Csak legyen ugy ahogy te is mondod. Bár én teljesen megelégedek a gyári belsõvel is:) Kiváncsi lennék rá,hogy a lámpát külön lehet felkapcsolni vagy pályához kötött.
Ha itt külön lehet belepakolni a cuccokat, akkor az nagyon ötös :) Remélem nem az lesz, hogy van egy "tuned" meg egy "stock" változat, aztán csókolom.. PL a lamboban nem cserélném ki a mûszereket digitálisra :D
És akkor még szó esik itt a minõségrõl hogy milyen rossz a Undercover... ilyen mobilis szemetet ami semmire de semmire nem alkalmas, képesek egyesek letölteni sõt megvenni és elindítani.
* Pentium 4 3.2 GHz (3.4 GHz for Vista) * 1GB RAM (2GB for Vista) * Graphics card with 256MB of RAM support Pixel Shader 3 (PCI-Ex) * Sound Card compatible with DirectX 9.0c * 10GB free hard disk space * Windows XP SP3 or Vista SP1 * 8x DVD Drive
Recommended Requirements:
* Intel Core 2 Duo 2.5 GHz or AMD 64 X2 2 GHz * 2GB RAM (3GB for Vista) * Graphics card with 512MB of RAM support Pixel Shader 3 (PCI-Ex) * Sound Card compatible with DirectX 9.0c * 10GB free hard disk space * Windows XP SP3 or Vista SP1 * 8x DVD Drive
•PC OS: Windows XP (Service Pack 3) / Windows Vista (Service Pack 2) / Windows 7 •CPU: 1.6GHz Intel Core2 or faster/AMD X2 3800+ or faster •RAM: (Windows XP) 1 GB RAM; (Windows Vista/Windows 7) 1.5 GB RAM •HARD DRIVE: 6 GB •DVD Room: 8 Speed •VIDEO: 256 MB Video Card, with support for Pixel Shader 3.0* •Sound Card: DirectX 9.0c compatible •Direct X: DirectX 9.0c compatible •Online Multiplayer: 512 Kbps or faster; 2-8 players •Input: Keyboard, Mouse •Optional: USB Steering Wheel/ Dual Analogue Gamepad
Supported Video Cards: ATI Radeon X1800 or greater; NVIDIA GeForce 7800 GT greater. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. Updates to your video and sound card drivers may be required.
A rendszer igénye hogy fog alakulni? Van már róla valami info? Nem pontos paraméterek érdekelnek csak hogy az undercover szinten marad vagy a mostani játékok szintjére emelkedik?
Bárki bármit mond... ez egy kib*szott jó reklám :D A játékról nem sokat mutat, és van egy olyan érzésem, hogy az nem annyira "actual gameplay footage", de a hangulatot, azt adja rendesen :D
Szívesen belemennék veled a "dance" számok összerakásának gondolatmenetébe is, de nem teszem, pedig mekkora bannnnn lenne nekem :D amúgy totál igazad van szim témában, nem találkoztam még olyan szimmel ami nem cseszte volna szét az idegeim egy idõ után, vagy ami a nagy realitás ellenére jó törésfizikával rendelkezett volna (tényleg ezt amúgy szabadjára engedném gondolatmenetbe hogy ez miért van??). De mindenesetre megértem mind2 nézõpontot, sõt lehet ha lenne egy G25-öm, én is szívesebben elszöszmötölnék szimekkel
Némi reményt látok a segítség menüben. A driving model állítása amateur és pro között, és a sok állítható segítség miatt látok egy kis esélyt rá, hogy lesz használható fizika. Remélem eddig amateuron mentek sok segítséggel, mert az eddigi videókon elég nevetséges a fizika. Jó lenne, ha az arcade és a sim kedvelõi is megtalálnák benne, amit keresnek.
Szerintem ezeket a kategóriákat lehetne megkülönböztetni, amik közt átmenetek is vannak: Valóság > hivatásos szimulátorok > otthoni szimulátorok > otthoni árkádok > játéktermi árkádok
Már megint arcade vs szimulátor. Jók a szimek, de én nem játékként árusítanám õket. Végül az FSX sem játék igazából. Persze az utcai autóhoz köze nincs egy autóversenynek (pl. kormányzás), szóval attól hogy tudok vezetni valóságban még bénázok én is szimulátorokban rendesen. Igazából RACE, GTR volt nálam kipróbálásra, hétvégébe vagy bajnokságba nem kezdtem bele. GRID meg 1-2 versenyt kivéve nagyon jó kis game, nem kell arra gondolni, hogy úristen most kuplung, 2-es és pont 30-cal kanyarodjak, különben kifarol. Arra van amire kitalálták: szórakozásra. Ez olyan mint komolyzene-könnyûzene viszonya, egy kamarazenekarban zenélni is sokkal komolyabb szaktudást és gyakorlatot igényel mint valami DAW progiban összerakni egy önismétlõ elemekre épülõ dance számot.
Én most láttam elõször külsõ nézetes videót,jónak tûnik,mondjuk azt nem értem hogy egyik videón sem tudják az úton tartani az autókat...
Irányítás és segédletek: http://www.youtube.com/watch?v=Sm1KEtgSM4k
Lehet, hogy a ferrari nem járul hozzá, hogy dobozként viselkedjenek az autói. Érdekes módon a régi NFS-ekben volt. Bár szerencsére Ifj. Vér István azokról lemaradt :D
GTR2-ben nagyon jó Championship mód van... pénzgyûjtögetés helyett challenge-ket kell teljesíteni, amikbõl pontokat kapsz (unlockolható pálya, challenge, bajnokság...)
Fatalnak teljesen igaza van,ha valóság kell akkor beülsz egy autóba azt hajrá.Kicsit elegem van már GT5,Forzamalmokból...Menjenek abba a topicba ahová valók és lehet egymást "kielégíteni..." Sztem jó lesz ez a rész,kár hogy nem lehet szabadon kószálni a városban,és nincsenek utcai versenyek persze ezalatt nem azt értem hogy olyan legyen mint az undercover,ami egy VICC:)
Vannak jó, de be kell látni hogy ez kevés és inkább simek. Rfactor, Race, LFS és GTL-t pécén játszom. PGR 3-4, MC:LA, Forza 2-3, Race Pro konzolon. A Dirtet is konzolon játszottam, fogjuk rá hogy tetszett, de szuperfékekkel nem voltam ott sem kibéküle a GRID meg egyenesen egy kupac élvezhetetlen szar. Az NFS meg konzolon játszhatatlan volt, legalábbis az utolsó kettõ.
mert a grid és a dirt mellett kb ezek léteznek csak? ha pedig vkinek nem jön be a codemasterses játékmenet, akkor pécén csak az nfs marad ... (meg régebben a zseniális flatout, de annak a sorozatnak ugye vszeg vége)
Elõzõ Burnoutok jobbak voltak, ez a Paradise kicsit lejebb adta, persze profi munka és rakat DLCvel biztos hosszan élvezetes, de amikor megjelenés körül játszottam vele 360on, messze nem hozta az elõzõek hangulatát:(
Amíg én nem érzem hogy 1 rossz áttétel állítástól berreg a motor, vagy 1 rossz felfüggesztés, vagy akármilyen beállítástól rezeg alattam az ülés addig hagyjuk már az "én vagyok a májer, legyen minden game szim" dolgokat. Had legyen a kis piti képzeletbeli mûszaki csapatunknak is dolga a megfelelõ beállításoknál, és itt most nem a vérpistike NFS toljadanitrót geca típusokra gondolok, hanem akik élvezni akarják a versenyzés élményék valamelyest árkád szinten, de úgy hogy ne tûnjön úgy mintha mozdonyt vezetnénk.
Anélkül is lehet jó játékot csinálni, már ha az árkéd kategóriába vagyunk, pl MC: LA, ahol aztán mehetsz mint a meszes, mégis baromi nehéz a cucc, de egy NFS az elmúlt évekbõl még csak nem is volt nehéz.
OFF: nem értem miért állsz ki ennyire a gt5 mellett, még csak nem is a platformodra kijövõ szim cím. más: az rfactor is csak az lfs és az iracing mögött kulloghat maximum fizikában, nem hiszem hogy pont ezt kellene felhoznod (bár ebben egy forza 2-nél még az rfactor is jobb volt), arról a sok házilag készült autóról meg ne is beszéljünk, amik sokszor csak nagyon nehezen nevezhetõk reálisnak, hiába van egy pár normálisabb csapat átlal kidolgozott autó, a legtöbb nem ilyenaz rfactorban... nemrég volt egy lfs-rfactor csapatharc is mindkét játékban, az lfs csapat elverte az rfactorost hazai játékban és az õ játékukban (rfactorban) is látványosan, ennyit az rfactor future gen sim motorjáról.
ON
én itt végeztem, kiszállok, már így is seggbe fognak rúgni, hogy nem az NFS Shift-rõl beszéltem :D
Szerintem egy játéknak nem 100%-ban az a célja, hogy szimulálja a valóságot, hiszen ettõl lesz JÁTÉK. Szerintem a célja inkább a szórakoztatás. Ha valóságot akarok, akkor kimegyek és beülök a kocsiba.
Valamennyi koze azert van a jatekhoz, ha mar autokat kell terelgetni:)
Te elhitted valaha is, hogy az eddigi NFS-ben talalhato autok ugy gyorsulnak, ugy kanyarodnak, annyi a vegsebesseguk es ugy lehet veluk driftelni mint az igazival?!?!:)))) Egyaltalan, hogy volt valami kozuk az autokhoz (leszamitva a szepen turozodo "dobozt" es a markajeloleseket a "dobozok" ket vegen)?!:)))