Majd ha kijött a demo/warez ugyis -fav, addig meg legalább értelmes vitákról/dolgokról van szó, nem pedig a warez/nem indul/milyen gép kell hozzá/akad/hol a crack/szar mert nfs/ezért pénzt kiadni stb...
A GT5 nem hc szim ( bár mi a hc szim ebben az esetben kérdés, mert én a Forzával is megküzdök ugyan úgy mint egy rfactorral, semmiben sem könnyebb ) viszont remekül játszható ugyis kormánnyal mivel arra van kitalálva, az autó viselkedésével nincsenek gondok, teljesen reális kigyorsítások, féktávok, kanyarsebességek, de mivel tele van autüval vannak egyes járgányok ahol erõs kompromisszumok vannak, mivel nem lehet ennyi autó alá megcsinálni a aprólékosan a fizikát, de mivel szórakoztató játéknak készül ez annyira nem is számít ilyen tartalom, ilyen ûber kivitelezés mellett, csak van 1-2 szembetünõ hiányosság amit az ember elvárna tõle mivel egy szim féle játékról van szó, és ezek zavaróak tudnak lenni. A Forza 3 detto.
EZ NFS SHIFT TOPIK! NE szemetejjetek fölsölegessen. Fejezzétek be a vittakozást illyen ökörségeken! Tessék visszatérni a témához. .:Totti&High and PC:.
Kiskapuk mindigis lesznek, de a cel az, hogy ezeket becsukjak;) Minnel korrektebbek lesznek az engine-nek, minnel tobb reszletes autoelemet tudnak egyenkent lemodelezni (mint fizikai mukodes), annal jobbak lesznek a cuccok.
Eleg csak az olyan "egyszeru" dolgokra gondolni (ami mar mar mar altalanos), mint a aerodinamikai cuccok (spoilerek, szarnyak, leszorito erok, legellanalasi tenyezok stb.). Amig nem volt, amiben nincs, ott csak a tomeg, loero, attetel stb. szamit. Ha mar csak egy alapszintut is szamol valami aerobol, mar eleg sok kiskaput lehet becsukni:)
A tobbibe mar bele se masszunk: kulonfele felfuggesztes tipusok, felfuggesztes- es kormany geometriak, differencialmuvek, gumik, motortipusokbol (Inline, Flat, V) adodo karakterisztika, nyomatek kulonbsegek stb.;)
aha, fasza, akkor gt5-ben beállítok egy 2.210-es értéket második áttétnél, belépek a játékba, hûû, irrális faszság lett, vissza a menübe, váltóáttét állítás, vissza a játékba, még mindig valótlan, vissza menü, vissza játék, már tûrhetõ lesz? ez a folyamat igénytelenség, nem kell 1000 autó, legyen csak 100, de akkor az úgy is legyen lemodellezve fizikailag, ahogy kell...
ja, hogy egy szimben már ne is állítgassuk az autók áttételét meg hasonló paramétereit a pálya karakterisztikájához mérten, hanem hagyjuk alapállapoton? na ezt nevezem, a gt5 tényleg ûber szim...
ha a való életben beviszem az autóm a vw szervízbe, hogy állítsanak már az áttételen, akkor csak nem látok majd olyan lehetetlen dolgokat, hogy 2.ban 220-at megyek majd vele egy szimpla áttét állítás után...
"áttétállítgatással 3.ban 310 kph-t kihúztam egy Ferrari F40-bõl meg hasonlók"
alapban tudod? nem, mi a francról beszélsz? ne állítgass irreális dolgokat!
nem az iracingrõl van szó hanem egy rfactorról, felejtsük már el az iracingot, annak is megvan a rakat hibája, de maradjunk a mindenki álltal elérhetõ és élvezhetõ cuccoknál pl rfactor
ja, selytettem hogy erre mész majd el megint. ne keverd már a házilag moddolást egy alap állapotú játékkal. gt5 alapban szar irreal. iracing-ben ilyeneket nem lehet eszközölni, ha csak nem nyúlok bele kívülrõl a programba, és baszom szét. a kettõ rohadtul nem ugyanaz.
Nem fogok, viszont nem kell bemutatni a setupolást amikor mindenki arra megy egy ligába hogy irreális setupokkal legyen kurvagyors és találjon még pár tizedet, amit a való életben nem is lehetne alkalmazni... ennyit a realitásról és a setupolásról.
hát kurvára nem. LFS-ben ilyen nincs, iRacing-ben ilyen nincs, netKar Pro-ban ilyen nincs, GTR Evo-ban ilyen nincs, etc, etc.. Persze most bizutosan találni fogsz majd nekem megint valami videót, amiben valaki agyonmoddolta a játékot házilag, és valami irreal szarság lesz benn...
én is épp az iracing-et akartam felhozni :) a gt5-ben sztem nevetséges az az 1000 autó, el tudom képzelni a fizikájának kidolgozását egy-egy típúsnak... (már a gt5 prolouge-ban is nevetséges faszságok voltak, áttétállítgatással 3.ban 310 kph-t kihúztam egy Ferrari F40-bõl meg hasonlók)
Attol mert most valamivel jobb autokezlest, valamilyen szimulaciot igernek, azert nem kell mar most elajulni tole:) Legjobb esetben, az autosjatekok irant erdekdolodoknek (es talan a vasarloknak) az 5%-at erdekli ez a resze az egesznek (felig-meddig hivatalos szam:P).
Talan most annyival jobb a helyzet, hogy tobb alapprogram is megjelenik, lesz ez az autosabb, a full arkad, es valami arkados online. Igy talan ezzel (SHIFT), nem kell abszolut kiszolgalniuk a 95%-ot, megprobalhatjak eladni magukat a szimesek egyreszenek is;D
Ez nem az a cucc, amit evekig lehet addonolni, meg ha penzert is, a celkozonseg evente ujat szeretne, minnel latvanyosabb, ujabb tartalommal, csillogo grafikaval, nagy automarkakkal stb.:) Gondolhatod, amikor itt is kepesek oldalakon keresztul vitatkozni pixeleken, receken stb.:)))
A telemetria ehez felejtos;) Felesleges;P Itt masodpercek szamitanak (ha tuleled egyaltalan a kort:P), nem tizedek. Raadasul gumi melegedes, kopas es normalis beallitasok nelkul semmi ertelme;)
iRacing-gel hasonlitgatni teljesen irrealis:) Most nem is a fizika, grafika miatt, eleve teljesen mas rendszer.
Az NFS egy "termek", amit evrol evre megujitanak, probaljak mindig kiszolgalni az aktualis divatot (jatekstilus, autok, palyak, grafika stb.). Amikor divat lett, tobbekkozott mozifilmek miatt is, azonnal atalltak a gyorsulgatos, autofestegetos, driftelos, utcaiversenyezgeto stb. stilusra.
Az iRacing meg egy komplex szolgaltatas, hosszutavra tervezve. Ott erosen masodlagos a latvanyos grafika, a hangulat. Ha lesz is valami komoly elore lepes, mar csak akkor, ha mar nagyon nem tudnak mit kezdeni magukkal:) Egyelore atom(online)biztosan probaljak fejlesztgetni, es a minnel tobb liszensz-re koncentralnak.
Az iRacing-ben mar most tobb palya van mint ebben (vagy barmelyik PC-s szimben):P Egyelore 35 palya, 86 nyomvonallal;) Az hogy mind valodi versenypalya, laserscan meg miegymas, az most mindegy:))) Es Amcsibol meg alig mozdultak ki:) Csak jovo ev elejetol erkeznek az Europai palyak:) Aztan Ausztral es a tobbi:)
A GT5 megint mas kategoria, azt evekre tervezik, auto szamban elerhetetlen (1000 auto?!), de ez eladasokban is meglatszik (majd), azokat tizmillios tetelben forgalmazzak:)))) PC-n a hardware-ek fejlodese, az igenyek es a divat valtozasa miatt egyszeruen nem eri meg ilyet kiadni. Es a warez-zel most ne is foglalkozzunk:P Senki ne varja el, hogy tized annyi eladasbol, huszad annyi penzbol, ugyanazt a tartlamat valaha meg kaphatja mint egy GT5-ben (lesz):)
durván néz ki és nagyon is játszhatónak tûnik, a legerõsebb járgányokkal semmi segítséggel bizony nagyon élvezetes lehet majd.
és igen, ez bizony akkor is a forza és a GT5 sikereit akarja meglovagolni, különben miért hangoztatnák a szimulációt és a vezetési élményt?
Egy gond van az egésszel. Jövõre valszeg jön egy következõ rész mégjobb grafikával meg minden. De ugyanezekkel a pályákkal szerintem. Az iracingben sokkal nagyobb lesz addigra pályakínálat.
Az lenne az igazi, ha évekig fejlesztenének valamit, és mondjuk 3-4 évente adnának ki egy durva pakkot. rengetek pályával, moddal, telemetriával meg ilyesmivel. :) tudom nagyon szimulátoros, de tuti lesz az is hozzá idõvel :)
Kivancsi leszek, az AI-t mennyire tudjak (lehet majd) hozzaigazitani a segitsegek kikapcsoplasahoz, a Pro modhoz?! Mert ha csak az arkad AI marad benne, akkor erdekes lesz:) Mint a GRID-ben, ahol az AI-nak a fizikajat, csak az elottunk es a mogottunk levo 2-2 autonak szamolta, a tobbit droton huzgalta;) beallitottam, hogy nulla legyen a tapadas a palyan, nem lehetett elindulni, egyhelyben porgott, a korulottem levok is kuzdottek, de a mezony eleje, a szokasos fustolo gumikkal startolt el:)))))
ha elindul a gépemen frankón még lehet én is aktivan tolom neki :D örülök, azért hogy az NFS elindult a Forza és a GT5 irányába, egy ideõ után lehet úgysem lesz tengernyi idõm szimekkel szórakozgatni, aztán akkor jó lesz ilyenekkel mókázni :)
Én szeretem, utóbbi évek egyik legjobb Arcade autós játéka. Nem is jött ki normális körpályás arcade game már nagyon régen. Talán ez a shift is jó lesz:)
én sem miért nem lehet. éppen hogy túlságosan is jól lehet irányítani. tapad mint állat. én ezért nem szeretem. az más tészta, hogy fos a játékmenet meg az MI
OFF jah a két grafikossal pedig csak azt akartam megfogalmazni, hogy tudom engine ide vagy oda, de pár textúrával sokkal jobb lehetne, illetve pár nr03-as dolgot belõlének és máris sokkal jobb lehetne.
jah és a helikopternézet nagy rakás0, vagyis hasznos és jó, de mi ez? pára? homok került a gépezetbe? mintha egy szürkeárnyalatot húztak volna a monitorom elé. katasztrófa...ON
OFF nyilván. :) de az iracing is egy befektetés. nem nagy cucc lenne, pár grafikust felbérelni, hogy csináljanak már valamit a grafikával )pályával, napfénnyel, szélvédõ-koszolódással) mert itt a dx 11 a nyakunkon és még csak a 9-et sem használtuk ki. (nah nem mintha érdekelné õket).
de nagyon bosszantó. közben hülyitenek itt a gumik viselkedésével meg minden, de közben mentem már több száz kört a Lotus-sal és kb semmi változást nem érzek. nem érzem, hogy jobban kopnának, használódnának, azt sem, hogy kevésbé melegszik, grafikailag sincs semmi változás, defektet sem kapok soha. az egész egy nagy rakás lehúzás, és megtehetik merthát, erre meg arra hónapok kellenek... közben csak úhy potyognak a pályák, a hirek meg minden, PÉNZ. Akkor mutassanak is fel valamit, mert élmény is kell.
de errõl már beszéltünk, csak sajnos semmi változást nem érzek. bevallom még kevés is vagyok hozzá gondolom, egy alien a gumikról inkább tudna beszélni, de majd a következõ szezonban már nekem is több tapasztalatom lesz. Nagyon ajánlom, hogy belehúzzanak, felvetettem a fórumon az égképet ismét, hát kiv leszek. majd jól leszarják. mert nekik tervük van. lol... ON
NFS nekem tetszik, egy gond lesz vele szar AI lesz benne, a GTR2-vel is ezt volt a bibi, még az idõmérõs és a futamon futott legjobb köreik sem voltak köszönõviszonyban... Gondolom itt sem lesz jobb... Vicc, hogy a legjobb AI amit valaha láttam az a GP3-ban és GP4ben volt... Azóta valaki látott valami szépet?
online meg NFSt játszani... háááát... :/ Max haverok ellen, ha mindenki segitség nélkül menne, és le lehetne butitani tényleg nagyon pöpecre. és nem lagolna folyton... akkor.
Amúgy nem tudom egyesek mit várnak, szerintem meseszép grafikája van a játéknak a videók alapján is. Nézzük meg milyenek voltak az elõzõ részek. Brutál lesz jövõre ha majd ezt mespékelik még esõvel is, meg extra dolgokkal.
igazából soha nem értettem, egy szimulátor miért nem lehet szép :( iRacingnél van rengeteg pénz az nem akadáj, de azért az NFShez képest kb nagy nulla a grafika. Nem túlzás, itt aszfaltnak néz ki az aszfalt ott meg nem éppen... nah de nem OFFolok sokat.
drift lesz benne vajon? remélem igen, mert a hachi-t szeretném már pörgetni.
Bocsi de én nem tudom mit vártatok... Folyamatosan olvasgatom amiket beszélgettek én is nézegettem a videókat stb. kb. mostani NFS részeknél mindig így volt "jaj de jó graf" (kép alapján) videóból nem tudod eldönteni hogy micsinál az autó az úton meg ilyenek.... maradt ez a jó kis buktás NFS Mire kijön olyan csúnya lesz mint a bûn... játékmenetrõl nem is beszélve! Jó annyi hogy ez egy fokkal jobb lehet mint a Pro Street (mert ugye az undercover az nem is tudom mi lett... )
nem, ott van hogy azon a 3mas monitoros rendszeren játszottak vele ami volt a videokban is lejjebb, azon nyilván nem fut olyan jól mint simán fog.
Annyira nem, fõleg ha nagy különbségrõl van szó, ez pedig rossz, mert amúgy se valami nagy szépség a játék a reális képeken és ha még mellé a konzolos verza szarul optimalizált akkor rip.
A legjobbat kihagytad :D "On the other hand, the graphics and the arcadish gameplay were kind of a let down. The TripleHead2Go system did offer a good optical presentation, the graphics never met the quality that could be seen in the trailers though. The Xbox 360 version was even worse, sporting blurry textures without AF and lots of Aliasing."
"Even though we did turn off all driving aids, even the powerful cars handled tame, making it very hard to get them to spin out. On the other hand, Need for Speed was never a simulation and that’s a good thing - Shift sure is fun and that’s what’s most important."
"Emellett jóval hamarabb észre lehet venni a kanyarokat" ??? Én is szeretem ezeket a trükkös kayarokat, néha elõurganak a sötétbõl és jóól megijesztenek. Talán ismerni kéne a pályát :D
rókabõr a tutdmi... de rühellem az ilyet... autók vannak benne és klassz grafika meg belsõ nézet aztán már rókabõr? looool... (persze vannak más hasonlóságok is, de vazze, mégis mi legyen más? az ûrben játszódjon? :D)