Irónia volt, de biztosan tudod te is. Nekem konzolon a játékok többet nyújtanak, mint PC-n, maradjunk ennyiben. Én nem adatokat meg számokat akarok a képernyõn látni, hanem olyat, ami élvezetes.
Oké, padawan, most már azt hiszem jedi-vé értél, megkapod a lézerkardod, innentõl kezdve rám már nem lesz szükséged, csak hirdesd tovább az eszmét az Erõrõl. :DD
Egyébként nem tudom feltûnt e, de ezek a képek (is) 1280x720 felbontásúak. Ez nem igazán tipikus PC felbontás, de abszolút tipikus current gen konzol felbontás. Ez is csak egy aprócska árulkodó jel lehet a képek hovatartozását illetõen, azt hiszem.
Ha már a Porsche Unleashed árkádos hangulatát hozza az irányítás, pár valós elemmel ötvözve, én örülni fogok. Végtére is NFS, ez nem lesz egy GTR Evo szint sem, abban biztosan vagyok. De hát az NFS rajongóknak sem hiszem, hogy ilyen szintû hc szim kéne, biztosan megpróbálják jól belõni az egyensúlyt.
Egyébként is, a gameplay videókat is csak konzolon mutogatták eddig, ahogy gondolom az országba is azon hozzák a kipróbálható tesztverziót a hó végén, hiszen "állószimulátorról" adtak hírt. Fail. Nem tudom miért olyan elképzelhetetlen számodra, hogy ez nem PC-és képcsokor. Én gondolkozok, te meg csak szimplán hülyének nézel.
Nem akarok belemerülni a vitába, de High End PC... ennyire ne legyél elvakult. PC se tökéletes épp úgy mint a konzol. Nem szeretem a konzolt, de valljuk be a a Forza Motorsport 3 tényleg szebb, mint jelenleg a Shift. Azok a kis recék meg szögletességek, fel se fognak tûnni a játék során, mert "vezetsz" és nem a tájat fogod nézni.
Mozgás közben úgy sem fog látszani - és senki sem fél kézzel nagyítóval fog játszani...
De az eddigi képek nem csúnyák az NFS:Shiftbõl! Nem tûélesek a texturák, látszik, hogy továbbra is poligonokból áll a grafika, de melyik játékban nincsenek ezek meg??
És ha ilyen kinézet mellett jól elfut majd egy átlag pécén, akkor a küldetést teljesítették. Nem techdemot akarnak készíteni, hogy mire képes egy mai csúcspc, hanem sok példányt értékesítve bevételre szert tenni, lehetõleg egy jó játék által.
Most komolyan, szokott ez máshogy lenni ? :D Amúgy ne csodálkozz, ha valaki kiírja milyen gépe van, arra statisztikailag is, az emberek 70%-nak kinyílik a zsebében a bicska. Peace!
Számomra meg a minõségi autókázást az LFS S3 hozza majd. Igen, annak is gáz a grafija (mai szemmel nézve), de ott nem is ez a lényeg.
Az NFS már 1994-ben is az egyik legszebb grafijú autóverseny játék miatt hívta fel a nagyközönség figyelmét. Legalábbis részben. A grafika terén akkor se kéne néhány részletben ennyire aláadni a Shiftben. :( De mindegy, majd úgyis belsõ nézetbõl gurulok.
konzolon ott az MC:LA, nincs szükség NFSUra, de mint mondtam konzolon egy katasztrófa a játék, aki tényleg játszani akar vele valamilyen normálisnak mondható szinten az póverpécén tegye...
Attól még gázok az NFS Shift képek 90%a, tele van ronda megvalósítással, de ha a játékélmény jó és valamennyire optimalizált lesz konzolra és a demó hangulatos akkor megvettek, de a minõségi ótókázást majd a Forza 3 hozza számomra.
Amit mondtam, mind igaz, te mondasz zöldségeket, istenem... Ezek szerint te még a NASA-nál is jártál, és megnézted a gépeit is, hogy ennyire képben vagy róluk.
Ez nem érv hanem hülyeség. Másrészrõl meg a lenti képek konzol képek,ott nem tök mindegy,hogy mennyire jó minõségû a seggbecsürt matrica ha egyszer a tv-n nem azt fogja nézegetni a 10 éves kisgyerek az Xboxán vagy PS3-án?! Csak te vagy ennyire elvakult ezzel a témával kapcsolatban. Hol nem szarja le egy átlagos játékos azt,hogy a kerék nem kör alakú és a matrica nem olyan éles,hogy kivágja a szemét?! Õszintén szólva engem sem érdekel,csak az,hogy játszható legyen és kikapcsolhassam magam fél órára vele. És mint már mondtam: Nem lesz különb semmivel a PC változat a konzolétól grafikában.
Ó, érvet akarsz? Megkapod: az a kör alakú felni már 3 évvel ezelõtti NFS Carbonban is jobban hasonlított a körhöz, mint a lentebb boncolgatott képen.
A matricákhoz: méghogy nem volnának elegendõek még a NASA szuperszámítógépei sem, ezek vicces kijelentések, de remélem te sem gondolod ezeket komolyan. Már a 4 évvel ezelõtti NFS Underground 2-ben is magasabb minõségûek voltak ezek a kasztni matricák, nagyobb távolságból is, mint a lent látható közelebbi képeken. Ennyi érv elég? Vagy adjak képeket is?
Tényleg ma itt tartunk? Jó grafika nélkül nem tudja egy kölyök élvezni a játékot? Titeket is a TV nevelt fel ? Fantázia, kreativitás, önállóság nulla? És még meg se jelent a játék... ne legyetek primitívek.
Egyedül vagyok, mert úgy néz ki, még itt, a Játékosok fórumán is mindenki konzolfanboy, és ha megemlítem, hogy a játékban 1 m-re látszódó autó seggén a felirat olyan mértékben kockás, hogy az már fáj, már egybõl célpont vagyok, hogy: az csak nálam gáz, egyébként tök rendben van...
Pont nem szidlak, csak nemértem miért kell felhozni mindig ezt a témát neked, amikor egyedül vagy a meglátásoddal. PGR4 autói korrektek és szépek, én nem látom hogy hol szebb az UC autója, csak egy ocsmány színvilágot, a valaha legótvarabb és legundorítóbb tükrözõdést és egy visszamaradott grafikai színvonalat látok, az lehet hogy ami alatta van nem rossz, de hol érdekel engemet, ha az összkép ocsmány és taszító?
Ja és még annyit,hogy tudhatnád a PC elsõsorban nem játékra való,arra ott vannak a konzolok. Ugyhogy semmit nem fog változni PC-n a matrica és a kerekek. Inkább örülni kéne annak,hogy nem a már mindenki számára dög unalmas utcai verseny témájú játékot adtak ki NFS néven,hanem képek és videók alapján egy tisztességes játékot. Vitát itt befejezem.
Nagy tévedés! Nekem is modern PC-m van,de akkor sem kéne elvárni azt,hogy mindenkinek az legyen. Ha a recés matricák nem lennének recések akkor valószínûleg megizzasztaná még a NASA gépeit is,pedig azok nem kispályások. Nem beszélve a több szögû kerék témáról,de ezt tudhatnád,hogy egy kör sok kis egyenesbõl áll. Namár most ez számítógépen ugy nézne ki,hogy több poligonból állna a kerék vagy kormány díszítõgyûrû vagy tökmindegy milyen kör alakú dolgot hozok most fel. Ergo ez is tenne még egy lapáttal arra,hogy megdolgoztassa a PC-t. Most itt ugyan fogsz jönni az optimalizálással meg hasonló semmit mondó ellenérvekkel,de sokat nem fogsz vele érni.
Forza3? Hahh, ha lenne PC-én az is szebb lenne, most mit akarsz evvel a Forza 3-al bizonyítani az NFS Shift topikban??? Akkor Crysis Warhead-ból most meg én szúrjak be képeket, és akkor csöndbe maradsz?
Meg miket beszélsz itt össze-vissza? Ne hazudozz már, ilyeneket sosem mondtam. Ezt áttárgyaltuk multkor is, besültél az NFS UC vs PGR4 autókülsõkkel, nem volt semmivel se KIDOLGOZATABB az autókülsõ, akkor is hangsúlyoztam, hogy nem az AA-ról van szó, akkor se jutott el a tudatodig, szidj csak tovább...
Te maradj csöndbe. Ha szerinted rendben van az NFS Shift képeken a többszögletû felni, meg a kockás feliratok, akkor nem tudok többet hozzáfûzni, elvakult konzolfanboy vagy, mint ahogyan az utóbbi három hozzászóló is.
High end PC arra hejt hogy mindenen temérdek AA legyen, neki az tetszik hogy a táblán egy rece sincs, ettõl számára egy NFS Undercover is sokkal szebb mint egy Forza, GT, PGR vagy bármi más konzolon, mert az tény hogy konzolon nincs 16*AA, hanem 2-4*AA, viszont az említett játékok egy NFShez képest egy generációval elõrébb járnak technikai szinten, de ez már más kérdés...
MFS multinak készül, konzolon az elõzõ két résszel egy kicsit játszottam, de csak annyi marad meg hogy recés, akadós, kifagyos, bugos szemét volt, olyan amit eddig konzolon nem láttam, ezért maradok a konzolons minõségi autós játékoknál. Shift jónak tünik ebbõl a szempontból, bár látványba azért messze nem hozza azt amit kellene, elég csak erre a belsõre nézni, ami elég harmatos kidolgozás, de majd High end PC tesz rá 16*AAt és a lewgszebb autós játék lesz nála:) ( nem mint ha ez segítene majd rajta ), de neki ez a lényeg, igaz neki sem kellene egyfolytában ezt bizonygatni mert ezzel kb egyedül van, de én elfogadtam hogy neki ez számít...
Forza 3 belsõ kimunkálás, persze ez fotómod, de a részletek a lekerekításek látszanak, hol van ehhez egy NFS?
Még hogy én nem értem? Mi ez a -összeszarná magát egy modern PC, ha nem hót kockás matricákat és nem hatszögletû felniket kellene megjeleníteni- szöveg? Ne haragudj, igazán nem akarlak megbántani, de te melyik korból csöppentél ide? Azt hittem 2009-et írunk. Vagy én tudnám rosszul?
Látom nem érted...de most nincs kedvem rágni a szám fölöslegesen. Ha ennyire nem tetszik amit látsz,akkor nem kell majd vele játszani. Már eleve az haladás,hogy van belsõnézet.
Ha az általad említett kör ténylegesen kör alakú lenne és a matricák is HQ minõségûek,akkor egy mai modern pc összeszarná magát a játéktól,annyira enné. Nekem ez a véleményem.
2009 második felében, ûberbeszarás videókarikkal miért is mutogatnának AA nélküli promóképeket, saját maguk ellenségei volnának? :DD Nem tudom, ha én valamit el akarnék adni, nem a legelõnytelenebb beállítású fényképeket mutogatnám az általam eladni kívánt termékrõl. Tehát ez a lehetõség azt hiszem elvethetõ.
jajistenem, szal "pécén" AA nélkül nem lehet játékot futtatni? :)
és konzolon mindenen ezekszerint 32xAA lesz, kivéve a lámpaoszlopokat, amin egyáltalán nem lesz?
De jéézus, itt is hány szögletû a kör alakú kormánykeréken az airbag határoló? A nagyon hajmeresztõ részletek mégis távolabb figyelnek: az egyenes vonal alakú utcai lámpa oszlopa és a zászlórudak egyszerûen cikk-cakk alakúak. Nem kicsit, nagyon. Ez nem platform független promókép, ez konzolos promókép. PC-én ilyet nagyon sok éve nem lehetett NFS-ben látni.
Mivel ezek mind promoképek, a platform nem igazán értelmezhetõ szvsz ...
Jah, promóképek az Xbox változathoz. Még az Xbox felirat is kint figyel a képen. Ha amolyan platform független promó kép volna, miért is követnének el olyan bakikat a reklámot képzezõ promóképeknél, hogy a kör alakú felni többszögletû? Vagy, hogy a feliratok az autón kockásak, mint az állat?
Ha azt gondolod, hogy a pécés változathoz külön részletesebb modelleket gyártanak, akkor nagyon tévúton jársz :)
Bármelyik NFS vicc bármelyik forzához képest :) (szimes szempontból)
High End PC:
"Abból ítélve, hogy elég sokszögletû a felni (LOL), meg pixelesek az autó feliratok, ez is csak egy konzolos kép"
Ha azt gondolod, hogy a pécés változathoz külön részletesebb modelleket gyártanak, akkor nagyon tévúton jársz :) (a textúrafelbontás viszont lehet h jobb lesz, bár az NFS ugye a tömegeknek készül)
Mivel ezek mind promoképek, a platform nem igazán értelmezhetõ szvsz ... (értsd: ingame nem igy fog kinézni pécén sem)
Abból ítélve, hogy elég sokszögletû a felni (LOL), meg pixelesek az autó feliratok, ez is csak egy konzolos kép, én a PC-és grafikára leszek majd kíváncsi.