Üdv! Akkor én kérnék egy Fokker DVII-est és a Spad-et. Köszöntem.
Én azt mondanám ártani nem használ. :))
Nekem X2 6000+ (3GHz), ATI 3850/512, 2GB ram a konfigom. A 2x6 gépes multit jól bírja, meg az egyszerûbb egyjátékos küldiket, de a karriermódot hagytam a fenébe mert dianézés lett belõle. A gebasz csak az, hogy a jelenlegi alaplapomba nem lehet erõsebb procit venni, a jelenlegi meg pont kihajtja a vga-t ami benne van -> full új gép kell.
Egy jó négymagos procit biztosan kihasználna a RoF.
a RoF tényleg hangulatfüggõ. 100%-os öszpontosítást igényel, ha kicsit nem "vagyok ott", már szednek is lefele. ami a Pfalz DIII.a-t illeti, dugóból még nem hoztam ki. pedig volt hogy 2000 métert dugóztam, mégsem jöttem rá a titokra. a megelõzés egyszerû: amikor kezd átesni, gázt visszavenni(ha hirtelen kezd átesni, akkor minimumra), és nem fog bedugózni. ha elkezd pörögni, bármit csinálok, még csak nem is enyhül a dolog. de rájövök valahogyan, hogy mi a titok.
@Herr Laca: az 5 gyõzelem nagyon jó kezdésnek. az elsõ, francia bombázót leghamarabb úgy lehet leszedni, ha lefûrészeled az egyik szárnyát. a német bombázónál inkább a törzset kell támadni, ügyelve a lövészre. úgy általában jó recept, ha az orrkúp és a pilóta közötti törzsrészt célzod forduló közben. eleinte mindenki hosszú sorozatokkal lõ, idõvel majd törekedni kell a minél rövidebb, pontos sorozatokra. elég hamar eldõl, hogy melyik gép lesz a kedvenc.
Hát urak,asszem karácsonyra valamit fejlesztenem kell.
Próbáltam karriert menni ,volt vagy 20-25 gép a levegõben parázs légi harc oszt volt olyan diavetítésem,hogy az csuda:)
Nem tudom mi a kevés ,de az nagyon. 4 giga ram gts 250 videó kártya,meg mondjuk már egy öregecske X2 es 4800 as proci. Lehet ha egy 3GH es procit behegesztek megoldódik a problema?
Szerintem a Dummy kolléga által készített küldiket is ki kéne tenni...
Mi a véleményetek?
Leon, megengeded hogy az általad készített képet betegyem egy szerver és TS adatok nevû oldalba? A link neve is ez lenne...
Nem foglalkoztak vele, nincs házigarázda.
Mondjuk annyira nem fontos mert mi ugye ember módjára beszélgetünk egymással.Csak azért lenne jó, hogy ha az ember elbaszarint egy linket akkor kilehessen szedni.De végül is annyira nem fontos.
Köszi szépen!!! Szuper kép! Én most jöttem rá, az elmult hónapokban, hogy nagyon tetszik ez a gép!! Ha megjelenik a DCS: A-10C rá is cuppanok egybõl.. :)
Én vagyok úgy, hogy egyik nap úgy megy minden mint a karikacsapás, 8-10-12 gépet lepuffogtatok egy menetben.Másnap meg kettõt alig bírok leszedni.
Gondolom nagyon erõsen hangulat / közérzet / fáradtságfüggõ, hogy mikor hogy megy az embernek.
Ja.Két napja már megint csak ma röppentem egy kicsit a RoF-al :(
**--**
Ezt neked Papa! ( meg akinek még tetszik )A kép nagyon fasza de azért én a T-t jobban csipázom.Viszont képtelen vagyok találni normális hát térképet :D a Su-25T-rõl.HüJJe internyet.
Jó az. Nekem 3-4 ment ma adott gépekkel.
Volt olyan hogy leszaggattam a csûrõt, hiányzott a másik szárnyából, szita volt a farka, mégis ott forgolódott. Ha engem eltalálnak, fele ennyitõl is szétesik a gépem.
"Szerintem jó arány, de szerencse is kell, például, amikor egy sorozatot bekap a motor és a gép egybõl felrobban...."
Valamelyik nap mekkora mákom volt! SE5a, alap orosz rulett. Elsõ ellenfél: N17. Jön, felhúzom, rázuhanok, ra-ta-ta -> bumm! Darabokra robbant, három tölténnyel leszedtem. :)))) Pedig közvetlenül azelõtt a repülés elõtt benyomtam egy fél üveg bort. Lehet hogy gyakrabban kéne célzóvizet fogyasztanom? :)))
Szerintem igen jó eredmény így elsõ nap! Van amikor iszonyat mennyiségû lõszer elpazarlok egy gépre, pedig én már többet gyakoroltam. :/
A törzs elsõ felét próbáld megsorozni, és ne pont hátulról. Így találatot kaphat a motor, a pilóta, a szárnyak rögzítése, vagy a benzintartály.
A gép-specifikusan vannak típusok amik könnyebben robbannak, mint az N28 vagy a SPAD. Talán sérülékenyebb helyen van az üa.tartály.
A legszívósabb a német kétüléses, ráadásul ahhoz képest hogy mekkora dög baromi szûken fordulózik, simán leáll dogolni a vadászokkal. :)))
Én rossz célzó vagyok így általában igyekszem 70-80 méterrõl tüzet nyitni, de van itt aki a sniperkedésre esküszik, és egész jól megy neki! :) Lényeg hogy a kis sebességek és távolságok miatt ha éles szögbõl támadsz sokkal de sokkal kevesebb leadet kell hagyni a célpont elõtt mint pl. az Il2-ben!
A sérülésekre általában élethûen reagál az AI: ha meghal a pilóta, akkor rábukik a botra és leborul a gép. Ha megsérül akkor nagyobb íveken és lomhábban fordul. Szóval jó nagyon, de pár gép sérülésmodellje fura: a Dreidecker simán repdes két és fél szárnnyal, a Sopwith Camel meg szárny nélkül is, persze AI pilótával. De ezeket a tapasztalatok alapján valszínûleg hamar korrigálják. Jó vadászatot!
Meg kell csinálni a linket és valamelyik moderátornak szólni, hogy tegye be.
**--**
Lehet unistallálnom kellene az FC-t ..
**--**
Camel - dugókivétel ápdét
Ha bedugózol a tevével a következõt kell elkövetni ( most próbáltam, egy röppenésen belül 6-ból 6* kijött )
- blip szviccs be
- botot hasrahúzni ( esetleg ellenkezõ irányba lépni vagy csûrni )
- amikor lassul a forgás tökig elõrenyomni a botot
- blipet felengedni és finoman kivenni zuhanásból
A végén óvatosan kell csinálni mert ha nagyon meghúzza az ember akkor megint visszaesik és jónapot :)
A módszerbõl adódik, hogy némi magasság szükségeltetik hozzá de nem kell feltétlenül 500-1000m.Elég hamar kijön így.
Szerintem jó arány, de szerencse is kell, például, amikor egy sorozatot bekap a motor és a gép egybõl felrobban....
A francia bombázó, nálam is nagyon sokáig bírja.. :)
DummyBoy Fokker Her Laca Joe Destroy LeonSilver Papa01 RedRiot Tobzoska (Õ nem jelezte, de szerintem jönni fog.. :) ) Zpogi
Urak, itt az SG, hogyan lehet a kép alá linket csinálni? Mert oda be lehetne tenni a szerver/TS infókat, meg amit még szeretnétek.. :)
Urak!
Kis segítséget ,pontosabban útba igazítást szeretnék kérni. Gyakoroltam ,teljesen realisztikus beállításokkal az Orosz rulettben 5 gépet tudtam lelõni . Pontosabban ennyire volt elég a lõszerem. Nos azt kérdezném,hogy ez milyen arány a tapasztalataitok alapján. Van olyan gép ami már olyan mint a tésztaszûrõ de rendületlenül repül tovább és rengeteg lõszert elvisz.
Kösz Dummy, jó olvasnivalók!
Nem tudom a többiek hogy vannak vele, de én nagyon örülök az ilyen linkeknek, meg bárminek ami az elsõ világháború légi harcairól, pilótáiról, repülõgépeirõl szól.
Nem egészen távcsõ, ha jól tudom nem nagyít. Egy primitív célzóeszköz, Aldis-irányzék néven emlegetik. Az Il2-ben is volt egy-két gépen, asszem korai japán madarakon van ilyesmi.
Itt írnak róla bõvebben, igaz angolul: Aldis sight
Ez meg itt a Phönix D-sorozat, asszem Kiss József ilyennel repült többek között.
Röppentem kicsit, a csütörtöki menetre jelentkezem én is :)
Ha lehet még csütörtökre válogatni
Elsõsorban ezek közül valamelyik
Alba DV
Fokker D VIII
Alba DIII
Másodsorban már ezekkel sem esek le egybõl.
Dolphin
SPAD
és N28
Az SE5a-nal 00:59 a célkereszt elõtt az a hosszúkás valami, az micsoda? Olyan mint 1 távcsõ...
Dummy, Redriot, köszönöm a linket, e-könyvet és a vidit! :)
Én a könyves polcomon kutakodtam, és találtam egy érdekes könyvet:
Szentiványi Jenõ: Gépünk motorja lángol!
Igaz történetek vadászokról, vitorlázórepülõkrõl, utaspilótákról - Részletek a szerzõ 1955-ben, az Ifjúsági Könyvkiadónál "Párbaj a levegõben" címmel megjelent elbeszélésgyûjteményébõl
Részlet:
A három Phönix vonalba sorakozik egymás mellé. Kiss meglengeti gépét és - lecsap! A két szélsõ angol vadász felfedezi a veszedelmet és szembefordulva igyekszik elhárítani a támadást. Elkéstek! A 422-10-es Phönix nyomjelzõ lövedékei fordulóban kapják el a közelebbit. Az angol vadász csupán egy villanásnyi idõre tárja kokárdás hasát Kiss felé, de ez elég ahhoz, hogy a hosszú foszforos csíkok mohón belefúródjanak, és a lángok abban a másodpercben már felcsapnak a Sopwith oldalán. Még egy sorozat... A pilótaülés tájékán fekete füstgomba pöffen fel: égõ benzitartály áruló nyoma. Az angol meginog, Kiss jobbra, bukófordulóba vágja a gépet, szeme sarkából látja, hogy a Sopwith már dugóhúzóba perdülve bucskázik lefelé, rá egyenesen a Caldonazzo tó tükrére.
Ebben van egy novella, amelyben az angol gépet földre kényszeríti..
Tudod, Dummy, te mesélted... :)
Az a bizonyos Phönix milyen gép lehet?
Nincs gond a TM Cougarral, csak a 2x4 kilója ellenére le kell kötni olyan erõsek a gyári centerrugói. A hozzá kitalált készített mod-ok általában ezt váltják ki. Az enyém még ugyan csak három éves, de semmi baja nem volt még eddig. Mivel vas, kenni kell és ennyi, :)
ROF-hoz és IL-2 -höz nem ajánlom, de a jetsimekhez és az FS szériához elsõ osztályú.
Én is a DIII-as Alba-t javaslom, ma fogom letesztelni a Pfalz DIIIa-t, de jelenleg a DIII a favorit, ugyanis bár lassú, ettõl eltekintve könnyû vele repülni és igen fordulékony ...
A DR1 bár gyorsabb és fordulékonyabb, lényegesen macerásabb gép, könnyen törnek a szárnyai és könnyen kitör a bal fordulóból ha nem figyel az ember :)
@Fokker: Amit láttam, dicsérik a sima TM joyokat, érdemes szétnézni, van olcsó Hotas-uk, is TM Hotas X vagy pedig a TM16000M sima joyok közül ...
HA kicsit többet szánsz rá akkor Saitek X52 ... esetleg Pro ... (Szerintem a Saitek a simák közül is jó joyokat csinál, egy régi Cyborg most is ott figyel a polcon, tizenegy éves múlt de mûxik rendesen :) )
Efölött jön a TM Cougar ami qrva drága, sok a gond vele (olvastam...), de verhetetlen a programozása és nyóc kiló vas :)
Valamint a CH Products cuccai ... ezek sem alsó kategóriás joyok :)
Utána jön a Logitech G940, aminek a rivjúját várjuk, ez ugye FFB + Hotas + pedálszett ...
Ezek után, amik most várhatóak:
- Saitek X65F - Erõ érzékelõs Hotas a Saitektõl ... (Mint az igazi hájtek repülõ masinákban ...) 400 font körüli kezdõárat igérnek :)
- TM Hotas Warthog - Olyan mint a Cougar csak nem az F16 hanem az A10-é ... gondolom majd aranyárban :)
- CH A10 hotas ... na ez meg asszem katonai célra készülõ masina lesz ...
Dummy!
Szívesen reppennék veletek. Nekem ez az Alba V ami alapból benne van teljesen megfelel. Én azt hiszem csak pár német gépet fogok venni Albatrosokat Meg Fokkert,na meg még ezt meg azt:)) Angolszász gépek egyelõre hidegen hagynak.
egy kérdés: úgy 10 éve még a thrustmaster gyártotta a világ legjobb joystickjait. ez most is így van? úgy tudom, valamelyik ûrsiklónak is õk voltak a joystick-beszállítói. a másik kérdés: itthon miért nem kapni szinte sehol? ha lerohad a jelenlegi logitech x3d, erõsen gondolkodom egy thrustmasteren következõnek.
annyi a gyengéje a Pfalz DIIIa.-nak, hogy látszólag úgy meg lehet vele fordulni egy helyben, mint a DVII-essel, viszont egy ilyen forduló után hamar elfogy a kraft, és beremeg. ha dugóba esik, akkor nagyon fel kell kötni a gatyát. tehát nagyobb sebesség kell neki fordulás közben, mint a DVII-esnek. viszont, az erõsebb motor kárpótol a DVII-el szemben. én e két típussal repültem legtöbbet, mai napig nem tudom megmondani, hogy melyik a jobb gép. a Pfalz DXII egy katasztrófa.
A hadjárat gyenge, de ettõl függetlenül az AI jó (és a peccsek hatására folyamatosan javul.) Igen élvezetes légiharcokat lehet offline is nyomni, ne aggódj - mi pl. alig pár hete kezdtünk el multizni.
Finoman repülhetõ, elegáns gép. Hogy is mondjam, a Pfalz III egy mûjégtáncos, a Camel meg Keith Flint a Prodigybõl. :))))
Mintha agilisabb, fürgébb volna a D.III-as Albától, de nem tudnám a pontos különbséget megmondani. Én az Albával eredményesebb vagyok, viszont egyezõ erõsségû AI-pilótával a Pfalz a veszélyesebb.
A DXII-estõl szerintem mindenkép jobb, mert az hiába zuhan és emelkedik jobban mint az átlag német gép, egy Spadhoz vagy SE-hez képest még mindig nagyon gyenge, ugyanakkor már fordulásban sem olyan erõs.
Egész nap ezután nyomoztam ... Nekem nagyon bejön az Alba DIII, de lassú picit ... Ha hiszünk a riseofflight.com-nak akkor mindkát Pfalz gyorsabb, de a DXII-nek jobb az emelkedési sebessége és könnyebb vele a zuhanás ...
többiek: Pfalzzal kapcsolatban, kipróbáltam a PfalzDXII-t is, de a DIIIa.-hoz képest nagyon lomha gép. valamivel erõsebb a motorja, mint a DIIIa-nak, de lomha, könnyen bedugózik és ledobja a szárnyait. hiába erõsebb a motorja, a tömege is nagyobb mint a DIIIa. én most a DIIIa.-ra gyúrok. ez viszont a DVII-es fokkerhez áll közel, annyi különbséggel, hogy alacsonyabb sebességen már át akar esni, viszont jóval erõsebb a motorja mint a DVII-esé.
hali! nekem is a redbaronII volt az IL2 elõtt. az igaz hogy a RoF-ban a kampány-mód nincs annyira kidolgozva mint a RBII-ben, viszont a repülés felszállással, harccal, leszállással annyira realisztikus, hogy nem fog hiányozni. én is elkezdtem a careert, de azzal az a bajom, hogy az ellenfél mintha szándékosan le lenne butítva. a jó légiharc az orosz rulettben van megcsinálva, nagyon jól meg lehet tanulni vezetni a gépeket. annak idején akkora durranás volt a RBII, mint most a RoF. sztem nincs párja jelenleg a repszimek között. azt mondanom sem kell, hogy a RBII a RoF mellett egy konzolos kis repcsis akciójáték. ;)
Nekem win7 64 bit és tökéletesen megy a FreeTrack (Mikor el nem sakkozom ...) a ROF alatt ...
Semmi trükközés nem kellett ... indításkor felismerte hogy új TIR kompatibilis játék fut, beírtam a nevét és kész ...
Hmmm ... mondjuk a 100%-os proci terhelés az kemény ... Lehet hogy pár felesleges process-t ki kellene lõni ...
Az AMD-nek van egy Fusion nevû alkalmazása ami erre szolgál, újabb AMD chipsetes lapokkal mûködik, lehet ki kellene próbálnod ...
Be lehet állítani, hogy milyen dolgokat gyomláljon ki, és ha elindítod, akkor kilõ minden felesleges process-t ... mikor befejezted a játékot akkor meg vissza tudod indítani õket ...
Ha lerakom a gémet a tálcára akkor müködik a freetrack,de a játékban nem,persze csak full beállításnál.Szerintem a proci a ludas(AMD6000+), 100% körül megy.
Meg lehet,hogy a Vista.
Köszi a válaszokat! Tehát, ha jól értelmezem, akkor egymagam itthon nem fogok heteket tölteni a világháború végigrepülésével... nem kell egy kerek és változatos történet végigjátszásával bajlódnom... :( Ti Online játszatok vagy hogyan? Mert akkor idõvel majd én is csatlakoznék a társasághoz!
Szia, üdv a magyar RoF-osok között!
Sajnos rátapintottál a RoF egyik gyenge pontjára: a kampány-mód egy igen kezdetleges, összefércelt valami.
Ellenben maga a repülés és a légiharc élménye az tökéletes, így remélhetõleg nem fogsz csalódni!
Elõször is itt is a repülésen van a hangsúly, jelenleg nincs dinamikus kampány meg ilyenek (van valami 3rd party campaing generátor, de azt még nem teszteltem le ...)... ebbõl a szempontból hasonló mint az IL2 ...
Vannak kampányok, de jelenleg nem valami nagy dologra kell gondolni, én pl: legtöbbször sima orosz rulettet repülök, mikor van egy kis idõm, ez egyszerû duel, 1v1, és mikor lelövöd az enemy-t akkor jön a következõ, amíg meg nem halsz, ki nem fogy a lõszer vagy az üzemanyag ...
Festegetni most is tudsz, Photoshop kell hozzá, vagy valami ekvivalens képszerkesztõ, valamint DDS plugin ...
Következõ patch-el jönnek a gép template-ek akkor ez lényegesen egyszerûbb lesz :)
Az általad vásárolt játékban 4 repülõgép található, a többi 8-at a neten lehet megvenni, 5 és fél ojró darabja, ezekrõl itt sokan tudnak nyilatkozni, de vigyázni kell, mindenkinek más jön be (Lásd a pár hsz-el lentebb lévõ Camel vs DR1 beszélgetést ...)
Érdemes átolvasgatni a topikot, sok infót talász festésrõl, gépekrõl segítségekrõl, stb :)
Sziasztok! MOst rendeltem meg a játékot. Engem a háttér érdekelne. Régen, a red baron II ben feelingesen meg volt csinálva a menü, átvezetõ videók, rengeteg információ a saját és az ellenség századairól, ászokról akikkel meg lehetett küzdeni ha épp összetalálkoztál velük, egyedire festhettem a repülõm, volt benne kórház x ideig ha megsebesültél, szökés a fogoly táborból századparancsnokként te szervezted a beosztást és a század küldetéseit stb.. számomra teljesen élethû volt a játék. Az Il 2 sorozatban viszont nem igazán részletezték ezt a részét a játéknak. csak az volt a lényeg, hogy repülni - repülni, sokszor tök egyforma küldetéseket. Ebben a játékban hogy van ez megoldva? Mennyire feelinges? Továbbá az Il 2 sorozatban azt utáltam, hogy hiába kínlódtam le a szanaszét lõtt repülõmet a földre, ha nem értem el a célt, újra kellett repülni a küldetést, ami számomra teljesen életszerûtlen volt. ebben a játékban ez hogy mûködik?
Hmmm ... annak mennie kellene, nekem simán megy ...
Köszönöm a válaszokat,igen csak 512Mb-os a kártyám.Ami érdekes,hogy full beállításnál is megy símán,csak nem mûködik a FreeTrack-em.
A géptípusokat estére megmondom.
Én is láttam valahogy egy forgómotoros indítást a Neten, ott is látható volt, ezért nem csodálkozom hogy az Alba pöccre indul, a Camel meg köhögve :)
Emlékszem szombaton sokalltad az N28 motorindítási idejét. Érdemes megnézni az alábbi videót:
A RoFban is párszor lassan átforgatja a "láthatatlan szerelõ" a motort mielõtt igazából berántaná a légcsavart. Hogy ennek mi a szerepe azt sajna passzolom, én vmi olyasmire tippelek, hogy ilyenkor a töltik fel a hengereket üzemanyaggal. Gondolom a pilóta is rásegít vmi kézi benzinpumpával. Aztán mikor bekiabálják hogy "contact!" akkor kapcsolja be a gyújtómágneseket, és onnantól próbálják ténylegesen beindítani a motort.
Érdemes végignézni a videót, dettó olyan hangja van a RoF-gépnek mint az igazinak! (6:05-nél )
Opposite:
- Alba DIII - Papa
- Alba DIII - Dummy
- Fokker DVII - Fokker
- Fokker DVII - Tobzoska
- Pfalz IIIa - Fokker
- Pfalz XVII - Dummy
- Fokker DR1 - hogy legyen :)
- Szabadon választható :) (Alba DV pl.)
Order:
- SeVa - RedRiot
- Seva - Papa
- Camel - LeonSilver
- Camel - ha kell (esetleg nekem ...)
- Dolphin - LeonSilver
- SPAD - Tobzoska
- Szabadon választható :)
- Szabadon választható :)
Max úgy változik, ha balanszolni kell az oldalakat ...
Ha nem ragaszkodunk a történelmi hitelességhez (És mivel ezek inkább fun repülések, szerintem ennyit engedhetünk ...) akkor meg mindeki választ egy oldalt, 2 gépet és kész ...
Majdcsak kikristályosodik ez :)
Bár lecsúsztunk a novemberrõl, kiváncsi vagyok a peccsre ... az új Coop modban már nem kell kilépni az oldalváltáshoz ... És ha még csinálnak gépválasztós dogfight servert is respawn-al, akkor asszem királyság lesz :)
Részletesebb mint a SeVa? Az igen! Nagyon tetszenek a gépleírásaid, csak így tovább :) (G940-re valami esztimétid tájm?)
Ne vedd ám sürgetésnek, csak tûkön ülve várom(juk ...)!!!
Még valami: Papa kérdezgetett egy kicsit a WWI-es magyar pilótákról:
A terep részletességét vedd vissza mediumra, akkor valószínûleg beáll majd normál értékre a memória-kihasználtság. Nyugi, mediumon is gyönyörû lesz a játék. ;)
A DXII egy amolyan öszvér gép ... fordulékony, pördülékeny, jó az emelkedési sebessége (Asszem a legjobb a német gépek között)és jól bírja a zuhanást ... Semmiben sem kiemelkedõ, de mindenben jó ...
Kicsit néha delfines ... ez benne az idegesítõ, de ettõl függetlenül tegnap este kivételesen jót repültem vele :) (Mármint nem akkora ász voltam, csak élveztem a repülést... :) )
@ZPogi és Laca: Ha jönnétek csütörtökön (Remélem én is tudok majd jönni :) ) akkor válasszatok egy oldalt és 1 gépet (Vagy válasszatok mindkét oldalról 1 gépet ...) mert akkor kicsit átszerkesztem a multis küldetést addigra, ugyanis most majdnem csak utólag vásárolható gépek vannak benne!
@ZPogi: Milyen VGA? Mennyi VGA memóriád van? 512 vagy 684? Mert akkor lehetséges ... Próbálj meg valamit lentebb venni, pl: Grass, vagy ilyesmit ami nem számít repülés közben :)
Egyébként urak, tudjátok mi hiányzik (többek között) a RoFból? Néhány kisebb "pálya". Pl. egy kis dogfight multihoz elég lenne egy kb. 10x10km-es terep. Ha nem kéne minden egyes alkalommal fél Franciaországot beszuszakolnia a RAMba, talán a töltési idõk is rövidebbek lennének. Nem is kellene a neoqbnek új mapokat csinálni, csak kivágni különbözõ darabokat a már meglévõbõl, nevet adni nekik oszt' annyi.
Pfalz DXII? Még nem jöttem rá hogy mire jó. Nem mondom hogy csapnivaló gép, egyszerûen csak nem találtam olyan tulajdonságot, amiben kiemelkedne a többi gép közül. A kilátás nagyon jó belõle, de ez még önmagában kevés. A D.III-as Pfalz veszélyesebb ellenfél szerintem.
Ugye, mindenkinek más a zsánere ... DR1-el pl. eddig csak úgy estem le hogy letörtem a szárnyaimat, a maradékot meg lelõtték ...
Az én kezem alatt pl: a Dr1 kezesebb, ettõl függetlenül a Camel-t jobban szeretem :)
Most pl: Pfalz DXII-vel repültem, és tök jó volt :) Lassabbnak tûnt mint az Alba pedog gyorsabb ... de jót repkedtem vele most ... (Eddig ezt az egy gépet bántam meg, egyszerûen nem tudtam vele normálisan repülni ...) Lehet beteszem a multiba xD
Érdekes, de nekem pont a Dreidecker a könnyebb gép: szerintem jobban lehet érezni, hogy mikor akar bedugózni, és ha ez megtörténik könnyebb kijönni belõle.
A teve mintha minden átmenet nélkül esne dugóhúzóba, és ebbõl eddig nem tudtam kiszedni. A magassági kormány is baromi érzékeny lesz nagy sebességnél, kis mozdulatra is nagyokat bólint, jelentõsen csökkentve a célzás esélyeit.
Érzésem szerint a Camel szinte kezesbárány a Dreideckerrel szemben. A Fokker remekmûvét pl. nem lehet csúsztatni, mert leborul és bedugózik. Nagyon érdekes és munkás gép, tényleg ott kell lenni, különben átver, megaláz, majd kinyír. :D Az eddigi legrészletesebb írás készülget róla...
Ja :) elfelejtettem mondani ,hogy az 576 ban vettem,és csak egy darab volt belõle. Mert mindig csak egyet rendelnek ,az ilyen "réteg játékokból" aszonták. Most rendelnek megint egyet. Eszem megállt.:D
Ájájájájájjjj ... Elsakkoztam ... én most nem a sniperesdirõl beszélek ... Az lenne a legkisebb bajom ha lelõne :)
Az új peccsel az AI elkezdett picit okosabban harcolni ... kihasználják a sebességi elõnyüket, elemelkednek ésatöbbi ... De ez nem az volt ... egyszerûen otthagyott a csába :) Elfordultam mint rég és nem fordult rám, hanem elment 1,5-2km-eket, majd visszajött, rám sem lõtt csak elment megint másik irányba :)
Jajám!Én például ezért nem kapcsoltam be sohasem a végtelentöttényt mert az nem szoktatja az embert a spórolásra.
Az elején kicsit zavart engem is a sniperkodása az AI-nak de a végén már abszolut nem zavart és sajnáltam, hogy megváltoztatták.
Ha Camelt megveszed és huzamosabban akarod is használni akkor készülj fel, hogy kitéped a hajad.Én most kezdek ráérezni, ma már egyszer sem dugóztam vele csak majdnem :)
Egyébként ajánlom szíves figyelmedbe ezt ( bár gondolom ismered ) és ezt.Ha meghívó kell szólj.Ha nem akarsz csatlakozni az sem gáz.
**--**
Kellene csinálni egy tárhelyet srácok ahova a skinjeinket feltöltenénk meg Dummy felrakná a missiókat és ezt belehetne tetetni a banner alá.Így ha jön valaki új vagy izé akkor nem kellene keresgélni a hszek között a cuccot.
a sokat szidott 1.007-es "sniper" patch tény hogy kemény volt, de egy elég hatákony edzési lépcsõ volt az online-ra való készülésben. szerintem. általános szabály, addig kell gyakorolni egy adott típussal, amíg 12 fölé nem megy a gyári rulett légigyõzelmeinek száma. ehhez az kell, hogy kevés lõszerrel, pontosan kell célozni, mivel minél tovább vagy 1 adott ellenfélen, annál nagyobb az esélye, hogy valaki beül mögéd, és leszed multi közben. találni kell 1 gépet, ami igazán fekszik, és azzal gyakorolni, amíg össze nem jön legalább 12 gyõzelem a gyári rulettben. én pl. megtanultam azt is a rulettben - mivel fokker DVII-es a kedvencem és ez elég lassú -, hogy hogyan kell egy menekülõ gép után lõni úgy, hogy el is találjam. a gyári rulett arra tanít meg legjobban, hogy hogyan kell a lehetõ legjobb találati arányt elérni. kevés lõszer, de az mind biztosan találjon. hosszabb sorozatok csak a nagyobb bombázók ellen kellenek.