Azt hittem valami nagy hír van, erre megint errõl a hülyeségrõl vitáztok. Nem lehetne abbahagyni a topic teleoffolását?
Nem azzal van gond, hogy túlságosan krómozott, fogd már fel, hanem azzal, hogy iszonyat rondán csillog. A krómozott festés is lehet szép, a képeden viszont egyáltalán nem az.
egyelõre max "Szép lesz ez a Shift!" - mert tényleg jók a képek, de én félek tõle, h ez még mindig nem normális ingame és nagy lesz a pofáraesés ... :/
Ha pedig van rá igény, feltöltöm mindkét játékból a Murciélago LP640-rõl készült képeket, szar lett mindkettõ, ne tudok fényképezni, ez tény, de talán látszik aminek látszania kell. PC-én az NFSU-ban az autó hátulról a hûtõrácsnál, féklámpáknál, motorborításnál, alufelniknél is kidolgozottabb, a PGR4 nem ilyen, akármelyik héten is hasonlítom össze, ti pedig úgy próbáltok meggyõzni, hogy sosem hasonlították össze ugyanígy. Magyarán: nem én vagyok elfogult, hanem Ti. Én szerintem is egy fos az Undercover, és messze élvezetesebb egy PGR4, de ez akkor is objektív tény marad.
Attól még, hogy az életben nem csillog úgy, mint egy króm felület, a játékban pedig igen, nem jelenti azt hogy krómozott csillogás egyenlõ az igénytelen ocsmánysággal... De ettõl még ki lehet venni a csillogást a játékból, szóval nem tudom mi itt a vita tárgya, ha neked nem tetszik, kiveszed.
Csütörtök... Évek óta hozzá se nyúltak az autók tükrözõdési technikájához, csak az aktuális trendy-hez igazították a tároló fájlokat, és elkészítették az újabb modellekre õket.
Picsába, még a fényképezõ se adja vissza, elég szar lett mindkét platformról a kép, lehet csak evvel a batár profi géppel fényképezni kéne még megtanulnom :D
Jó, akkor kiveszem a tükrözõdést, és kész. Már elkészítettem egyazon autóról mindkét játékból a képet egy profi tükörreflexes 17 megapixeles géppel, egyazon full hd megjelenitõre rákötve a pc-ét és az x360-at. Majd feltöltöm valahová. a Murciélago Lp640-et szemeltem ki, mindkettõben benne volt. Elég nagy a különbség. Remélem majd a képeken is látszódni fog, nem volt túl fénytelített a szoba, na, majd meglátjuk, most húzom át a képeket a PC-re, több, mint 5 mb-osak egyenként, nem tudom hová töltsem fel.
Annyira elvakult vagy, hogy észre sem veszed: a shader technika fejlõdésének köszönhetõen a tükrözõdéseket nem is kell(ett) módosítaniuk az Ubderground-ok óta...
Én ezt a kommentet mosolyogtam meg, és nem tudom felfogni, hogy nem látod, mirõl van szó.. :) Kerestem neked két képet, sajnos nem találtam ugyanarról a modelrõl egy HDRI és egy LDRI rendert is, de azért szerintem a lényeget megmutatja. Egyik, másik. Az elsõ render régen lett csinálva, egyike az elsõ HDRI tutorialoknak, de nem valami minõségi. A második már újabb (nem a legújabb), és igy kéne valahol kinéznie egy tükrözõdésnek. Ne azt nézd, hogy az egyik gömb, a másik autó, vagy pedig hogy az egyik króm, a másik nem. A lényeg a minõségen van, és azt kell, hogy mondjam, UC-ben inkább hasonlit az elsõ képre, mint a másodikra, legyen az PC vagy akár konzol. Mai szemmel ez ocsmány, bárhogy is nézem.
Milyen elfogultság? Az Underoccver egy szarrakás, de az tény, hogy az autók részletesebben kidolgozottabbak a pécé verzióban mint a pégéer4-ban, tudom, megvan mindkét játék, ha meg akarod magyarázni nekem hogy nem így van, maximum megmosolygom.
De, persze... Szinte már-már a prizma kockákat is össze lehet számolni a féklámpán, és a hengersorborítás tetején a szellõzõrácsokat, annyira részletes. Evvel szemben múlthéten, vagy mikor vitáztunk errõl, betettem az Enzot a PGR4-ben, hát, még a hátsólámpa és a hûtõrács se volt ennyire kidolgozott, pedig ha a googleba beírod hogy Enzo back, meglátod milyennek kéne lennie.
Heh.. Irtam már múltkor is, nem lenne gond, ha krómozott felületként tükrözõdne, de ez se nem króm, sem pedig más, autófestésre hasonlitó material. Ahogy tükrözõdik rajta a környezet, rendkivül igénytelen, és te nem vagy hajlandó belátni, mert el vagy vakulva az elfogultságod miatt.
Kár hogy nincs PGR4 pc-re, mert szívesen kipróbálnám.
nem látom azt a részletes autót az undormány mindent belepõ kamu csilli villi hihetetlen gusztustalan fényezéstõl, majd este csinálok képeket a PGR4 autókról
Nem, nem érted... Itt nem csak a felbontásról és az élsimításról van szó, leírtam. A KIDOLGOZOTTSÁGRÓL! Az autó részletesebben ki van dolgozva kívülrõl. Itt errõl van szó. Nem kell rizsázni a szokásos szempontjaimról, mert most NEM CSAK azokról van szó. Akkor mondd, mitõl szebbek kívülrõl az autók a PGR4-ben? Mondj konkrétumokat.
Akkor neked nincs igényed, ha neked ocsmány és igénytelen, a PGR4-ben lehet reálisabb, de sehol sem szebb, a szépség nem a realitásból fakad, egy számítógépgrafika lehet szebb, mint a valóság, ettõl még nem igénytelen és ocsmány. Attól, hogy a Veyron úgy tükrözõdik, mintha egy krómozott felület volna, lehet unreal (az egész játék az), de hogy kurvára nem ocsmány és igénytelen, az biztos, a baj a te megítéléseddel van.
Értem mirõl beszélsz és mit nézel a játékoknál, csak az a gond hogy a PGR4 SDtvn 480pben is 5ször szebb mint az Undercover az álltalad mutatott képeken... nincs azzal baj hogy neked csak a felbontás nagysága és az élsimítás számít, ha neked ez kell a látványhoz hát ez kell, de azért mert van pár rece a képen, amit a 360nál úgy sem látsz mert nem 20 centire ülsz a tévétõl ( ps3nál igen, mert ott még 2*AA sincs ), szóval attól hogy a konzolon nincs 16*AA még nem lesz ronda a játék. PGR4 habár már 2 éves, még mindig a legszebb autós árkéd játék.
Szeretem a konzolos játékokat, ezt nem vitatom, de ugyanúgy nem ellenzem a PC-s játékokat sem, de ha már grafikáról beszélünk, #1511-es hozzászólással teljesen egyetértek. Mit ér Undercover-ben a 16*-os élsimitás, ha közben meg szar, ahogy kinéz?
"... összességében szebbek kívülrõl az autók, ha elfogadod, ha nem ..." - miért, mert Te ezt állitot, szóval akkor már igaz? Tényleg ne haragudj, de Undercoverbõl a képen, amit te postoltál, a kocsi tükrözõdése irtó ocsmány és igénytelen, mondd már meg nekem kérlek, hogy hol látsz te abban szépséget.
Múltkor arról volt szó, hogy az Undercover pécén a több mint kétszer akkora felbontás miatt és a többször annyi élsimítás miatt, meg a hiperszuper videókártyák miatt mindent high-ra tolva szebb mint konzolon! Lehet, hogy te ezt akkor megcáfoltad, de ettõl még így van.
Akkor is te erõltetted ezt a PGR4 összehasonlítást, mondjuk, én még mindíg kiállok mellette, hogy az Undercover habár ocsmány környezetét tekintva, meg összességében, az autók viszont sokkal részletesebben kidolgozottabbak, szebb tükrözõdések(még ha nem is valósak,de hát az egész játék unreal), nem recések, nagyobb felbontású autótextúrák, összességében szebbek kívülrõl az autók, ha elfogadod, ha nem. Akkor is az volt, hogy csináltam screenshotot amivel még romlott is a képminõség, te meg mutattál egy konzol képet ami utólag lett feljavítva. Sorry, így látom a dolgot.
nála a grafika 1080p++ 16*AA + mindenféle szûröknél kezdõdik, lehet hogy maga a játék ocsmány ronda mint pl az Undercover, de nála az szebb mindennél, ez van neki ez számít, már megszokhattuk:)
Remélem ez valami konzolos képcsomag, és PC-én nem lesznek ennyire pixelesek az autó külsején a feliratok, meg nem lesz ennyire recés a mûszerfal... PC-én szebb lesz remélem.
Tekintve, hogy az utcai-verseny-tuningolósdi vonal legutolsó darabja, az undercover akkorát bukott mint még egyik NFS rész se a sorozat történelme során, hülyék lesznek ezt megismételni egy újabb hasonló résszel. Az undercover fogadtatása világosan jelezte, hogy erre a tuningolós rágógumiízû gyíkságra nincsen többé igény. Nagyon nincs.
Nézd, hiába mondod, hogy szerinted Most Wanted klón kéne, az lenne a nyerõ. Mert hát nem lenne. Lásd: Undercover... Ami nem más, mint egy Most Wanted klón, akár Most Wanted 2-nek is lehetne nevezni... Fogadtatása? Az eddigi legjobban lehurrogott NFS lett az NFS történetében. A népnek már nem kell. A legtöbbõnknek nem. Jó, hogy feldarabolódott a sorozat, így többen megkapják a magukét NFS cím alatt. Nekem az elsõ részek hangulata kell, meg egy szimulátorosabb rész (meg is kapom a Shift és a jövõre érkezõ rész személyében), a többieknek meg ott a Nitro árkád tuningolósdi hangulata meg a World Online feelingje ami a MotorCityOnlinet viszi tovább. Persze én is kipróbálom majd ezeket is, de annyira nem várom õket, mint a Shift-et, meg a jövõre jövõ "Vissza a gyökerekhez" részt.
Méltó lenne az igaz, de akkor akkora óriási piaci rést teremtenének, ami nekik óriási bevétel lenne. A NFS már errõl szól, egyéni tuning és versenyek, de legyenek azok az utcán, és igényesen megcsinálva. A Statisztikák nemsokat mondanak, mert egyre jobban bejönnek a torrentek, így az eladás egyre rosszabb papíron, de ha megnézel egy torrentrátát, látod hogy ottvan még 50k letöltés csak 1 torrentoldalon. Így egész más lesz a helyzet, sõt, javul is.
Én nem akarok régi NFS-hez hasonló játékokat, mert akkor sem jöttek be, most se fognak, és a NFS tényleg a tuningról szólt az utóbbi évtizedben, amit én nemengednék el. Alkossanak 2 játékot, ne 4 szart. 1et Nosztalgiából, 1et rendes folytatásaként a sorozatnak.
GRID, GT4 mellett hogy akarnak labdába rugni ebben az ágban?
Elõször is. A GT4 egy szimulátor autóverseny videójáték, míg a Grid egy árkád autóverseny játékprogram. A kettõ nincs egy ágban.
Vissza az utcai versennyel, szép jó régi Most Wanted féle világhoz
A legtöbben már nem kérnek belõle. Ha megnézed a statisztikákat, az Underground részek végétõl csúszik lefele a lejtõn a sorozat.
Más: épp a napokban jelentették be a Criterion-osok, hogy a 2010-ben debütáló, mostanság bejelentett negyedik NFS vissza fog térni a legelsõ 1994-es 3DO-ós TNFS részhez! Vagyis ezalatt gondolom a következõt értették: tuningolás nélkül alap egzotikus szupersportkocsikkal suhanni gyönyörû tájakon, pl havas alföldön, erdõség mellett, és szimesebb fizikával, ahogy a legelsõ részben volt. Épp ezeket vesézzük most a játék topikjában itt az sg-én is: Need For Speed Criterion Games Én ezt várom a leginkább, méltó lesz az NFS névhez!
Nem értem miért erõltetik ezt a stílust az EA-s arcok. Pro Street bukott, mert kalap szar a fizikája azzal a nagy realizmusukkal, ami egy álom marad mindörökké... GRID, GT4 mellett hogy akarnak labdába rugni ebben az ágban? Jah persze megitn azlesz hogy csal a játék hogy kihívás legyen, mi? Ebbõl nemkérünk! Vissza az utcai versennyel, szép jó régi Most Wanted féle világhoz, pl DX10 éjjel/nappal módban.
Egyre szánalmasabb az egész, komolyan.
Nem hinnem, hogy ilyenekkel gagyiznanak, hogy kitalalt cockpitetek csinalnak.
A gáz ezzel az, hogy nem rpg-rõl beszélünk hanem autóversenyrõl, és mivel a pilóta gyakorlatilag te vagy, és a "skilljeid" az életben fejlõdnek, így az a bizonyos "alap" pilóta a te tudásodat blokkolja leginkább, nem az autóét...
A SCAR-ban sztem pengén oldották meg. Ahogy fejlõdött a pilóta, úgy ment egyre jobban az autó, de nem úgy kell elképzelni, hogy jobban tapadt, meg ilyenek. Alap pilótával például nem gyorsult olyan jól, míg egy LVL akárhányassal már sokkal gyorsabban váltott például, és csak akkor hozta azt a gyorsulási adatot, amit tudott az autó. Jobban fékezett (nem blokkolt), ilyesmi. Ez így most kicsit hülyén hangzik, de szerintem nem volt rossz. A legviccesebb skill a megfélelmítés volt :DD Ha elég ideig autóztál valakinek a seggében, akkor egy idõ után hibázott valamit (lecsúszott az ívrõl, benézte a féktávot, ilyesmi), és ezt magas szintre fejlesztve elég mókás lett a játékmenet :DDDDD
ha nem viszik el RPG irányba (mint az egykori SCAR Alfa játékban), ez akár tényleg lehet jó is! de ha a kocsid 10es szinten jobban kanyarodik majd, akkor ez egy hulladék játék lesz ...
Figy, én ilyet még nem láttam autós játékba, így engem leginkább az rpg-kre emlékeztet, és nekem így a kettõ azért nem fér össze... Ha normális megvalósítása lesz akkor nemgáz érted...
nyilván a kerriermodot akarják vele szinesíteni ... adott szint után elérhetõ tuningalkatrészek, árengedmény, stb
mennyivel jobb, mint amikor elsõ második harmadik ligában indulhatsz? vagy A B C D E R stb osztályok vannak?
én ebben nem látok problémát: forzában is volt/van szintlépés, de annyit számit h adott versenyekhez adott szint kell, szintet a pontok alapján lépsz, amit pedig egy jol lefutott versenyért kapsz! miért gond, ha a vezetõdet jutalmazzál pl egy fair, nem levágos gyõzelemért?
Azert kell ilyen bele, mert a celkozonsegnek ilyen kell, telefonra, konzolra, PC-re, gombokkal es banannal tologatva. Az hogy a volt SimBin/Blimey! (is) csinalja es lesz ProMod, azert elony, mert talan a szimesek is el tudnak majd szorakozni vele kormannyal.
Nem tudom pontosan mit is akarnak ezzel, de lesd meg GSO-n a videót... Valamiféle fejlõdési rendszer akar lenni, mert van több ilyen is, de nagyon úgy érzem, hogy van valami köze a te elképzelésedhez is... Meg egyébként is mi fasznak ilyen egy autós játékba?? :S
Nem tudom láttátok e ezt a Driver Profile videót a game-bõl, de ezek a level up cuccok nagyon elbasszák a játékot... Mi az, hogy machine level 10??? Olyan erõs az autó? Ááááhh, tudtam, hogy még ebben is eltudnak cseszni valamit...
Na, a múltkori vitához visszatérõen megcsináltam az összehasonlítást. Habár nem az Undercover volt az alany, annak nincs demója X360-ra, sem pedig a Pro Street-nek, így egészen a 2006-os Carbon-ig nyúltam vissza, talán ez még elõnyösebb is az X360-nak, hiszen akkor még kisebb volt a fokozatosan felépülõ különbség a PC-vel szemben. S valóban, X360-on a Carbon tényleg szebb, mint PS3-on, egyáltalán nem olyan recés, a felbontásban alig észrevehetõ a különbség, de összességében szebb, már a menüben is egybõl észrevehetõ az autók kinézeténél. Aztán jött a nagy compare, elõ a PC verzióval, ugyanaz az autó és pálya választása, mint az X360 demóban, és azonnal észlelhetõek a különbségek: már a startnál egybõl látni, hogy a felbontás nem 720p, hanem több mint a kétszerese, 1200p, ezt már a rajtvonalnál látni a tereptárgyakon, a hídon, a távolabbi épületeken, hogy nem homályosak, és az AA is több, 4x, míg az X360 verziónál a Gallardo hûtõrácsai, és hátsó spoilere eléggé recés, akárcsak a hátsó lámpák, a PC verziónál semmi ilyesmit nem látni. De nem is csak a felbontásról, és az élsimításról van szó, hanem hogy egyszerûen a tükrözõdések, effektek szebbek a PC verziónál, nem is kicsit. Tényleg minden multiplatform játékom, ami van, szebb PC-én, még a koraiak is, amik nem sokkal az X360 debütálása utánra datálhatóak. És akkor a Pro Street, és az Undercover-nél még több különbségnek kell látszódnia, hiszen minden évben egyre újabb videókártyák, és egyre feljebb vett gépigény jellemezte az NFS-t. Evvel lezártnak tekintem az Undercover vitát. :) Jó, hogy megcsináltam ezt az összehasonlítást, legalább azt a szenny Undercovert nem kellett megvenni más platformra is emiatt.
Köszi az infót! De mikorra várható? Úgy mint a többi NFS rész? November körül?
Csáó Szeretnék hozzá tenni egy kicsit a topikhoz. Az Shift hivatalos oldalán olvastam, hogy sokan panaszkodnak, hogy pinball ra hajaz a játék.De a Slightly Mad Studio megcáfolta,ugyanis "Pro mod"-ban Nem csak látványosan törhetjük össze az autót, de falhoz való csapódásunk kihatásal lesz a felfügesztésre, a motora, és a kormányzásra, de akár egy kör alatt totál károsra is vághatjuk a verdát, ha nem a úgy zajlik a verseny ahogy mi szeretnénk. KB enyit tudtam kivenni az alapfokú angol tudásmmal a interjúból. Elnézést a helyes írási hibákért, és ha már leírta volna valaki. Remélem hozzá tudtam valamit tenni a topik hoz.
Azért a szemét kifejezés túlzás. http://www.youtube.com/watch?v=d0Fg9pTUaRM Így néz ki az iPhone-os Undercover, a PocketPC-és se sokkal rosszabb, szerintem errõl portolták, még nem láttam PSP-én az Undercover-t, pedig tervben van, de a youtube-os videók alapján az se szebb ennél semmivel, sõõõt! :)
Hû, most nézem a hivatalos weboldalon, készítenek mobiltelefonos, és iPhone-os verziókat is a Shift-bõl, így a PocketPC talán egy iPhone port nyomán csak várható lesz... Remélem.
Nekem az Undercover-ben az tetszett, hogy az évek óta készített mobiltelefonos változatok mellett most csináltak belõle egy PocketPC optimalizált verziót is, eddig ilyen az NFS története során még nem történt tudomásom szerint, és épp arra a PPC-re optimalizálták a leginkább, ami nekem is van, a HTC Touch HD-ra 800x480 felbontásra és hardveres gyorsítással fut, mozgásérzékelõvel. Csak reménykedni tudok, hogy kiadnak egy ilyen PPC verziót a Shift-bõl is... Bár, lehez az is kétséges, hogy mobiltelefonra kiadják, hiszen a hivatalos weboldalon ilyet sem láttam feltüntetve. :(