Az "E" a blip switch? Kipróbálom otthon, hátha sikerül felgyújtani a motort. Vhol azt olvastam, hogy IRL a blip switch nyomásakor az üzemanyag továbbra is keresztülment a motoron, csak egyszerûen átfolyt rajta. Ha túl sokáig tartotta nyomva a pilóta a gombot, a nafta a motoron kívül is berobbanhatott. Ezért volt a legtöbb forgómotoros gépnek alul nyitott, patkó alakú motorburkolata, hogy a blippeléskor kijövõ el nem égett üzemanyag lent ki tudjon folyni. :))
Nem is a csavarhúzó a fõ gond ... Hanem hogy mind a Joy-on, mind a gázkaron a 4-ik csavar a gumitalp alatt van ... ha azt leszeded, simán vissza lehet tenni de késõbbi esetleges szervizelésnél észrevehetik :)
Az a vicc, hogy ki kell venni belõle 3 alkatrészt hogy jobb legyen xD
Bár az afterburner detent csak ROF-nál vagy helis játékoknál zavaró. (DCS-nél nem is annyira ... Nekem ROF-nál tûnt fel igazán ...)
A Sensitivity mod-ra meg semmi szükségem nem lett volna, tökéletes lett volna nélküle, de gondoltam, ha már egyszer szétszedem akkor kicsit kitakarítgatom, megkenem az egészet ... és akkor + 10 perc kipróbálni ... max visszacsinálom ... De nem csináltam, mert jobban tetszik így az egész :)
Ja a Blip switchet kipróbáltam és nem rossz. Míg a többi repülõnél ha megynomod az E-t lekapcsol a motor itt csak szünetelteti. Amint elengedem rögtön megy tovább.
Zuhanásnál jól jön mert nem pörög túl a motor így nem kell a gázkart mindig le föl tologatni.
Szétszedni azt nem akarom, de nincs is otthon olyan hosszú és vékony csillagcsavarhúzom amivel ki tudnám csavarni.
Ehhh ... Garivesztés nélkül sehogy, mert szét kell hozzá szedni a joy-t ...
De az enyém nem garis (Külföldrõl behozott darab ...), ezért én 1-2 olyan modot megcsináltam rajta ami roncsolásmentesen bármikor visszaalakítható ...
Az egyik egy sensitivity mod a mágnesekkel (qrva jó :) ), a másik pedig az, hogy ha leveszed a Gázkar alját, abban egy kis bölcsõben 2 rugón áll egy kis bütyök ami az akadást szolgáltatja ... azt nemes egyszerûséggel kivettem és kész :)
Hol tudod kikapcsolni az akadást?
Van ott egy force tekerõ de még csak tegnap kaptam egy másikat a hibás helyett és még nem volt idõm mindent kipróbálgatni.
Még ha eltalálnak azt is. Az elõbb szakadt le a szárny, rántott egyet a bot, utána teljesen elengedett. :)
Felszállás, leszállás, gépágyú, találatok, sebesség függõ kormánylapremegések, erõs fordulók... mind megjelenik.
Szerintem sokkal jobban mint IL-2 -ben.
Nekem egy sima FFB-s Logitech van, de az is isteni :)
Az saitekes joyokkal nem tudom osszehasonlitani, max egy evoval :), mert csak az volt. De annak minden porcikajat utaltam, a tuzgombot leszamitva, de ezt mar valamikor kifejtettem valamelyik repulos topikban, osszevetve egy logitech extreme 3d-vel.
Igy mondhatni egy szuz kez fogja tesztelni. A g25 gaz kuplung pedaljanal viszont minden jobb lesz, szoval lehet, hogy majd el kell osztani kettovel az elso benyomasaimat mielott leirom :)
Bar szerintem csak black sharkig jutok majd egy ideig.
Viszont BS foruman van jo par velemeny, beallitas otlet stb hozza
A gép remeg, a kormányok elkezdenek lötyögni, naná hogy érezni. :)
Ezek érdekeltek :) Ha nincs ilyen "afterburner-detent" vagy mi ennek az akadásnak a neve az csak jó :) Ha lehet csökkenteni az érzékenységet, az mégjobb :) (Valahol a Neten láttam hogy lehet beállítani a Cougar-t, rendesen érzékenység görbe meg minden, pofám leszakadt ... Bár az tény hogy a Cougar azért etalon cucc ... fõleg SW téren ...)
FFB-nél istenigazából majd az fog érdekelni, hogy tényleg jól jelzi-e hogy jön az átesés (SEVa - Dolphin vagy Pfalz esetén pl :) )
- FFB RoF: felszállás közben nagyon rángat, eszméletlen élmény
- az ergonómiája jó, kényelmes. A bot talán egy kicsit jobban kézre is áll mint az X52-nél
- a gázkarnál nincs akadás, de lehet hogy nem állítottam elég szorosra
- lehet érzékenységet állítani, százalékban megadva, 0-150%-ig
Ugyan, el ne kapkodd a dolgot! Nem baszogatni akarunk, inkább legyen alapos mint összecsapott :)
Az alább írtam pár kérdést, ami eszembe jutott idõközben :) Ha majd lesz idõd (Ráér a cikk után is bõõõõven ... sajnos nem kapkodhatom el ...) megnézhetnéd ezeket :)
Ne haragudjatok, de rengeteg olyan dolgom volt/van mostanában, ami miatt hétközben nem tudom folytatni az írást. Igyekszem megírni a második részt, ebben lesz majd szó a játékon belüli beállításokról. Talán videót is tudok csinálni, de erre is rá kell készülnöm még.
Netkapcsolat nélkül is megy ez a játék?Örömmel látom hogy van rendelhetõ dobozos verzió is-bár az ára "nem gyenge".Intel Dual Core 5200-as procim van,a 3d kártya és a memória az erõs de ez a proci elég lesz hozzá vajon?
Ja, és persze én is gratulálok a választásodhoz! :) Biztos nagyon finon kis cucc lesz.. :)
Korábban valahol írtam, az én módszerem az, hogy egy jól beállított oprendszert mentek le Norton Ghost-al. Természetesen minden programot felteszek, ami nekem fontos,pl szimulátorok., így ha aktivációs a program nem veszítek aktiválást a reinstallal...
Sorolom a kérdéseket, ha Sanyo erre jár, tõle is várom a válaszokat :)
- FFB milyen ROF alatt (Megéri-e a többletet az X-52-tõl ...)
- Ergonómiailag mennyire jó/gáz (Joy és gázkar is ... Ha lehet az X-52höz hasonlítani akkor az lenne a legjobb :) )
- A gázkarnál van-e ilyen akadás 20-80%-nál és mennyire kemény - kikapcsolható-e (ROF-nál én nagyon nem szeretem, hála istennek X-52-nél roncsolás mentesen kikapcsolható :) FC-nél oké, de helizni vagy ROF-hoz nagyon nem kell, fõleg mivel a felsõ pont ott van ahol a legtöbbet variál az ember :( )
-Lehet-e állítani a joy érzékenységét driver-bõl, SW-bõl (Neadjisten mondjuk érzékenység görbével, mint pl: Lonciban? Gondolom nem olyan mint Cougar-nál, de hátha ... Kellett pár év mire rájöttem X-52-nél ez hogy mûxik xD Sosem volt rá szükségem, csak ROF-nál jött elõ :)Ráadásul itt csak növelni lehet ... )
Összességében, megéri-e érte eladni az X-52 Pro-mat :)
Sok modszer van ra, hogyan mentsuk meg a jatekainkat egyszerubb, bonyolultabb. pl egy eleg egyszeru modszer, ha ezt a file-t elmented, C:\WINDOWS\system32\config\SOFTWARE
az uj windowsban a regeditbe be tudod tolteni, igy az osszes regi softwared regsitry-s bejegyzese megvan. csak at kell tenni az aktualisba amit szeretnel. Igy meg cd kulcsokat se kell megegyszer beirni.
Holnap jon elmeletben a g940-em, nem birtam kivarni mig befejezik a cikket :)
Nekem mindig külön vannak a játékok, aztán Win resintall után végigpróbálom melyik megy, melyik nem :)
Igen, ez a lényeg, sok szimulátor figyeli ezt, emlékeim szerint a Falcon 4, talán a Flaming Cliffs is.. :)
Nekem mindig külön vannak a játékok, aztán Win resintall után végigpróbálom melyik megy, melyik nem :)
Bár ROF-al még nem próbáltam, általában párom játékait sosem kell újratelepíteni, mindig csak az az enyémeket :)
Sziasztok!
A Practice missions mappa tartalmát a Missions mappába kell másolni?
Képzeljétek el, újra kellett húzom a Vista-t. Norton Ghost-ot használtam, szépen visszahúzta a rendszert. Ebben a képfájlban még nem volt benne a RoF, és mivel a szimukat külön partícióra raktam, gondoltam kipróbálom elindul vajon.. :)
Ez azért lehetett érdekes, mert a visszahúzott Vista-n ugye nem volt installálva a RoF, nyoma sem volt.
ÉS elindult! :) A user adatokat, (név jelszó) is megtartotta a program. A vásárolt gépeket is látta, és semmilyen gondom nem volt.. :)
Szóval ezt a progit, nem kell újrarakni Win reinstall esetén, ha másik partícióra rakjuk.. :)
Az új gyakorlásokkal én is repülök.
A fórumon találtam egy guideot de az nem tér ki teljesen a motor állítgatásokra csak a felszállásnál. Ott olvastam , hogy a Nieuportokon van valami kapcsoló a botkormányon ami jó például leszállásnál meg írtak valamit dogfight közbenre is (Blip switch). Én még sose használtam :)
Van egy topik ami errõl szól a ROF fórumon, én is szenvedtem vele, pont azelõtt kapcsoltam ki az auto cuccokat mielõtt jött a peccs ... kapcsoltam is vissza utánna, mert elég volt kerülgetni a snipereket ...
Amire én emlékszem és rájöttem: Felszálláskor mixture majdnem maxra, radiátorokat bezárni, és járatni kell a motort addig amíg rendesen be nem melegszik (ezt onnan lehet látni hogy egyenletesebben jár a motor, nem ugrabugrál a fordulatszámvisszajelzõ ...)
Repülés közben is a Mixture olyan szinten legyen hogy ne köhögjön a motor, a radiátor pedig legyen annyira zárva hogy ne hûljön túl a cucc ... Dog alatt lehet zárni a radiátorokat kicsit, mert süllyedés közben jobban hûlik a motor ... ez olyan egyszerûen hangzik, de alattam olyan szépen megállt a SPAD mint a huzat, mert elfelejtettem és lehûlt a motor ... Vagy kevés volt a mixture :) dogfight közben gáz ha megál a motor :)
De ha találsz akkor linkeld majd be mert engem is érdekel ... Bár én most Auto-n repülök ... (Noob vagyok na ...)
Viszont ezeknek a practice küldiknek kurvára örülök ... Tudom hogy csítelés egy kicsit, de teljesen más a német gépekkel a dogfight ...
Átszerkesztettem a Random orosz rulett küldit, hogy Nieuport 17, Pfalzok, Alba-k és a Fokker jön ellenfélként ... A Veteran enemyk már csinálnak olyan manõvereket, hogy csak lesek :) Teljesen más így a dog ... Qrva jó :)
Nem talált valaki egy jó engine management-es guide-ot a rof-hoz?
Ahol benne van, hogy kell a mixture-t radiatort állítani felszállásnál, menet közben különbözõ magasságokban és légiharcban.
Szívesen!
Én nem hiszem, hogy ezekután el fogom indítani a "gyári" orosz rulettet. :) Jó hogy elõbb-utóbb minden komolyabb szim körül felbukkannak kreatív emberkék, akik hozzá tudnak tenni egy kis pluszt az adott játékhoz.
Jaja, azt nyomom már vagy 2 órája :) Tetszik :) A leggázabb az hogy míg a veteránt leszedem, a Novice mindig megviccel :)
Bár ez sem a német gépeknek van kitalálva ... Fokker-el elsõ ellenfél egy Dolphin volt, ami azt játszotta hogy 10 percig stabilan tartotta az 1,2 km-es távot ... Ha lefordultam róla, utánamjött, de csak lassan ... és ennél közelebb sosem ... utánna megunta, rámrepült, majd outrun ...
Várom majd az új, dogfight-os multit, kiváncsi lennék egy olyan harcra, ahol az ellen nem repked állandóan el a picsába ...
Meg kéne lassan hekkelni ezt a rulettet, hogy csak lassabb gépek legyenek benne, hogy picit lehessen élvezni a német gépeket is ...
Eddig csak a Scramblert próbáltam ki, érdekes: a játékos a levegõben kezd. A mapon van négy reptér, mindegyiket egy-egy ballon jelöli. Ha 1500métertõl jobban megközelítesz egy léghajót, akkor az alatta levõ reptéren spawnol egy random gép, ami felszáll és megtámadja a játékost. Az egyik reptéren csak újonc, a másikon csak normál, a továbbiakon csak veterán ill. ász gépek "generálódnak".
Az 'Up and at them' kb. ugyanez fordítva, a játékos kezd a reptéren.
Van még két módosított orosz rulett is, ezeket még nem próbáltam, nem tudom mit változtatott rajtuk a készítõ. (random gépek?)
Nos, én egy jó multi Coop-ban is benne lennék ... ami idegesít ez a várós rendszer ... ha lelõnek, nem tudsz respawnolni, csak ha újrakezdik ...
Ok, realitás meg minden, igazuk is lenne ... viszont így meg átesnek a ló túloldalára ... Még a szimulátoroknak is meg kell találni az arany középutat a valósághûség és a szórakoztatás között!
Nincs még neki multi része?
Meg mondom õszintén én csak arra várok. Azt hittem már bõven repkedtek csapatban.
Tegnap este miután nem tudtam legyõzni a fõellenséget csak ötödjére, gondoltam repülök egy Carrier mission-t ...
Fokker, elsõ küldetés, Flight Patrol:
Repkedünk ott bõszen körbe-körbe, míg végre megjelenik az enemy ... öröm - bódottá, 17-es Nieuportok, ez jó csata lesz, azok nem tudnak eliszkolni ... Elkezdem kergetni az egyiket, jobbra nézek ... Wingman 1 ottrepked körülöttem, nembaj, jó lesz mert besegít ... Ennél a gondolatnál tört kettõbe ifjú pilótakarrierem ugyanis Wingman 1 szépen berepült mellém, majd egy hirtelen ötlettõl vezérelve jobbról belémronygolt ... Mindezt 30 percnyi körözés után persze ...
@Herr Laca: Én is ezen gondolkodom, de ha most veszek egy pedált akkor bukom az egyik fõ "bizniszkéz"-t, higy miért is kell új Joy: "Mert van hozzá pedál is!"
Egyedül a FFB érdekel ... csak még sosem próbáltam ... Bár mondjuk érdekelne még majd Sanyo-tól, hogy mennyire ergonomikus az a joy ... Az X52 nagyon szuper ebbõl a szempontból, én nagyon szeretem, kényelmes meg minden ...
Asszem feladom, megcsinálom a rudderemet otthon, és nekiállok programozni tanulni :) Hátha lehet valami érdekeset mûvelni az X52 Pro MFD-jével :)
snipertéma: megoldhatnák azt, hogy lenne 3 nehézségi fokozat. a legnehezebb lenne a mostani, a legkönnyebb az 1.006-os, a közepes meg vhol a kettõ között félúton. lehetne pontozni ennek függvényében, belekerülhetne a profilba az orosz rulett is, így láthatnánk hogy ki mennyire penge. engem az is dühít, hogy miért csak a carreer kerül bele a profilba, ahol 1.5 órát kell repülni, 3 perc légicsata, max. 1-2 gyõzelem. én sem játszottam vele több mint 1 hete. remélem mihamarabb összejön egy dogfight server.
Na igen :)
Bár ebbõl a szempontból szerencsés vagyok, mert nálunk már a fiú is repül :)
Anyuci meg már az elejétõl készen kapta a hobbit.
Én a régebbi FFB-s joyt a TM HOTAS mellé tettem, és a gázkart meg a pedált külön eszközként használom a ROF-ban. Így all-in-wonder lett :))
Jó tanács!:))
Várd meg amíg fiatal avagy kevésbé fiatal sok pénzzel megáldott emberek ,elsõ felbuzdulásukban megveszik,majd egy -két hónap múlva rájönnek,hogy semmi szükségük sincs erre mi több házsártos feleségek kerülgetik a monstrumot ezt szóvá is teszik. Na fentebb említett egyének akkor meghirdetik és lazán megveszed kb 50,000 huf ért:))
Ha eladod a FIX 52 õt nyugodtan szólj:))
Én is ezért várom a G940 cikk végét ... Hogy érdemes-e lecserélnem az X-52 Pro-mat rá ... Imádom, nem arról van szó, de még sosem volt FFB-s joyom ... most akartam pedált venni mellé, szóval épp azon morfondíroztam, hogy mi lenne a jobb .. eladni az X-52-t és összespórolni a G940-re, vagy venni valami jobb pedált és kész ...
Ennyire jó az FFB?
Sznájpertéma: Rájöttem, a DFW a fõellenség xD
Lassan gond nélkül eljutok hozzá, de a DFW mindig mellettem jelenik meg és egy fél pillanat múlva már piros is a képernyõ ... kevésbé rossz esetben csak a koppanást hallom, és elkezd köhögni a motor ... Amikor meg úgy érzem megúsztam, akkor kiszed a hátsó lövész ... az elõbb sikerült neki 400 méterrõl ... Fasza ...
Tényleg szar az ellen. Sebészkesztyûben lõnek. Viszont ennek ellenére ma sikerélményem is volt a sok káromkodás mellett.
Orosz rulett SPAD-al lelõttem az ellent (mármint az elsõt, mert a második csak rámfordult és kasza..), bár többet kerülgettem mint lõttem, de sikerült vagy kétszer felvenni a ritmusát, és a végén a szárnya szétszállt a bodzamezõk felett. :)
Késõbb meg egy balon és egy Alba lett az áldozat. Ha az elsõ három fordulót megúszom, akkor már nem csak én szedem a skúlókat.
Az apropót a mai játékhoz az esõ és Sanyo FFB-s írásai adták, így leporoltam a Logitech Force 3D joyom, és beraktam második vezérlõnek a HOTAS mellé. Hát még az IL-2-ben sem sikerült ilyen jól összerakott FFB-s effekteket programozni mint ebben a játékban. :)
:D :D ez nagy volt!!
Köszi szépen a MOD-ot!
"Meg a találatkor az a piros - sárga "baszás".... Az minek bele???"
Így kapásból nem is tudom. Holnap hasbalövöm magam, aztán megnézem hogy fekete-sárga-piros karikákat látok-e vagy vörös ködöt. :)
Ettõl függõen eldöntöm, hogy leszedem-e az alábbi modot vagy nem:
Ja ja, a hosszú töltögetés után 10 másodperc játék majd "igazságtalan" halál elég idegesítõ. Inkább a Tropico 3-at tolom mostanában ha játszani akarok. :)
Engem ezekben az instant halálokban az bosszant, hogy nem a realizmus, hanem programozói genyaság miatt vannak a játékban. Ha a bénaságom miatt halok meg, akkor az inspirál, hogy játsszak még, hogy javítsak a teljesítményemen, érzem a kihívást. Itt viszont ordít, hogy a gép "csal", így pedig nem élmény a dolog, hanem bosszúság. Tudok veszíteni is, de csak ha fairplayben maradok alul. A WW1 sniperkedés pedig nem fair sport.
Arról nem is beszélve, felidegesít dühömben kilépek, visszalépek, és már ott kezdi felbaszni újra az agyam, hogy kb 5x kell nyomin a belépés gombra mire beenged... Ezt is kijavíthatnák...
Meg a találatkor az a piros - sárga "baszás".... Az minek bele???
:)
Az nem értem én sem, hogy miért nem lehet profilt csinálni a gépekhez amikor dogfifghtol az ember és azt töltené be mindig ( festés, lõszerkészlet ).Mert például amelyik gép tud vinni "bombát" az ugye doghoz a legritkább esetben kell.
Jaja .. 1.06-os Accuracy az 1.07-es agresszivitással ... És istenkirály lesz dogfightolni ...
Nem dx11 kell ide ... van vagy 10 proggi a gépemen ... szimek, FPS-ek, RPG ... És mindig a ROF-ot veszem elõ, pedig tudom hogy szét fog verni az ideg ...
Ami engem személy szerint leginkább idegesít az nem is az hogy 1 golyóval leszednek ... Hanem:
Nem azt mondom, hogy könnyû legyen mert az is ugyan olyan szar mintamikor túl nehéz.Az 1.06 jó volt.Azt tegyék vissza meg persze a javításokat is, köztük az állítható-konfigurálható joyt.
Én is félretettem addig amíg nem jön hozzá egy normális peccs.
Én játszani szeretek és nem felidegesíteni magam ;)
Észbe fognak kapni. SimHQ-n és a hivatalos fórumon is nagyon sokan megírták hogy addig félreteszik a játékot amíg ezt ki nem javítják.
Ami a legszomorúbb az egészben, hogy az 1.06 kb. rendben volt célzás-ügyileg. Miért kell elb*szni valamit, ami jó? Ezt sosem fogom megérteni...
Ja, kicsit túlzásba viszik a srácok a "heccsát"-okat ... Bár nem értem, a fél világ ezen hisztizik, miért nem lehet egy 1.0071-es peccset kidobni ...
Vagy siessenek az újjal ...
Állítólag a NeoQb elkészítette a javítást, és majd a köv. patch tartalmazza majd. Külön, csak ezt a javítást nem adják ki.
Egy hete nem indítottam el a RoF-ot, nem sok értelme van a sniperek miatt. Eddigi legjobb:
Dolphinnal repülök, Pfalz DXII elõl megpróbálok kitérni: túl hirtelen voltam, a Dolphin elkezd dugózni, egyre gyorsabban pörög a gép. A Pfalz azért a biztonság kedvéért tüzet nyitott rám: fejbe is lõtt. Persze nem hosszú sorozatot lõtt, hanem egy tölténnyel abszolválta a fejlövést. Mondom mégegyszer: ezerrel pörgött, dugózott a gépem.
Ez már a no comment kategória. Ja, és 'Low' szintû AI... Ameddig ezt nem javítják ki, a single playert nem lehet komolyan venni.
Kezd elegem lenni ebbõl ... Eddig sem voltam egy vörös báró, de a qrva sznájpergyerekek kiakasztanak ...
És nem elég hogy sniper ... Roulette ... SPAD után egyszercsak megjelenik 200 méterre elõttem pont szemben a DFW ... lõ egyet ... és hallom már köhög a motor ... szuper ...
Várjuk a további fejleményeket :) Fõleg G940 és ROF vonatkozásban xD
Sajnos nem tudok videót csinálni, ahogy felszállás közben rázza az egész gépet és egyúttal a botot is a reptér, de nagyon zúzós. :) Az átesés elõtt már érezni, ahogy a gép remeg, még van idõ kiengedni egy kicsit, hogy ne pereceljen le.
Nem akarlak sürgetni, meg különben is, hétvégén ne "dolgozz" ! xD
Szórakozz inkább, ha lehet, pihenj ... (Meg magamból kiindulva ... oszd meg a többiekkel, milyen volt a szórakozás az új joy-al xD )
A repcsi maga biztosan megingott amikor felugatott egy 108as de hogy ennyire kikapná a kezembõl azt kétlem. Amikor erõs a szél akkor viszont szintén irreális rángatódzás jelent meg. Olyan mintha ágyúval lõnék.
viszont pl a régebbi verziókban motorindításnál semmit sem jelzett a ffb, ha 30-as gépágyúval lõttem, akkor meg kitépte a kezembõl szinte, nem is lehetett célozni
ha ez így volt a valóságban akkor nem irigylem a pilótákat akik ezzel harcoltak
nem tudom azóta javítottak-e valamit, egy kicsit fura volt nekem
ja il2-rõl beszélek, bocs az offért
Az biztos, hogy az MS nagyon összerakta azt a joyt.
Én is használtam mind a csörgõkígyó egyet mind a kettõt. Valóban ha jó a szoftver nagyon kellemes élmény. De ha nem.. Akkor az ember szívja a fogát. Az Il2ben sokszor érdekesen reagált. Félreértés ne essék mind a kettõ hardverileg kiváló eszköz volt. De mivel X52est kaptam helyette, igy nem sírok utána.
Én sokáig használtam FFB-s joyt ( Microsoft Sidewinder FFB pro, még az elsõ kiadés.Olyan 1999 körül vehettem, most az onokám használja).
Az a helyzet vele, hogy ha a szoftver amihez használja az ember jól van megírva akkor qrvanagy élmény vele röppenni.
Volt lóógitek ffb-s joyom is de az egy katasztrófa volt. Kb. 1hét után el is passzoltam.
A fórumokon írtak alapján mind a ROF, mind a BS teljesen más sim lesz FFB-vel ... (BS-ben ugye ott a Trim, ROF-ban pedig eg csomó dolgot megérzel mikor sima sticknél már csak azt nyugtázod, hogy ebbõl biza restart lesz xD)
Soha nem volt force-feedbackes joyom, szóval nekem minden újdonság, de pár szóban összefoglalva (default beállításokkal), Il-2-vel próbáltam:
- a sebesség növekedésével keményednek a kormányok, áteséshez közel meg lötyög
- a légvédelmi robbanások ugye megrázzák a gépet, ezt már a boton is érezni
- nem repültem túl sokat igazi gépen, de nagyjából hasonló érzés, tetszik ahogy érezni a kormányerõket
- nagyon régen repültem Il-2-vel, de azért sikerült néhányszor leszállni, az Me-262-vel direkt a pálya mellé, majd szétrázta a kezem ahogy végigrongyoltam a kifutó és a guruló között. Rátapostam a fékre, a gép orra esett, majd letörtek a futói. A boton egy baromi nagy rántás, majd csönd. :)
- a pedál papucsai a Simped Vario Pro után nagyon közelinek tûnnek egymáshoz, ezt más is nehezményezte már, fura, majd megszokom
Fél óra alatt ennyi, holnap írom tovább a cikket, Rise of Flight, Flaming Cliffs, FSX, ArmA2, amit lehet kipróbálok.
Most kerestem rá az árgép.hu-n, nem semmi . 3x drágább mint az x52 pro.
Bakker, itt ülök fél percenként refreshelve a topikot, hogy mit dobsz róla ...
De szerintem próbálgasd majd, aztán egy röpke rivjút dobj róla ide :)
Ami engem igazán érdekelne (Ha nem tûnik túlságosan önzõnek a kérés :) ), az egy kis összehasonlítás az X-52-essekel (Precizitás, kényelem ...) meg hogy milyen az FFB ... megéri-e a dolog :)
2 hete 80* végigolvastam az összes rivjút meg fórumot amit ezügyben találtam :)
A bevezetõt már megírtam, egészen az install kezdetéig. A többit a joy hiányában még nem. A cucc 5 perce érkezett meg, most jutott eszembe, hogy az új drivert le kéne szedni hozzá. :D
Épp most adogatom el a cuccaimat, és ha jól sikerülnek a pénzügyminiszter-asszonnyal a tárgyalások, akkor én is tervezem :) (Meg monitort kéne cserélnem, de az mindegy ...)
Csak attól félek nehéz lesz eladni egy X-52 Pro-t :)