Hmmm... most próbáltam ki a dosbox-ot és ott láttam hasonlót: jobbrakanyar, akkor az autó hátulja ballra mozdul...lassan lyukkártyán kódolnak ezek a Mad studios-osok.
Ha megfigyeled, mikor az autó eleje elmozdul, (kanyarodik) akkor a háta is, a másik irányba. Lehet, kevés autós játékkal játszottam, de olyat még nem láttam, ami ebbõl a hendikepbõl használható fizikát hozott volna ki. A fizika pedig nem csak a szimekben fontos. Ott a TDU, árkád játék, de a fizikája jó... Itt nem az. Törés ugyanolyan gagyi, mint eddig, stb. Grafikában van elõrelépés, és van belsõ nézet. Nagy elõrelépés, mondhatni, mérföldes... (Mikor fizikáról beszélünk, nem keverjük az árkádot a szimmel. Az árkád árkád, viszont egy használható fizika nélkül csak matchbox tologatás marad, a szõnyegen. És ez eddig, az...)
Egy ilyen videóból ahol valami videójáték utáló személy nyomgatta a gombokat, huzogatta az analógokat nem kell túl nagy következtetéseket levonni, ebbõl annyit láttam hogy egyenesbe visszavált mert poén, ugyan azt a falat 3szor beszopja, és ugy játszik vele mint aki elõször néz farkaszemet egy autós játékkal...
NFS vagyis árkéd, nem kell szimulációt várni, bár mérföldekkel jobb már most is mint az elõzõ részek, ahhoz képest ez tényleg szim... a törés lehetne jobb, minimum GRID szintû, talán még változik. A fizika érdekes, és nem is az a lényege hogy precíz szim legyen, hanem hogy élvezetes, de attól lehet még árkéd, a többirõl meg nem tudunk semmit, majd kiderül egy demo után hogy érdekes e és megvesszük vagy örökre elfelejtük és várjuk a DIRT2, TDU2, GRID2? játékokat...
Hát igen. Bár én még elvagyok az elsõ résszel is, még mindig a legjobb városi/autós game (mivel a simeket nem kedvelem így nálam az összes kategóriában a legjobb) :)
Eddig csak annyi megújulást látni, hogy újra van belsõ nézet. Egyébként pedig ugyanaz, mint az elmúlt években, csak a grafika változott. Ezt nevezik megújulásnak? Nem akartam leírni, de most már nagyon kikívánkozik; SZÁNALOM, amit EA mûvel az NfS sorozattal... Tényleg jobban járnánk, ha inkább átadnák a helyüket a piacon valami olyan frencsájznak, ami nem ennyire gagyi, már kilométerekrõl. Na, mindegy, talán, még van idejük gatyába rázni a dolgot...
vajon mikor hagyják abba az NFS gyártását ? évekkel ezelõtt ideje lett volna, hát még most...
Mondhatnák/írhatnák, hogy lesz még benne ez+az... csak sajnos, nagyon úgy tûnik, ezt maximum scriptekkel tehetik "nehezebbé" - szaros kecsáp rendszerrel. Mert a törés modellt, a kipörgéseket bemutató szimulációt réges-rég látnunk kellene benne... még ebben a "munka videóban is". Ehelyett, megcsapja a pilótánk autója az ellenfelet és megy tovább, (kismértékû) sebességcsökkenéssel vagy anélkül - horzsolások, horpadások sehol...
Az elkövetkezõ pár hónapban vagy megemberelik magukat a fejlesztõk, vagy az évezred bukását és nevetségessé válását könyvelheti el az Electronics Arts azzal, hogy a beígérteknek még az árnyékát sem tudta prezentáltatni nekünk.
Csakhogy sajnos nem igy fejlesztik az EA-seknek az nfs-t. Amúgy igazad volna. A helyes út az lenne? csináljunk szimulátort majd pakoljuk tele olyan segitõ elemekkel, amikkel lehet árkádot csinálni belõle, hogy a n00b-ok is tudjanak vele játszani.
Árkádnak árkád mint a disznó, csak nem szar :D Amúgy a GRID alapján úgyv vélem, hogy egy jó árkád fizika a következõképpen néz ki:
-szimulátor alap -25-30% növelt tapadás -a valósnál jóval rövidebb féktáv -tetszõlegesen ki-be kapcsolható assistok (blokkolás/kipörgés gátló) -értelmes catch-up rendszer (mint a GRIDben)
Ebbõl kapunk egy valósnak ható, ambár egy szimulátornál jóval könnyebben irányítható autós játékot.
jajjdenyomi. Csinájjunk NFS:Grid-et... Aztán ez a trágya lett belõle...miért nem lehet már normális szimulátort csinálni és nem ezt az árkád szart. Ne mondja az EA, hogy kevesen vennék meg, mert a grid is siker volt, mégsem árkád szar volt!
Fizika megint tömegközpontra lett számolva, és nem kerekekre, úgyhogy errõl a "játékról" kb ennyit... Persze, a grafika az szép...
Segítek, néhány életszerû példával: Golf I, Kadett, Ritmo, 80as audi, e30, ilyesmi. Tudod, olyanok, amikhez ha közel megy az ember nem fogják le biztonsági õrök..
Bizony. Vezettem már ezt-azt, szóval nem csak a levegõbe beszélek. Persze, elviselnék egy GLK350-et, de ha nekem kellene kipengetnem az árát, lenne sok jobb ötletem is.
#685: Az a baj, hogy a "20. generációban utángyártott mai járgány" is ezerszer élhetõbb autó, mint egy bármilyen 15-20-30 éves csotrogány. A kényelem, pedig nem függ össze egy autó menetteljesítményével. Az meg hogy nekem mi kéne, nem vállalom fel, mer hülyének néz mindenki :DDD
Visszaolvasva én vitatkoznék egy pontban, a többivel egyetértek! Az undercover az eddigi legszánalmasabb sínautó szimulátor amivel életemben játszottam (beleértve az összes NFS-t is).
Nem vezetek. Ettõl függetlenül, én szívesebben vezetnék egy lassú, de kényelmes, "emberibb" autót, mint egy 20. generációban utángyártott mai járgányt... [ad absurdum: beletesznek egy fûthetõ hátsó szélvédõt és a neve után már odabiggyesztenek egy "Luxus" jelzõt...]
Fogalmam sem volt, hogy mi tetszik vagy sem... :) Az említett autók csak eszembe jutottak, kontrasztként. Mert hát, a mai kisgenerációnak a népautó Audi az über :)
Semmi kedvem szervókormány, meg elektromos ablak nélkül autózni, kemény 50 lóerõvel (jobb esetben) a motorháztetõ alatt. Az sem célom, hogy engem bámuljanak. Ráadásul attól még, hogy ez nem tetszik, mibõl gondolod, hogy az ilyen pöcspisztoly s8-x5 meg hasonlók tetszenek?
Pedig hát, egy régi autó nem rossz autó... Ha egy ilyennel elsuhannál (szó szerint, mert ezzel száguldani nem nagyon tudnál, csak halkan és lassan elsuhanni) egy embertömeg mellett, bizony szívesebben és érdeklõdõbben néznének utánad, mint egy unalomig látott BMW X5, Porsche 911 vagy Audi S8-as után...
Nyilván adnak, de nem azért mert kurva jó, hanem mert kurva régi. :D Közel sem mindegy. Amúgy kb úgy néz ki mint egy moszkvics.. Az ennyire veterán autók már nem tetszenek.
Az Electronic Arts amúgy sem számozza a sorozatot már a harmadik rész óta. Nem is volna túl egyértelmû a Need For Speed V-Rally, Need For Speed V-Rally 2, és a Motor City Online (béta fázis elõtt még Need For Speed Motor City) részek "keveredése" miatt.
Nos, akkor az eddig megjelent 13 Need For Speed autólistája, egy - szerintem - eléggé átlátható listába foglalva: NFS autók by .:i2k:.
A táblázathoz: - a szemfülesek észrevehetik, hogy néháyn autó mögött csak a kiadási dátumok változnak... nem véletlenül, hiszen ahogy a gyártók is, a NFS-ek is csak apróbb finomításokat eszközöltek az adott modellen, az eredetinek megfelelõen. Így értelemszerûen, egy Porsche Cayman S 2005-2006-2007 -es verziója egy autónak számít.
Terveztem, hogy linkes módszerrel az autók mögé infókat, képeket is teszek, de látva, hogy mennyi munka lenne, letettem róla...
hello vki, akinek fent van a gépén az Underground 2 crack exe-je, lécci dobja fel valahová, mert nagyon kéne, csak avval indul el hekkelt HD felbontásban a játék (nekem eredeti játék van) szomszédnál teszteltük a progival 1920x1200-ra is fel lehetett húzni köszi
hol olvastad, hogy a shift a GTR versenyszériát dolgozza fel?
ez se gyenge "And now let's reveal last week's car. Congratulations go out to Ryan Coffin for being the first to correctly guess last week's car was the Pagani Zonda F."