Egy jo kis interju Ian Bell-lel, amibol szinte minden fontosat megtudhatunk! Erdemes vegigolvasni! Ha mar csak a fele igaz, mar akkoris hasznalhato lesz;) Van egy-ket negativum is benne, de ez megiscsak elsosorban egy konzolos tomegcikk:)))))
Tényleg, arról lehet tudni valamit, hogy ebben lehet majd motortuningot eszközölni? Azért egy motorikusan enyhén megpöckölt Lamborghini Reventón-t szívesen körbeterelgetnék majd a pályán. :)
szerencsére szo sincs, hogy erre optimalizálták volna (gridet) :)
én sosem használom, inkább az egész versenyt ujrainditom ... (ami szintén gondolom problémás fícsör itt a "vérszimeseknek" :) - de anélkül már feladtam volna az egészet. márpedig ez játék, szórakoztatnia kellene, nem pedig frusztráltságot okoznia. a nehézséget meg mindenki beállítja magának, használ/nemhaszná X segítséget)
most ott tartok, ha a GRID szintét eléri, én már elégedett leszek a shiftel: délután nagyon jót grideztem. (sajnos a momom ismét pedálbugos lett :(((((((((((((((((((((((((((( )
Amig nem kotelezo hasznalni a jatekban, nem szerves resze a jatekmenetnek, addig lenyegtelen. Olyan szolgaltatas, mint az oszes tobbi segitseg. Akkor lenne gond, ha a jatekmenetet ugy optimalizalnak, ugy allitanak be, hogy csak ugy lenne hasznalhato, ha hasznalni kellene a segitsegeket, a kulsonezeteket, a visszporgetest stb.
Es eppen ez a legproblemasabb resze a programnak, mivel szimulatorosabb, normalisabb vezetest, autokezelest igertek, amihez fontos lenne, hogy a jatekmenetet, es az esetleges online lehetosegeket is hozzaskalazzak.
Adtam nektek témát ezzel a visszapörgetõ cuccal? :) (ami számomra nem teljesen okés, nem kéne eröltetni ennyire minden játékban)
De bazzki. Ez egy tök jó fícsör. Nekem pont ezért tetszett a GRID (alapvetõen nem szeretem a körpályás cuccokat..), pl tök jó, hogy midnight touge közben beláthatatlan kanyarban elkaptam valami mazsolát aki jött szembe, vissza tudtam tekerni, és nem kellett elölrõl kezdenem. Sokkörös versenyen meg egyenesen halál, amikor megyek má 15 perce, és az uccsó körben elkúrok valamit kezdhetem elölrõl.. Ill. ad még egy olyan pluszt a játékmenethez, hogy ha tudod, hogy van ilyen lehetõséged sokkal aberráltabb manõverekbe is belemegyek, max nem sikerül oszt rewind.. Ha viszont összejön, akkor kurva jó :DDD
az NFS széria indult valaha szimulátor kategoriában?
_RÁD_ kényszerit bármit is egy ilyen funkcio?
hogy egy játék a tömegeknek is meg akar felelni, miközben téged is kiszolgál, az miért gond? el kell fogadnod, hogy nincs elég szimes, aki eltart egy minõségi, AAA játékot. vagy szép grafikával, Ferrarival körözöl vagy Furrarival, 10 éves graf mellett - de visszatekerési funkcion nélkül. neked az utobbi a vonzobb?
nincsen realitása a mondanivalodnak: senkit nem fog átnevelni egy visszatekerési funckio nélküli szimulátor, egyszerûen szar eladásai lesznek egy nehéz játéknak és következõ évben készül inkább egy lebutitott UG3, ami számodra esetleg egyáltalán nem felel majd meg!
Érdekes, hogy a Forza3ban is benne lesz, pedig az inkébb a HCknek készül, ahogy az elõzõ részek is, de ez csak egy opció, nem fogok tõle kardomba borulni sõt, egy La Mansi pályán ha elrontok valamit akkor használni is fogom, már ha a HC beállítások mellett lehet, de 100% hogy nem lehet majd, mert minden bekapcsolt segítség kevesebb pénzjutalmat jelent egy egy verseny végén, ahogy most sem használom az FM2ben a ideális ívet, a kanyar kijelzõt, az ABS, TC stb segítségeket.
De akkor ujra mondom hogy az F1cben, rfactorban olyan segítségek vannak hogy magától fékez az autó, vagy kormény rásegítés ahol csak az ideális szögig engedi tekerni + rásegít, pedig ezek szimek, de aki akarja használhatja, ettõl még a játék nem lesz semmivel sem roszabb, gondolni kell a mindenkire, az már más kérdés hogy a mindenkibe beletartozik az is aki valósabb élményt akar, de neki a "szim" modban sem az...
NFS nem szimulátor, sosem volt az egy másodpercre sem. Az NFS fanok az elmult részeket is örömmel játszották, az más kérdés hogy õk vannak rá kiakadva a legjobban, de könyörgöm ha nem tetszik akkor ne játszák, keressenek mást, mert van més alternatíva ebben a kategóriában is...
Nem kell ennek nagy jelentõséget tulajdonítani, mert a GRID-ben is nehézségi szintõl fügött, hányszor lehet alkalmazni a visszatekerést. Easyn például négyszer, és mondanom sem kell hogy a legnehezebb fokozaton ez a funkció ki volt kapcsolva, ahogyan az összes többi vezetési segédlet is. Ez se más mint a többi kasszikus vezetési segédlet pl:kanyar,fékrásegítés stb. Multiban pedig természtesen az idõvisszatekerés eleve nem játszik.
Természetesen, a magára valamit is adó fejlesztõk - és persze, fõképp a SZIMULÁTOROK kategóriában - ennek a visszatekerésnek egyetlen kód bitjére sem néznek...
Látom, megint offenzívan reagálnak egy általános kijelentés(em)re... Kérdezz már meg a mai játékosok közül 10-et, hogy melyik NFS tetszik neki? 90%-uk (azaz 10-bõl 9) az Underground (1.)-tól méri a sorozatot... S tudjuk, hogy az Underground az IQ-fighter játékosokat vette célba, akiknek az autós filmek etalonja az überszar Fast and Serious...
S akkor térjünk a lényegre. Hipotetizálás: az elkövetkezõ idõszakban MINDEN pénzügyi sikerre ácsingózó kis és közepes fejlesztõ cég implamntálja a vissztekerés opciót, mert látják, és felmérik, hogy a mai tiniknek erre van szükségük a sikerélmény érdekében... Érted már?
"ferike" játékát, aki csak a sikerélmény miatt játszott vele, ledegradálta? (ferike eddig utálta az autosjáékokat, mert ha rontott, kezdhette elõrõl, itt végre nem végzetes a bénasága)
minden játékban lehet cheatet is használni. akkor tehát nem létezik normális játék, hiszen mindegyiket ledegradálták _LEHETÕSÉGGEL_ ?
Hú de okosat mondtatok... és ezen gondolom sokat is gondolkodtatok. Írtam, hogy 2x használtam a 3 hónap alatt, míg végig tudtam nyomni - idõ hiány stb. - az egész játékot.
Arra gondoltam a "szánalmassá teszivel", hogy az opció beépítésével az emberkék mindennemû kihívás-érzés helyett azonnal ESC és visszatekerés mozdulattal reagálnak olyan esetekben, amikben - más, a funkcióval nem rendelkezõ játékok esetében - egy normális játékos inkább idõveszteséggel (pl.) visszatér a pályára, visszaküzdi magát az élbolyba stb. Capishi?
Azaz, legyen bármilyen jó egy játék, ez az opció ledegradálja az egészet egy egyszerû "üsd vágd nem apád" autóversenyzéssé, amiben semmilyen vezetési hiba nem jár következményekkel... S a lámák így is szidják a Fejlesztõk felmenõit.
A visszapörgetés funkció - sajnos - LÁMABIZTOS megoldás. S ebbõl adódóan szánalmassá teszi a játékmenetet. A GRID-ben ha 2x használtam teljes végigjátszás során - egyet (emlékszem) a Le Mans futam alatt, amikor megpróbáltam a maximális 420 km/h fölé csúszni a hosszú egyenesben, és belerongyoltam a lassítóban lévõ palánkokba...
(ráadásul a konzolos forza3 is "visszapörgetési" lehetõséggel jön oktoberben, szal elég sztenderd segítséggé válik ez a játékelem. olyan lesz, mint az ideális ívet mutató vonal.)
Nemár. A mondhatni elég egyedi alapkoncepciót egy az egyben lemásolták akkoriban: egzotikus sportkocsikkal suhanni, a közúton a természet lágy ölén, rendõri üldözéssel a nyakunkban. Mindezt 4 évvel az 1990-es Test Drive III kiadása után, 1994-ben, újabb grafikai köntösbe burkolva, és The Need For Speed-nek nevezve. De nem mondom, ettõl még nagyon jóra sikeredett a The Need For Speed is, sõt, mérföldkõnek számított akkoriban a kategóriájában.
Tehát elmondhatjuk, hogy bár látszólag a GRID-et koppintják, lopnak sokkal kevésbé mainstream játékokból is
Nézd, ha úgy vesszük, már 1994-ben a legelsõ TNFS rész is egy koppintás volt, az 1987-es évektõl sikeres, addigra már 3 részt is megélt Test Drive sorozat alapkoncepcióját vitte kissé - mondhatni - újabb vizekre.
Én ennél a játéknál láttam elõször. Ráadásul ugye itt van karakterfejlõdés is. Tehát elmondhatjuk, hogy bár látszólag a GRID-et koppintják, lopnak sokkal kevésbé mainstream játékokból is :DDD
Kicsit felhúzott: pofátlanul lop a Gridbõl. még ez a visszatekerés is
Nézõpont kérdése. Már a TNFS-ben is volt versenypálya, városon belüli pálya, és lakott területen kívüli pálya egyaránt. Tehát az, hogy az UG1-ben fõként a városi elemek domináltak, valóban újdonság volt NFS-ileg, de maga a város koncepció egyáltalán nem volt újkeleti az NFS-ben. Gondolj csak az NFS III-ban az Empire City hangulatára például. De még számtalan példa említhetõ.
Így van, voltak lakott területek, amin keresztülvitt néha a pálya, de ugye ez szerinted se azonosítható az ug1-2 komplett városaival? Hát szerintem se.
" Az NFS sorozat a hetedik részig(Underground 1) nem városban játszódott. " A TNFS-ben is voltak lakott területi és lakott területen kívüli pályavonalak, mint ahogyan a II-ben, III-ban, IV-ben, a Porsche-ben, és a Hot Pursuit 2-ben is, a versenypályák aránya ehhez képest elhanyagolható volt.
Mellesleg az elsõt, a UltraHighV15beta2.zip-et hogyan kell telepíteni? A readmeje csak német zagyvaságokkal van tele, angolul nincs odaírva mit kell vele csinálni.
Az NFS sorozat a hetedik részig(Underground 1) nem városban játszódott. Az underground kezdte ez ezt az egész "lúzerek tuningolnak a városban" fílinget, és onnan számítjuk a széria leszálló ágát, ami a tavalyi undercoverben érte el a teljes mélypontot.
volt egy két rendes versenypálya is azért. :) bár nálam mindig is az A-ból B-be pályák vitték a pálmát. (alpok, város, tengerpart) forgalom, rendõr, nagyon jó volt. egy szarul idõzített civil máris hazatudta vágni a rekordot a pályán. :D
Kösz, a sárgás szart a postprocess off moddal szedtem ki. Mindegy lekapkodom õket (DX10 se érdekel, ha kellene bár gondoltam hogy nem írta át a srác az egész játékot :D)
http://files.filefront.com/Ultra+High+V15beta2zip/;13894392;/fileinfo.html (ez a shaderekhez kell)
http://files.filefront.com/UH+beta+Changed+PP+for+gzip/;13899624;/fileinfo.html (ez ugyanaz, mint a fenti, de újabb, béta verzió. ezt még nem néztem...)
http://files.filefront.com/Dargos+Mod+BR7z/;11651138;/fileinfo.html (ez magát a sárga effektet szedi ki)
http://files.filefront.com/Bugfix+Steering+beta7z/;10942948;/fileinfo.html (ez csökkenti az input lag-ot)
http://files.filefront.com/Enhanced+Ultra+V37z/;13895005;/fileinfo.html (az autók modelleit és textúráit jobbra cseréli... 400 megás, szal van benne anyag rendesen :D)
http://www.megaupload.com/?d=OKIQI8KN (Dx10 mod... nem kell hozzá vista, vagy dx10-es kártya, da a készítõ szerint ezzel a névvel jobban hangzik :D)