Elég könnyen dugózik, de könnyebben ki is lehet hozni belõle mint a Delfint. :( Ami viszont nagyon zavar, a túlérzékeny magassági kormány: nem tudom szinten tartani, ugrál fel-le. Így a célzás is érdekes vállalkozás. Kicsit olyan mint a D.VII-es, az ugrál hasonlóan. Állítólag FFB joyyal jobban lehet érezni a a gép egyensúlyát, és nincs ez a jelenség.
Nekem eddig a Teve a legnehezebb gép, antant gépek közül az SE marad a kedvencem. Kicsit sok nekem a Camelben a kihívás: forgómotorral küzdeni, dugózási hajlam, egyenesben tartás -> és akkor még nincs is ellenség az égen. :)) A két új gép közül a Dr.1 sokkal bejövõsebb.
De nézz körül a SimHQ fórumon is, ott tõlem profibb emberkék is megírják a véleményüket:
Nekem sincs pedálom, mégis elvagyok vele. A fegyverek meg valóban magköpõk, de mivel a gépeket hurkapálcából és szalvétából készítették a Nagy Háborúban, nincs is szükség erõsebbre. (Különben is: ha Mk.108 gondolákat erõsítenénk egy Albatros szárnyaira, kb. a sárban húzná õket a kifutópályán. (Akarom mondani a kifutópályának használt réten.) Ha mégis sikeresen felszállna, az elsõ lövéskor leszakadnának a szárnyak a vibrációtól. :))
Nekem bejön az új AI nagyon. Nincs sniperkedés, és nem akar mindenáron frontálisan támadni, ellenben egyre szebben manõverezik. Az elõbb SE5-el mentem egy "Ace" Alb.DIII ellen - élmény volt, nagyon okosan védekezett, egész emberszerû volt.
A Dr.1-nek is megvan az ellenfele: az elõbb három Camel tépett szét mint floki a lábtörlõt. Semmi sniperkedés, hanem szép csapatjátékkal. Ha így nyírnak ki nem frusztrál, nem úgy mint az elmúlt hónapban a mágikus kapáslövések 300méterrõl...
Amúgy nagyon veszélyes fegyver lesz a Teve hozzáértõ kezekben. Számomra túl instabil és ideges, de ha vki kiismeri az majd egy helyben megfordul vele.
Még nem végzett a feldolgozással a youtube, szóval még várjatok a vizuálással ;)
Igazán nincs mit Papa.Ez itt egy nagyon jó kis közösség ami szerintem részben annak is köszönhetõ, hogy krekk nincs a játékhoz így a Vér Istvánkák elkerülik.
Dummyboy: Nem mondod.. :D :( Milyen pedál volt?
Leon, köszi a folyamatos segítséged! :)
Egyre határozottabban az a véleményem, hogy a DR1 nagyon király gép.:-))) A korábban említett félórás fetrengés után az orosz rulettben már nem okozott gondot a légiharc egyik géppel sem, a DR1 arra és úgy ment, ahogy akartam. Mondjuk eléggé tré így az AI, mert mindeki balra fordul, semmi változatosság nincs benne. :-( Az említett "harcol az AI" annyiban merül ki, hogy szemberepülésnél lõ és ha mákja van, akkor nem megyünk össze, utánna már nem tud lõni, mert a seggében vagyok, az meg csak köröz balra és köröz egészen addig, míg le nem lövöm.:-(
A leszállás viszont még mindig rejtély.:-D
Megy fel egy videó ( már megint ).
1:45 körül megfigyelhetõ, hogy sebesség még van de majdnem sikerül beleesni a dugóba.Valamint azt is amitõl idegbajt szoktam kapni.
Ez az orosz rulett, nem a gyári hanem az a letölthetõs izé.
Ebben vannak ugye mindenféle AI-k a kezdõtõl az ászig.Komolyan mondom, hogy a novice pilótákat nehezebb leszedni mint a veteránokat meg az ászokat.Még egy fél óra hátra van ( 425 mega az össz mérete ) meg még szerintem lesz egy másik fél óra mire a youtube feldolgozza.
Összességében, pedál és csûrés.A forgó motor lényegében egy giroszkópként is felfogható .
:D :D Nem hiszed én is pont erre gondoltam, hogy eleinte, hogy fogod gyûlölni a Dr1-et.. De egy óra múlva.. IMÁDNI fogod.. :)
Ez egy gép egy agresszív állat!! :)))
Komolyan mondom, elfáradt a bal lábam a folyamatos pedál belépésektõl.. :)
Tényleg van úgy, hogy bal forduló közben folyamatosan koppig be van lépve a bal láb.. nagyon hangulatos vele a légiharc!!!
Az viszont érdekelne, a valóságban is így volt?? Ha igen, miért?
Ez a Dr1 úgy fordul jobbra, mint a zsírozott villám! Balra viszont kész katasztrófa, még lábbal is.. :) És persze mindig balra fordul az ellen!! :) Kezd tetszeni ez a masina.. :)
Ki kell találnom, hogyan tudom a zöld pöttyöket rávarázsolni a gépre ...
Addig is : pontterep Alba xD
Elõbb ficánkoltam fél órát felhõalapon a Dr1-gyel, és kezdem érezni mi kell neki. Jobbra láb nélkül is bedõl tisztességesen, de balra csak kellõ lábbal dõl be, ellenkezõ esetben dõlés közben felemeli az orrát, és szárnyvég irányba repül, majd elkezdi, amit nem szeretünk. :-) Utánna stabil fordulóban meg már lehet tépni neki ezerrel.
Viszont a leszállás egy rejtély nekem. A csúsztatás mint olyan mintha nem is létezne. Ha végre sikerül nem hátárafordulás nélkül megcsúsztatni, akkor se merül jobban. Legtöbbször csak úgy sikerül a földre kényszeríteni, ha leállítom közben a motort.:-D Úgyhogy azthiszem ezen még dolgozom kell. :-D
Azért nem mondanám magam ügyesnek. Orosz rulettben leszedtem vele két szériát, a harmadik N28-at már nem támadtam meg, mert elfogyott a töltényem. Még ki kéne próbálni nagyobb magasságokban is, ott lehet hogy teljesen máshogy fog viselkedni. Ráadásul bizonyos helyzetekben nem reagál a csûrõkre, erre még ki kell találni valamit. Ha ügyes lennék, nem fordulne elõ, hogy fejjel lefelé zuhanok a föld felé, akaratom ellenére. :) No meg pedállal rendelkezõ emberkék biztos szûkebben tudnak fordulni.
Dolphin. Orosz rulettben azzal is szépen lehet dolgozni, de ha magasabbról, 2000m-rõl indul a buli, akkor gyakran szárnyak nélkül fejeztem be a repülést. :/ Legalábbis az elõzõ peccsnél. Nekem az a bajom a delfinnel, hogy nagyon hirtelen esik dugóba, amit nem tudok kivédeni. Egyik pillanatban simán repülök, mosolygok, a másikban meg már pörögve zuhanok. A kettõ között semmi átmenet. Addig viszont amíg nincs dugó, gyorsan és simán repül, kellemes darab.
Ha megnyomod a blip switchet olyan mintha leállna a motor de ha elengeded akkor jár tovább.Ez azért ( is ) jó mert megszûnik a forgatómutatványa a motornak.
Jaja, még a N17 is szívat... :D
Lehet megmérgelem magam , és megveszem a Delfint.. :)))
Köszi szépen a segítséget, pedállal én is próbálkoztam, de nekem sajna ha lábbal próbáltam tartani az orrát akkor hamarosan jön ez a félorsó szerû pörgés...
blip switch: Ez alatt mit értesz?
RedRiot, Te mennyire vagy ügyes a Dr1-el? Én nagyon béna vagyok vele.. :)
A bal forduló az nagyon érdekes. Néha tök jól lehet vele fordulni, néha meg, mint az állat úgy viselkedik, átvágja magát jobbra, se csûrõ, se oldalkormány nem elég. A legérdekesebb az, hogy a kétféle viselkedést a bal szárnyon elhelyetett sebmérõ szerint ugyan olyan sebességeknél is tapasztaltam, sõt nagy sebességnél balra fordulva is irányíthatatlanná vált már a gép. Szóval nagyon fura egy szerkezet. Balra a hirtelen menõverek nagyon megbosszulják magukat. A tetves orosz rulettben pedig minden gép balra fordul ki elõle. :-D
Oldalkormánnyal próbáld szinten tartani. Jobbra bátran szûkítheted a fordulót, bal kanyarnál a motor ugye ellen-dolgozik. Rudderrel lenntartani az orrát, vagy ha még szûkebben akarsz fordulni blip switch, és a motor már nem akar visszafordítani.
(Ebbõl következik, ha már mindenképpen ki akarunk fordulni egy Dr.1 elõl, akkor balra mozduljunk, azt nehezebben követi.)
Elsõ tapasztalataim nekem is ezek, bár még annyit se repütlem vele, mint te, úgyhogy még szokom a gépet, de most nagyon örültem volna, ha vásárlás elõtt ki lehetne próbálni a gépet, mert lehet 1 óra gyakorlás után se áll majd a kezemre. Hiába "csak" ~5€, ezért meggondolnám mire adom ki. :-(
Pont errõl beszéltünk.Jó lenne ha a neoqb csinálna egy oylan lehetõséget, hogy vásárlás elõtt az ember kipróbálja a cuccot.Teszem azt amikor megakarod venni akkor elõtte kapnál egy órát tesztre.Ha tetszik az ember megveszi ha meg nem akkor törlik az accról a gépet és jónapot.
Köszi a linket! :) A Dr1-et megvettem, sajnos számorma teljesen vezethetetlen... :((
Imbolyog, ha fordulóban megpróbálok szûkíteni akarok, pillanatok alatt feladja az orrát... csúszkál...
Nem jön be... :(((
De hozzá kell tenni, én elég fakezû vagyok és félórát reppentem vele, másnak lehet jobban fog menni.. :)
Én imádom a Dolphint, szerintem jó kis gép.Viszont eléggé kesztyûs kézzel kell vele bánni.Az ember secperc alatt simán kifilézi aztán meg csal néz, hogy milyen qrva gyorsan jön a fõd.Aztán meg kicsit lassan fordul ( ez gondolom a tömegének is betudható, majd' 1000kg üzemanyaggal együtt míg a Dr1 alig 500..).De összességében nekem nagyon bejön.
Az új gépek közül nektek melyik tetszik a legjobban?
A Dr1-en gondolkodom, de a Sopwith Dolphin is nagyon izgat.. :)
Köszönöm a válaszokat!
Ja.f10-el meg alappá is lehet tenni csak akkor meg a célzás necces.
Mondjuk nekem jó így ahogy van.
Lehet véletlen volt ( ááá dehogy ) de a tevét kb. 20 másodperc volt leszedni.
Már mondtam ugyan de megint mondom, a Fokker D.VII a peccs óta ( nem menekül az AI ) félelmetesen jó lett!!!!
A képen látható bácsi helyzetét is fel lehet venni a RoFban, ki lehet kuksizni a szárnyak felett. A fotón is úgy látszik, mintha kicsit nyújtózkodna. Annyi a gond, hogy nem ez az alaphelyzet, az alap "fejmagasság" a játékban. A keret közé csak akkor kellett behúzni a fejet, ha a gép landolás közben átfordult - ne kelljen nyakizommal tartani a gépet. :)
Ohhh fukk, hogy nem rakta be azt a nyomorult képet..
SimHQ-n találtam.Írja a srác, hogy a pilóták rendesen kiláttak hátulra nem úgy mint a RoF-ban.
Én is írtam, hogy qrva jó lett az AI.A kis mezei Fokker is tök élvezetes lett mert a csira AI nem menekül és hát a Fokker nagyon tud szopatni.Delfinnel is a Fokkert szedem le a legnehezebben.
A Spad meg még mindig szopatja magát.Ma 2 / 1 aránnyal tette bele magát a vakondtúrásba :D
Nem rossz, de mintha az eredetin lett volna vmi pöttyös álcázófestés is.
A "Fly Now"-t próbáltátok már egyébként? Egész jó. A Dr.I-es kezd egyre jobban bejönni. Néha még nem azt csinálja amit akarok, de nagyon jó. Ja, és már külön gombra lehet állítania blip switch-t. Jobb, mint a motor ki-be, mert csak a gomb nyomva tartásáig veszi el a gyújtást, ahogy felengedem, újból jár a motor. A háromfedelûvel ha szûken balra fordulok, akkor blippelgetve irányíthatóbb marad.
Egy valamit nem tudok még a Dreideckerrel: leszállni. Annyi felhajtóerõ képzõdik a rengeteg szárnyon, hogy az istennek sem akar süllyedni. :) Hiába, ennek a gépnek a levegõ a természetes közege, nem csoda, hogy ragaszkodik hozzá. :)
Szerintem csináld azt amit az elõzõ peccs alatt az AI ... Ronts neki, sorozd meg aztán tûnés elõle ... eltávolodsz, magasságot gyûjtesz, aztán megint vissza ...
Ki kell próbálni ... Én viszont nagyon élveztem tegnap este a Rulettet ... Pedig a gyárit használtam ... Ugyanis az AI nem menekül, hanem harcol :)
Szomorú vagyok.Egyelõre nem sikerül hatásos tekknikát kidolgoznom a Dr1 ellen.Akármit is csinálok, mire megfordulok a delfinnel a Dr1 tizennyóccó röhögve körberepül.Nemtudom mitévõ legyek.
Itt egy .ini amit bekell másolni ( felül írni ) a RoF DogFight genbe és lehet csinálni Dr1 ill. Camel missionokat is.
Én is router mögül játszok de én nem állítottam semmit rajta. Az viszont érdekelne, hogy valakinek mutatja az online szervereknél, hogy milyen a connention. Van három szín, poor, average és good. Na nekem soha nem mutatja ezeket a jeleket akkor sem ha rá tudok egy szerverre jelentkezni.
A a szar az egészben, hogy mivel nem csatlakozik valamiért a szerverhez nekem fel sem tölti az eredményeket.A játékban is van egy stat, ott sem számol semmit.A faxom bele.Lehet leszedem és felteszem megint.
Nekem 2 napig nem számolta de ma reggel megnéztem és updatelték a pontjaimat.
Te srácok.Vajon a routeren nem kell valamit bazirgálni?
Új profilt akartam csinálni mert szemlátomást valamiért nem számolja nekem a pontokat ez a szar és amikor megcsinálom a profilt ezt kapom az arcomba, mindig.
Ez lesz a következõ amit megcsinálok ...
Király az új peccs, végre ... DR1-et leteszteltem ... Csak lestem ... mit össze pörög ez itt nekem :)
Nem valami nagy durranás, de mivel 3 napja használok egyáltalán Photoshop-ot :)
Mellesleg elég tré screenshotot csinál így, hogy driverbõl van belõve az AA ...
"Sokat filóztam rajta és asszem egyelõre hagyom mind a két gépet.Jelenleg nagyon jól elvagyok a delfinnel.Kellõen gyors, jók a fegyverei és ha vigyáz rá az ember akkor lehet, hogy fent is marad vele :D"
A Dr.I-el fogok gyakorolni, a teve elég brutális. Ahhoz már tényleg vmi komolyabb joy + pedálok kellenek. Az elõbb Alb.III-al repültem SE5-ösök ellen. Kifigyeltem a taktikájukat, aztán beültem egy SE5-be és kipróbáltam.
D.VII-re lecsaptam, nem jött össze. Nem álltam le fordulózni vele, inkább elkezdtem menekülni, de nem csak úgy egyenesen hanem enyhén balra kanyarodva, és határozottan emelkedve. Full gázon, sebesség 90mph. A Fokker elkezdett lemaradni, de próbált célon tartani végig. A magasságkülönbség egyre nõtt, és lassan megérkeztem mögé Tudom hogy alapmanõver, de most nagyon szépen kiadta magát. :)
Halvány tipp, de nem lehet hogy túl nagy lett a file mérete? (Hangárban még elég a mem a textúrádhoz, de a full mappal együtt már kevés.) Hasonlítsd össze az eredeti textúra méretekkel, ha a te mûved nagyobb, akkor a dds opciói közt kell vmit gyúrni.
Hangar-ban még ok, de a játékban meg fehér minden ... vááá :(
Végre sikerült felvennem egy robbanást!Üröm az örömben, hogy a motorom megsérült a roncsoktól :(
Egyébként ez a forgómotor szerintem egyszerre a világ hetedik, nyolcadik, kilencedik és tizedik csodája.Eszméletlen, hogy mit ki nem talál az ember.
**--**
Sokat filóztam rajta és asszem egyelõre hagyom mind a két gépet.Jelenleg nagyon jól elvagyok a delfinnel.Kellõen gyors, jók a fegyverei és ha vigyáz rá az ember akkor lehet, hogy fent is marad vele :D
**--**
Az új peccs óta nemláttam még de az 1.007-ben a Spad 10-bõl 7* halálra szopatta magát.Tolta neki az AI mint a süket a csengõt, aztán a móka végén nembírta kivenni és tuti padlótfogott :D ( eredeti orosz rulettben )
Nekem úgy jött le az innen-onnan olvasottakból, hogy nem volt annyira rosszindulatú a Dr.I. A simhq fórumon van egy emberke, aki állítólag repült egy replikával (asszem írta hogy nem forgómotoros) és könnyebb volt attól mint amire számított.
Egyébként mikor tervezték még az ellenfélnek sem voltak gyors gépei. A jó emelkedõképességnek nagyobb volt a prioritása. Állítólag az is közrejátszott a híres Fokker születésében, hogy a német repülõgépgyártók kaptak elsõsorban az erõs Mercedes motorokból, a holland Fokkernek nem szívesen szállítottak belõle. Így maradt neki az Oberursel forgó, ami a francia Gnóme licence volt. A gyenge motor is a könnyû, jól manõverezõ gépek tervezésére ösztönözte Fokkert.
A szárnytöréseket állítólag a gyengén rögzített, így leszakadó csûrõk okozták: ahogy a csûrõ leszakadt, a szárny borítása is sérült, ezután már gyorsan szétpergett a gép. Ki is vonták egy idõre a szolgálatból a típust.
Az elsõ világháború talán legismertebb repülõgépe a Fokker Dreidecker. 1917-ben jelentek meg a fronton a Nieuport Scout és a Sopwith Triplane típusok, amelyekkel a szövetségeseknek légifölényt sikerült kivívniuk a németek ellen, ezért a német repülésügyi minisztérium (Luftfahrtministerium) ennek a két típusnak a másolására kérte a gyártókat. Anthony Fokker fõkonstruktõre, Reinhold Platz az angol Sopwith Triplane mintájára készítette egy együléses, háromfedelû gépet, amit egy Le Rhone motor hajtott. Platz azonban nem rendelkezett elég információval a Sopwith Triplane-rõl ahhoz, hogy azt másolni tudja, ezért egy eredeti tervet készített. Az elsõ 4 prototípusból kettõt von Richthofen alakulata kapott meg 1917 augusztusában, és ezeket sikeresen tesztelték bevetés közben. 320 szériagyártású repülõgép leszállítására kapott Fokker megrendelést, amelyeket 1917 október közepétõl a Jagdgeschwader I-nak kellett leszállítani. Nem sokkal késõbb azonban a tervezési hiányosságok is nyilvánvalóvá váltak, különösen a felsõ szárnyat illetõen, és ezek a problémák halálos áldozatot is követeltek. Von Richthofen felülvizsgálatot rendelt el, ami arra a következtetésre jutott, hogy a probléma forrása rossz minõségû munkavégzés és a minõségellenõrzés hiánya volt a gyártás során. A hibák kijavítása után a Dr.I a legnevesebb vadászpilóták által repült vadászrepülõgéppé vált. Manfred von Richthofen is tûzpiros Dr I-esének köszönhetõen kapta a "Vörös Báró" becenevet, illetve 1918. április 21-én a 425/17-es számú Dr.I-essel vesztette életét, miután már 80 légicsatában aratott gyõzelmet korábban.
A Dreidecker rendkívül szûk fordulókra volt képes, és kiváló volt emelkedõ repülésben. A többi mutatójában, sebességében, megbízhatóságában erõsen közepes gépnél voltak jobbak is mindkét táborban. Azonban bármilyen nagyszerû pilóták is repülték, a típus jobbára csak védekezõ harcokra volt alkalmas és már 1917 végén elavultnak számított.
Igazából valami olyan lenne jó mint RedRiot #1434 hsze.
Én már csak a fizu után veszem meg õket, úgy rémlik, hogy a Dr.I nem volt éppen kezes és csak a legnagyobbak voltak oda érte (pl. Richthofen).
Hát igen.Ugye a DR1 arrol volt híres, hogy jól fordulózott és emelkedett.Viszont lassú volt.Lehet most megint átestek a ló másik felére a készítõk?Ha hinni lehet annak amit olvas az ember akkor 17 év végére már elavult volt.
Nem vettem még meg az új gépeket csak repültem ellenük online. Hát azt kell mondanom, hogy aki megvette mind dr1-el repül mert egyszerûen lehetetlen lefordulni de még el se tudtam húzni elõle n28-al. Nem tudom honnan veszi a sebességét de hihetetlen, ha tényleg így repültek volna akkor felesleges lett volna tovább fejleszteni a németeknek a háború folyamán. Miután lelõttek figyeltem egy camelt amint 3 percig repült jobb szárnyak nélkül, csak a balok voltak meg és a lábkormányt tökig balra húzva végül letette. Vicces. :)