Ilyen nem fog megtörténni, mert csak én mehetek vele, mindenki másnak más autót kell választani! Ez ott lesz a játék tokjának a hátulján figyelmeztetésként kisbetûvel szedve!
Minek teszik be a játékba egyáltalán azt az autót? Összesen 20 darab készült belõle! Nagyon realisztikus lesz, amikor egyszerre öt darab, a teljes legyártott mennyiség negyede versenyzik majd egy pályán.
A képeket elnézve,komoly kidolgozást fordítottak az autókra!
Homályról én írtam :) A GRID egy homályfos, nincs egy éles kontúr benne. 4xAA mellett egyszerûen nem látni a "felbontást", annyira sz*r. Vagy épp jó, ha valaki szereti az ilyen látványvilágot ...
Én akkor már inkább egy picit statikusabb, de élesebb grafikát preferálnám. SHIFT egyelõre élesnek tûnik, viszont itt meg a blur látszik eltúlzottnak :( Minden kigyorsításnál, kanyarban, fékezésnél, ütközéskor ... :(
Nemtom mit nem hisztek neki. Egy über PC-n az egekbe fel lehet tolni a felbontást, meg adni nekei annyi AA-t meg AF-t,amennyit nem szégyel. Teljesen egyértelmû, hogy agyonveri akármelyik konzolt. Más kérdés nyilván, hogy ár/érték arányban köszönõviszonyban sincs a kettõ.
Most ez egy teljesen egyértelmû dolog, ezen mi bizonyítani való van? X360-ról egyébként sem tudok screenshoot-ot csinálni, fotómódban meg feljavítja a képminõséget, PC-nél a screenshoot meg lerontja...
Hát, csináltam az elõbb egy tesztet. Ugyanazon Spanyol versenypálya, ugyanazon BMW 320SI autó. Beálltam a célegyenesben, és ugyanazon távról ahol még a PC verziónál tisztán lehetett leolvasni a tábláról a szöveget, az X360 verziónál közelebb kellett menni jó pár méterrel. Ezen kívül a fenti domboldalon a korlát ahol az X360 verziónál már nagyon pixeles, a PC verziónál egyáltalán nem. Ilyen apróságokból szerintem lehet következtetni. De egyébként is szebb minden részletben, autó külseje-belseje, tereptárgyak, mint ahogyan ez el is várható...
GRID olyan homályfos, h sose mondod meg a felbontást :) (a textura mod pedig nem létezik, egyszerüen egy kisfelbontásu modder skinpackrol van szo, nézd csak meg a könyvtárszerkezetet ;) )
sárgaság viszont tényleg eltüntethetõ PC-n, ez óriási elõny
Azért nem bírja mert nem erõsebb, a Cellt nem tudják kihasználni, mert nem erre való, meg amúgyis rossz programozni, nem túl fejlesztõbarát.
Hát ez marha vicces, a bivaly játékkonzol, és nem erre lett kitalálva. Ezt legközelebb mindenképp odaköpöm a PS3-at preferálók szemébe, amikor a PC-ét szidják majd.
Pl GRID, az valami szörnyû PS3on, 360on pedig röccenet nélkül 4*AAval folyik ), amig 360on 720p addig PS3on nem egy esetben kevesebb
Hmm, a demóját én is X360-on próbáltam, PS3-on nem láttam még, de mikor megláttam, hogy kapható PC-re, nem hezitáltam, sokkal szebb PC-én 1200p-ben 16x AA-val, DX10 moddal, feljavított autó textúra moddal, egyszóval nálam megint ezen platform fölényt mutatta ez a történet is.
Azért nem bírja mert nem erõsebb, a Cellt nem tudják kihasználni, mert nem erre való, meg amúgyis rossz programozni, nem túl fejlesztõbarát. A PS3 grafikusi csipe is gyengébb, ez sokkal inkább gond. Csak az a pár belsõs Sony fejlesztõ tud rá kifogsátalan dolgokat csinálni, a multiplatformosok nem tudnak, azok Xen szinte kivétel nélkül szebbek, pl egy Resident Evil 5 is ami Capcom és nem amatõrük a Sony felé sem, ami Xen tökéletes minden szempontból, PS3on rosszabb minõség. A GTA4 kisebb felbontás, no AA, szörnyû frém ( stabilan tolja a 25 fpst, össze vissza ingadozik, 20ra is leesik.. Xen naggyából tartja a 30at vagy afelett, persze esések ott is akadnak 30 alá nem egy két helyen... )
és lehetne sorlni több száz játékkal a példákat, amig 360on van AA egy multiplatform játékon PS3on nincs, amíg 360on nem Vsyncel PS3on igen ( pl GRID, az valami szörnyû PS3on, 360on pedig röccenet nélkül 4*AAval folyik ), amig 360on 720p addig PS3on nem egy esetben kevesebb ( fordított példák is vannak pl Tomb Raider U 360on kevesebb felbontás, viszont AA miatt nem lehet észrevenni )
szóval szép és a jó a PS3, de nem multiplatformra, arra az x360 a nyerõ
De olyan furcsa, hogy a PS3 egy évvel újabb és erõsebb hardverekkel jött, mint az X360, mégis a PS3-on csúnyábbak ezek szerint a multiplatform játékok? Érdekes.
PS3 jó az exluzívokra meg neked a GT5re majd, de multiplatform játékokat 360ra vegyed mert azon jobbak, ha számít neked a minõség, ami látszik hogy nagyon is:) és te szerencsés helyzetetben vagy, hogy arra veszed amire akarod, akkor válaszd a legjobbat
Mindent én se tudhatok, nem néztem utána, elkapott a hév, gyorsan döntöttem, talán ezért, nem tudom. Mondjuk nekem is jobban bejön az X360, mint a PS3, BF Bad Company-t is arra vettem, hezitáltam eleinte, de nem bántam meg, a box kontrollere sokkal kézreállóbb.
olvass utána, hátha többet megtudsz róla, az biztos hogy mindaz megvan benne ami az utóbbi NFSkbõl hiányzott, ami nem más mint maga a profizmus, a hatalmas város, a fix 30 fps, a szép grafika az élvezetes versenyek, egyedül a története nem túl eredeti, arra már nem marad elég energia
Tény, hogy nem láttam MC:LA-t, csak most képen, igy tetszik, lehet hogy játékban más, nem tudom. Viszont PGR4et is és NFS:UC-t szemrevételeztem, és hát tényleg nem ócsárolni akarok, mert szeretem (szerettem) a NFS sorozatot, de UC-nek ritkaszar grafikája van, PGR-tõl messze elmarad.
Ez is megvan, múlt hónapban vettem meg PS3-ra, na, hogy ennek mennyire ramaty a grafikája, a belsõ nézet totál nem így néz ki a játékban, mint itt a képen, hanem kisfelbontású, recés, áhh, már falra mászok, hogy konzolon az ingame képek nem a valóságot mutatják :D
Gondolom a Boss Car Bundle update hozta magával ezt a kasztnit, mivel az autó festése is megváltozott azóta, nem tudom milyen karosszéria felépítést akartak vele modellezni.
De tetszik, szép, de szerinted ilyen krómozása van a kocsinak ott a képen? Engem nem az zavar, hogy mennyire reflektiv az autó festése, hanem hogy milyen ótvarul néz ki.
Na, majd a Shift kíváncsi vagyok fogja e ûberelni ezt a szintet, hasonló környezetben fog játszódni, hasonló kocsikkal, belsõ nézettel. Már alig várom :D
Hát ez az, legfõképp az autó kidolgozottsága a lényeg egy unreal autós játékban, nem pedig a környezõ épületek kidolgozottsága, én is ezen a véleményen vagyok.
Vagy nézd meg az autó hátsó lámpájának a prizmáját, mennyire részletes.
Akkor nem nézted meg teljes nagyításban a második képem, ha teljesen kinagyítod, az útszéli táblának még a csavar alatti anyáját is ki lehet venni, a tetején lévõ villogónak pedig a pár milliméterenként felosztott prizmája is kivehetõ. De a környezõ épületek mint mondtam, tényleg szebbek a PGR4-ben, de az autók egyáltalán nem néznek ki ennyire szépen.
Akkor láthatnád hogy az üzletek kirakatában szinte az árcédulákat is látni annyira éles és aprólékos és persze realisztikus modelezés, egyszerûen nem létezik másik olyan játék amiben szebben kidolgozott pályák vannak, szebben kidolgozott idõjárási effektek, az összes ami létezik ( esõ, hó, vihar, naplemente, szitálás, éjszaka + esõ, hó + napsütés stb... ), egyszerûen nem hiszem el hogy ezek mellett egy ocsmány NFSt szebbnek vélsz... a fizikáról már nem is beszélve, ami világlelsõ az árkédok közt.
Utánanéztem, az épületek néhol tényleg kidolgozatabbak a PGR4-ben, de az autók az Undercover-ben sokkal szebbek, tehát túl nagy butaságot nem állítottam. De majd a pár hónap múlva jövõ Shift-ben biztosan a környezet épületek kidolgozása is a PGR4 felé fog emelkedni, és nem ennyire összecsapott munka lesz.
TDU is jó példa, megvan a teljes PC-re, X360-ra meg a demója, ugyanavval a verdával ugyanazon a pályarészen az autó és a pálya szebb PC-én... ház ez van.
Nehogy már ugyanolyan legyen a két platformon a látvány, amikor már a MostWanted-nél is ordítanak a különbségek, ha mindkét masinába beteszem a lemezt, pedig az évekkel ezelõtti rész. :o)
Nem mindegy, hogy a techet, vagy az összhatást veti össze az ember.. Képeken a már x éves TDU is csodásan tud kinézni, közben már réges régen elavult az engine..
Csak kiváncsi voltam hogy én emlékszek e rosszul arra borús szörnyû napra, amikor a gépembe merészteltem tenni ezt a szemetet, vagy 360on egy másik verziót adtak ki és te egy 100szor jobbal rendelkezel Pécén, de sajnos ugyan az... hát ez van.
Ettõl még szebb, még ha selejt is, meg elõ és eltûnnek dolgok az útról. Meg nem tudom mi számít fotoreal-nak, az, hogy mikor lemented a képedet PGR4-ben, akkor olyan dícsfényben tündököl, ahogyan a játékban nem látni? És ettõl lesz fotoreal? :o) Mellesleg ezt a paramuci PGR4 összehasonlítást te erõltetted. De már bánom, hogy az Undercover-t hoztam fel, jobb lett volna a ProStreet.
azon kívül hogy van rajta AA, ugyan olyan szartömb mint amit 360on láttam, csak ott szaggatott is mellé mint a rosseb, popuppoltak a felhõkarcolók és még ki is fagyott:DDD a PGR4hez ennek semmi köze, az gyönyörû és tökéletesen optimalizált, ez meg egy selejt, az a tükrözõdés az autón pedig botrányos, a pályák kidolgozottságe PS2s korszakot idézik, hol van ez a PGR4 fotoreal látványától?
Na, Ctrl+PrintScreen-el átkopiztam a Paint-be, és lementettem png-be, talán nem romlott a minõség közben. Ha a távolabbi épületekben nincs is nagyon különbség, nézd meg az autó kidolgozását, a féklámpáit, rendszámtábláját, tükrözõdését, textúráit, ráver a PGR4-re, az biztos, ott még az autót is recésen lehet látni ha megállok és körbeforgatom a kamerát, meg ilyen gyönyörûnek ott nem hat az autó. Majd mindeképp nagyítsd ki teljesen a nagyítóval a weboldalon!!! mert akkor lesz a legszebb, és azt látod, amit én is láttam játék közben. És ez nem egy utólag effektezett, AA-zott kép, hanem egy PrintScreen-ezett. Várom a véleményed.
tinypic.com, ha már annyira bizonyítani van kedve ma mindenkinek...