Tök mind1 mert úgy is el lesz b*szva a Multija, mert nem lesz Dedicated Server része (vagyis én azt hiszem), és hogy mondjam csak 8-12-en játszani elég unalmas... fõleg hogy 12 embernél már szét fog LAGolni, GRIDnél is ez van. Én a 20fõs feletti mezõnyhöz vagyok hozzászokva a multiba, ugye rFactor és GTR-Evo... AI ellen versenyezni unalmas, sose lesz olyan AI ellen versenyezni mint húsvér ember elõtt, a GRID-et a DIRT és a sok arkad sz*rt gyorsan meg is untam, mert egy idõ után ki lehet ismerni az AI-t és úgy vered meg ahogy akarod, míg egy Húsvér embernél nem nagyon lehet többször ugyan azt a trükköt elsütni...
Na mindegy én úgy állok hozzá hogy egy GRID-et kapunk csak egy kicsit más köntösbe, max kellemesen fogok csalodni.
Elkuldom az EA-nak a legujabb kontroller otletemet, kimondottan NFS-hez , egyzseru:) gyufasdoboz a tetejebe beleszurva egy fogpiszkalo:) es ket ujjal lehet tekerni jobbra balra.. szerintem korszakalkoto:D
Majd a Demo eldonti;) Vagy nem, mert megszivatnak, es kitalaljak, hogy a demoban csak az arkad mod lesz benne..., de majd a teljes verzio...!:))))
Egyelore csak a videokat ismerjuk, ami nem sok. Azokban egyertelmuen full arkad. Legalabbis a jatekmenet, az irrealis utkozesek, a sebessegek, lokdosodesek stb.
De ha lesz lehetoseg kikapcsolni minden csicsa kijelzest a kepernyorol, a szamarvezeto csikokat, lesz szim.mod., ahol normalisan kell/lehet kezelni az autokat, es ahoz hozza tudjak igazitani a jatekmenetet, az AI-t is, akkor OK.
Nem akarok full szimet, szerencsere van mar nehany amivel lehet tolni, egyszeruen csak legyen elvezetesen vezetheto, mint egy AUTO, es ne ugy mint egy doboz;)
Az alapján hogy továbbra is 140-l lehet bevenni a hajtûkanyart, hogy a törésmodell egy az egyben GRID, hogy az autó úgy gyorsul mint egy F1-s Ferrari, hogy kormányzásnál az autó hátulja magától kifarol az ellenkezõ irányba, hogy a falról úgy pattansz le mint a gumilabda.
De mint mondtam önmagába nincs gond a gamevel, én a GRID-t is szeretem, haverokkal órákig elvagyunk multiban, a bajnokságot is már 3szor végigvittem. Csak hogy itt nem errõl volt szó, az EA szokásához híven nagy dirrel-dullal bejelentette hogy NFS-t több szálon fogja folytatni és lesz egy idézem "kõkemény szimulátor mód: a SHIFT", de szerintem ez nem az, és egy kicsit azt érzem hogy már megint átvernek.
Játszottál is a játékkal? Vagy mi alapján jelentetted ki véleményed? Az nem lehet, ohgy lesz egy arcade és egy szimulátor(osabb) rész? Ki tudja, ha minden segítséget kikapcsolsz meg stb, kapsz egy kurva jó szimet. Várd meg, míg kijön.
Nekem is tetszik ez a Shift, végre egy jó NFS a legutóbbi 6 számomra nemtetszõ rész után. Ne felejtsétek, a Porsche Unleashed sem volt szimulátor, az is árkád autóverseny volt, de amiben kitûnõ volt, az a tökéletes egyensúly a néhol valós elemek és az árkádos vezetésélmény közt. És mégis, legtöbben rá hivatkozunk, mint legutolsó igazi NFS-re.
Ki mondta, hogy rFactor és GTR akar lenni? Megmondták, nem akarnak száraz szimulátort, kicsi funt is akarnak a casual gamereknek. Mondjuk ez viszi egyre lejjebb a színvonalat, de amíg hozza a pénzt, csinálni fogják.
Csak meglehet, ez az egy dolog ami nem tetszik, de remélem hogy ez valami teljesen amatõr levelen van ahol a damage off vagy valami nagyon low beállításon van. Jobb alul az összes segítség él és be van kapcsolva, persze majd nem taltól falig kell közlekedni a játékban, ahogy ezt ez a tökkelütött õsbéna teszi.
Am PSPre készül egy autós játék aminek rFactoros grafikája van. LOL
Ne mondja nekem senki hogy ez nem egy arcad game. Olyan messze van ez a szimtõl hogy nem is látja. Nem kell itt napokig setapolni egy jobb köridõ reményében, max lesznek segédletek amiket ki be lehet kapcsolni, oszt annyi. Ez egy jobb irányíthatósággal ellátott GRID kón,bár az tetszik hogy a belsõnézet nem statikus. Hozzáteszem nincs a gameval semmi gond, nagyon jól el lehet majd szórakozni vele, kikapcsolódásnak jó lesz, akár csak a GRID, de ez nem rFactor és nem GTR.
Hát ha tényleg lehet majd állítani a dolgokat, és tényleg szimulátor lesz akkor remélem ez a leg-arcade-abb opció :) Habár kötve hiszem, de nem igazán tudnak újat alkotni, eléggé hasonlít a gridre így a videó alapján. Kíváncsi lennék arra, hogy ha a grid 2 igazi szimulátorként jönne, akkor a következõ nfs milyen lenne :)
A Nissan gameplaybe jobban tört a kocsi nem? Mert az üveg is,berepedt meg a motorháztetõ is felgyûrõdött. Valószinûleg lehet állítani dolgokat PL:No ABS, Heavy damage. Nekem amúgy nagyon tetszik.
Nem rossz ez, kár hogy nincs benn normális törés, kicsit pattogós, de azért nem így kell vele játszani:) belsp nézet igényes, hang nagyon jó, sebességérzet remek, a tapadás sincs tulzásba véve, persze ez nem szim, de nem is annyira árkéd, egy jó autós játék lehet, persze ehhez saját kezüleg kell kirpóbálni.
Eddig két, random módon választott Wii játékot töltöttem le iso-ban, az emulátor elvitte õket, nem látom akadályát, hogy az NFS Nitro-t miért ne tudnám majd PC-én emulálni nagyobb felbontásban, kormánnyal.
Elég árkádosnak tûnik télleg. Bár az EA elmúlt 5-10 évben megjelent dolgait végignézve már az ellenkezõje volna meglepõ.
Alex, nekem is fáj de valljuk be: kinõttünk már a nídforszpídbõl. :))) Pedig még anno az NFS1 miatt vettem CDROM-ot a gépembe. :) Az utolsó színvonalas NFS a Porsche volt, azóta elsüllyedtek ebbe a boyracer mocsárba. :/
Sajnos, az eddig latottak alapjan, a jatek menet erosen arkados lesz. Igy hiaba igernek szimulatorosabb kezelest, ha lesz is valamilyen szinten, akkor szokas szerint, mint mar mashol is lehetett latni, a offline/karrier reszbol kiamrad.
De lesz is valami szimes resz, es ha lesz online, akkor milyen?! Ha a szokasos barki belep barhova, akkor ismet marad az ovoda, kisiskolas, verpistikes, full arkad gagyizas:(
Nem tûnik rossznak, de nekem nagyon nem tetszik ahogy (magától) mozog a vezetõ feje(kamera). Ha jól látom lesznek benne RPG elemek is. Vigyázni kell, mert a GT evolution is abba bukott bele, pedig szerintem nem olyan rossz.
Ez nagyon színvonaltalan, az összes trailer abból áll, hogy az arc a BMW-vel kb 60-70kmh-s sebességkülönbséggel elõz meg mindenkit (meg egyszerre a mezõnyt...)
:C
Autós játékok miatt vennék egyedül konzolt, de ott meg az basz fel, hogy egybõl kettõ kéne, mert tetszik a forza is meg a GT is :DDD
az csak egy cgi tréler volt, ez szim fele húz ahogy az elsõ kettõ is
A bemutató videója elég béna volt, össze-vissza forogtak benne az autók, mintha valami matchboxot tologatnának, és a végén azzal zárták le h a legszebb grafikát és a legjobb fizikát nyújtja majd a Forza3. A fizikában ezek után kételkedem :)
NFS Nitro is PC verzió lesz nálam, ugyanis van már Wii emulátor is PC-re (Dolphin), és természetesen szebbek a játékok alatta, mint a Wii-n, fel lehet benn tolni a felbontást 1920x1200 felé is, szemben a Wii mai szemmel ocsmány 720×480 felbontásához képest, meg az emulátor a kormányom is támogatja, nem kell bohóckodni a Wii ramaty távirányítójával hogy játszhassak, egyszóval, jó lesz ez az idei NFS felhozatal...
Már csak az NFS World Online-t kéne valahogy megszerezni, de nyáron ráállok a témára, még ha itthon nem is lehet hozzájutni majd, valami IP hekkeléssel , de hozzá kell jutnom :D
lista, de nem is ez a lényeg, hanem "I'm keen to hear what you think of the list so email me at [email protected]. What are you looking forward to driving? What do you think is missing?" bombázza mindenki mondjuk pont leszarja szerintem, de ettõl függetlenül miért ne, ha azt mondja hogy írjuk meg mi az amit hiányolunk
azért ez így túlzás.. D1GP és hasonló versenyek egyáltalán nem színvonaltalanok..
még a magyar drifter.hu-s se, bár még van hova fejlõdni.. :D
Drift egy GT/GTR kategóriájú pályaversenyeket modellezõ játéknál? Be vagy te szívva? A Driftet hagyjuk meg a béna konzolos NFS-nek, az ottani felhasználók színvonalához passzol igazán.
Hát nem hiszem mivel versenypályákon (lásd Silverstone,Spa Francorchamps,Nordschleife) meg úgye néhány városi pályán fognak zajlani a vesenyek. Érdekes lenne mondjuk Spa-ban driftelni :D :D
Nordschleife és Silverstone miatt már nagy respekt. Ettõl még lehet fos játékot kapunk de esélyt mindenképpen adok neki nem úgy mint az elõzõ résznek amit nem is próbáltam ki.
Alpental Autopolis International Racing Course Ambush Canyon Brands Hatch Dakota Ebisu Circuit Glendale Hazyview Mazda Raceway Laguna Seca London Miytomi Nordschleife Road America Rustle Creek Silverstone Circuit de Spa Francorchamps Tokyo Willow Springs
Hivatalos Autólista:
2006 Aston Martin DBR9 2009 Audi R8 LMS 2008 Audi R8 2008 Audi RS 4 2007 Audi S3 2007 Audi TT 3.2 quattro 2006 Audi S4 BMW M3 E36 BMW M3 E46 BMW M3 E92 2008 BMW 135i Coupé 2009 BMW M3 GT2 2007 BMW Z4 M Coupé 2008 Bugatti Veyron 16.4 2006 Dodge Challenger Concept 2008 Dodge Viper SRT10 Falken Tire 2010 Ford Mustang GT 2010 Ford Shelby GT500 2007 Ford Focus ST 2006 Ford GT 2006 Need For Speed Shelby Terlingua 1996 Ford Escort RS Cosworth 2009 Chevrolet Camaro SS 2006 Chevrolet Cobalt SS 2006 Chevrolet Corvette Z06 2006 Honda Civic Si 2000 Honda S2000 2006 Koenigsegg CCX 2008 Lamborghini Gallardo LP560–4 2007 Lamborghini Murciélago LP640 2007 Lamborghini Reventón 2006 Lotus Elise 111R 2007 Lotus Exige S 2005 Maserati MC12 GT1 2008 Mazda MX-5 2006 Mazda RX-8 1995 Mazda RX-7 1994 McLaren F1 2007 Mercedes-Benz SLR McLaren 722 Edition 2007 Mercedes-Benz SL65 AMG 2008 Mitsubishi Lancer EVOLUTION 2006 Mitsubishi Lancer EVOLUTION IX MR-edition 2003 Infiniti G35 (V35) 1997 Nissan 200SX (S14) 2009 Nissan 370Z (Z34) 2006 Nissan 350Z (Z33) 2009 Nissan GT-R SpecV (R35) 2008 Nissan GT-R (R35) 2000 Nissan Silvia (S15) spec.R AERO 1999 Nissan Skyline GT-R (R34) 1972 Nissan Skyline 2000GT-R 1992 Nissan 240SX (S13) 2006 Pagani Zonda F 2010 Pagani Zonda R 2008 Porsche 911 GT2 2009 Porsche 911 GT3 RSR 2006 Porsche 911 GT3 RS 2004 Porsche Carrera GT 2007 Porsche Cayman S 2008 Renault Mégane RS 2007 SEAT Leon CUPRA 2006 Subaru Impreza WRX STi 2007 Lexus LF-A Concept 2008 SCION tC 1986 Toyota Corolla GTS (A86) 2008 Volkswagen Scirocco 2006 Volkswagen Golf GTI
Sztem elbaszták a Reventon km/h óráját, mert igazából nagyon nem így néz ki.