Én most nekiestem és generáltam egy rakat dogfight missiont a Fokkerhez ... Csak az zavar, hogy mindig újra kell kezdeni ha lelövöm az enemy-t vagy lelõnek ...
Lehet hétvégén megpróbálom átszerkeszteni a Russian roulette-et ...
Mondjuk sikerült 85%-ban hatásos taktikát kifejlesztenem az outrun-os gépek ellen, de sajna eléggé kockázatos, szóval még finomítanom kell rajta :)
A várakozás tényleg rossz.
Engem is zavar ha lelõnek ami sokkal többször fordul elõ minthogy én nyernék dehát ez van.
Amíg nincs dogfight szerver, addig engem sem vonz különösebben a multi. Én sem vagyok túl jó pilóta, így a félóra várakozás míg mindenki readyt nyom - 30másodperc repülés - profi pilóta által meghalás - utána megint negyedóra várakozás nem igazán jön be nekem.
Ameddig nem csinálnak vmi pörgõsebb, játékmódot kevesebb várakozással, addig hanyagolom a multit.
Most nem egyforma még a régivel nyomom mert visszavittem cserére a boltba.
De egyébként vissza is vettem alapbeállításokra mert tegnap multiztam és nagyon nem tudtam olyan hirtelen mozdulatokat csinálni a fordulózásban mint amit kellet volna. Szóval most inkább ugráljon. A joyt meg azt mondták kicsrélik csak huzzák az idõt.
Hmmm ... Akkor nem értem .. pedig a joyunk is egyforma ... Nem kell óriási változásra számítani, épp csak annyi hogy a középpontnál kevésbé érzékeny a joy mint végkitérésnél ... Ennyi ...
Esetleg próbáld meg drasztikusabb mértékben állítani :)
Otthagyod csak és kész ... az értékeket meg átírod olyanra ami neked megfelelõ ... Ugyanaz mint a Lockon vagy Il-2 Curves Axis része, csak itt nem grafikusan állítod, hanem az annak megfelelõ értékeket manuálisan ... Jobb mint a semmi ...
Az eredeti ilyen:
[curve_points]
p0 = 0.05000000, 0.00000000;
p1 = 0.14500000, 0.10000000;
p2 = 0.24000000, 0.20000000;
p3 = 0.33500000, 0.30000000;
p4 = 0.43000000, 0.40000000;
p5 = 0.52500000, 0.50000000;
p6 = 0.62000000, 0.60000000;
p7 = 0.71500000, 0.70000000;
p8 = 0.81000000, 0.80000000;
p9 = 0.90500000, 0.90000000;
p10 = 1.00000000, 1.00000000;
[end]
Az enyémek jelenleg (Lustaság, mert a fórumról kopiztam és eddig tetszik, de majd finomhangolom ...)
[curve_points]
p0 = 0.05000000, 0.00000000;
p1 = 0.10000000, 0.10000000;
p2 = 0.20000000, 0.20000000;
p3 = 0.30000000, 0.30000000;
p4 = 0.40000000, 0.40000000;
p5 = 0.50000000, 0.50000000;
p6 = 0.60000000, 0.60000000;
p7 = 0.70000000, 0.70000000;
p8 = 0.80000000, 0.80000000;
p9 = 0.90000000, 0.90000000;
p10 = 1.00000000, 1.00000000;
[end]
Egyszerû mint a faék, de annyival finomabban érzékeli a kis elmozdításokat, hogy lényegesen kevésbé kapkodok a precítebb manõvereknél :)
Megcsináltam de semmi különbséget nem érzek.
Szóval letöltöttem ezt a linket kicsomagoltam oda a /data/LuaScripts könyvtárba ezt a pccurves könyvtárat és átírtam a pitch és roll cfg-t.
Ezt ott kell hagyni, nem kell valahogy visszacsomagolni a script.gtp fájlba?
Köszönöm, hazaérek kipróbálom.
Van ott egy link ... abban benne van a kicsomagolt mappa tartalma, és akkor kicsomagolni sem kell ...
szerk: ez de szép mondat lett xD Na a lényeg, hogy itt egy rar file amiben benne van a pccurves mappa teljes tartalma ami kell:
A script.gtp fájlt kell kicsomagolni azzal a szarral és abban lesz a pccurves mappa.Sajnos qrva hülyén van leírva a fórumon, hogy mit - hogyan.
Valaki leírná, hogy melyik fájlban kell átíni az értékeket ahhoz, hogy finomabban mozogjon a joy, mert azt a pccurves könyvtárat én meg se találtam.
nagyon jól hangzik mindegyik pont! remélem még idén bekerülnek majd a peccsekbe.
picit én is visszakanyarodok a konzol vs. pc témához: a ps3-ban nagyon komoly lett a hálózati támogatás, létezik online store, aprópénzért 1-2ezer ft-ért lehet venni kicsi de jópofa játékokat(pl. c64-es zenével a c64-es commando átirata, aki emlékszik tudja, eszméletlen :)), patchek u.úgy megjelennek, csak új pályákért-gépekért fizetni kell stb. szóval nagyon sokat fejlõdött a ps3 a 2-höz képest. öcsémnek 3-as van, nekem 2-es volt. tény hogy célhardver, de pont ez a lényege, emiatt tudják a fejlesztõk 100%-ig kihasználni a hardvert. a ps3-as játékok zöme még mindig nem max. felbontásban fut, csak 720p-ben, mert korai lenne ellõni az összes puskaport, ez is taktikázás. a másik hogy linux mag fut rajta, ami szinte minden célhardverben; ez is segít a 100%-os kihasználtságban. ami a gond a ps3-mal, hogy a Sony soha nem fog olyan szintû szimulációt fejlesztetni, mint amilyenek PC-n vannak(ld. IL2-Birds of Prey -> akciójáték), ez viszont nem a hardver és a fejlesztõk hibája, hanem a Sony elcseszett marketingje. a szimek rétegjátékok, emiatt a legkisebb példányszámban eladott kategória, nem üzlet. a konzolok meg csak az üzletrõl szólnak. bár nekem a konzol a ps3, az xboxot nem tekintem annak, mert az inkább egy szépen becsomizott PC, amit csak játékra lehet használni; és bár igaz hogy olcsóbb mint a ps3, viszont a grafika is elmarad tõle. még kell 2-3 év, hogy a ps3-ra fejlesztõk 100%-ig kiismerjék a hardverben rejlõ lehetõségeket, ilyen jól észrevehetõ ugrás volt ps2-õn a GT3 utáni GT4, ami jóval szebb volt. de csak "autós játék" volt a pc-s szimekhez képest. emiatt váltottam vissza pc-re.
még 1 dolog, ami fura: egy játékról készült képrõl egybõl megmondom hogy ps vagy pc. valahogy a ps-ek teljesen máshogy renderelnek, nem értek hozzá, de a ps2-es idõkben mindig élethûbbnek találtam a ps grafikát a pc-nél. a pc is képes lenne, sõt túl is szárnyalná a ps3-as csúcs-grafikát, ha teszem azt létezne egy olyan csökkentett mód, ami kizárólag játékokra lenne jó. ez viszont a microsoftnak nem érdeke, mert akkor mit csinál az xboxszal. nehéz ügy, valahol mindkét félnek igaza van, a tökéletes játékgép egy linuxos pc lenne, lecsupaszított op.rendszerrel multimédiára kihegyezve, csak ehhez a videokártya-alaplap-gyártók és játékfejlesztõk is kellenének, ami viszont nem érdekük, mert õk microsoft alá fejlesztenek->üzlet->és itt a gyûrû bezárul. ördögi kör. addig is élvezem a RoF-ot és a többi hardcore-szimet PC-n, a PS-t meghagyom öcsémnek.
Szerintem ez nem off.Illetve az off amit mi, akik ide járunk annak tartunk.A kutyát nemérdekli, hogy a topik címe az ami addig amíg normálisan, ember módjára tudunk beszélgetni.Egy fórumnak és azon belül a topikoknak ez a legfontosabb célja.
szvsz
OFF: Azért jók az ilyen kisebb "közösségi" topikok, mert itt a topik fõ témája mellett lehet beszélgetni, vitatkozni normálisan egy adott dologról ... nvidia vs ati, intel vs amd, pc vs konzol ... Teljesen mindegy :) Sosem fogok azért úgy hw-t vagy bármit vásárolni, hogy csak x vagy y gyártó ... Azt fogom megvenni ami nekem jobb ... és nem érdekel mi a neve ...
A pcnek van még egy elõnye: a konzol játék megjelenik, rányomják a dvdre, és úgy is marad. Ehhez képest nézzünk meg egy Il2-t, vagy egy rFactort: elõbbihez annyi patch/kiegészítés jelent meg az évek folyamán, hogy a játék teljesen átalakult.
Az rFactor pedig direkt úgy készült, hogy nyitott legyen a felhasználók által készített modok fogadására: az alapjátékban volt néhány pálya, pár fantázia-autó, de ma már a '79-es Forma-1 bajnokságtól kezdve az ausztrál túrakocsibajnokságon át japán F3-ig bárimit kipróbálhatunk a minõségi modoknak köszönhetõen. Ahogy a PC-t, úgy sok pc-játékot is lehet alakítgatni, bõvítgetni, saját ízlésünkre szabni. A konzol játéknál meg eldöntheted hogy tetszik vagy nem az ami a dobozban van, más opció nincs.
teljesen egyetértünk. a konzol célhardver, a PC meg sokkal több mindenre jó. meg ott a PC-k rákfenéje, amit windows-nak hívnak. egyezik a véleményünk, nem is húznám tovább(van ahol szabályos háború zajlik a két tábor között).
ON: úgy néz ki beszoptam némi vírust, a közeljövõben újrahúzom a gépet, kíváncsi vagyok hogy fog-e nálam fagyogatni a RoF.
Én sem offolok tovább, ha gondolod privátban folytathatjuk ...
A Cell az jó, csak PC-s oldalon egy a gond: hogy a mai játékok ki sem használják azt a HW-t ami alattuk van ...
A mai nextgen konzolokban semmi olyan nincs ami ne lenne PC-re ... Cell helyett ott vannak a sokmagos procik, VGA-ban fényévekkel elõre járunk ... a többirõl nem is beszélve ... Csakhogy ... a konzolok SW-ei arra az egy HW konfigra optimalizáltak, míg a PC-sek sokra ...
Kiváncsi lennék, mi lenne az eredménye annak, ha valahogyan egy konzolra felpattintanának egy Win-t és úgy futtatnák a játékokat ...
Vagy a másik oldal: Mi lenne, ha egy 4 magos proci, 2GB RAM és egy Radeon 4850 lenne minden játékos gépében, (Ugyanolyan alaplappal mindennel ...) és a kiadóknak csak erre a konfigra kellene játékot fejleszteni ... ezen futna egy olyan oprendszer, ami csak erre és a játékokra lenne optimalizálva ...
Itt is gyûrõdne a ruha ...
A végszó: Nem akarom fikázni a konzolokat, szuperül ki vannak találva, és szuperül végzik a dolgukat ... Célhardverek ... emiatt nagyon profik abban, amire ki lettek találva ...
Míg a PC egy öszvércucc ... mindenre jó, mindenre használható, de sokkal nehezebb rá fejleszteni, mivel nagyon nehéz rá optimalizálni ... Az Oprendszerek is ilyenek ... Win, OSX, Linux ... Mind másra jó ...
Amikor az elsõ XBOX megjelent, övé volt a világ legfejletteb grafikai feldolgozóegysége ... 1-2 hétig ... Erre megjelent a GF 4200 TI ... és kész ...
Kiváncsi vagyok arra a játékra, aminek nem elég egy 2-4 magos Phenom ... Nemhogy 4x2-es Cell ... Technikailag az hasonló mint az i7 ...
Szóval lehetnek szebbek a konzolos játékok, de mivel nem úgy fejlõdnek mint a PC-k, emiatt teljesen logikus hogy HW-es értelemben elmaradnak ... SW, az más tészta xD
A konzol nagyon jó arra amire való.Ha én csak ilyen izéket nyomatnák mint foci, platfrom játékok ( mint a Sonic például ) vagy ezek az autós szarok akkor 100%, hogy konzolom lenne.Az ember vagy ráköti a tv-re vagy vesz egyet külön oszt jónapot.Viszont Falconozni, Lokkonozni vagy a DCS-vel baromkodni inkább a PC a jó.
csak egy utolsó dolog, és nem offolok tovább: nézd majd meg élõben, játék közben a GT5-öt. a szerelõ ruhájának összes gyûrõdése 3D-ben renderelve. ehhez olyan hardver kell - CELL proci - ami nem tudom valaha át fog-e jönni pc-re, 8 mag 8 különbözõ feladattal. a köv. gen. szuperszámítógépekbe ezt a CELL-t fogják fürtölve berakni, annyira jó lett. annyira azért ne húzzátok le a konzolos hardvereket. a ps2 is jó volt, nekem meg volt a GT4 és az a grafika évekig vert minden pc-s autós grafikát. az megint más kérdés, hogy a szimulációt csak messzirõl figyelte. túloztam a 2-3 évvel, inkább 1-2 év.
Azt észre vettétek, hogy ha belépésnél elsõ kattintás után kb 10 mp nem kattintotok újra, akkor másodjára beenged?
:D na igen.. és lõni úgy lõ mint egy T1000-es!
De azért ettõl még szeretjük a RoF-ot! :)
Azért érdekes, hogy az AI csûrök nélkül is milyen szépen fordulózik.. :))
Az oldalkormány sincs belépve... :)
Vicces, nekem a peccs elõtt 2-szer sikerült eljutni 10 fölé ... Elõször az Albával, aztán a Fokkerrel ... SPAD, SEVa és társaival mindig megszivatom magam ...
Sajnos a német gépeknél az elsõ doghoz hihetetlen türelem kellett, az meg nekem nincs ... Bár múltkor zsinórban 3-szor vicceltem meg a Nieuport-ot ... lementem földközelbe, és megvártam míg rámfordul ... Jött is a Boom and zoom ... and boom, mert fölrántani már nem maradt ideje a gépet xD
Hejjjj fe elmaradtak az ilyen 9 - 12 gyõzelmek a dogban :D
Én eddig 4-ig jutottam, a Fokker meg halálra tudja szopatni az embert :)
Váááá, ez kell nekem , végre tudok kicsit dogolni a Fokker-el is xD
Sok az a 2-3 év ... Amikor egy konzol megjelenik, akkor lehet vele nagyot durrantani, hisz egy HW-re kell csak optimalizálni ...
A PC-s ipar viszont sokkal jobban fejlõdik, ebben viszont az a negatívum, hogy nehéz úgy fejleszteni hogy majdnem végtelen kombinációjú HW-en megfelelõen fusson valami ...
Egy mai középkategóriás PC keresztbe lenyeli a nagy konzolokat, csak nincs ami anniyra optimalizálva lenne rá, hogy ez megláttszon xD
én is így vagyok warez ügyben. ez a játék megérdemli hogy megvegyék. a playstationnek egyetlen elõnye van: 1x megveszed, utána 5-6-7 évig(a köv. generációig) nem kell hozzányúlni, nem fagy le semmi, nem kell bûvészkedni az fsb-vel, nem röccen be semmi sehol(ezért sincs grafika-butítgató opció), csak hát ugye igazi szimulátorokat soha nem fognak kidobni rá, mert az nem üzlet a sonynak. talán a GT5 alulról érinti már a szimulácó fogalmát, de még így is fényévekre van egy gtr2-tõl. látványban viszont a pc-k úgy 2-3 évvel vannak lemaradva a ps3 mögött. de engem ez nem érdekel, inkább buherálok-bûvészkedek pc-n hogy menjen egy RoF, mint visszaálljak konzolra.
Én nem vagyok az az igazán antiwarez arc, álszentség lenne, mert azért én is töltöttem már le játékot ... Nem a magyar fizetésekhez van az kitalálva, hogy legyen meg otthon minden eredetiben ...
De amit kicsit is komolyabban gondolok, azt megveszem ... Ha más miatt nem, hát a support miatt, és azért, hogy ne kezdjenek a fejlesztõk átállni a kvarcjátékokra ...
Most hogy az IL-2 árkád verzióját kidobták kvarcjátékra, elgondolkodtam ... az nem érdekel, hogy ha a verekedõs, sport és ilyen játékok átmennek a kvarcjátékiparba ... De a komolyabb FPS-ek, RTS-ek, és a szimulátorok csak menjenek tovább PC-n ... (Nem is látom a létjogosultságukat ezen a részen ... Ebben mindig a PC lesz az úr ...)
És úgy tûnik van remény, itt a ROF, ott a DCS (Bááár, az qrvára nem új dolog, kiváncsi leszek au A-10-esre ...) és az érkezõ BOB ...
Ha a warez miatt nekik nem éri majd meg PC-re fejleszteni, akkor rábaszunk ...
Szóval az hogy valaki letölti a Crysis-t, az nem zavar, kipróbáltam, én egy fillért nem adnék érte ... de sok ezren megveszik ...
Viszont a szimuláció rétegjáték ... ha 10-en megveszik, a többi letölti ingyen akkor qrvára nem éri meg a fejlesztõknek és akkor bukta lesz ... Senki sem fog szimulátorokat fejleszteni, ha senki sem veszi meg ...
Valami kulcsról ,meg crack rõl olvastam. De hangsúlyozom!!! szigorúan csak olvastam ,és az is csak véletlenül került elém:)))))
Az az igazság,hogy egy bizonyos kor után már az a ciki ha nem veszi meg az ember. A fiatal srácokat megértem ,de egy dolgozó ember egyszer egy évben megteheti azt ,hogy megvegyen egy játékot.
De egyébként miért van kint a banenrban "No warez!" felirat, elvégre nincs is warez verzió? Vagy éppen ezért?
"én van mikor elég sokáig bírom vele a levegõben, de mindig a legbutább helyzetben esek le én xD"
Ahogyan én is. Érdekes gép nagyon, mert ettõl függetlenül a pl. alacsony sebességnél is simán repül. Az SE-vel nem tudok lelassítani teljesen egy másik gép mögött, ha az elveszi a gázt, mert ha nem nyomom a gázt elkezd imbolyogni mint egy részeg ember akit a feje húz.
A Dolphin irányítható marad ilyenkor is, kevésbé kóválygós, egyenesebben repül. De amikor már kezdem nyeregbe érezni magam, szinte kirepül alólam. És tényleg, ahogy vki már megjegyezte laposan dugózi, a gép szinte vízszintes szögben áll. Volt hogy rögtön a legelején leborítottam és sikerült egyenesbe hozni, de ha beáll pörgésbe akkor kész.
Jaja, gyorsan átvette a vezetést a SEVa-tól ezügyben :)
Pedállal kicsit jobb a helyzet, én van mikor elég sokáig bírom vele a levegõben, de mindig a legbutább helyzetben esek le én xD
Tényleg nagyon jó a kilátás abból a gépbõl ... de csak elõre ... örültem neki vagy 5 percig, de aztán egyre jobban elkezdett idegesíteni, hogy hátrafelé ha ki akarok nézni akkor mindig nyújtogatnom kell a nyakam :)
Kezd nagyon idegesíteni a Dolphin. Ennyiszer én még nem zuhantam le átesés miatt mint ezzel. Légiharcban nem bírom a fordulást tartani a másikkal átesek és utána a többi gépnél nagyon gyorsan le tudom nyomni az orrát és kihúzni de ezzel nem csak ha jó magasan vagyok. Szinte vízszintesen áll az orra és úgy pörög nem pedig elõrebukva.
Fejlemények AI sniperkedés ügyében:
-hivatalos fórumban már 10 oldalon át panaszkodtak az emberek
-felbukkant az egyik programozó, és azt mondta, hogy szerinte elég bénán harcolt az AI, néha csinált hülye manõvereket, és úgy gondolta, hogy amíg nem megfelelõ a manõverezése/taktikája az AI-nak, addig felnyomja egy kicsit a célzóképességét, hogy ezzel ellensúlyozza ideiglenesen a hiányosságokat
-el lett neki magyarázva, hogy az AI nem volt gyenge, viszont hiába változtatott csak kis mértékben a paramétereken, a játék így sokak számára játszhatatlan, elveszett a jó élmény.
-a programozó jelezte, hogy tudomásul vette az észrevételeinket, és hangol az AI-n
-én azt írtam (többek között) hogy az 1.06-os célzás megfelelõ lenne, és hogy egyáltalán nem rossz az AI, bár néha tényleg csinál hülye manõvereket
A magam részérõl örülök, hogy a fejlesztõk reagálnak a vásárlók észrevételeire, kritikáira. Jó lenne, ha a RoF a késõbbiekben sem lenne magára hagyva.
sikerült ismét fagyasztanom egyet. de legalább sokáig bírta.
Én valahol itt olvastam.Azt hiszem az IL2-ben.
Már ki is csengettem neki, talán a héten letudják hozni.
na ja, repcsis játék. inkább akciójáték repülõkkel, szimulációhoz az égvilágon semmi köze. fölösleges itt erõlködni, hogy a RoF ennyire meg annyira gyenge, mert nem a RoF gyenge, hanem az aki nem tud játszani vele. azoknak maradnak a "repcsis játékok". kinek a papné... ez teljesen olyan, mint ha egy need for speed-en nevelkedett gamer megpróbálná meggyõzni a GTR2 vagy iRacing fórumozókat arról, hogy mekkora szar ez a két szimulátor, mert a need for speed-del jobban lehet játszani. persze, mert az nfs egy "autós játék", és nem szimulátor mint a gtr2 vagy az iRacing. röhej.
más. a legújabb patch óta tényleg nagyon bedurvult az AI, sebészi pontossággal lõ bármilyen szögbõl. orosz rulettben ha eljutnék 10 gyõzelemig, az már nagy szó lenne. de eddig még nem jött össze. lehet hogy nem is fog. több lõszert igényel a lepuffantás, mivel manõverezésben is igencsak kiképezték magukat. ahogy RedRiot is mondta, nem tudom mi lesz, ha az AI között megjelenik holmi Manfred von Richtofen akár egy piros albatrossal, még csak nem is kell rögtön foker-dr1-gyel repülnie.
a fagyásaim lehet hogy megszûntek, némi memóriafelszabadítás miatt kilõttem a folyamatkezelõbõl a CatalystCC-t, MOM-ot, ez úgy látszik instabillá tette a rendszert. most bent hagyok mindent, szerencsére csak néha röccen be. muszály lesz vennem a 2GB mellé +1G ramot, viszont így nem fog dual channelben menni. majd kiderül hogy mi lesz belõle.
Na visszajött a válasz és megkaptam a Dolphint az Albatros 3 helyett. Otthon majd kipróbálom én is.
Nekem most 20k-ért sikerült venni egy saitek pedált.Igaz használt de jó állapotban van.A héten talán le is tudják hozni ;) Egyébként pedig valóban túlárazottak.Talán a felét érik annak amennyiért árulják.
"És a végére egy kis pozitívum ... Én nem bánom hogy az AI agresszívabb, csak ne lenne sznájper ..."
Szerintem a többségnek ez a véleménye. Nagyon szépen taktikázik a gép, a 1vs2 már komoly kihívás, jól manõverezik. Az 1 ezredmásodperc gyors célzás, majd egyetlen lövéssel halálos találat egyszerûen nem életszerû. Talán még Ace AI-nál sem...
Én is próbálgattam tegnap futólag ...
Télleg sznájperek xD Bár izgalmasabb volt így a dog, de a végére idegesített ...
Kipróbáltam a Fokker-t megint orosz rulettben, de a Nieuport még mindig csak körbe-körbe repülget, azzal a különbséggel, hogy most ha véletlen elékerülök, akkor 1 lövés és restart mission :(
A Dolphin meg érdekes ... ugyanazt tudom mondani mint Redriot ... Élvezetes volt vele repülni, egész addig amíg egyszer csak be nem dugózik ... teljesen váratlanul ...
Én valszeg gyengébb pilóta vagyok mint ti, nekem pl: a SEVa-val is sikerült ezt párszor megjátszani, de a Dolphin-nal ez lényegesen gyakoribb volt ...
És a végére egy kis pozitívum ... Én nem bánom hogy az AI agresszívabb, csak ne lenne sznájper ...
De pl.: mintha a peccs óta a SEVa nem lenne olyan hajlamos az átesésre ... emiatt egyszer sem estem le ... igaz csak pár órát repkedtem, különbözõ gépekkel ... De a végén pár rulettet nyomtam vele és egyszer sem dugóztam ... Volt mikor majdnem átestem, de most vissza tudtam hozni a gépet ...
Majd még próbálkozom vele, csak sajna hétköznap nincs idõm játszani vele :(
@Leonsilver: Én is szeretnék venni pedált, de sajnos a jelenlegi árak mellett ez csak álom marad ... Mûszaki emberként nem láttam még ennyire túlárazott dolgot mint ezek a pedálok ...
A Saitek pedál drágább mint egy X52 Pro ??? Pedig az elektronikailag és mechanikailag is lényegesen összetettebb és bonyolultabb (Még a sima is ...) szóval nekem ez elvi kérdés lett ... Amíg nem lesz olcsóbb, vagy nem tudok olcsóbban szerezni mint az X-52-esem, addig nem veszek, ennyit nem vagyok hajlandó fizetni ... Szóval marad az otthoni tökéletesítése ...
(Arról nem beszélve, hogy ez is csak nállunk van így ...)
Kicsit teszteltem az AI-t. Nem orosz rulettben, hanem generáltam egy 1vs2 fightot. Én egy Dolphinnal egy Pfalz XII és egy Alb.III ellen, normal szintû AI.
Addig rendben, hogy számukra veszélyes pozíciót nem is tudtam kiharcolni, olyan profin manõvereztek. Legyen, nem vagyok túl jó pilóta. Viszont az már vicc, ahogy kapáslövésbõl osztották a végzetes találatokat. Nagyon rövid, pontos sorozatok, gyakran az elsõ lövedék halálos. Félig szembõl, szabálytalan szögbõl nem is egyenesen repülök -> egy tompa "ra-ta", és már sárgul/pirosodik is a képernyõ.
OK, legyen ilyen szintû AI is a játékban, de ne ez legyen a Normal szint, mégcsak ne is a High. Ha ez a normál, akkor mondjuk hogyan jelenne meg René Fonck vagy Richthofen a RoFban? Öt kilométerrõl eltalálnák a fejemet, miközben egy felhõ közepén pörgök dugóhúzóban???
A hivatalos fórumba is beírtam, remélem finomhangolják az AIt. Elég sokan panaszkodnak.
Küldtem egy levelet a [email protected] hogy az elhibázott egyik albatros IIId-t cseréljék Sopwith Dolphin-ra. Hétvége van gondolom ilyenkor õk se dolgoznak de utánanéztem azon fórum topkban amiven írják ezt a hibát és kérték hogy a Private msg section-ban kérjék az emberek az igényeiket.
Hol van privát üzenet lehetõség a fórumban?
Nem futna, amúgy sincs belõle warez, megvenni meg úgysem akarod, az írásra még most sem fordítasz elég figyelmet. Hány topikban fogod még elõadni ezt? bye!
Új gépeket próbálta már valaki? Ez a Sopwith Dolphin nem is olyan rossz mint amilyennek elsõ próbálkozás után tûnt. Persze a véleményem nem mérvadó, mert többnyire csak orosz rulettben teszteltem, de azért leírom a benyomásaimat:
+gyors, jól emelkedik
+ha lenyomjuk az orrát szépen gyorsul, és a motor sem pörög túl olyan könnyen mint a hasonló motorral szerelt SE5a-ban
+elég jól megõrzi a sebességét, lendületesen lehet vele repülni
+normálisan elhelyezett dupla Vickers fegyverzet, semmi tetõre meg a gép oldalára szerelt perverzió. Megfelelõ tûzerõ, könnyû célzás
+nem ugra-bugrál, stabilan repül, jó fegyverplatform
+ha levesszük a gázt, és lelassulunk, akkor is stabil marad a gép (nem kezd imbolyogni/felborulni mint az SE)
+elõre-fentre kiváló kilátás
-néha nagyon furán átesik. OK, nem vagyok túl jó pilóta, de az SE-vel viszonylag ritkán estem le magamtól. A Dolphin viszont elég meglepõ pillanatokban szinte kiesett alólam, mintha hátrafelé kezdett volna repülni :/
-az ülésbõl nyújtózkodni kell felfelé ha hátra akarsz nézni, vagy a szárnyak felett oldalra kinézni. TrackIR használók elõnyben!
-a szárnyak elég törékenyek, viszonylag kevés találattól is leválnak
Az új Pfalzot is próbálgattam, de még nagyon keveset. Elsõre borzasztóan lomhának tûnik, különösen a Dolphin után. A kilátás viszont nagyon jó belõle. Egyelõre még nem látom, hogy mi az, amiben esetleg jobb a többi német géptõl...
4GB RAM az elegendõ, a procinak legalább kétmagosnak kell lennie, ha az a 2.8GHz szûken elég. A videokari viszont nagyon soványka, legalább egy 512-es kéne a RoFhoz.
hy all
lenne 1 kérdésem a konfigom proci 2.8GHZ 4GB RAM NVIDIA GEFORCE FX5200 128 AS EZEN FUTNA A GAME??
Ez az Ilben is jó sokáig probléma volt. Ma már nem annyira de jelentkezik a PK. Lehetetlen szögekbõl, lehetetlen távolságból a bombázók zárótüzet adnak :)
Nehezebb. Talán eddig "Normal" szintû AI volt az orosz rulettben, és ezt állították át "High" vagy "Ace" szintre? Mindenesetre többeknek is feltûnt a dolog:
Szerintem is átestek a ló másik óódalárta most.
Így elsõ nekifutásra.
Vicceltem persze, de ez így nagyon gáz ahogy mondod ... és õket könnyebb leszedni?
Eddig is elég jól lõttek, bár a legizgalmasabb akkor volt a dogfight, mikor eltalált valamelyik, és beindult a verseny, hogy leszedem-e mielõtt leesek ... Ezt ne veygék már el ... majd ma letesztelem, ha lesz idõm ...
Nekem a patch elõtt úgy volt, hogy ha lõtt akkor eltalált, de nem volt mindig végzetes a találat. Most viszont olyan szinte már nincs is, hogy mondjuk lelõ egy csûrõlapot, vagy kilyuggatja kicsit a szárny szélét. Nem, most már hihetetlen szögekbõl, kapásból, úgy hogy egy tizedmásodpercig lehetek az irányzékában, fejbelövi a pilótát, vagy robbantja a motort. Néha nagyon komolytalan fílingje van így. :/
Csak nekem tûnik úgy, mintha az AI mesterlövész-kurzust végzett az új patch megjelenéséig?
Sebészi pontossággal osztogatja a fejlövéseket és a géprobbantó találatokat, hogy az néha már kicsit gáz. Kapáslövésbõl, nagyon durva szögekbõl kilõ három lövedéket -> bumm, lángol a gép.
Elég durva, én kipróbáltam, nálam nem volt gond...
De mondjuk ez a kattintsunk 8x mielõtt beléphetünk, baromira idegesítõ...