén szólva ismerve hogy repülsz, ha maradnék az Opposite oldalon akkor erõsen imádkoznék, hogy minél késõbb sikerüljön belejönni ebbe a dologba xD
Viccet félretéve, ezeket a taktikákat is embere válogatja ... Nekem pl.: nem jönnek be, én automatikusan leállok fordulózni, emiatt nekem erre nagyon nehéz ráhangolódni ... a DR1-et viszont nem szeretem annyira mint a Camel-t ...
Camel nagyon jól fordul, csak figyelni kell rá, mert ha alacsonyan bedugózik akkor bukta ... ráadásul nagyon nehéz vele normálisan célozni a magassági kormány érzékenysége miatt :) De ami késik nem múlik, akkor is begyakorlom :)
Az új rulettben ráadául nagyon élvezetes kergetni a DR1-et ... olyan manõvereket csinál, hogy öröm nézni ... ráadásul trükkös, mert lemegy földközelbe és ha nem figyelnék, nem egy fordulónál úgy csapnám magam a földhöz hogy ihaj :)
Esetleg megpróbálhatod azt, hogy csinálj egy olyan rulett missziót, hogy csak SeVa és Dolphin (Esetleg SPAD) jön szembe ... SeVa elõl úgysem tud a másik SeVa úgy meglépni mint az Alba elõl, és akkor láthatnád, miket próbálnak ellened tenni ... Vagy az Alba-Fokker elég jól repülhetõ gépek, ki kell azokat próbálni rulettben a fent említett gépek ellen, akkor lehet abból tanulni mit csinál az AI :)
Én szoktam csítelni ... mikor a lövészetet gyakorlom akkor unlimited ammo, mikor a manõvereket akkor még bekapcsolom mellé a sérthetetlenséget és a Safety Collisions-t vagy mit ... és van hogy nem lövök rá, csak kergetem, hogy meglássam mit csinál az enemy, és ne kelljen 5 percenként újrakezdeni a mission-t :)
" Ha azt csinálná mint a Dolphin, hogy lecsap, majd elkezd körbe emelkedni és újra lecsap, akkor nem gyõzném kergetni ."
Ezt a taktikát kéne megtanulnom rendesen az SE5-höz. Optimális emelkedési sebesség, és fordulókör, a lecsapás idõzítése... Olyan idegesítõen követhetetlen manõverekt. :)))) Majd ellesem az AI-tól.
Nos ez lehet kicsit nagyképûen hangzott, tisztázzuk azért, egyszer próbáltam és akkor sikerült :) de az nagy segítség, hogy Alba ellen nem jön DR1 xD
Német rulettben a legkeményebb ellenfelek a Camel és a Dolphin ... a SeVa sajnos még mindig vagy túl messzire elmegy és úgy jön vissza, vagy leáll fordulózni ... Ha azt csinálná mint a Dolphin, hogy lecsap, majd elkezd körbe emelkedni és újra lecsap, akkor nem gyõzném kergetni ... Akkor valszeg attól félnék a legjobban ... Camel ellen meg fordulózni jó, meg tudja lepni az ember fiát :)
Apropó, random rulett, ha valakinek van valami kivánsága azzal kapcsolatban, akkor szivesen elmagyarázom, hogyan tudja megváltoztatni benne a gépeket vagy az erõsségüket! (esetleg megcsinálom ha kell ...)
Nekem pl.: volt otthon olyan orosz rulettem ahol csak Veteran és Ace Camel és SeVa jött rulettben, egy kis gyúrás a multira :) De sajna a messzire menekülõ SeVa miatt ráuntam :)
" Nos, míg Alba-val 2-szer végignyomom a sort az orosz rulettben"
Az 1.09-es orosz rulettet? Gratulálok! Bevallom én az SE-vel még nem tudtam kinyírni a Dr.1-est, talán egyszer egy potyalövéssel. Nehéz rajta fogást találni. Mivel nem tudom tartani a fordulóit, õ meg nem tud felgyorsulni az én sebességemre, kicsit olyan a fight mint egy kétkezes pallos és egy párbajtõr harca. :)) Életre-halálra, komoly kihívás.
Örülök hogy kijött a random rulett, mert más gépek ellen viszont már van némi sikerélményem. :))) Szerintem most találták el a legjobban az AI-t: nagyon keményen manõverezik, a célzás is jó. Néha mellé lõ, de volt hogy az Ace szintû D.VII vmi nagyon durva kapáslövéssel leszedett. Ami jó, végülis azért ace hogy ilyeneket csináljon.
Kamikaze fíling néha bejátszik, ezek az új 1.09 fiúk nem szaroznak. :) Hétvégére én is összeütök egy videót, addig csinálok hozzá anyagot.
Hangbug: nálam még nem jelentkezett ilyen.
Bugok úgy általában: én anno nagyon vártam a GTA IV-et. Olyan szarul optimalizált trehányul összedobott fost még az életben nem láttam. Pedig biztos legalább ötvenszer annyi ember, százszor annyi pénzbõl csinálta, mint amibõl a RoF-ot fejlesztik. A GTA IV után a RoF egy tökéletes, hibátlanra csiszolt remekmû.
Az tény, hogy van benne bug rendesen, de láttam én már sokkal jobban hájpolt bughalmazt is megjelenni :)
Bár hozzáteszem, mindenki más ... Lehet hogy vannak a játékban olyan bugok, amiket én észre sem veszem, más pedig idegrohamot kap tõlük ...
Szóval erre azt mondom, szerintem is bõven játszható a játék, de ez csak az én szerény véleményem :)
Más: Tegnap találtam megoldást a Mission editor hibájára, megcsináltam 2 9v9 és 6v6 missziót, persze editálva a régit ... Erre megint nem támad az AI ... Nem értem ... Mindegy, remélem ma este sikerül rájönnöm mi a gáz ...
És mégvalami: Tegnap elkezdtem a Camel-re gyúrást ... Nos, míg Alba-val 2-szer végignyomom a sort az orosz rulettben, Camellel eddig a 3-ik gépig jutottam :) De olyan videókat fogok csinálni hogy ihaj :)
Qrva kamikazék ... A DVII-es az esetek 80%-ban belémjön :) Nem is ez a lényeg ... Hihetetlenül élvezetes most a DR1-est kergetni :) Olyan jót repültem tegnap, függetlenül az eredménytelenségemtõl hogy ihaj :)
És 1 Bug amit tegnap én is felfedeztem: Egyszer csak elkezd recsegni a hang ... és olyan mintha rádióban hallgatnám a játékon és elromlana a vétel ... Hallottatok már ilyesmit?
én is csak annyit tudok mondani, hogy fölösleges várni. ezek a hibák apróságok, eddig nem volt olyan baklövés, ami miatt szar lenne a játék. annyira azért nem rossz, sõt.
rájöttem a nem hallható lövések titkára(de még nem 100%): csak akkor hallani a találatot, ha elõre nézünk. ha hátra-oldalra, akkor abszolut nem hallani. egy ilyen eset volt a legutóbbi multinál. legközelebb kicsit rámegyek és letesztelem.
A skinkicsomagolós okosságot be tudná valaki linkelni?
Jó hát vannak benne szar dolgok meg baromálllaaaaccccssságok de azért messze játszható ám a játék szerintem.Én legalább is marhára élvezem még a gyári rulettet is annyira jó lett most, hamarosan jön a turbózott verzió is.
Szóval komoylan mondom ( és megint csak szerény véleményem szerint ) magatokkal szúrtok ki ;)
Most megy fel egy ~7 perces videó a jútyúbra ( még 40 perc + a konvertálás ) meg majd felteszem a trekk fájlt is, kis kedvcsinálónak :)
Nekem meg is van (igaz csak avi-ban. De én láttam TV-ben is. Na ott sem lettem volna, fõleg az utolsó részban, amikor elküldik õket Gibraltárhoz. Ehez hasonlóan jó volt -igaz könyvebn- az Õfelsége tengerésze. É-i tengeren a Tirpitcz ellen kellett hajókonvojt kisérni a bandának büntibõl.
Még nem próbáltam, hogy mit tud a cucc így de a regisztrációval járó terméktámogatás csak huszadrangú.Inkább olyanok szoktak lenni ezeknél a szoftvereknél, hogy ha nem regeled akkor :
- x napig mûködik
- korlátozott funkciók vannak csak
- stb
Majd holnap utánajárok, mert reggelig melózok és megnézem,hogy mit lehet vele csinálni. De ha müxik, akkor nem muszály regisztrálva lennie. A regisztráció általában terméktámogatást is von maga után, de ugye arra nekönk nincs nagy szükségünk. Jól sejtem? XD
Nálunk sokáig volt divat a melóhelyen a nyitvafelejtett laptopokon átírni az explorer kezdõlapját a cégesrõl (Mivel céges környezetben ez nem olyan egyszerû mint otthon, ezért volt egy direkt erre a célra írt programocska a hálózaton ...) valami sokkal viccesebbre ... egy lista a teljesség igénye nélkül:
Nincs is annál viccesebb mikor a kolléga megnyitja a napi riportokhoz a zekszplórert és 21 colnyi férfiasság mered az arcába ezzel a felirattal:
"Szeretne ön is egy ilyet?"
Aztán abbamaradt, mert kedves fõnökünk egy ilyen viccet úgy élt meg, hogy miutám megtörtént a csere a gépén, a fõnök visszarohant, felkapta a laptopját és csak annyit mondott:
"Srácok, most el kell rohannom prezentációt tartani a menedzsmentnek, majd utána leszek ..."
Rohantunk is utána mint a meszes, ment neki vagy 10 sms "Meg ne nyisd az ekszplorert!!!" xD
Basszus, ezt bekellett linkelnem mert én legalább 1 órát röhögtem rajta a földön fetrengve!
Majd ugyan ennyit sírtam, hogy ilyenre basszák el a TB pénzét.
Jobban nyomja mint a "meztelen" Camel xD
Kemény :)
A szélzajjal kapcsolatban: nálam nem zavaró, én szeretem, amin viszont besz@rtam, hogy ha behajolsz a mûszerfal mögé akkor csendesedik, ha kihajolsz a gépbõl akkor erõsödik :)
Az "rendben" van, hogy a szárnyak felével repül a dr1 mert keletkezhet elég felhajtóerõ ehhez ( bár én ezt is erõsen kétlem ) de azért ez már enyhe túlzás.
Ahogy ott az6 a magyar srác is írta a fontossági sorrendben nem biztos, hogy az a fontosabb ha kihajolok akkor erõsebb legyen a szél hangja..
Hát gyerekek nekem most egy kicsit megingott a bizodalmam a játékban ill. a fejlesztõkben.Ez egész egyszerûen vicc!!!
Hamarosan felteszem a videót is ide meg a RoF fórumra is mert ez így nem maradhat szerintem.
Ha nektek is jó úgy akkor az Automata Finish Missiont hagyom, ez a leszállósdi lehet a díj a gyõzteseknek :) Én is csak a gyorsaság miatt gondoltam rá csak ... majd eldöntitek :)
Coop missionoket nem most gondoltam, amint megfelelõ lesz a 2 mostani mission, kis pihit tartok, rá kell gyúrnom a Camel-re :)
Olyasmire gondoltam pl:
Az egyik oldal feladata egy bombázó pár kisérése, aminek a feladata adott pont lebombázása ... a másik oldalnak meg kell ezt akadályozni ...
Vagy azt egyik oldal gépeinek a feladata egy konvoj lebombázása, míg a másiknak a védelem ... ésatöbbi :)
Order oldalon sokkal több gép vihet bombát mint opposite-on, szóval lehetne az Opposite a bombázókisérõs, az Order pedig a bombázós ... Hisz a légiharc is nehezebb full bombateherrell ...
Ráadásul a Gyõzelem nem attól függ, hogy ki lõ le több gépet, hanem hogy kinek sikerül végrehajtani a küldetést :)
Ezek kicsit nagyobb volumenû dolgok lennének mint a mostaniak, ergo még odébb vannak ... Csak úgy eszembe jutott ...
Joy görbék: nekem bejön ez az fajta állítgatás, csak nem volt idõm tesztelni ...
Este befejezem a küldiket, lesz felszállósból 9vs9 és 6vs6 valamint a Lowenhardtot átnevezem valamire, mert elég sok minden változott már rajta ... és abból is csinálok egy 9vs9 és egy 6vs6-ost ...
Az oldalanként 1 AI-t minden esetben bennehagyom a misszókban, ha kell tudjanak balanszolni :)
Gépek listája jelenleg a 9v9-esben:
Order:
- 2 SeVa
- 2 Camel
- 2 SPAD
- 1 Nieuport 28
- 1 Dolphin
- és 1 SeVa veteran AI
Opposite:
- 2 Alba DIII
- 2 Pfalz DIIIa
- 2 Fokker DVII
- 1 Fokker DR1
- 1 Pflaz DXII vagy 1 Alba DV (Nem emlékszem pontosan :))
- 1 Veteran Alba DIII AI
Mi legyen a 6v6?
Ötlet:
Order:
-2 SeVa
-2 Camel
-2 SPAD
És ezek közül valamelyik az AI ...
Opposite:
- 2 Alba DIII
- 2 Pfalz DIII
- 2 Fokker DVII
És valamelyik az AI ... Vagy bármelyik gépbõl az egyiket átírhatjuk mondjuk DR1-esre :)
a 9vs9 tökéletes, a befejezés lehet az eddig megszokott(így a felszállással együtt élethûbb kicsit a dolog), de ha a többiek úgy akarják, lehet rövidített is.
coop missionre gondolsz? pl. az AI ellen, 3 bombázó + 6 vadász ellen. vagy: megyünk pl. 6-an, ebbõl 2-en bombát visznek, a többiek fedezik õket az AI fighterektõl.
de sztem nem fontos minden héten több új missiont csinálni, el leszünk a felszállóssal, meg a múltkori levegõben kezdõssel. kicsit játssz már te is :)
9vs9 szerintem jó, de esetleg jöhet egy 6vs6 is, olyan esetekre ha csak 2-3 ember akar röppenni.
Én szívesen megnézem mások leszállását, így nem muszáj automatikusan befejezõdni a missönnek, ha vmelyik oldal gyõz.
Tegnap kísérletezgettem a joystick görbékkel. Valamennyire sikerült meggyógyítanom az SE alaphelyzetben felfelé kitérített magassági kormányát. Joy görbékbõl a pitch-t kell állítani, szimmetriát kikapcsolni, és a középpontét jobbra eltolni kb. 3 kockával. A lineáris helyett egy kitérítés mértékével növekvõ érzékenységet is be lehet állítani.
Nem állítottam teljesen neutrálisra a kormányt, mert akkor meg alacsony tempónál túl orrnehéz lenne, és az sem jó. Egy próbaröppenést tettem, de sokkal sumább volt így leszállni: hogy nem kellett a bottal birkózni. Kényelmesebb így az SE, és talán gyorsabb is, mert kevésbé fékezi le a fölöslegesen ugráló mag.korm. Majd este csinálok a görbérõl egy képet.
Este elkészült a felszállós eredeti mission deaktiválós, AI-s mûködõ változata is :)
Már csak azt is tesztelni kell ... Annyit változtattam rajta, hogy átírtam a mission start idõpontját, mert az Opposite oldalnak pont nappal szemben kellett felszállnia :), meg kiirtottam belõle az összes várost meg hidat meg mindent ...
Az 9vs9 lett, ott is csak a gépek listája lesz a kérdés :)
Este felteszem a linket, de még egy kérdés:
Eszembe jutott egy ötlet, hogy ha valamelyik oldalon elfogynak a gépek akkor automatikusan vége legyen a missionnak, ne kelljen mindenkinek Finish Mission-t nyomni ...
Legyen ilyen a mission-ök végén? Mert akkor elveszik a gyõzteseknek a leszálláshoz való lehetõsége ...
Szóval találjátok ki mi legyen, este megcsinálom ...
Valamint azt kellene eldönteni, kell-e kisebb mission mint 9v9 vagy 8v8 ... 6v6 például ...
Valamit akartok-e esetleg olyan küldetéseket, amik nem dogfight alapúak ...
Ballon atack vagy bomber escort, vagy bombázás ... Bármi ötlet?
Jaaa, értem, tehát ROF-ban nézné meg a videót.. Oké, otthon megcsináljuk! :)
Megnéztem a ROf-ban a topikodat :)
Kíváncsi vagyok, a kedves fejlesztõk mikor fognak válaszolni! :D
A RoF saját, belsõ felvevõjével amit felveszel az nem videó hanem adat.Ezt belehet csomagolni és feltenni valahova ahonnan a többiek letöltik, bemásolják az adott mappába és elindítják.Így meglehet nézni, hogy hogyan repült a jóember.Én már tettem fel a #2834 hszben van a linkje.