Hát voltak ezek a drift missziók :) azok voltak viccesek. Ott azán megtanulhatott az ember driftelni, fatert félrelököd a volántól és máris megmutathatod a József körúton mit tudsz :D
Pár kanyar kicsit azért máás, de az hogy az elsõ rövidebb egyenesnél 1:15 nél 200-al kicsit beteszi keresztbe és visszafordul az autó, az azért nagyon gagyi'O'lada, ilyen NFS betegség. Remélem ez a full árkád mód, startrek szintû segítséggel.
Már többször írtad hogy a kontroller miatt. A kontrollernek ehhez semmi köze, a gáz fék ugyan úgy adagolható mint ha pedálokat nymnál az analóg karokkal pedig lehet ven tartani szépen. Amit a videón látunk az ennyi erõvel billel is lehetne mert jobbra és balra kihûza teljesen a karokat a gázt és a féket is vagy eljesen nyomja vagy egyátalán semmi, vagyis olyan valaki játszik vele akinek fogalma sincs a kontroller képességeivel, neki az egyenlõ 4 nyillal ami a billen van + persze hogy megy a füvõn amikor ott villog minden segítség, ha akarna se tudna kicsúszni, de ugye az rfactorba is nehéz full helpel, azzal is lehet így menni minden gond nélkül...
Igy lenyegtelen, hogy milyen hosszu a palya, mennyire bonyolult vagy nehez, mert ott a szamarvezeto, fuvon is tokeletesen megy, es mindenhol befordul, meg ha 8-szogben is, a konntroller miatt:)))
De lenyeg eppen le lett irva, az NFS elsosorban szorakozas, kikapcsolodas!
Annyi lesz (talan) az ujdonsag, hogy most mar esetleg a szimesek is elszorakozhatnak vele, nem fogjak azonnal lehanyni a monitort a szappantarto-tologatas miatt:)
Nekem a prostreetes szint is bõven jó volt már, ez meg részletesebb lesz, szal kúl. Elõre látom, hogy az összes vasat maximálisan túlkormányzottra kalibrálom, hogy viccesebb legyen a gémpléj. PS-ben is ezt csinálom mindig :D
hat hidd el hogy raz meg egyenesben is:) mivel a versenypalyak lehet hogy billiardasztalnak tunnek egy utcai autoval, de egy palya autonak nem olyan a rugozasa mint egy Wartburgnak:)
Heló hallottam olyat hogy várható demó ennek a hónapnak a végén tehát 25. e után nemsokkal. Erõr tud valaki valamit?
Versenyautóban még én sem ültem, azzal nincs is bajom, hogy rángatózik a kamera, az bejövõs, viszont szerintem a kocsik csúszkálnak nagyon. Valahogy... fura.
:D nem, versenyautóban MÉG nem ültem. a magyar utak tényleg ráznak, mint a sz*r, de egy versenypályán, egyenesben nem kéne full ugyanúgy rázni...
sõt, szerintem 0:20-nál sem kéne kikapni két kerékre azt a szerencsétlen autót...
elvileg új az engine alatta, szal biztos kell hozzá vas, de a graf alapján nem számítok olyan nagyon durva gépigényre... a GRID jobban néz ki, és az elég barátságos volt ebbõl a szempontból
Szerintem is simán jó lehet. :) Az ilyen videók alapján ne itéljük már el. Effekteket valószinú ki lehet majd kapcsolni. Kormánnyal szimulátorként kezelve valószinúleg egész más lehet a helyzet. Ha nekem gond nélkül futni fog, tuti kipóbálom. :)
ez nem hiba, hanem kompromisszum
ha minden 1:1 ottlenne a tükörben, akkor kétszeresére nõne a gépigénye ... (tulzás, de majdnem)
Jó ez...:), szerintem van még remény hogy szimulátorosabb legyen a game, az eddigi NFS-hez képest biztosan, de ha az irányítást legalább a GRID és a Race07 közé tudják tenni, akkor nekem jó lesz.
Azért ne várjatok Rfaktor-s, GTR-EVO-s fizikát, ez a játék nem ennek a szegmensnek készül.
ááá észre vettem egy hatalmas és nagyon zavaró bug-ot,a középsõ visszapillantó-ban jól látszik hogy eltünnek a távolban levõ fák és az út,hát sajnos Undertógerban is volt ez.....ááááá
Mint klasszikus NFS, nincs vele baj, mert semmi koze az autohoz::)
De most valami normalisat igertek, a volt Blimey! is ott van a csapatban, ennek ellenere meg semmi normalisat nem lattunk. Nem gond, ha ilyen marad, csak kivancsiva tettek:)