Na mentem az éjszakába, ilyenkor itt a Balaton parton van ám élet.
Nem vagyok eltévedve: 1994-ben jött ki a PS, az NFS Hot Pursuit pedig ugyanúgy 4 évre rá, amikor már 4 éves cucc volt a PS... az effektek kidolgozottabbak/dinamikusabbak voltak PC-én high-ra állítva, mint PS-en: az Aquatica megvilágításai és árnyékai, az autó fényszórói, a gumifüst részletessége a rajt után. A helyzet ma is hasonló. Óriási különbségek nem, de megfigyelhetõek lesznek. Ebben biztos vagyok. Nem vagyok box ellenes, nem mondom hogy hû de szar, mert ár/érték arányban jobb, de mára elavulóban vanb, sajnos ez van.
Hy.MInden évben nfs-eztem stb... Az új játékokról semmit nem tudok.Errõl is csak annyit h Grid kpoontás. Kérdéseim: 1:lehet benne az autó belsejét tuningolni(jobb motor,jobb váltó stb...) 2:külsõ dolgokat lehet benne venni(spoler,szoknya,kipufogó) 3:festés matricázás lessz benne? 4:Milyen graf motort használ?Mert azértr váltás kéne már ezekbõl.Az UC ocsmány volt.Effektekkel akarták eltakarni a grafikai hiányosságokat. Elõre is köszi a válaszokat.
a nfs undercovert elõször konzolra írták meg utána portolták pc-re. szerintem a shift is ugyan így lesz. orbitális különbségeket nem igen fogsz látni.
De vicc, hogy minden jatek topic-ban, ami multiplatform, elsodleges tema a PC vs. konzol:) Mintha szamitana valamit.
En PC-s vagyok, ezen dolgozom, tanulok, "elek" stb., igy ezt fejlesztgetem, igy ezen is jatszom ha ahoz van kedvem. Nem is tervezek venni jatekgepet, mert annyira nem izgat, igy szamomra lenyegtelen (mondhatjuk: leszarom), hogy PC-n es/vagy valamely konzolon tobb vagy kevesebb a rece:)))))))
Gondolom, igy van vele az is, aki befektetett egyszer egy "rakas" penzt konzolba, mert neki a PC eleg Word-ozni, net-ezni (pornot nezni:P), nem akar folyamatosan fejleszteni, penzt beleolni. Igy szamara is lenyegtelen, hogy hol kevesebb a rece, mert ugy sem fog beleolni meg 1-200E-et pluszban a PC-be.
Most tekintsunk el a szelsoseges esetektol, a Lotto-milliomosoktol, unatkozo majer gyerekektol, a kockaktol stb.:)
elvagy te tévedve nagyon... úgy mondod ezt mintha egy pécére és konzolra megjelent játék közt olyan óriási különbség lenne, az egyetlen eltérés szinte csak a felbontás, AA és max a kicsivel élesebb textúrákban van már ha élesebb
"amúgymeg ugyan az mint a konzolos, minden másban"
Nem hiszem, hogy majd te is pécés Very High füstöket meg vízfelverõdés effekteket fogsz majd bámulni a 4 éves xboxos hardveren. Biztosan jobban fel lesznek majd tekerve az effektek a fix hardveres optimalizáltság miatt a pécés low-nál és medium-nál, de ne várd azt, hogy minden ugyanolyan very high legyen mint egy idei videókarinál, ez képtelenség, ezt nem mesélheted be magadnak...
én nem bírnám elképzelni, hogy németország egyik legnagyobb játék újságíró csapatának nem lenne olyan gépe amin a crysis vagy az nfs shift nem futna el fullon.
Figyelj, amikor a Crysis Warhead tesztjüket (vagy review, vagy tudom is én mi volt) olvastam, azt írkálták, hogy low-on röccenésmentesen eldöcögött a vasukon. Kb az volt az utolsó szám, amit olvastam.
A felbontas, meg 800x600-ban is tokeletes lenne - ha real grafikat tudna nyomni, de nem tud:D
Ja, hát ha lököttek vagytok megnézni a kép tulajdonságaiban, hogy 750x562-es képeket néztek, akkor ez van, a Gamestar egyébként is bevallottan elég fos konfigokon szokta tesztelni a játékokat, nem igazán High beállításokkal.
kezdõdik nyugodj meg, te majd feltdod rakni 2600*2600ra a felontást ( csak mondtam valamit, legyen EXTRÉM HD :D:D:D ) tudsz rá rakni 16*AAt és akkor áll majd a bré, amúgymeg ugyan az mint a konzolos, minden másban
abban biztos lehetsz, hogy a végleges kiadott verzió is ilyen lesz. és amit a német gamestart kapott az már szerintem a végleges. emlékezzetek vissza a pro street idõkre mikor ott is az egyik tag megkapta hamarabb.
Am látjátok? Avalible upgrades: nitro A töbii autóról megtaláljátok a képeket itt vagy itt.
Egy kis videó:
ma voltam a duna plázában. saturn elõtt vannak xbox360-ra kirakva. teli van rézbõrûekkel és gyp-sekkel. valamelyik gép elkezd szaggatni mint az állat. összvissz 2 kört mehetsz. annyit láttam, hogy az autó mindig ugyan úgy törik és az irányítás tényleg nagyon szimulátoros.
Erre kivancsi leszek en is:) Nagy kuss van a demoval kapcsolatban:) Ez az "itt-ott rendezvenyen ki lehet probalni XBox-on/PS3-on" szart sem er, full arkad beallitas minden, kormany nelkul.
Ez az NFS resz eppen azert lenne erdekes, mert a volt SimBin/Blimey! csapat is benne van, es szimulaciot (is) igernek. Ha nem lennenek benne, nem igernenek semmit - csak a szokasos NFS parasztvakitas lenne (bar lehet, hogy igyis az:P) -, akkor teljesen lenyegtelen mit, mikor, hogy adnak ki:)
Ha nem jelenik meg demo a veglegesig, az gyanus. Ha megjelenik valami, de nem lesz benne ProMod, valami hulye indokkal, akkor az meg gyanusabb:D
nagy duma volt a demo:) kurvara nem mernek kiadni demot megjelenes elott:) max utanna 1 honappal es csodalkoznak hog lewarezolja mindenki.. Mert ki hiszi el hogy jo lehet? mindenhol x-boxon demozzak kit erdekel?:)
ja.
mind1 én holnap megyek fel pestre majd vetek rá egy pillantást, de gép elé nem fogok kerülni a sor miatt az biztos.
Mert árkéd játék, viszont illik hozzá és tökéletes a feeling és habár irreális mégis az egyik legjobb árkéd fizika és átjárja az autós illegális száguldzás a különbözõ sportautókkal és minimális esztétikei tuningokkal. Belsõ nézetbõl is jól játszható, szóval annyra nem elvetemült, viszont hosszú és nehéz és tartalmas. Pistikák szvzsz sikítva kikapcsolták fél óra után, de ha valaki beleveti magát akkor nagyon sokáig ( pont 50 óránál értem a karrier végére, bár sokmindent nemcsináltam meg:( ).
MC:LA PC-re is van? Youtubeon csak PS-re láttam videókat, meg torrentoldalon se találtam.
mikor jön ki a játék?
MC-nek sajnos viszont így a 4ik résznél is még mindig pocsék a fizikája... még árkádhoz képest is... :S Bár erre van igény kivagy én, hogy ezt megkérdõjelezzem... :)
Mondom, NFS furcsa dolgokat tud produkálni. De én egy illegális verseny a szabad városban-nak jobban örülnék, ami tényleg visszanyúl a gyökerekhez. UC-nak ez nemjött össze.
Ezek most a legújabb Lamborghini modellek versenyváltozatai. Jobban illenének az NFS Shift-be, mint a Reventón... Az elég lett volna az NFS Nitro-ban...
A remeny hal meg utoljara, es sikerult is neki;) Ez a Driver Experience nem burkolt demo (bar lehetett tudni), hanem ilyen latvanyos parasztvakitas videok;) Poen meg hangulatos, de az elejere nem kellene az a full arkad szaguldozos rombolas a jatekbol.
Mellesleg neked meg a úgy tûnik a politizálással kapcsolatban vannak komoly komplexusaid. Ugyanis nem poltizáltam, csak felhoztam néhány kiválló példát magyarország kõgazdag(és kõbunkó) elitjére. Az a tény, hogy egyben õk vezetik az országot is, az kizárólag az országot és a szavazóit minõsíti.
A tisztánlátás végett: a Lamborghini Revetón minden példánya már azelõtt elkelt a törzsvásárlók körében, mielõtt összeszerelték volna Sant'Agata Bolognesében a Murciélago ideiglenesen átszervezett gyártósorán azt a bizonyos 20 példányt: pontosan már a prototípús bemutatójakor 2007-ben, a Frankfurti IAA Motor Show idején. Törzsvásárló alatt értsd a következõt: hiába ment volna oda titulálásod szerint akármelyik "kõgazdag köcsög", akinek olyan autó kellett, ami a legtöbb embernek hozzáférhetetlen, az Automobili Lamborghini SpA gyár értékesítési részlegén nem tudott volna vásárolni ebbõl a típúsból. Pályázni lehetett rá a hû törzsvásárlók körébõl, a már meglévõ Lamborghini típúsaid alapján, ha régóta márkahû törzsvásárló voltál (pl volt már Diablo-ód, Murcélago-ód, etc), nagyobb eséllyel bizakodhattál, hogy hozzád kerül az egyik példány, mintha nemrég vettél volna egy Gallardo-ót. Dijóhélyban ennyi a történet. A korrektség kedvéért persze megemlíthetõ, hogy volt olyan vásárló is tudomásom szerint, aki megvásárlás után egybõl eladósorba bocsájtotta a példányát online aukció formájában: messze az új árán felül, evvel is pénzt keresve, hiszen nem mindenki juthatott hozzá ehhez a típúshoz. Valamint ha jól tudom, volt, aki már össze is törte a 20 példány egyikét. A jövõbeli tervek között szerepel pedig a nyitott tetõs Reventón Roadster gyártása is, a lambocars.com értesülései szerint, amit ha jól emlékszem, ismételten 20 példány körülire szeretnének limitálni.
Komoly komplexusaid vannak, ha a gazdag és exkluzív vásárlókról egybõl az ugrik be, hogy "köcsög".. Másrészt meg miért kellet felhozni itt (is) a magyar politikát? Ki a f@szom kíváncsi az ezzel kapcsolatos véleményedre >itt< ??? Vannak megfelelõ fórumok, ahol elfröcsöghetsz a témáról a pajtásaiddal..
"A Reventónt csak a leg-exklúzívabb vásárlóknak gyártotta a Lamborghini gyár, nempedig a véleményed szerint mindenféle köcsögnek, azoknak akik ijen jelentõsebb õsszeget is kiadnak a fanatizmusukból adódóan. "
Szerinted az exkluzív vásárló és a kõgazdag köcsög kizárja egymást? Nem éppen, inkább egymást kiegészítõ fogalmak. Vagy szerinted attól hogy valaki milliárdos, rögtön az emberi jellem szobra lesz? Nem éppen, nézz meg néhány magyar milliárdost (pl:gyurcsány, kóka, bajnai stb). Egy csótányba is több emberi érték szorult mint beléjük.
Mellesleg egymillió euró egy kocsiért nem sok egy nyugati milliomosnak, nem kell ahhoz bilgécnek lennie hogy megvegye. És fõleg nem lesz intelligens, mûvelt úriember attól hogy megvette. És nem megfizethetetlenül drága, a nyugati gazdagok szemszögébõl nézve.
"Kicsitis megeröltetnéd az agyad, és a legszembetûnõbb tényezõt figyelembeveszed, hogy ez hivatalos versenyekrõl fog szólni, nempedig underground racing, teljesen egyértelmû hogy nem fogsz kocsikat nyerni." Ja, annyira a hivatalos versenyekrõl, hogy Reventónok és Veyronok fognak benne körözni a pályákon, amikkel egy igazi versenyistálló sosem foglalkozna. Ha ehhez még hozzávesszük a beígért szép tájakon futó pályákat, nagyon nem egy hivatalos versenyekrõl szóló szimulátort láthatunk. Ennek ellenére én nagyon várom a játékot, mert az már most látszik hogy nagyságrendekkel jobb lesz mint az utóbbi évek mostwanted/carbon/undercover szenvedése.
"Kicsitis megeröltetnéd az agyad, és a legszembetûnõbb tényezõt figyelembeveszed, hogy ez hivatalos versenyekrõl fog szólni, nempedig underground racing, teljesen egyértelmû hogy nem fogsz kocsikat nyerni."
nem 1 versenyen voltam Hungaroringen, ahol a futamgyõztes kapott 1 új autót.. :DD
Utolsó 2 bekezdés Nyilvánvaló, ezért nem értem énse. A Veyronrol meg is feledkeztem ^^ Most az hogy, egybõl sértegetsz, és igazán végigse gondolod hogy mien információkkal gazdálkodhatunk "Nem vall túl nagy észre"... Az eddigi NFS-kben reális árak voltak, dollárban. Ez nemhiszem hogy változni fogna. A nyerés abszolút logikátlan. Kicsitis megeröltetnéd az agyad, és a legszembetûnõbb tényezõt figyelembeveszed, hogy ez hivatalos versenyekrõl fog szólni, nempedig underground racing, teljesen egyértelmû hogy nem fogsz kocsikat nyerni. Max a szponzoraidtól kaphatsz. Sõt, elvileg nem te válogathatsz a kocsik közül, hanem azzal kell menned amit a manufaktúrától kapsz, hiszen te csak egy jólfizetett versenyzõt alakítassz. De ki tudja... a NFS játékokban mindig vannak érthetetlen dolgok.
Fõleg az hogy totál egzotikus kocsikat ijen GT versenyekre beraknak, amire még nemvolt példa a valóságban se (Reventón, Veyron) A Reventónt csak a leg-exklúzívabb vásárlóknak gyártotta a Lamborghini gyár, nempedig a véleményed szerint mindenféle köcsögnek, azoknak akik ijen jelentõsebb õsszeget is kiadnak a fanatizmusukból adódóan. A Veyront pedig fullextrás luxussportautónak a Bugatti. Õsszehasonlítani pedig nemlehet és nem szabad a 2 autót. Fõleg úgy hogy nagyon valószínû, hogy a közelébe nemleszel egy ijen autónak életed során. Jah és a Reventón telejsítménye és aerodinamikája rosszabb a Murciélagó LP640-nnél, amit több lóerõvel pótolnak.
Személyszeritn az LP640 SuperVeloce -t beleraknám a játékba, mert annak legalább értelme lenne. Azt meg nemtudom, hogy miértnem akarnak belerakni egy pár Ferrari-t, amit én személyszerint nemkedvelek,de a gyárnak jelentõs versenyzõi múltja és jelene van...
De majd poénként megyek pár kört driftelni a 2 drágasággal ^^