be tudtok lépni a játékba? nekem valamiért nem tölt be...
scion nem jó sok mindenre .. versenyzésben hobby autó , de bohóckodni C vagy B classos escapeken vagy egyéni zsaruzáson szuper privire is tökéletes :) , 370z nismo nincs a játékban csak r34 nismo , mr2 micsu eclipse nagyon megéri az árát .........
A Nissan 370Z Nismo valóban létezik? (mármint a játékban) a bejelentkező panelen, mint kategória legjobb autóját hírdeti... 7400 SB... ???
OK, köszi akkor várok hátha még1* leárazzák az MR2-t vagy esetleg a Mitsubishi Eclipset... (MR2-t egyszer úgy vettem 1500 - 1700 SB között talán..., 2*-os sárga alkatrészekkel...)
van valakinek tapasztalata a SCION-ról ??? ha igen melyik kategóriában lehet vele jól boldogulni??? (most le van árazva a "JUGGER" verzió...)
az egy közel 4 éves skyline ;)
Nem lenne jó, ha bármi bajod lenne, de én momentán (bár ezt nem kérdezted....) 5 acc-ból, 4 re Nissant kaptam, ebből 3-ra skyline-t. Most meg nem megy a szerver. Utoljára szerkesztette: nick1agyrém, 2014.09.08. 18:08:41
SUNNY84HUN neked honnan van az a skyline? :o hol kukáztad?:D nehogy azt mondd h az ajándékautó mert eret vágok xD
Ha lehetne elküldeném neked azt a motort! A mai napig ott porosodik a garázsban! :)
pár hete kaptál egy sárga ultra tuned motort, azt például elbirtokolnám tőled. Az az egy hiányzik a kirakósból :( Így is enyém a világ leggyorsabb MP4 12-C-je, de azzal lenne király a gép igazán. Majd megkérdem Abrams-t, hogy lehetne még gyorsabb plusz: A Nissan GT-R AMS Alpha 12 legyorsulja a Bugatti Veyront nálad a labda
hallod... notebookon akadozva gondoltam, beugrok bohóckodni, és szétakadó képen is kinyomtam mindent az autómból és az adrenalin kicsit felpörget még tét nélküli meccsen is. Értsd: nincs tét nélküli meccs, minden futam fullgáz; angolul: pedal to the metal / full throttle. /hogy te is értsd És tényleg már az első futam pumpál, még ha csak úgy leülök gurulni, akkor is.
Nem azon van a hangsúly, hogy kibannolnak (vagy hogy bann-t kapj mindenáron) hanem a hozzáállásodon! Egy játék, a játék lényegét nem érted - nem akarod megérteni!
Anno amikor megjelent a GTAIII, egy haverral toltuk közösen az ő gépén (nekem nem volt akkor még). Pár hét játszadozás után tök véletlenül ráakadtam a csalás kódokra (azelőtt soha nem is hallottam ilyesmiről). A haver közölte, hogy őt nem érdekli mert csak unalmas lesz a játék azokkal! Én le sem szartam, csak toltam mint az ökör, élveztem a sok-sok "ingyen" jött cuccot! A játékot fele annyi idő alatt kijátszottam mint a haver - de feleannyira sem volt meg ugyan az az élmény nekem mint neki...
Majd később jött a Return to Castle Wolfenstein, eleinte csalás nélkül majd azzal. A mai napig az egyik legjobb játék - de olyannyira unalmas lett, hogy csak nosztalgiából veszem elő néha pár percre...
Mindezekkel csak azt akartam közölni veled, hogy lehet a csalással előnyhöz jutsz, de fele akkora tapasztalatod sem lesz mint egy tisztességesen játszadozó núbnak! (A csiterek núbozzák le a fair játékosokat ugyebár...) Arról nem is beszélve, hogy a "játékélvezete" nálad nulla! Nincs meg az a bizonyos adrenalin sokk ami egy tisztességes játékost az agyvérzés közelébe juttat rendszeresen, nincs meg az a "gyönyör, élvezet vagy" amit egy-egy rohadt szoros verseny után érezhet egy tisztességes játékos. Neked semmi nem jut ezekből! Csak tolod a játékot a GMZ trainer segítségével, multiban hazudozol ha lecsalóznak (még te háborodsz fel ilyenkor ugye). Milliónyi jó alkatrész és skill van a birtokodban - de mindez semmit sem ér! Csak egyszer menj végig tisztán egy versenyen akármelyik magyar játékossal (akár még Viktorhungary-val is!) és hamar rájössz az igazságra, meg fogod érezni a "tudás" hiányát...
Engem pl állandóan lecsalóznak multiban! Ilyenkor FRAPS elindít majd videó mehet a youtube-ra - mert én bevállalhatom a videót veled szemben! Egy IGC-s autó street és race cuccokkal + több órányi gyakorlás = Tapasztalat, sok sok első helyezés (és természetesen lecsiterezés multiban). És még csak nitróra sincs szükségem mindezekhez... :)
Mindenkinek tele van ... :) hogy level 60-asként, S kocsival nem kapnak ellenfelet openen. Régen olyan volt a skillrendszer hogy kb. 10 szintenként (level) - ahogy fejlődtél- növelte pár %-kal a gyorsulásodat mindegyik kocsidra, aztán a végsebességet, kezelhetőséget, ram skillt stb. Akkor a level50-es tényleg isten volt a kisebbekhez képest. Azóta meg lehet pakolgatni, level 5-ön Mclaren F1-et is lehet a skillekhez venni, sőt hogyhogynem egy már profi is kezdhet így új profilt. De az ellenfélkereső maradt a régi. Arról megfeledkeztek a dilettánsok. Pedig a classzos eventekre utána össze tudtak dobni egy kevésbé szigorúbbat. Ott összeenged lvl 2-től 60-ig mindenkit.
Nissan gyűjtő vagyok, és korábban is az voltam, de egyszer 5 perc alatt eladtam egy rakás autót, köztük a világ leggyorsabb Audi R8 4.2-esét is, azt is bánom. Jó gép volt, nagyon szerettem. Most a Nissan kéne vissza, ha elérhető lenne
én a GT2-t várom IGC-ért de mostanában nem adja... pedig van egy üres garázs helyem... a másik nickem alatt meg 2050 SB maradt így nem tudom megvenni sem az MR2-t sem az Eclipse-t ami pedig jó lenne "C" classba, esetleg a mitsu "D"-be...
Akinek nincs: LAMBORGHINI MURCIÉLAGO LP 650-4 ROADSTER, az most megveheti potom 1.800.000$ -ért. ...hiszen kötelező darab a draghoz.
Miért érzem úgy, hogy nem tudok vezetni, ha zárt kategóriás (E,D,C,) versenyen próbálok nyerni a sok furcsán gyors kocsi között??? Miközben elviselem, hogy folyton feljelentget minden idióta, ha nem ezeken a versenyeken megyek. Kicsit ellentmondásos, hogy ha kevésbé fontos versenyeken megyek, akkor tudok nyerni, de másképp nem.
Másoknak is tele a hócipője azzal, hogy LVL60-as szinten minden ellenfél 2-3 class-al feljebb van, így majdnem lehetetlen nyerni?? Nekem csak azért, mert még így is előfordul, hogy nyerek, de ugyanakkor az achivment-es pályákon meg a saját osztályomban nem megy. Ez a programozók legnagyobb dilettanizmusa, hogy a 60-as szint, az valami isten, ami nem nyerhet... hosszabb pályán lehetetlen, mert hiába a gyakorlat, ha az ellenfél a balfék vezetés ellenére 50-60 km/h-val többet tud futni... Szerintem inkorrekt, hogy nem a rutinos sofőré a győzelem esélye, mivel brutális a lobby-ba való beavatkozás mértéke.
Ennél már csak ez rosszabb, hogy nem ismerik el ha j vagy: http://nfstimes.com/nfsw/pc/diedwishes
A stat szerint 11.718-at futottam a rockporton, 261-el, a kép szerint pedig futottam 11.60-at 300-al. Akkor hogy is van ez? Utoljára szerkesztette: nick1agyrém, 2014.09.05. 00:21:13
ja faja gamma ;) , asztalin fullon szinte és még a lapin is elment pedig az nem erőmű , remélem nem eszik ezt is meg a csalók mint a worldot ... ha ez kijön betesz az nfs world nevű csodának..............
Kipróbáltam a The Crew bétáját(ugye az MMORPG.com és az uplay összefogásával 11000 béta kódot adtak, mikor én beregiztettem a sajátomat, még 10417 kód volt szabad), tök jó játék, csak a legelső versenynél már kidob, mert a gépem csak 2 GB DDR2-es memóval rendelkezik... De kb. 20 fpssel rendesen elment az elején, fasza játék, szószerint
Itt van egy leírás magyarul (ez angolul és sok más egyéb) versenyre általában perfect start-ot, nitro hosszt, erőt és újratöltőt szoktunk tenni. Ha nem találod el a kék csíkot (némely típusnál elég nehéz) akkor redline, ami növeli a fordulatszámmérő kék sávját, ha ez megy, valamit duplázol hosszt, erőt vagy újratöltőt. Gyenge nitrosnál erőt, kis végsebességűnél hosszt, és ha rekordozni akarsz vagy sok a nirtod akkor az újratöltőt. Persze némely járgánynál jobb pl. a slingshot-ot erősítő skill-eket pakolni. Rendőrözéshez meg a RAM és a juggernaut erősítők a fontosak. Ja és nem árt, ha a versenyre szánt gépekbe meghagyod a 3-4*-osokat! Utoljára szerkesztette: Quqa, 2014.08.27. 23:33:58
én azt hittem, napi limit van, hány zöld és piros pontot nyomhatok, nem is idegeskedtem rajta, de most megint nem tudok nyomni semmit. Ez bug lehet, érdemes reklamálnom az sg főnökeinél?
Én már nagyon rég nem, csak azt érnék el hogy rájuk pazarlom az életem azon fél percét amibe kerül. Majd ha például ez a bajnok bannolva lesz, akkor esetleg rányomok megint a reportra.
Na rég jártam erre, mikor idenézek, akkor is csalónak kell lennie a fórumon? :D Viszont a sült krumplim értelmesebb nála ahogy nézem, cukik a videói :D
igen így már érthető , ezt inkább a kertek alatt kellett volna tartania , de ez tükrözi az nfs world jelenlegi állapotát és az újak hozzáállását :(
Abrams124 hát igen , te is gyöngyszem vagy ahogy látom , szép az a bal fenti sarok a videó elején csak gratulálni tudok ............. a profilod meg magáért beszél ABRAMSSS25 2 dragos időd csodaszép .... ezzel el is ástad magad , profil törlés és új egy tiszta acc amit bizonyítanál az segítene csak ... amúgy földet rá :D
Ez az, pörgesd a gamát Abrams! Told ki most, now! Azért egy szemetesig vidd már el ha ezt is elfogyasztottad, köszi.
Az a gond hogy TE-n (gyengébbeknek: Team Escape) az a lényeg hogy mind a 2-4-en beérjetek, mert az nem verseny hanem csapatjáték, mivel ha valaki (akár többen is) DNF-re futnak vagy elkapnak, annál kevesebb kp. dob a játék. A sprint, körverseny, drag az ahol a győzelem a fontos, igaz ott is több a lovetta, ha többen indultok és úgy nyersz. Tehát TE-n nem sietni kell, hanem bevárni, segíteni a csapattársakat TE PU-kal (utóbbi: Power Up)! Megjegyzés: ha TE PU ( , ) nyomsz csapat TE-n egy kicsit több kp. dob, és nem árt a TE-re való cash növelőt is max-ra pakolni.
milyen játékosnévvel hasítasz, nem tudom. Mondom, a garázs sokmindent elárulhat a játékosról. Ha full nagybetűvel írom, akkor a főnök letilt az internetről is. Utoljára szerkesztette: SZABl, 2014.08.18. 21:49:02