Emlékszem a grid elsõ ingame képei mien szépek voltak. Mintha a valóságban lettek volna.Azt gondoltam, hogy kivették azt a szar HDR-t. De végül visszatették. Így most úgy néz ki mintha minden le lennne hányva.
nem kommentálnám az UG1-et, nekem nem jött be, de elhiszem, hogy sokaknak igen. de nem passzolt az NFS vonalba, ezért UTÁLOM, elvette tõlem a need for speed-et :( a 12 éves tuningmester vérpistike meg egy uj frencsjázal is el lett volna én pedig játszhattam volna a régi vonal új részeivel ... ennek semmi köze az idõ szépítõ hatásához.
a porsche fizikája szerintem gyengébb, mint az UG1-é: pár hónapja kiprobáltam a porsche-t, iszonyat - rosszabb, mint az NFS4 :))) (máshogy szar, mint az UG, de akkor is borzalom _MAI_ szemmel - nem, nem a grafikáról beszélek: falrol mesteribben lehet pattanni, mint bármelyik részben, iszonyuan érezni h mennyire "szkript" nézi, hogy meddig tekerted a "kormányt", szapantarto/dobozirányitás feel, brrrr. javaslom az "élmény" felelevenítését mindenkinek)
Jó akkor nem kellett, az 5-ben biztosan kellett, és legalább volt belsõ nézet. 10 év eltelt a két játék között, azért valami újat várna az ember. Vagy szerinted ez így jól van?:D
NFS III-ban kellett fèket használni? Most csak ugye viccelsz? 550 Maranello-val a nyolcvan fokos kanyart be lehet venni 200 kph felett egy kis gázpedál felengedèssel :D
GRiD is olyan GTR meg egyéb sim játékot másolja de nem olyan szimulátor vezetés móddal ami esetleg a kevésbé hozzáértõknek és szórakozni vágyóknak jól jöhet!Most ez a Shift meg lemásolja a GRiD-et csak azt nem tudom mit tudnak még új dolgot beletenni a más grafikus motoron kívül?Mert ahogy elnéztem semmi látványos törés és fizika még jókat borulni sem lehet!
De amúgy mindig ez van! Olvasgattam az utóbbi években mindig az NFS topicokat megjelenés elõtt is és a nagy többség bizakodik hogy jaj jó lesz meg jobban néz ki meg ilyenek és amikor kipróbálják/kipróbáljuk olyat csalódunk...UC sem nézett ki olyan szörnyûnek eleinte még a gameplay sem volt rossz...aztán kipróbáltam azt mehet a kukába mert csak lestem hogy ez mi?!! Ez a Shift meg azért nem tetszik MÁR most mert egyik nagy kedvencemet másolja a GRiD-et és nekem nem tûnik jobbnak annál és nem is értem miért kell elmenni ilyen irányba egy NFS sorozatnak!
Valaki esetleg pár pozitívumot ha felsorolna akkor azt megköszönném!Nem akarok itt vitázni meg veszekedni...
Még a PS elment csak unalmas volt. A carbon rövid volt, az MW sem volt annyira rossz. UG2 jó volt (ha nem számítjuk a fizikát, de ez igaz a többire is), UG1 szerintem vicces volt hogy az összes tuning az összes autóra jó volt. UC egy rakás trágyadomb volt. A GRID tetszett úgyhogy ez még egészen jó lehet, végre kell fékezni. :D
Lassan már minden autós játék veri az nfs-t NFS-nek semmi eredeti ötlete nincs vagy ha van is akkor az is fos!
Na sorry hogy én mindig fikázom az nfs-t de el lett cseszve utóbbi részek óta nagyon megutáltam!UC-t épp hogy csak kipróbáltam hányadék volt de már az MW,carbon,PS se lett végigtolva... szutyok mind!!
Lehet hogy ugyanolyan sínautó volt a második rész (A 3.-4.ben legalább kellett használni a féket, ami az UGrõl nem monható el, nem lassulsz csak pattogsz a falon), de a kettõ között eltelt 10 év.
Semmivel sem sínautóbb, mint az NFS második, harmadik, negyedik része. A porsche volt kicsit szimesebb, azt a fizikát örökölte egy hangyányit egyszerûsítve.
Az idõ szépít. Az UG remek volt, hozta a porsche fizikáját, meg az új divatot. A kettõ, az kb akkora rókabõr volt, mint az NFS4 a háromhoz képest. Az MW még tetszett, mert áthozta félig meddig a börnáut fílinget a PC-re. A carbon volt az elsõ igazán hulladék rész, a PS komoly javulás volt ahhoz képest. Az UC-rõl nem nyilatkoznék.
Kontrolerrel is lehet normálisan játszani mnden segítség nélkül, sõt csak azal lehet a kormányon kívül, mert alkalmas rá egy bizonyos kereket közt.
Én egy percig sem hittem el hogy ez szim lesz. Nekem elég lesz hogy ha az autó kipörög, vagy a kanyarba normális sebességek lesznek, kormánnyal használható, de kontrollerrel sem lesz rossz, van remek belsõnézet, jó hangok, versenyfeeling. Demo utén kiderül, hogy mennyire használható.
A Grid is hasonlóan festett videókon, persze ott a törés kiváló, ztán amikor nekikezdtem jöttem rá hogy a fizika ugyan olyan szar mint a Dirtben, és kormánnyal használhatatlan.
Az elsodleges celkozonseg az, aki hasonloan jatszik, mint ahogy a videokon latni. Kontroller, kulso nezet, padlo gaz, padlo fek, tores-zuzas... Csillogo, efektes grafika kell, aztan annyi. Lathatod/olvashatod mar ranezesre megmondjak melyik a jobb autos jatek;)
Underground 1 anno nagyon ütött, de elég lett volna egy kitérés aztán vissza a klasszikus sorozathoz, ámbár itt fõleg nem az volt a gond hogy milyen a stílusa és hogy átment a tunning és az illegális versenyek világába, mert ez is lehetett volna jó, ha normális minõségû játékokat adnak ki mint pl egy Midnight Club LA.
amúgy az új trélerbe van egy képkocka egy nem utcai pályáról, inkább valami hegyi kanyargós pályának tünik
külön frencsájz kellett volna neki, pl Fast and the Furious: Undergound néven nem zavart volna ... és akkor a "régi" vonalon azóta is jönnének a "normális" NFS-ek
Nem is szerettem volna tobbet belekepzelni, de aki az utolso videon jatszik, ha mar bekapcsolta ezt a segitseget, akkor nezzen mar ra legalabb. Lehet, hogy nem lattam az osszes videot errol a jatekrol, de ha lattatok olyat, amin kepes vegigmenni az ember egy kort utkozes nelkul szoljatok, szivesen megneznem. Az nem szamit, ha kozben ketszer lekorozik, de legalabb a palyan maradjon, az se baj ha picit erzodik, hogy jatszott mar autos jatekkal :)
Szevasztok! A demo PC-re mikor jelenik meg? Vagy egyáltalán megjelenik?:D
Forza2ben és a Race Proban is van ideális ív vonal és fékvonal ami szinezõdik, pedig ezek inkább szimek és konzolra vannak és csak kormánnyal élvezetes és játszható. Ez csak egy segítség, nem tudom ki használja, talán azok aki nem ismerik a pályákat, de ebbe kár többet beleképzelni... ez olyan segítség mint bármi más, rfactorban is van kormány rásegítés, mint ha nem tudnák fordulni, vagy fék rásegítés, pedig az szim ( vagy az az F1Cben volt? passz sosem használtam :D
Ha jol latom az idealis nyomvonal csikja, mint tobb konzolos jatekban itt is szinezodik, ha tul gyorsan ersz a kanyarhoz. /piros lesz/ mig az idealis sebesseg eseten zold szinu. Ez a nyomoronc aki jatszik vele gondolom meg szinvak, vagy csak egyszeruen vak. Amig ilyen egy "atlagos" jatekos akiknek keszulnek ezek az autos jatekok, kar barmiben is remenykedni. Persze ha itt lenne koztunk biztos azt mondana, a toresmodellt tesztelte :)
Tudom, biztos többen írták már de nekem ez annyira GRiD feeling hogy az fájdalmas!És nekem a GRiD jobban tetszett és sztem lesznek olyanok akik ezt kipróbálják és vissza térnek a GRiD-hez mert ez nem olyan ütõs, vagyis eddig nem néz ki annak!Tök másolat az egész ez a sok túra,széria autó a pályák hasonlósága stb.Nem értem mit akar ezzel az EA ...
Van mar tores..., de minek?!:) Az elso frontalis utan, olyan lazan megy tovabb, mintha semmi sem tortent volna;) Vagyis van tores..., latvanynak:))))))
De meg en is remenykedem, hogy lesz valami hasznalhatobb beallitasa is.
Ha jól megy kormánnyal és picit lehet realisztikusabbá tenni, akkor áldani fogom ezt a játékot :) Elsõ videóknál megijedtem h abszolut nincs törés, de utóbbinál már látom kifejlesztették. Csak így tovább!
na, ez már tûrhetõbb video ... néhol nagyon furán mozog a kocsi, de a második verseny belülrõl nem rossz
Nem olyan vészesen szar, bár a pro street is csak unalmas volt. Adok majd ennek egy esélyt. Remélem azért a modellek kiszedhetõk lesznek és akkor majd jönnek TDUhoz. :D
A videók alapján fasza, a hangok hozzák a szokásos etalon szintet, a sebességérzet nagyon a helyén van, és ha ezek all assists on videók, akkor egy szavam sem lesz. Max annyi, hogy pofátlanul meg akarják lovagolni a GRID sikerét. Õszintén szurkolok, hogy ez most ne legyen totálszar.
Honnan veszed hogy a törésmodell tiszta GRID? Játszottál vele? A GRID-be az ilyen második ütközésnél már totálkáros szokott lenni az autó (az elsõ ütközés után csak félrehúzna a kocsi, de nagyon)! Mellesleg a GRID-ben sokkal jobban törnek a kocsik! Nekem egyedül csak a grafika tetszik jobban a videók alapján a GRID-nél (a GRID-ben kicsit mosottas a grafika). Nekem biztos hogy ez se kellesz. Elég Nekem a GRID.
A készítõk szerint kissé emelkedni fog a gépigény az Undercover-hez képest, vagyis értsd szavaikat: ha fut maxon a Crysis Warhead a PC-éden, ez is futni fog fullon. Az NFS minden kijövetelének évében szerintem a leg-gépigényesebb játékok kategóriában volt, egészen a közelmúltig az volt nálam a megszokott rend, hogy mindig az NFS kijövetelére idõzítettem a gépem tovább csiszolását, RAM cserével, vagy videókártya cserével, vagy komplett gép cserével, hogy maxon élvezhessem, elég megszállott voltam akkoriban, az NFS-nek kultusza volt/van nálam, elsõ részeknél osztott képernyõ unokatesóval, aztán miután megszûnt a játékban az osztott képernyõ mód, LAN party az osztálytársakkal a késõbbi részekben, majd késõbb a széles sávú internetkapcsolat itthoni elterjedésével az azutáni részeknél online hajtás, de az is fõként ismerõsökkel elõre megbeszélve. Rég volt, igaz se volt. Ma már csak tradícióból, gyûjtõi megszállottságból szerzem be a legújabb részeket, de a Shift most sok év után az elsõ NFS lesz nálam, amit úgy megyek beszerezni, hogy komolyabban is érdekel a single-online része egyaránt. Ellentétben a Nitro-val, és a World Online-al, amik mennek a gyûjteménybe.