- még mindíg kézzel kell szerkeszteni a konfig fájlt, hogy ne 1280x1024-ben induljon el a játék (1024-es CRT monitorom van) - a joy beállítások probléma nélkül sikerültek, a bétában elég gáz volt, a pedál is jól mûködik (a bétában fordítva volt) - finomítottak a grafikán, a táj és a felhõk szebbek lettek - a lövedékek a földbe csapódva gellert kapnak - fegyverzet kezelés is jó lett, nem ragad be a tûzgomb - a felszálláshoz már nem kell átrobogni az egész reptéren - a Nieuport már nem törik bele egy erõs felrántásba, bár most nem repültem fel vele túl magasra
Még mindíg csak két gépet repülhetek, de most írtam nekik hogy szeretném a többit is kipróbálni, ugyan már engedélyezzék a többit is. A késõbb megvásárolható kiegészítõk (repülõgépek) accounthoz és sorozatszámhoz kötöttek ugyebár.
Annyira durva ez a játék, a pilóta izeg-mozog az ülésben, idõnként megtörli a szemüvegét és a trackir mozgását kívülrõl is lehet látni, mozog a pilóta feje.
A Nieuport az a típus, ahol a gázkarnak 4 állása van, az alapjárat és a teljes gázzal együtt. Csattog, puffog, rázza a gépet, komolyan beszarás. Ez a játék lesz az "új" Il-2 nagyon hamar.
A két Nieuport és a SPAD berepülése pár napot csúszik, elég sok fordítani valóm van, az Albatros D.V fordítást a wikipediára is kitettem.
A cikkböl nekem az derül ki, hogy minden indításkor megnézi, van-e valami javítás. Javítsatok ki ha tévednék, de ez olyan mintha patch lenne hozzá. Kiváncsian várom a saját példányomat. Mint esetleg néhányan emlékeznek rá, kissé speciális körülmények között tesztelném. Nos, erröl bövebben majd akkor ha megérkezett.
"A Nieuport az a típus, ahol a gázkarnak 4 állása van, az alapjárat és a teljes gázzal együtt. Csattog, puffog, rázza a gépet, komolyan beszarás."
Huh, eddig is a Nieuport érdekelt a legjobban a választékból, de most már tényleg szeretném repülni! Remélem elkészítik a Sopwith Camelt is (a DR1 után a legismertebb gép, nem hagyhatják is). Abban még durvább lesz a "gázkar". (Ami nincs, mert az elborult angolok a gyújtás baszogtatásával szabályozták a sebességet. Kicsit sem perverz :)
Sziasztok! Van egy eladó TrackIR2-esem, ha valakit érdekel a dolog, priviben jelezze! Tök jól mûködik a cucc, csak én megvettem az5-öst
Helyesbítek, csak a Nieuport 28-ban kapcsolgatós "gázkar", a videók részben készem vannak, csak idõnként lefagy a fraps felvétel közben. Eddig nem volt gond vele.
Várjuk õket! A gépek közti különbségek mennyire érezetõek? Pl. a Nieuporton érzõdik, hogy egy jóval könnyebb, törékenyebb gép, mint pl. a Spad? Sebesség és magasságérzet? Mûszerre nézés nélkül lehet "érezni" hogy 1000-2000 vagy 3000m magasan repülünk?
A Nieuport 17 hirtelen dugóba pördült az elsõ felszállásból, a videón látni hogy próbálom menteni, de nem jön össze. Az Albatros ezzel szemben nagyon barátságosan csak megmerül, és/vagy leborul az egyik felére. Az ellenkezõ oldalra belépbe a pedált vissza lehet kanalazni. A Nieuport nagyon "ideges" az Alba és a Fokker után. :)
A videók azért csak részben vannak kész, mert a partició ahova a fraps dolgozik, sérült (bad sector lehet). Amikor ráfutott, fagyi. Egész délelõtt videóztam, de a fele kb. sérült és használhatatlan. Holnap újra nekiállok.
A sebességérzet megvan, mert jobban zúg a szél. :) Magasságmérõ sincs minden gépben, a Nieuport 28-ban pl. csak egy motor fordulatszám mérõ van. A magasságot egy kis gyakorlattal meg lehet saccolni, ez igazából a leszállásnál lényeges, van úgy hogy nem jön össze. :) Az Alba videóban is volt egy kis elpattanás a földtõl, szerencsére sebesség már nem volt és géptörés sem lett belõle.
Amúgy ha most meg szeretném venni online akkor azt nem tudom megtenni valamilyen netes oldalon keresztûl?
Egy pár napja belinkelt cikkbõl idézve:
"A 27-i bejelentés szerint az angol nyelvû dobozos változat júliusban, a letölthetõ változat augsztusban, a német, francia és spanyol nyelvi verziók pedig valamikor a nyár végén jelennek meg."
Egyelõre Amerikából tudod csak megszerezni, ha van ismerõsöd aki elküldi neked. Az európai forgalmazónál (Aerosoft) július végétõl lehet kapni. Nálam lesz pár darab, de már mindnek van gazdája.
Azt el tudom képzelni, hogy valahogy megoldják az offline módot, de multiplayer módban soha nem fog mûködni. Sorozatszám és regisztráció kell hozzá, egy keygen sem fogja helyettesíteni az eredetit... Egy demót igazán kiadhatnának végre, hogy ne csak a videókat kelljen nézegetni. Én hiába mondom, hogy nagyon jó szimulátor, ha Ti nem látjátok, nem érzitek, hogy milyen vele repülni.
Én már látom hogy ez az új Il-2, de Amerikából nem akarom postán megrendelni. Vagy online-megvevõsre, vagy itthoni dobozos kiadásra várok, de ha addig lenne más lehetõség kipróbálni a játékot, az is érdekelne...
A javított crash test és dogfight videók, a youtube valamiért levágta a videók végét. A légiharc 9 perces, nem 4:45 mint amit elsõként linkeltem be.
Sziasztok!
Oroszországban van az egyik barátomnak cimbije, tudunk rendelni pár darab Rise of flight Collector Edition-t (Orosz kiadásban, angol-orosz nyelvû) Az ár kb. 11-12000 HUF körül fog alakulni (de lehet, hogy kevesebb), persze a példányszámtól is függ (szállítási költség stb.)! Akit érdekel a dolog, LEGKÉSÕBB HÉTFÕ 12:00 ÓRÁIG priviben nekem jelezze! A bankszámlaszámot a pénzutaláshoz csak privátban adom meg!
meg ha már itt tartunk akkor leírhatnád azt is hogy a serial hányszor hanyas kód pl. 0000-0000-0000-0000 vagy egybefüggõ v milyen, betûk vannak-e benne. Mert akkor lehetne próbálgatni és lehet nem kellene megvenni
ja amúgy ez orosz nyelvû lesz?
és azt elfelejtettem, hogy itt mikortól lesz kapható? Mert ha vmi emberbarát ára lesz akk megveszem
Install közben orosz, amit a setupban egy pillanat alatt angolra lehet váltani.
Az én verziómhoz nincs serial, a neoqb szervere azonosít login és jelszó megadása után.
Az orosz kiadásban: Nieuport 17 és SPAD. XIII Az amerikaiban: Fokker D.VII és SPAD XIII
A frissítésekkel az új géptípusokat mindenki megkapja, csak éppen nem repülhet velük. A játékban minden típust ki lehet választani, a küldetést is betölti. Itt jön egy serial number ellenõrzés, amibõl kiderül, hogy a játékos milyen gépekkel rendelkezik. Ha az adott típus nem szerepel a listában, feldob egy üzenetet, hogy nem nyert. A vásárlás szerintem úgy fog mûködni, hogy az "új" gépeket hozzácsapják az user accountjához, amely típussal utána már bármilyen repülés indítható.
Tanulságos videók. Jól látom, hogy az N17 vs Spad dogfightban a két ellenfél igencsak eltérõ képességû? Az elsõ egész jól védekezett, 3 dimenzióban gondolkodott, a második meg csak vízszintesen fordult. Jó lesz ez...
nekem a GOW-os verzió van meg és mit irja csak install end fun viszont logint kér a játék ami nekem nincs hát kreáltam az odlalon viszont arra meg szerver errort ir ki. nektek?
Ezt próbáltam elmagyarázni. A demó még mindíg mûsoron van, de egyelõre a már megjelent játék problémáira fókuszálnak. Ha a kezdeti bugokat kijavították, lesz demó.
"The best known aircraft of 1917and 1918 are included (Albatros D.5, Fokker D.VII, DFW C.5, Brequet Bre.14, Nieuport Nie.17, Nieuport Nie.28, Spad S.13, Royal Air Factory SE.5) "
SE.5a? Errõl máshol nem is olvastam. Jó lenne, ha megcsinálnák, állítólag ez volt az egyik legjobb szövi vadász.
Richthofen és Trucker39 példányai megérkeztek, emailban is szóltam, de hátha itt elõbb olvassátok. :)
Ebbõl annyi biztos, hogy az SE.5 jelenleg bétatesztelés alatt van. Az Albatros D.Va, a Fokker D.VII, a SPAD XIII és a két Nieuport már most is repülhetõ, elvileg mától a webshopban is megvásárolható lesz.
A többi gép gondolom AI, de az tuti, hogy perpillanat nem erepülhetõ semmilyen formában.
hát nemtom egy kicsit túlárazták sztem 4 repülhetõ gép 14 ezerért..waooo lehet hogy a világ legjobb játéka, de nekem ez akkor is sok nemtom a kiadó hogy gondolta