Szerintem az AI merészebb lett manõverezõ légharcban. Olyan osrókat csinált a teve hogy ihaj. Én nem vettem észre hogy jobban lõne az AI.
Az viszont tény hogy szarik kitérni. 3 rulettbõl 2 szer ütközött, de vagy résen voltam, vagy egyébként is csak érintett, mert utána még lõttem egy másikat is mellé :)
Viszont az Alba egy szikrát sem emelkedik jobban.
A joy karakrerisztika állításánál nem vettem észre számottevõ változást.
Csak lineáris fv van benne.
Egyre viszont jó volt. Kiderült, hogy a Logi3D joy X tengelye nem megy ki végállásig. Bassz szét kell szedjem.
Én olvasom,szerintem akár ide is posztolhatod õket:) Érdemes visszaolvasni a korábbi posztokat az oldalon,néha igazán jókat lehet rajtuk derülni:D
Azért ilyen szar, mert még nem végzett a feldolgozással ez a szutyok.
Nagyon szarakodik ma délután ez a qrva jútyúb.
De Dummy.Az is érdekes lehet másnak teszem azt, hogy tavaly fogtál egy 3 méteres pontyot ( nemtudom, hogy pecázol e, csak úgy mondtam egy példát ).Érted, nem csak katona sztori lehet ;)Jó mondjuk neked elnézzük a lustaságot mert hegeszted a missiókat mint az egyik néhai fõnököm az alaplapot... :D Ez is megérne egy misét szerintem!
A flyonline-on olvassátok azért sztorikat vagy ne erõltessem magam ?
Ha olvassátok akkor néha valaki valamit ( bocs ) böföghetne oda.Mivel én nem látok statisztikát nem tudom, hogy olvassa e egyáltalán valaki.Szóval néha legalább annyit, hogy szarvót, vagy mittudomén kabbefaszom megjöttek a huszárok...
( lesz még ilyen véres izé egy - kettõ )
**--**
Papa én is kiszoktam kerülni õket de most mintha direkt utaznának arra, hogy belemenjenek az emberbe.Amúgy fasza a peccs, a téli táj egyenesen fantörpikus!
Igen, az Alba nem az erõs motorjáról híres.. :) (Legalábbis a III-as)
Kíváncsi vagyok mennyire lesz stabil a RoF az új patch-el..
(A ROF.exe mûködése leállt... )
Igen, ezt én is tapasztaltam ez elõtt a javítás elõtt..Én úgy szoktam ez ellen védekezni, hogy amikor már nagyon közel van, de még nem lõ, akkor lenyomom a gépemet, majd a sebesség többletet kihasználva bukfencet csinálók,így mögé kerülök, és magasabban is leszek mint õ.
Jaa.Nem úgy.Valami más stratégiát kell kidolgoznom.
Oda kell figyelni mert nem csak hogy szembõl kikapnak de elõszeretettel bele is ütköznek az emberbe, jobban mint eddig.Úgy vettem észre, hogy szinte nem is próbál az AI kitérni
Hát azt hiszem, hogy vége a 10 perc / 6-8 gép meneteknek.
Legalább is most, jelen helyzetben.Viszont én most erõsen elgondolkodok azon, hogy hogyan tovább.Lehet csak hamar felkaptam a vizet de nekem úgy tûnik, hogy az AI már megint sniperkedik.Mondom, lehet csak nem volt mákom de most így hirtelen televan a faxom vele.
Közben pörög az agyam ezerrel :)
Balansz problémára egy 4-ik ötlet :)
12vs12, mindkét oldalon 1-1 AI géppel, de olyan AI géppel, amivel gyakran repülünk ...
Ha párban vagyunk akkor azokba a gépekbe kell beleülni amihez AI van rendelve (Ha kevesen vagyunk és úgy döntünk akkor akár maradhatnak is :) ), ha páratlanul, akkor pedig a több fõvel rendelkezõ oldalon abba kell ülni amihez az AI hozzá van rendelve, a másik oldalon pedig szabadon kell hagyni és kész ... és akkor megússzuk a Mission cserélgetést is, és bármikor lehet oldalt váltani, nem kell otthagyni a szervert :)
SeVa és Pfalz DIII vagy Alba DIII pont jó is lenne erre :) Esetleg Fokker DVII :)
Olyan 3.5 perc ~ 6 mega úgy, hogy medium a hangminõség.
A jó: Kipróbáltam a Mission Editorral megnyitni a Lowenhardt küldit és sikerült is ergo azt valszeg nem kell újracsinálni ...
A rossz: Viszont a Russian Roulette missziókat nem engedi megnyitni :(
A csúf: Próbálta már valaki a mission editort? Na aki egy kis kihívásra vágyik az próbálja ki úgy hogy Távoli asztal hozzáféréssel próbálja használni :) Izgi :)
Mit forgassunk elõször? Blue Max II? Flyboys II? Esetleg Manfred Von Richthofen élete és munkássága? :))
Egy vicces kedvû pilótatársnak a gépfegyverekkel kapcsolatban volt egy élethûség-növelõ ötlete:
-az számítógép mellé odakészíteni egy porszívót. Minden alkalommal, mikor elakad a géppuska, a porszívót a játékosnak szét- majd össze kell szerelni. Természetesen repülés közben, semmi pause! Ha ez megvan lõhet újra.
-komoly zuhanás után három hónapig nincs RoF!!!! (az én kiegészítésem: befeküdni pár hétre egy tetszõleges magyar kórházba. WW1 szanitéc színvonal nálunk ma is alap. :)))
Hú de baró: külön állítható a felvétel minõsége, meg hogy a földi ojjektumok mozgása rögzítésre kerüljön-é. Inkább legyen túl sok opció mint túl kevés. :)))
Na megyek haza és remélem tõthetõ lesz a cucc!
Este lehet benézek. Reggelre lényegesen jobban éreztem magam mint tegnap este (Lehet mostmár megmaradok :) ).
Szombaton sajna éjszakai program van.
Accountot, passt, beállításokat elfelejtette de a joykiosztás megmaradt.
Igen, ebben teljesen igazad van, ne haragudj ha esetleg megbántottalak.
Basszus, de várom, hogy húzzak haza!!!
Csorog a nyálam!! :D
Meséljetek urak, milyen???
Fokker, elsõ dolgozm az lesz! :)
Csak én nemlátok a listában ilyen refly opciót vagy más sem ?
Hmm, a Delfin nálam is kap egy második esélyt. Orosz rulettben jó volt, de ha egy kicsit meghajtotta az ember, pl. zuhanó támadásból felhúzás, nagysebességnél hirtelen kanyar, akkor lehajigálta magáról a szárnyakat. Kíváncsi vagyok milyen lesz...
Ahogy nézem azt Albák eddig is jól voltak, ezután csak jobbak lesznek :)
Papa, ismét tesztelheted a Doplhint! :) a szárnyak ledobálása visszább lett véve. PfalzDIIIa: jobban fog emelkedni, de a vízszintes végseb.-et lejjebb veszik. egyik kézzel pofon, másikkal simogatás(illetve fordítva). délután én is tesztelek. lesz mit.
14. PLANE: Increased strength of the wings for the Sopwith Dolphin.
Itt van cserébe ez ...
Nemtom mennyit gyengíthetnek a Camelen, de este teszt lesz :)
15. PLANE: Lessened the strength of the upper wing for the Sopwith Camel.
Szarjanak sünt és hugyozzanak szögesdrótot.
Joy állítgatás: jó lenne, ha lehetne külön érzékenység profilokat elmenteni. Ami pl. pont jó érzékenység egy Camelhez, azzal egy Alba túl lomha lenne.
Felvétel: ja ja én is részben emiatt várom. Il2-ben is sokat lehetett tanulni a replayek nézegetésébõl. Másrészt pedig magáért a látványért is jó megnézni egy-egy szép mûrepülést vagy fightot.
"7. PLANE: Сlimb rate for Fokker D. VII and Pfalz D. XII was increased.
8. PLANE: Climb rate and maximum speed of horizontal flight for the Albatros D. III and Albatros D. Va was extended."
@Fokker: Van egy olyan streszztesztelõ program hogy OCCT, ezt érdemes leszedni, van benne minden, még Power Supply Stress Test is :)
Nekem egyszerûen nem jön fel ha alt+tabozok.Lent marad a tálcán oszt jónapot.
Ebben a peccsben kicsit "tartok" azért a joy állítgatástól.Idestova 5 hónapja repül az ember így ahogy most van és hát ugye megszokta az ember.Most meg ha majd állítgatjuk biztos lesznek nagy anyázások .. :D
Amire én marha kíváncsi vagyok az a felvétel.Ha az ember visszanéz egy-egy szituációt abból igen sok tapasztalatot lelehet majd szûrni.
nekem kezdettõl fogva fagy a RoF, offline is, egy vga-kártya teszt még hátra van, a prime-teszt hibátlan volt. ez a probléma csak nálam jön elõ, soha nem írt még ki "Out of memory error"t, egyszerûen kidob az asztalra, miközben még hallom a játék hangját, és kiírja, hogy a "RoF hibát észlelt, és leállt; elnézését kérjük" hibajelentés küldése stb... ezt a hibát kezdettõl fogva csinálja, kellene neki egy 24 órás vga-nyúzás, már meg is van a progi, csak mindig elfeledkezem róla.
valaki írta itt az SG-n, hogy lehet chatelni RoF-ban külön Order és Opposite oldalon. ez lehetne a megoldás, mission elõtt mindkét oldal lechateli a taktikát, majd repülés közben az eddigieknek megfelelõen tudunk beszélni.
1. MAIN: Flight recording, playback and editing system now active.
2. MAIN: Input commands may now be defined in game.
3. MAIN: Joystick axis response curves may now be tuned in game.
4. MAIN: Campaigns list added and training campaign relocated there. More campaigns are to come in future updates.
5. MAIN: Mods On/Off game mode added. In Mods Off mode, game is protected against customization of any packed data. In Mods On mode, users are able to customize most of the game data files.
6. MAIN: Any building on the map can now be destroyed (except objects of cultural heritage).
7. MAIN: Mission format was changed. We’re supposing that it is now finalized for any future RoF 1.0xx versions.
8. MAIN: Winter terrain added. Users can now create winter missions in the mission editor. Several default missions now are set during the winter season.
9. MAIN: Military river ships added.
10. MULTIPLAYER: Server traffic limitation control added to the game settings.
11. MULTIPLAYER: Player now able to choose and change his side in planes list screen before each mission in rotation.
12. GRAPHICS: Forest draw distance now adjustable in the game settings.
13. GRAPHICS: Terrain mesh detail distance now adjustable in the game settings.
14. GRAPHICS: New technology of the sky dome rendering (horizon and clouds color was corrected).
15. GRAPHICS: Night time now supported by the graphics engine, moonlight added.
16. GRAPHICS: Smoke plumes now affected by the wind.
17. SOUND: Wind sound volume now increases when pilot head moves out from behind windshield.
18. GUI: Improved GUI design.
19. GUI: In-game menu was separated into “Exit Menu” (which may be open by pressing the ESC key, it contains only exit functions) and “Widgets menu” (which may be open by pressing the Right Mouse Button, it contains game widgets controls).
20. GUI: Dynamic mission loading screen added.
21. GUI: “Register New Account”, “Get Trial Account”, “Remember My Password”, “Remember My Login” functions added to the login screen.
FIXES/BALANCING:
1. GRAPHICS: Stuttering was significantly reduced (excluding plane spawn pause).
2. GRAPHICS: Performance fall-off when flying near a tank battle was significantly reduced.
3. GRAPHICS: Depth of Field effect was tuned for all planes.
4. SOUND: Sound balance was changed (hit sound volume increased, external sounds volume decreased for cockpit view).
5. AI PLANE: Fokker Dr.I, DFW C.V and Breguet 14.B2 no longer lose their wings while maneuvering (if not damaged).
6. AI PLANE: Planes no longer open bomb bay doors during air combat.
7. PLANE: Сlimb rate for Fokker D. VII and Pfalz D. XII was increased.
8. PLANE: Climb rate and maximum speed of horizontal flight for the Albatros D. III and Albatros D. Va was extended.
9. PLANE: Maximum speed in horizontal flight for the SPAD XIII was increased.
10. PLANE: Maximum speed in horizontal flight for the Pfalz D. IIIa was reduced.
11. PLANE: Climb rate for the Fokker Dr.1 was reduced at high altitudes.
12. PLANE: The heat balance of cooling systems for the Albatros D. III and Albatros D. Va was adjusted (the engine now heats up more slowly).
13. PLANE: The heat balance of the engine compartment for the Fokker Dr.1 was adjusted (the engine now gets hotter).
14. PLANE: Increased strength of the wings for the Sopwith Dolphin.
15. PLANE: Lessened the strength of the upper wing for the Sopwith Camel.
16. PLANE: Fixed links in DM at wings box destruction of the Sopwith Camel.
17. PLANE: Fixed errors of chassis destruction for the Fokker Dr.1, SE5a, Sopwith Camel and Sopwith Dolphin (it was impossible to lose wheel before).
18. PLANE: Fixed flutter-caused damaging for the Fokker Dr.1 (now ailerons, elevators and rudder become damaged first).
19. PLANE: Fixed too-high precision of the automatic mixture mode for Sopwith Dolphin (more coarse now).
20. PLANE: Fixed logic that handles the inductive coil and the magneto switch in the cockpit (does not react to Blip Switch and engine failure).
21. GUI: Players counter now works correctly on the server list screen.
22. GUI: Numerous mistypes were fixed.
23. 3D: Disappearing of wheels axis after one wheel was lost fixed for Pfalz D.IIIa.
24. 3D: S.E.5a oil pressure gauge fixed.
25. 3D: Sopwith Camel engine cover geometry corrected.
Ha mindenkinek jól mûködne az alt-tab játék közben, akkor mehetne a fight alatt a külön cset, mikor meg béke van a közös szoba. Hátha az új patch javítja a stabilitást is...
Ezt a projektet még nem is láttam az oldalukon. Nagyon komoly darab. Minden a lehetõ legeredetibb, a nem látható dolgok is: a sárgaréz benzintank mindent visz! Tisztelem az ilyen szent megszállottakat.
Nem vitás, hogy jobb humán ellen játszani és akár elpusztulni mint az AI ellen.Nem beszélve arról, hogy milyen jókat beszélgetünk közben.
Én például csak ezért sajnálom ( de elismerem, hogy taktika miatt hasznos ) a külön TS szobákat.
DR1 mindenképp maradni fog, én is szeretem, de hangulatgép ...
Milyen hibával fagytál ki? Out of memory-val? Mert lehet csökkenteni a gépek számát, ezért kérdezem mindig, van-e valakinek valami gondja a mission-ökkel ...
4 playerhez nem kell a 12 vs 12 ...
Order oldalon Veteran SeVa vagy Camel amire én gondolnék pl, Opposite oldalon pedig Veteran Pfalz DIIIa vagy DR1 ...
De lehet SeVa és Pfalz lenne a legmegfelelõbb, a DR1/Camel-es AI is gyakran dugózik xD
Az AI gépek át lesznek majd nevezve "Opposite AI" és "Order AI"-ra, hogy nehogy véletlenül valaki azokba a gépekbe üljön bele :)
Én benne vagyok a mai repülésben, csak attól függ mikor érek haza ...
Holnap párom dolgozik, napközben lesz idõm barkácsolni a Mission-t, szeretném mihamarabb véglegesre megcsinálni, hogy utána legyen idõm kicsit repkedni is :)
A
Mission az elsõdleges prioritás, ugyanis az elsõ két közös repülés óta úgy vagyok vele, jobban szórakoztat ha 5 perc repülés után egy izgalmas fightban leszed valamelyikõtök, vagy lezuhanok magamtól, mint 5-10 légigyõzelem egy orosz rulettben a gép ellen :)
egy mai mission-tesztelésben benne lennék. a szokásos 20.00 körüli idõpontban. én tegnap 3x is kifagytam, sajnos minél több a gép, annál sûrûbben; de ez az én privát gondom. laggolni nem laggolt egyszer sem.
nagyon tetszett a tegnapi fight, az eddigi legjobb volt. nagyon köszönöm mindenkinek a harcokat, az eddigi legizgalamasabb volt. a csapaton belüli taktikát is jó lesz majd szombaton megbeszélni(ha van lehetõség Order/Opposite külön chatelésre).
ami a géptípusokat illeti, nekem az eddigi lista megfelel, a dr1 maradjon meg Opposite oldalon ha lehet, néha átnyergelek arra is(de még nagyon nem megy vele a repülés). most a pfalzot kezdem érezni, a korábbi favoritom, a DVII kezd háttérbe szorulni.
Papa, egyszer láttalak DVII-essel is, hogy tetszett? nekem úgy tûnik, hogy az AlbaDIII mintha egy bolhaf@sznyival jobban fordulna, de hamarabb elfogy a szufla a motorból. én azért sem erõltetem a szövetséges gépeket, mert egyelõre a németek fekszenek jobban.
Lehet(ne) ma is egy kis röppenés, talán össze tudom magam szedni annyira, hogy képes legyek az ájerben maradni.
Milyen géppel repüljön az AI? Én úgy vettem észre, hogy a Pfalz D.III-at ügyesen kezeli a számítógép, szinte erõsségi szinttõl függetlenül. Néha már majdnem emberszerû, ügyesen váltogat a vízszintes és függõleges manõverek közül szépen fordulózik.
Egyébként tegnap jól futott a mission az én gépemen is (X2 6000+, Ati3850) Csak annyi kéne, hogy az egy csapatban játszók közelebb kezdjenek, mert tegnap Zoleet épp hogy csak láttam kezdésnél aztán el is tûnt, pedig igencsak szükségem lett volna a segítségére! Faszán repült õ is, bár ezt már csak a földrõl láttam. :)
Csak kell még 2 missiont csinálni, az egyikben +1 Order AI, a másikban +1 Opposite AI ...
És a szerveren attól függõen kell indítani, mennyien vagyunk ... (Mivel elvileg a peccs után meg tudjuk oldani, hogy restart nélkül váltsunk oldalt, így ez sem lesz gond :) )
Ráadásul a Mission restart ugyanannyi ideig tart mint új missiont indítani, ezért ha változik a létszám, csak Leave Server és új mission-el start :)
@Zpogi: eredetileg fentebb indultak a missionok, de pár repülés után közösen úgy döntöttünk, hogy lentebbhozzuk a harcot, ugyanis nagyobb magasságokban teljesen más a légiharc, és mindneki inkább az alacsony magasságban tapasztalt ...
Késõbb ezen bármikor változtatunk, én pl azért szoktam emelkedni, mert különben a szemben magasan jövõ Seva-t sosem érném utol :)
Kérdések:
- Milyen géppekkel repüljön az AI?
- Milyen erõsek legyenek? (Low, Normal, Hard, Ace)
- Minden oldalon a 12-ik gép legyen az AI (Más neve is lesz ...), vagy legyen betéve egy 13-ik? (Szerintem maradhat a 12-ik ... 24-en úgysem leszünk egy darabig :) )
Please note that today (December 4thб 2009) from 12.30 pm - 14.30 pm Moscow time our servers will be under technical maintenance due to uploading new 1.009 game upgrade.
Short term faults of "Rise of Flight" servers are possible due to this.
Urak, sikerült megkapni a HG jogot, úgyhogy tudjuk szerkeszteni a bannert! :)
Ha van ötletetek, már magunk meg tudjuk csinálni! :)