Most mit izgultok ennyire? Az utóbbi években ilyenkor még semmi hír sem volt nagyon az akkor aktuális NFS részekrõl, olyan hír és infó áradat , mint most van, valamikor nyár vége felé szokott kicsúcsosodni a telenként jövõ részekrõl, most meg már februárban el voltunk árasztva képekkel, stb. Messze van még az õszi Shift megjelenése. Minek ingame videó egy félkész játékból? Hogy elvegye a kedvetek? Ugyan már. Majd mutassanak ingame videót valamikor nyár közepén, hogy tényleg mit kapunk majd õsszel. Ennyi. Menjetek aludni. :) Vagy addig vegyétek elõ az 1-5 részeket nosztalgiázni. :)
Amúgy, ha lesz ingame video, abból azonnal kiderül majd, hogy mit próbáltak alkotni. Szerintem nem véletlenül nem láttunk még ilyet :) Fokozzák a hypeot amíg lehet.
teljesen egyértelmû, hogy hivatalos, nyálcsorgatós videókon akarják elõször mozgóképen mutatni a játékot, nem pedig képernyõröl felvett, kétséges minõségû videóklippekkel.
Kb ilyenre vágyok én is már mióta. Mondjuk nehezen tudom elképzelni hogy normális környezetben normális fizikával free ride legyen, már az is nagy szó lesz ha kapunk 1 jobb Pro Street-et, amihez amúgy is elengedhetetlen LETT VOLNA a belsõ nézet, csak az amerikanizációja és az unalmas drag/drift cseszte el. 1 szimulátorosabb, változatosabb karrierû GRID is ugyanilyen über-durranás lenne nekem viszont :)
Elsem hiszem a belsõ nézetet...csoda hogy most nem motorháztetõröl kell vezetni.
a fizikáról ugye annyit írtam a tesztben nem tudom, hogy olvastad-e, ha igen, akkor végül is magamat fogom ismételni), hogy alapvetõen egészen jó, de lehetne még ennél is jobb. több autónál is volt olyan érzése az embernek, hogy "ez még nem az igazi".
viszont az biztos, hogy nagyon jó úton járnak: az RS4 és a Corvette irányításában gyakorlatilag semmi közös nincs, komolyan mondom. az elkülönülés remekül megvan, de szerintem egy RS4 azért annyira nem alulkormányzott a valóságban, mint a játékban.
A gépem fõbb alkatrészei naprakészek - monitor 17"-es CRT és hankártya SoundBlaster Live! 5.1 Player (ezek cseréjére nincs egyszerûen már pénzem). Vélhetõleg egy 30"-es monitoron csutkára húzva minden játék megreccenne, de alatta azért nem félteném a gépemet.
Akkor kicsit összefoglalóbban: arról írtam, hogy attól tartok, a beígért (a beszámolóval is sugallt) és a valós látvány, hang és élmény messze lesz egymástól.
Ismétlem magam: a prezentációs anyagok nagyon sokször köszönõ viszonyban sem voltak az elmúlt 15 évben egymással...
hát az biztos, hogy ha egyszerre nem tudod megnyitni a Firefoxot és a Jegyzettömbböt, akkor valamit azért tuningolni kell majd a gépedben. biztos vagyok benne, hogy baromi erõs gépekkel próbálhattuk ki a játékot, mert nem engedhették meg maguknak egyszerûen azt, hogy beszaggasson, vagy hogy csak fekete-fehérben tudjuk tolni.
az interjúban mondja ugye, hogy az Undercoverhez képest valamivel nõtt a minimum requirements. na most ugye ebbõl már ki lehet indulni, szóval valószínûleg erõs gép kell ahhoz, hogy megkapd a grafika teljes szépségét, de ha jól optimalizálják, akkor már egy olyan gépen is elfuthat korrekt minõségben, akadásmentesen, amilyenen az Undercover szaggatott meg "kékhalt", mert az ugye borzalmasan volt optimalizálva.
Engem rettentõen izgat - s félek, ezen fog elcsúszni minden -, hogy milyen konfigurációval futott az egész, és milyen Build volt ez?
Tudom, írtad is, nem kaptál infót a géprõl, ezért csak hipotetizálok:
Mert, ha egy iCore7 + 4 GB RAM + HD4850/70 X2-vel ment csak így, egy XiFi és 7.1-es hangrendszer társaságában, akkor szerintem sehol sem szabad lelkendezni róla.
Mert ha ez a Build (futtatható változat) lescriptelt és félig interaktív és/vagy "bele minden extra feature-t az újságírók miatt, de majd kivesszük, hogy Vérpisti gépén is fusson" változat volt, akkor méginkább:
a hangokról... igazából szerintem ezekkel eddig sem volt komoly gond, a színvonalat ismét remekül hozzák. az összes kameranézetben nagyon mást hallasz (ez alap elvárás és teljesíti is), minden kocsi teljesen más motorhangot produkál... a gumicsikorgás szerintem lehetne egy kicsit öblösebb, de fene tudja... az ütközések nagyon jók...
Körülöttem is csak olyan léteznek, a szülõfalumban - városból jöttem vissza - akik az Underground-tól ismerik a NFS-sorozatot. :( A Metallica-t ráadásul egyetemi hallgató nézte új csapatnak . . . a diplomás emberek között (közüttünk) is rohangálnak érdekes emberek :)(
Mondhat bármit, mivel a cukormázas új nfs-ek célközönsége gyakorlatilag az nfs: undergroundba "született" bele.. Gyerekek, a 87'-es Test Drive nevü játék is belsõ nézetes volt..! Nem csodálkoznék ha ez a sztív entoni gyerek eddig a sims projektekben segédkezett volna.. a leglényegesebb dolognak a profilt tartja a játékban.. OMG!
giornalista: hangokról mondjál már valamit légyszíves. :)
Komolyan új csapatnak hitte valaki a Metallicát? megaLOL
Ez a csávó is a videón szerintem még csak nem is látta az nfs korai részeit. Kicsit olyan vérpistike feelingje van akinek a nídfórszpíd az ándörgránddal kezdõdött:D
Látszik, hogy a srác nem ismeri az elõzõ részeket. Hasonló, mint amikor egy "Metallica rajongó" - de ezt már kismillió helyen leírtam - odalépett hozzám, és megkérdezte: - Meg van neked a Metallica albuma, tudod, azé az új csapaté, akinek fekete borítós az albuma? - A Metallica vagy 25 éve létezik. - ???
a versenypályák mellett lesznek kitalált utcai helyszínek is, pl. a londoni ;) szóval annyira nem lesz monoton, mint amit írsz, ráadásul rengeteg különbözõ fényviszony lesz majd (ezt nekünk is megmutatták).
Tipikus "semmit mondok, de azért valamit" - az egyetlen õszinte válasz a "az optikai tuning nem lesz hatással a teljesítményre". Összefoglalóan: - klikkelgetõs preset tuning - semmi idõjárás (szimulátorban pedig minimum kell idõjárás változás) - enyhe fényviszony változások, de semmi más (röhej) - "új verdák" - a verda szó kiveri a biztosítékot nálam... Amúgy meg, a gazdasági válság közepette új autótípus/márka? Talán a Bentley, vagy a Roll Royce, netán a Cadillac egyik modellje?... - karrier... - koppintás, nem baj, csak ne legyen unalmas [10 pálya oda-vissza és nuku más]. - online ranglista - cheaterek? PB mikor lesz már végre egy autós játékban?!
én sem szeretem nagyon a versenypályákat, sem a rendes versenyautókat. ezért nem tudok pl nagyon belemerülni a GTR 2-be, mert ezt a világot dolgozza fel. nagyon jó játék, de számomra hamar unható. :S minden pálya ugyanaz lényegében, rázókõ, fû/salak, szalagkorlát, gumifal, lelátó, boxutca. lényegtelen melyik ország pályája ez, lényegtelen, hogy a pálya az tök más mint az elõzõ, nem tudott sosem lekötni az ilyen jellegû játék. sokkal jobban szeretem én is azt, amikor különbözõ tájakon autókázunk, gyári autókkal. sajna nem nagyon ismerek olyan szimulátort, ami nem a versenypályák világát dolgozná fel, hanem a hétköznapi autózás élményét. ismétlem, szimulátor, tehát az alap mérce legyen az LFS meg a GTR 2 a fizika terén.
az a helyzet, hogy ez a játék nagyon MÁS, mint az eddigiek. nyilván nem tökéletes, viszont én nagyon elégedett voltam vele, amikor kipróbáltam. vannak hibái, vannak még javításra szoruló dolgok, de nagyon össze van rakva, és tényleg óriási élmény vezetni benne, nekem nagyon tetszett.
Én boldog lennék, ha egy GRID szintû, nagyszerû fél-ARCADE élmény visszaköszönne a gépemen - nem zárt pályákon. Tojok magasról a grafikára - nem kell nekem shadow mapping, meg más szépségek, és az sem érdekel, hogy a matricák recéi is láthatóak legyenek -, mert úgy tûnik, ezzel akarnak eladni egy Pro Street játékmenetet, új környezetben... engem a NFS JÁTÉKÉLMÉNY érdekel. De ezek szerint, mivel már a három részre osztott cikk eleje sem utalt rá, el is felejthetjük a vidéki autókázást, a szabad kocsikázást.
Sajnos, és megint.
A hangokról viszont, ami számomra visz egy játékot.. egy büdös szó sincs egyik cikkben sem! Van viszont fékezõ meg gázadó láb, ami má 3 éve is alap volt! "A csoda akkor jön el, ha lefelé nézünk: megfigyelhetjük dolgozó lábainkat, ahogy fékeznek, gázt adnak, stb.!" LOL
Ezért mondtam hogy kíváncsi leszek rá ;) Ha egy NFS2 féle "katarzist" ad majd, akkor nálam is 96% lesz :D
Én nem hiszek senkinek sem. Elfogulatlanság nélkül nem hiszem, hogy kaphat 96%-ot egy NFS, fõképp az alig 1/2 évvel ezelõtti fiaskó után... Hiszem, ha látom. Addig az egész marketing.
Jó cikk, 96% után nagyon kíváncsi leszek a játékra
srácok! ne feledjétek: ma 17 órakor, azaz 25 perc múlva felkerül a 3 nagyobb magyar Need for Speed oldalra (NFSSR, TCM, NFS Hungary) a Shift preview!
úgy döntöttünk, hogy 3 részre vágjuk az anyagot, a három oldalra 1-1 részlet kerül fel: így ahhoz, hogy az egészet elolvasd, mind a három oldalt érdemes lesz meglátogatni.
a TCM-en ezen kívül extrákkal, így egy produceri videó interjúval (!) készülünk, amelybõl rengeteg plusz információt tudhattok meg a játékról. lesz még egy Community Day napló is, amelyben leírtam, hogy egészen pontosan mi és hogyan történt velem az utazás és a tesztelés 2 napja alatt, illetve már indítottunk is egy fórumot, amelyben feltehetitek azokat a kérdéseket, amelyeket a cikk nem válaszolt meg: ez itten van.
17 órakor tehát irány a TCM, az NFSSR vagy az NFS Hungary! ;)
De ilyen alapon ha pl a legutóbbi Undercover részbõl megveszed a PC, Wii, PSP, NDS verziókat azok se nagyon fognak hasonlítani egymásra, gondolom nem sok platformon toltál manapság NFS-eket.
Frászt, a Mobile verziók mindig is az aktuális autólista egy részét és pályastílusokat vonultatták fel, mintegy elõfutáraként az asztali platformváltozatoknak. Tudom, mert az utóbbi években mindig elõször a Mobile változatokat próbáltam ki, mert azok már hetekkel-hónappal az asztali platformváltozatok elõtt elérhetõek voltak.
De nekem például a Need For Speed Undercover-ben pedig az tetszett, hogy úgy jött PocketPC-re, hogy nem csak egy sima Mobil telefonos átirat volt, annál igen csak szebb grafikát kapott a mai PocketPC hardverekhez mérten, és új játékmenetet. A Need For Speed Shift is remélem kijön majd PocketPC-re optimalizált átiratként, jó lenne. :) Ugyanis a PocketPC-ém többet van nálam (lévén hogy telefonálni is lehet róla), mint pl a PSP-ém. :)
Azokat a platformokat nem írtam le, amik a jelenlegi platformok közvetlen elõdei: (PS3 -> PS2, X630 -> Xbox, NDS -> GBA) mert a jelenlegiek kompatibilisek visszafele is.
ez a teljes platform listája: Windows, Mac OS X, PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PlayStation 2, Xbox, GameCube, Game Boy Advance, Nintendo DS, PlayStation Portable, Mobile phone, Zeebo
Most, hogy ennyire fragmentálódott a sorozat, megemlítendõ, hogy utoljára a Need For Speed Carbon volt az, amit olyan széles platformválasztékkal bírt, mint az asztali platformok: PC, Mac, Linux, PS3, X360, Wii ,és a kézi platformok: PocketPC, Mobil, PSP, NDS. Gyakorlatilag szinte minden mai népszerû platformon lehetett tolni.
az lehet, de a témához ennek talán több köze van, mint a CRT monitoroknak meg a konzolháborúnak. nem hiszem, hogy ezzel súlyosan be lenne szennyezve a kristálytiszta Shift-vonal a topikban