* The Need For Speed-ben (1. rész): Diablo VT * Need For Speed 3: Hot Pursuit-ban: Countach, Diablo SV * Need For Speed 4: High Stakes-ben: Diablo SV * Need For Speed : Hot Pursuit 2-ben: Diablo 6.0 VT, Murciélago * Need For Speed : Most Wanted-ben: Gallardo (Coupé), Murciélago * Need For Speed : Carbon-ban: Gallardo (Coupé), Murciélago * Need For Speed : Pro Street-ben: Gallardo Superleggera * Need For Speed : Undercover-ben: Gallardo (Coupé), Gallardo LP560-4
Melyik need for speed-ben nyerhettél sponsorokat, és azok megadták, hogy mikor fizetnek? (nyerd meg a futamot, legyél az elsõ háromban, etc.) Vagy az a GRID volt? Kicsit összekavarodtam. Köszi a segítséget!
Ez mind szép és jó, de kérnék Murciélago SV-ét is a játékba. :o) Az még úgy se volt egyik NFS-be sem. Valaki nyugatasson már meg egy képpel, hogy lesznek Lamók is a játékban :o)
NFSNETWORK.IT
és igen, az elmaradhatatlan E46. de ahogy látom szerencsére a háttérben befigyel egy a játékban új BMW, E36
Ja, és a MOTOR-ról, FELFÜGGESZTÉS-rõl nem is beszéltünk még. Sima, utcai Porsche olyan nevetségessé válna hasonszõrû társai között, mint a sicc. Ellenben, egy MINÕSÉGI és célirányosan fejlesztett alkatrészeket a hétköznapi burkolat alatt (amire aztán azt festenek, pingálnak, ragasztanak amit nem szégyellnek) rejtegetõ példányok akár 100.000.000 Ft-ba is fájhatnak... s a sofõrök az elsõ kanyarban le is amortizálhatják.
... és akkor nem említted a versenysportban - a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetõen - gyémánt árban megjelenõ kütyüket... Szaros kapcsolók és körítések kerülnek/hetnek 10.000 dollárokba...
Áruld el mirõl akarsz meggyõzni? Szerinted a játékban szereplõ autó az alsó képre hasonlít, és csak pár matrica meg egy hátsószárny a különbség? Vagy a bannerban szereplõ Porsche meg Audi is utcai verziók, csak más a festés?
Ne komolytalankodj már kérlek.
Egyébként a a felsõ kép egy: Pagani Zonda R V12, 6 literes és 750le, maximális nyomatéka 710 Nm, többtárcsás versenykuplung és 6 fokozatú szekvenciális váltó jár hozzá. Mindössze tíz példány készül belõle.
Attól hogy van rajta pá matrica meg egy hátsó szárny már versenyautós? NFSbe te sosem csináltál egy utcai autóból versenyautót? mibõl gondolod hogy ebbe nem lehet spoilrekkel, matricával felszerelni az autókat?
Mert a játékban versenyautós külsõvel látható, és számomra furcsa ez az utcai belsõtér, a GRID-ben szereplõ Zonda belsõ jobban illik az autó stílusához. Hozzáteszem ez legyen a legkisebb probléma, és ha a Shift-et jó irányíthatósággal adják ki, az sem fog érdekelni ha rózsaszínû a kormány.
Az egy dolog, hogy a Zonda-t versenyzésre is használják [tették ezt a 850-es BMW-vel is], attól még luxus utcai sportautó marad. A verseny verzióban egyáltalán semmi csicsa, nehezék - az utcaiban épp fordítva.
"Zondában fával díszített kormány van, de mi számít versenynek? önmagában a Zonda egy versenyautó..."
Meg a Ferrari is az, és ha azt mondjuk Ferrari versenyautó akkor te biztosan az utcai 599 GTB-re gondolsz ugye?
"az EA csak kiadó, nem az EA fejleszti... írjad le szépen hogy Slightly Mad Studios"
Tisztában vagyok egy nagyvállalat mûködési stratégiájával, 12 éve ezzel foglalkozok. Rendszeresen szerzõdünk a STRABAG-al, mi visszük a szakértelmet, de õk szabják a feltételeket, õk a fõnökök. A Slightly Mad Studios "csak" fejlesztõ, nem õk finanszíroznak, hanem az...írjad le szépen Electronic Arts.
sokan mondják hogy Grid klón hmmn a Slightly Mad Studios csinálta a GTR / GTR 2 illetve a GT Legends-t nyilván nem fognak full árkád játékot csinálni szerintem nem Grid klón egyszerûen Grid lett egy árkádosabb változata a rengeteg szimulátornak de ez csak az én véleményem mindenki úgy gondolja ahogy akarja
pedig jó az :))
mostanában van 1-2 új gyerek aki ha ott van a krúzon, inkább el is megyek.. de a "régi srácokkal" jókat lehet kocsikázni :D
Úgygondolom, hogy az UG2 még nagyon jól sikerült. Nekem utánna indult lefelé a sorozat. A most wanted -ot már végig se toltam, mert egyszerûen meguntam. A többit megnéztem, hogy milyen majd 1 óra játék után uninstall delete iso. :) Ez kell a népnek (1989):
Szerintem ha netán "Pro Street 2009" lesz a játékból akkor is örülhet mindenki, mert régebben sokan nem voltak kibékülve azzal hogy eléggé Arcade volt így is a játék,
most legalább kap egy kis SIM feature-t, valamivel szebb grafot, talán nem lesz akkora gépigénye stb.
Azért a videók alapján én nem temetem, sõt... még ha erõsen GTR klón lesz akkor is jó lesz, mert sztem is valahol a GTR és a Pro Street közé lövik be a játszhatóságot, stílust
Lehetne sorolni, van ott rengeteg jó játék, és van pár rosszabb is. Nekem sem tetszik az NFS amerre elment, UG1el nagyon tetszett, meg az elõttiek. UG2, MW, Carbonokkal egy másodpercet sem játszottam. Pro Streetel egy kicsit, Undercoverrel 1 percet, de nem is hiányzik mert ott volt a PGR meg a Midnight Club LA, ami megtestesíti azt amit egy jó NFSbe elvárnék, már ha az illegális utcai versenyekrõl van szó árkéd szinten.
Az EA még mindig igényesebb és több játékot jelentet meg mint a többi kiadó, a többségük jó játék, jó értékelésekkel, de terméssztesen belecsúszik 1-1 rosszabb alkotás. Ott van a Figt Night 4, a profizmus süt róla, nem siették el, de büntetés lesz minden téren ami verekedõs játék. Ot van a FIFA ami napról napra frissítenek hogy a legújabb névosorokat, átigazolásokat, erõviszonyokat megkapjuk, törõdnek vele... az elmult év egyik legjobb játéka számomra a Dead Space volt ami EA, Mirrors Edge ami EA, Fifa ami EA. Az NFS szériát a fejlesztõk vitték vakvágányra, az egy dolgo az EA megszab határokat, de nem jelenti azt hogy olyan moslákot kelljen kiadni mint egy Undercover, optimalizálatlan, akadós, ronda, bugos szart, mert ha leglább normális motort megírtak volna alá a játék még elfogadható lenne, mert a hangulatálval nincs gond.
Én sem szeretnék elhamarkodottan ítélni, de alig 5 hónappal a megjelenés elõtt nagyon végterméknek (kétértelmû, szándékoltan) tûnik a játék...
Nem hiszem, hogy 5 hónap alatt hirtelenjében sokat változna a cucc - legfeljebb megkapjuk a "leesõ" lökhárítók, motorháztetõk és "megrepedõ", "karcolódó" szélvédõ és karosszéria textúrákat.
A 'Mesterséges Intelligencia' bármikor változtatható. A pályák, autómodellek, textúrák erõsen véglegesek.
Remélem, nem lesz belõle vita, szigorúan magánvélemény; Pont ez a legrosszabb az egészben. Azok az arcok, akik egy jó játékot letettek az asztalra, abban a pillanatban ahogy az EA-hoz kerülnek, "elfelejtenek" játékot csinálni. Mert pénzt kapnak ugyan, de egy szigorú határidõt is mellé, és pénzbõl sem annyit, ami valóban elég, egy ilyen határidõhöz. Én, a magam részérõl ezért nem szeretem az EA-t. Amelyik játék szerzõdése olyan, hogy az EA beleszól, egytõl egyig egy nagy rakat végtermékként végzi. (Tisztelet a nagyon kevés kivételnek) EA sajnos csak a pénzgyártással van elfoglalva, a játékgyártás már nem az õ asztaluk. Eddigiek alapján, ez is az a kategória, (lehet kezdeni a kövezést) amit letöltök, kipróbálok, (mert HÁTHA!) aztán villámgyorsan törlök, (mert MÉGSEM!) még az emlékeim közül is. Mindemellett nagyon remélem, hogy nem lesz igazam, és az EA a Slightly Mad Studios-al karöltve rámcáfol....
Legalább annyiban különbözzön a Grid-tõl hogy nem lesz szétbarmolva a mûszerfal Amúgy jónak tûnik, csak remélem azért még csiszolnak majd az ütközésmodellen. Ha meg fain játékmódokat is kitalálnak hozzá, kicsit kreatívabban mint Pro Street-ben akkor nem lesz gond
Ha a játék gyönyörû lesz és a hangokat is eltalálják, még mindig ott van az irányítás, és ha nem üti meg legalább a GRID szintjét akkor mehet a levesbe. Én balga módon azt hittem hogy megpróbálkoznak egy SIM-es szimulációval, de az EA nem hazudtolja meg magát. Szerintetek az normális hogy verseny Pagani Zonda-ban fakormány van?
Na ne röhögtess. A GRID mint pro street koppintás? Játszottál te egyáltalán a GRID-el hogy ekkora baromságokat beszélsz? Gyakorlatilag az egyetlen közös pont a két játékban hogy mindkettõben autókat kell írányítani, és félárkádos az irányítás.
Az pedig, hogy a Shift a Gridet koppintja, már a legelsõ screenshotok kikerülésekor egyértlemû volt. Nem is meglepõ mondjuk: Az EA két NFS-t is kiadott a GRID boltokba kerülése óta, és egyik se tudta még csak megközelíteni se a GRID színvonalát. Még a Pro Street se, az undercoverrõl meg ne is beszéljünk, az a játék a legalja az utóbbi évek arcade autóversnyeinek.
Nem értek egyet vele. A Grid szerintem nem koppintása a Pro Street-nek. Vagy nem látszik annyira egyértelmûen! Viszont a Shift pofátlanul koppint a Grid-rõl.
pro streetnek a grid koppintása ? hát... szerintem ez annyira nem is állja meg a helyét. nyilván van köze a 2 gamenak egymáshoz, de, hogy olyan szintû mûsolat legyen, mint ez a gridnek... nem hinném.
Valóban jók a hangok, de azért a GT40 hangja a TDU-ban is odatett rendesen... Az a mély, dörmögés, ami a mélynyomóból szólt... Még a szõr is felállt a hátamon. (Mondjuk, ebben a videóban is kiemelésre méltó a Porsche hangja, csak sajnos, majdnem egyedüliként...()