Egyelõre Amerikából tudod csak megszerezni, ha van ismerõsöd aki elküldi neked. Az európai forgalmazónál (Aerosoft) július végétõl lehet kapni. Nálam lesz pár darab, de már mindnek van gazdája.
"A 27-i bejelentés szerint az angol nyelvû dobozos változat júliusban, a letölthetõ változat augsztusban, a német, francia és spanyol nyelvi verziók pedig valamikor a nyár végén jelennek meg."
A sebességérzet megvan, mert jobban zúg a szél. :) Magasságmérõ sincs minden gépben, a Nieuport 28-ban pl. csak egy motor fordulatszám mérõ van. A magasságot egy kis gyakorlattal meg lehet saccolni, ez igazából a leszállásnál lényeges, van úgy hogy nem jön össze. :) Az Alba videóban is volt egy kis elpattanás a földtõl, szerencsére sebesség már nem volt és géptörés sem lett belõle.
A Nieuport 17 hirtelen dugóba pördült az elsõ felszállásból, a videón látni hogy próbálom menteni, de nem jön össze. Az Albatros ezzel szemben nagyon barátságosan csak megmerül, és/vagy leborul az egyik felére. Az ellenkezõ oldalra belépbe a pedált vissza lehet kanalazni. A Nieuport nagyon "ideges" az Alba és a Fokker után. :)
A videók azért csak részben vannak kész, mert a partició ahova a fraps dolgozik, sérült (bad sector lehet). Amikor ráfutott, fagyi. Egész délelõtt videóztam, de a fele kb. sérült és használhatatlan. Holnap újra nekiállok.
Várjuk õket! A gépek közti különbségek mennyire érezetõek? Pl. a Nieuporton érzõdik, hogy egy jóval könnyebb, törékenyebb gép, mint pl. a Spad? Sebesség és magasságérzet? Mûszerre nézés nélkül lehet "érezni" hogy 1000-2000 vagy 3000m magasan repülünk?
Helyesbítek, csak a Nieuport 28-ban kapcsolgatós "gázkar", a videók részben készem vannak, csak idõnként lefagy a fraps felvétel közben. Eddig nem volt gond vele.
"A Nieuport az a típus, ahol a gázkarnak 4 állása van, az alapjárat és a teljes gázzal együtt. Csattog, puffog, rázza a gépet, komolyan beszarás."
Huh, eddig is a Nieuport érdekelt a legjobban a választékból, de most már tényleg szeretném repülni! Remélem elkészítik a Sopwith Camelt is (a DR1 után a legismertebb gép, nem hagyhatják is). Abban még durvább lesz a "gázkar". (Ami nincs, mert az elborult angolok a gyújtás baszogtatásával szabályozták a sebességet. Kicsit sem perverz :)
A cikkböl nekem az derül ki, hogy minden indításkor megnézi, van-e valami javítás. Javítsatok ki ha tévednék, de ez olyan mintha patch lenne hozzá. Kiváncsian várom a saját példányomat. Mint esetleg néhányan emlékeznek rá, kissé speciális körülmények között tesztelném. Nos, erröl bövebben majd akkor ha megérkezett.
Annyira durva ez a játék, a pilóta izeg-mozog az ülésben, idõnként megtörli a szemüvegét és a trackir mozgását kívülrõl is lehet látni, mozog a pilóta feje.
A Nieuport az a típus, ahol a gázkarnak 4 állása van, az alapjárat és a teljes gázzal együtt. Csattog, puffog, rázza a gépet, komolyan beszarás. Ez a játék lesz az "új" Il-2 nagyon hamar.
A két Nieuport és a SPAD berepülése pár napot csúszik, elég sok fordítani valóm van, az Albatros D.V fordítást a wikipediára is kitettem.
Pár napon belül beindul a gépek webshopja, akkor majd meglátjuk.
- még mindíg kézzel kell szerkeszteni a konfig fájlt, hogy ne 1280x1024-ben induljon el a játék (1024-es CRT monitorom van) - a joy beállítások probléma nélkül sikerültek, a bétában elég gáz volt, a pedál is jól mûködik (a bétában fordítva volt) - finomítottak a grafikán, a táj és a felhõk szebbek lettek - a lövedékek a földbe csapódva gellert kapnak - fegyverzet kezelés is jó lett, nem ragad be a tûzgomb - a felszálláshoz már nem kell átrobogni az egész reptéren - a Nieuport már nem törik bele egy erõs felrántásba, bár most nem repültem fel vele túl magasra
Még mindíg csak két gépet repülhetek, de most írtam nekik hogy szeretném a többit is kipróbálni, ugyan már engedélyezzék a többit is. A késõbb megvásárolható kiegészítõk (repülõgépek) accounthoz és sorozatszámhoz kötöttek ugyebár.
Kicsit szigorú volt a gép: nem volt gázkar, hanem a gyújtás baszkurálásával szabályozták a sebességet. Ford.szám fix. Hogy fék nem volt rajta, az meg ugye WW1 default. Ezzel felszállni-repülni-leszállni is szép kihívás lehetett, nemhogy légiharcot vívni.
RoFban remélem lehetõségünk lesz tevegelni. :)
Köszi! Kicsit sovánka lett volna a két repülhetõ madár.
Igen, vannak Dr1-es cockpit videók is Youtube-on. Már akkor is volt, amikor Knights of The Sky néven futott. Nagy köcsögség lenne kihagyni a klasszikus gépeket és kiegként kiadni, mikor már kész vannak. Remélem csak a teszt demóban van csak két kabin. Hiába vagyok Flcon 4 fan, mégis nagyon szeretem ezt a korszakot, a Red Baron 3D is egyik favoritom ( Lásd Galériám :-) )
RedRiot: A Mouselook nekem nem hiányzik, bütykölj össze egy freetracket, megéri :-)
Az 1. hszben voltak linkek, nem tudom a képek mennyire aktuálisak, de ha igen, akkor lesz még elég elég sok gép: Albatros, camel, sopwith triplane, Dr1, nie17 és még néhány, bár a mûszerfalképek között olyan sokféle nincs, szóval nem teljesen értem:)
No, a word doksiban leírtakkal már egész stabilan ment, legalábbis "quick flight"-ban. Nagyon igényes mod, de sajnos az alapul szolgáló CFS3 felett elszállt az idõ. Mouse-look nincs benne, annak utánanéztem a fórumokon. Padlock szerencsére van, azzal el lehet lenni.
Én egyébként már lemondtam a RoF-ról. Még akkor hallottam róla elõször, mikor Knights Of The Sky néven futott a project. Aztán eltûnt a weboldal, semmi hír: azt hittem hogy olyan oroszosan behalt a dolog. Szerencsére nem így történt.
Arról tudni valamit, hogy melyek lesznek a repülhetõ gépek? Valahol azt olvastam hogy elõször csak két gép lesz repülhetõ: a Fokker DVII meg talán egy Spad. Aztán most itt ez a Nieuport videó...
Nem bánnám ha lenne még pár repülhetõ típus. Se5a, Sopwith Triplane...
Egy word file-ban lesz leírva, minden részletre kiterjedõen. Hozzá kell adni bizonyos dll fájlokat is a systemhez, meg pár nyalánkság a konfigolással. Sajnos az ilyen "garázsprojecteknek" ez a nyavajája. Az egyik felhasználónál megy jól, a másik meg szenved. A Phase 1 régen ment, most meg runtime error 13-al kidob. A Phase 2 meg megy. Nagyon szép és jó kieg ebben a témában. Igazság szerint jó lenne a 3, ha meglenne, de a ROF miatt már annyira nem izgat, hogy annyit kiadjak érte.
Ha szabályosan rakod fel, meg a config editorban is minden csúszkát, pipát odaraksz, ahová kell, akkor nem fagyogat. Korrekt angol útmutató van hozzá, bár tény, hogy eléggé körülményes beüzemelni. Mouse lookot nem használok, vagy freetrack, vagy a joy powhat-jét szoktam. A scroll lock-al lehet váltani a folyamatos nézelõdést. Egyébként valóban, csak a ROF-ig kell kibírni :-)
Aki esetleg nem követné az Il-2 topicot (örök propelleres offtopik :) ), közös beszerzést tervezünk, akit érdekel, kérem itt jelezze.
A Phase 2-t kipróbáltam, de nem nagyon jött be. Mouse-look opciót sehol nem találtam, nagyon hiányzott, az Il2-ben megszoktam. Baromi instabil volt, 20 perctõl tovább nem ment sosem fagyás nélkül. Kár, mert a gépek 3D-modelljei szépek, a fizika jó, a hangok elfogadhatóak. No mind1, ezt a két hetet már kibírjuk a Rise Of Flight-ig! :)
Bár kicsit sokallom érte az 50 Dollárt + 9 Dollár a szállítási költség. Egy modért ennyit elkérni, hmmm. Kell hozzá ugyebár a Microsoft Combat Flight Simulator 3. Nem tagadom, rengeteg munka van benne.