"de nekem inkább kéne egy Pro Street 2, vagy egy Underground 3" ---> Érzem hogy mikor kijön a World Online, és csoportosan menekülünk majd a zsernyákok elõl, az lesz a nemsemmi !!!
Autós játékok terén, részemrõl viszi majd a pálmát.
Én behugyoznék örömemben, ha valaki csinálna egy szimes utcai autós cuccot.
Nem tudom miért hiszi azt minden idióta fejlesztõ, hogy aki valósághûbb fizikát akar, az zárt pályán szeretne versenyezni.. :|
rFactorral játszottam valamennyit, szerintem egyáltalán nem nehéz, olyan mint a TDU non HC mód, csak a kanyarok elött nagyobb féktávot kell venni, és ha erõs gázzal esel be, kipördülsz. Kb. ennyi. Habár nálam az rFactor, tegnap uninstall sorsra jutott, nem mondom hogy rossz game, de ez az erõltetett pályaautózás nálam nem bejövõs. Shift se rossz, de nekem inkább kéne egy Pro Street 2, vagy egy Underground 3
HTTP-szûrõ fájl http://b-i-o-v.ru:8080/index.php JS/Exploit.Agent.ANR trójai kapcsolat megszakítva - karanténba helyezve. A program kártevõt észlelt, amikor a következõ alkalmazás a webhez próbált hozzáférni.
Üdv mindenkinek! Én egy kis helpet szeretnék kérni,hamachival szeretnék haverommal játszani,de nem megy.Win 764bitrõl vagyok,metrika beállítva 10-es értékre,hálózati sorrendben elsõ a hamachi,1.0.3.0át használok,shift természetesen peccselve van. A kérdésem az hogy mi hiányzik még,hogy menjen?Az embereket a szobában látom,haveromat is,beletudok túrni is a gépébe,pingelés is megy faszán,de játékon belül nem talál semmit...
Amúgy alexease hogy lehetne olyan modot csinálni a shift-hez hogy az összes autóval lehessen driftelni ?:D
oh yeahhhh sikerült :DDD (igaz nem is a repack.exe-vel :DD ) letöltöttem 1 másik repack.exe-t és az teljesen 1szerû :D abba csak be kell tallózni a kibontott bff file-okat tartarlmazó mappát , az eredeti bff file-t és az új bff filet xD (de hogy az a módszer amit te muttatál az mért nem sikerült azt még most se tudom :S) am ha kell valakinek ez az egyszerû repack (:D) akkor itt a link : bff tools ja be kell regelni ha le akarod tölteni :D (amúgy ez nem csak repack.exe -t tartalmaz :D van még benne : -bffCompliter -bffInject -bffUnpack, -bfiModUninstall, -Injector(parancssoros) -Repack(parancssoros) -és még van benne :2 readme + 2 dll (:D)) Alexease köszi a segítséget !
ha segítenél akkor itt az msn címem hogy fel tudjam veled venni a kapcsolatot : [email protected]
lehet hogy én vok a béna de 1szerûen nem sikerül :SSS áhhh (de am csak 14 éves vok) de ha még fent vagy az oldalon akkor segíthetnél máshogy is :DD pl van 1 olyan progi hogy :TeamViwer és azzal irányítani tudod a gépemet és ha ráérsz akkor segítenél a TeamViweren keresztül :D ???
kössz a segítséget:D meg is csinálom amit leírtál:D !
Bonyolultabb leirni, mint megcsinalni:))
- Csinalj egy F:\UNPACK konyvtart - Ebbe csomagold ki a VinylThumbs.bff file-t - Az UNPACK konyvtaron belul, hozz letre egy VinylThumbs nevu konyvatrt (F:\UNPACK\VinylThumbs) es ebbe masold bele a kicsomagold file-okat. - Modositsd - Az UNPACK konyvtarban futasd a repack.exe-t
Alexease plzz segíts a bff visszacsomagolásban !mert én nem tudok rájönni hogy hogy kell ! :SS Próbáltam már többször de nem sikerült :S nem értem hogy mit csinálok rosszul!?! :S Én amúgy a levonókat akartam szerkezteni (vagyis szerkeztettem is) de most itt a repack.exe -nél megbuktam!:S. Most konkrétan mit kell írni ha elíndítottam a repack.exe -t ? én pl ezt írtam : Repack F:\textures (<-ide csomagoltam ki a VinylThumbs.bff -et) F:\VinylThumbs.bff (<-ide tettem az eredeti bff filet (mert sokat kellett volna írni ha az eredeti elérési utat adom meg :D)) F:\VinylThumbs_új (<- ez meg az új bff amibe visszacsomagolja a file-okat .) és utána nyomtam 1 entert akkor kijött a progiból és nem történt semmi :S ! Meg amúgy ez az új bff az most magától megcsinálja a progi vagy csinálni kell 1 filet amit átírok .bff re ? lécci segíts ! elõre is köszi :Csabi
Logitech Rumblepad 2 controllert nem ismeri fel. Próbálkoztam a beállításokban de nem sikerült. Más játékokkal nincs gond. Valaki tudna segíteni?
mi a hiba?
sokszor megfagy, mikor a versenybõl a menübe lép vissza, meg csak akkor indúl a játék, ha újraindítom a gépet. ???
Ez meg a masik fele:) En is ezt szoktam mondani, mielott panaszkodnak, nezzenek le a kilometer orara:)) De nem csak itt, a szimekben is. Altalaban a sebessegerzet eleg rossz a programokban (ami logikus, a megjelenites miatt), igy sokszor a 2x annyi is lassunak tunik;) Pl. az 50km/h-s tempo olyan a programokban, mint amikor igazabol az ember csusztatott kuplunggal araszolgat:) Az 60-100km/h meg olyan, mint amikor a biciklivel megyek a forgalomban:)
Az enyemben: - a tapadasokat vettem vissza 120%-rol 100%-ra (Pro MOD) - az AI agresszivitasat 110%-rol 70%-ra - kemenyitettem az FFB-ket - a gumi slipcurve reszeket csereltem ki a megfelelo GTR2/RACE gumikra (az eredeti SHIFT-ben, ugyanazt a gumigorbet hasznalja minden autohoz, lenyegtelen hogy elso- vagy hatsokerekes, vagy hogy 100LE-s utcai, 500LE-s GTR vagy 1000LE-s Bugatti:D
Sajnos a tobbihez mar sokkal jobban bele kellene piszkalni, amire nincs idom es ami mar nem erdekel, nem eri meg: - a gumikat teljesen at kellene irkalni, mert a curve reszeken kivul, a tobi beallitas is arkados (melegedessel, kopassal, deformalodassal kapcsolatos dolgok). Mondjuk ugy, hogy ki van kapcsolva, nem szamolja:) - az alapokat is modositottak (alapbol drift/keresztbe all/csavarodik stb.), amit ne vagy nehez modositani.
De igazabol ertelmetlen az egesz, mert ha meg is lehetne csinalni szimesebbre, attol meg a jatekmenet, az AI arkados marad, azt is ujra kellene irni:) Meg lehet csinalni, de kinek van ahoz kedve, ideje, turelme?!:)
Persze, jo lenne online, de akkor mar inkabb RACE es tarsai. Nem ennyire "szep", nincs ennyi effekt es latvany (ami itt mar kicsit tulzas is), de nem kell piszkalni, alapbol hasznalhato, es van benne idojaras, eso, ha valakinek az kellene:)
nna, ez sem rossz - jobban csuszik a kocsi, mint az eredetiben, de ez is hajlamos driftelni engedni az elsõkerekes civicemmel :D (pedig én csak kanyarodni szeretnék, mint a valóságban és/vagy _bármelyik_ másik autosjátékban :D )
Sztem kurva jó, én nagyon élvezem így. A GRID is sínautózás volt, azt is szerettem. Nekem már bõven elég, ha egy játékban nem lehet padlógázzal bevenni egy kanyart, és meg lehet pördülni :D Egy gamepaddal a kezemben nem sírok vérszimért, ez tökéletes :)
Ha a peccs megdobja a teljesítményt is, akkor leszek nagyon heppi.
amugy megnéztem most, realmod2.0-val máshogy fals: valóban kevésbé hajlamos az elsõkerekes(!) civicem driftelni (néha azért beáll :D ), ám ennek arányában lett sinauto a játékból :( igy már kicsuszni az aszfalton kb lehetetlen, sosem vszik el a tapadás ...
de tény, élvezhetõbb árkád lett belõle :D szvsz ezen nem fog semmi házi mod segiteni, el van cseszve alpjaiban és durván :(
Nekem a Real MOD 2.0-ban az tetszik a leginkább, hogy visszavett a kocsi a pattogásból, és nem annyira kezelhetetlen, mint amúgy (hacsival 180 körül már nem tudtam útonmaradni az alap gémben). Nem mellesleg pedig megszüntette a kanyarban driftelést. :]
Én is belsõbõl tolom, (ez alap) de akkor is "érzem" hogy nem úgy mozog, mint kellene. Viszont idõnként megnézem a visszajátszásokat, és akkor külsõbe rakom a kamerát. És a hajam égnek áll. Az elsõ kerekek sínen közlekednek, a hátsók jobbra-balra kitérnek, akár egyenesben is, a palánkok úgy viselkednek, mintha mágnesek lennének, egyenesen menni alig lehet, stb. És akkor arról nem is beszéltem, hogy az AI nem sima Shitet, hanem TimeShiftet játszik, ugyanis ha nagy a hátránya, az "izgalom kedvéért" ugrik egyet az idõben elõre, lökdös, leszorít, stb.
Nem kell ehhez hozzáértõnek lenni. Látszik anélkül is.
Ez "ugyanaz" a motor mint a "GTL es tarsai":) Ezt meg a SimBin vette meg az ISI-tol, azota piszkalgattak:)
De erzesre, mukodesre, FFB-re, gumikra probald ki az "evoluciot": GTL - GTR2 - RACE/RACE07 - GTR:Evo. Bar a GTR2 utan szetvaltak (SimBin/Blimey!) de a RACE/GTR:E fejelsztesi resz nagyon hasonlo a SHIFT-tel. Foleg gumikra, FFB-erzesre. Probalj ki egy ugyan olyan autot GTR:Evo-ban es SHIFT-ben. Persze, elotte SHIFT-ben erdemes visszavenni a tapadasokat 120%-rol 100%-ra es minimalis gumi-tunning (vagy Real MOD 2.0 vagy az en 3.0-as Pack-om). A GTR:Evo-ban is kicsit drfitesek lettek az autok erzesre:)
Bevallom én itt nem tudom megállapítani, de Alexease buzerálta a xml fájlokat, és õ írt mindenféle gumikkal kapcsolatos "slip curve" meg hasonlókról. Szerintem belsõ nézetbõl abszolút "szimes" a feel, akkor néz ki hülyén, ha külsõ nézetbõl tolom (úgy nem tolom..).
Igazad van, azt sosem próbáltam, és eszembe se jutott emiatt. Szóval jobban jártunk volna, ha nem módosítgatják a motort, csak aláteszik, és a "tömegek" kedvéért a full segítség be van kapcsolva alapból.
GTL és társai a kedvenceim közé tartozik. Ott a fizika a kerekekre van számolva. Ha ez ugyan az a motor, akkor nagyon át van dolgozva, ugyanis itt akárhogy nézem, a kocsi egészére, azaz "dobozra" számolja a fizikát. Nem tudom, hogy ez a látvány miatt kellett, vagy más oka volt a butításnak, (mert ez nem szimpla árkádosítása a motornak) de tény, hogy akárhogy állítom, akárhogy moddolom, nem kerül át a kerekekre a számolás. És ez az, ami 2009-ben szerintem elfogadhatatlan.
Igen, azokban is van arkad mod (full segitsegekkel), bar nem probaltam, de valszeg azokat is konnyen el lehet terelgetni:D
De mig azoknal elsodlegesen szim-re es kormanyra optimalizaltak es abbol kellett butitani, addig itt (SHIFT) gombokra, kontrollerre, full arkadra.
Mar teljesen szetpiszklatam a SHIFT-et, es minden centijeben ott a segitseg funkcio, hiaba Pro MOD, akkoris:)
Pl. Drift: alapban is sok a segitseg, de ahogy Drift-verseny van es/vagy drift-auto, meg Pro-ban is azonnal bekapcsolja a plusz dolgokat: - nagyobb tapadas, - nagyobb kormanyszog, - kipordules-gatlas bizonyos elfordulasig, - stb.:)
Ez az engine (ISI) mar 7-8 eves, azert ilyen amilyen:) De a tudasat ne a SHIT-bol probald lemerni, mert ez gyarilag erosen arkadra van beallitva, hanem rFactor/GTR2/GTL/RACE stb.
De sajnos nincs friss engine (legalabbis nem tudok rola:P) ami a mostani vagy a kovetkezo hardware-ekre keszulne (tobb mag/processzor, 64bit stb.). Amelyek mostanaban futnak (iR, LFS, ISI, nKP, VGP3 stb.) mind-mind 5-8 eves cuccok, folyamatosan piszkalgatva.
Az ISI-t most piszkalgatjak (rF2/rFP), de felo, hogy legnagyobb reszt, csak funkciokban igazitjak hozza, a mar megjelent "RACE-enginehez", hogy azok mar "integralva" legyenek. ketlem, hogy uj "pMotor-t" kapna:)))
Az sok embernek nehéz volna szerintem, igaz ez akkor is, ha ennek a fizikája, (nevezzük nevén a gyereket) egyszerûen a szemét kategóriába tartozik. Nem tudom megérteni, hogy 2009-ben egy friss autós játék, legyen akár árkád, hogy számíthatja dobozra a fizikát. Ezt már 10 éve elhagyta a játékipar. (legalább) Még hogy a szimuláció, meg realitás... Van pofája a marketingeseknek.
Az a keresztbe autozos kanyarodas az egesz arkad jellege miatt van:/ Sajnos hiaba van telepakolva segitsegekkel, a drift meg toronymagasan meg pro-ban is fake, az egesz alapot kellett modositaniuk, hogy a tobbseg hasznalni tudja. De meg igy is sokan panaszkodnak, hogy csuszkalnak ossze-vissza. Nehez ugy, amikor egy full arkad programbol akarnak "mindenkinek" programot csinalni:)
Amúgy most lett elegem a játékból. 8mp-el vezetek, pont azt néztem, mennyi az elõnyöm, mikor a 8-as szám átváltott 4-esre. Úgyhogy, azt hiszem, ennek uninstall lesz a vége.
Biztató lenne, ha nem kéne mindig és mindennel keresztben autozva "kanarodni" ;)
virtualr.net-en van egy video, ahol rfactorral hasonlitják, iszonyat mennyire látszik, hogy folyamatosan driftelve kanyarodik a kocsi - rfactorban meg max néha kitör a segge, amit korrigál! mérföldekkel jobb az rf, nagy kár, h nem dobták át "azt" ebbe, az uj graf motor alá :(
bocsi rosszul fogalmaztam. a kormány és a pedálok érzékenyre vannak állítva, ez alap. a porche-m elsõ kerék meghajtású, de a kanyarokban a hátulja mindig elindul, így csúszik és sokat kell korrigálnom, mit állítsak át, h stabilabb legyen a kanyarokban?????
Azert kell esetleg atnevezgetni GRID.EXE-re, mert az ATI meg nem keszult el a szokasos jatek-specifikus driverevel, es igy talan at lehet verni, hogy mashogy mukodjon;D
sry, vszeg átsiklottam rajta, elveszett a sok "szemét közt" ;)
hozzánemértés? mégis mirõl beszélsz? mért kellene _nekem_ átnevezgetnem az EXE-t? mért nem jött ki az 1.0 is azokkal az ATI-s "optimalizáciokkal", amikrõl Bell beszél? (ismerve az nvidia hozzáállását a dolgokhoz)
Lejáratásból sosem elég, ha valami megérdemli. Az EA és az nvidia (az iexplorer is) pedig nagyonis rászolgált.
Az Options-ben vedd lejebb az FFB reszletesseget, minoseget. Gondolom a kormanyod csak kamu rezgos fajta, az engine is szamol kamu rezgeseket, ugy sincs semmi ertelme. Csak a normals FFB eroknek van ertelme, ahol erzed hogy mikor merre billen, csavarodik a kasztni, csuszik az auto stb. Bar az ISI-engine FFB-ben csak 50%-os, de megis nagysagrenddel nagyobb elmeny FFB-vel, mint anelkul es/vagy rezgosen.
"We’ve worked hard to add additional optimisations for ATI cards with success. This will be coming in a future patch. In the mean time, using a profile from other games helps. I’ve heard that renaming the exe to grid.exe helps a fair bit on ATI cards."
Anyád. Jó hír legalább, hogy az nv csak 1-2 honapnyi hegemoniát vásárolt magának, utána pecselhetik ATI-ra is :(
sziasztok. Mit kellene csinálnom hogy a kormány ne remegjen egyfolytában?A töltésnél is rezeg a füvön viszont nem.Nem valami nagy szám a kormányom (Genius Twin Wheel F1)de még egyik játéknál sem tapasztaltam ilyet.Nem tudna valaki segítnei hogy mit csináljak vele?Elõre is köszi.
Köszi a választ! Még egy kérdés. A tuningolt porscemon a gázpedált érzékenyre állítottam, viszont még így is megcsúszok vele a kanyarban. Mit kellene állítanom még rajta?
Meg lehet próbálkozni keményebb gumikkal, fõleg a hátsónál, gyorsabb áttétellel, érdemes kicsit megültetni, a többi már csak autótól függ :)
egy kérdés: mit érdemes átállítani a kocsin, h minnél jobb legyen a driftben? milyen beállításokat mire érdemes változtatni?
köszi
ja tény hogy a fizika számolás sok számolást igényel, DE most már a sokmagos processzorok korát éljük..a fizika lehet fix és a grafika pedig bútitható(akinek gyengép gépe van)már nem kell dönteni hogy "fizika" vagy "grafika" ugy hogy csak legyen szép grafikájú sok számolást igénylõ fizikájú játék.
A notebookomra felraktam a poén kedvéért (asus f5sl, T3200 2ghz, 2gb ddr2-667, mobility hd3470) ott prudkálta az itt leírtakat. Bemutatkozó verseny után kidobás és hasonlók. :D Nem foglalkozom vele, mert amúgyis rohadtkevés az FPS, az asztalin viszont megy rendesen.
A jo fizika valoban megzabal(hat)ja az eroforrast, bar teny, hogy takaroznak is vele rendesen;) De ez a fizikai engine mar 7-10 eves (leszamitva a piszkalgatast), ha komolyabb gumi-, tores-, utkozes-, ffb-, aero-, kornyezeti fizika lenne alatta, sokkal tobbet zabalna a procibol. Bar igy is sokat eszik, az rF/GTR/RACE-hez kepest, ezzel a grafikaval, talan negyed-otod annyi fps-t produkal (igaz, nem mericskeltem, nalam megy max-on rendesen, eddig egyetlen hiba, fagyas nem volt).
pont ezt szerettem volna kihozni az egészbõl, sõt a drotozgatások, shaderezésbõl a játákok 99%-nál az lesz hogy gépigény 15x nagyobb lesz és a grfika pedig mûvi, nagyon sok játék van ilyen. a shift nagyon jol összerakták egy olyan alapra ami eredetileg szimulátor, és volt vele munka bõven(gafikára értem).ja és végre megdõlt az hit hogy azért "kell" csúnyának lenni egy simnek mert a fizika számolás emészti fel a grfikára maradt erõforrást.(minden simes játék ezzel takarózik, nem csak autós) na ha ezután a simbim nem ezzel a graffal adja ki pl gtr3-at(vagy valamit) bekphatják(és amit az utóbi idõben csinálnak az undoritó rókabõrözés pl race on)
Az igazai nagy szam az az egeszben, hogy osszetudtak drotozni az ISI-engine-t (vagyis mar SimBin/Blimey!/SMS barkacs:P) ezzel a grafikaval, script-rendszerrel. Sikerult ugy osszerakni, atdolgozni, boviteni a shadereket, hozzadrotozni a postprocess-reszeket, hogy "normalisan" nez ki.
amugy a shift garfaja szerintem mérföldkõ autós játékoknál(pcn ezzel az enginnel)... szerintem ez már egy mérce lesz más autós játoknál is, ezzel gondolok SIMBIMes játékokra, hogy egy szimulátornak nem kötelezõ csúnyának lennie(mármint nem a shift)...mert szerintem a shift pont jó és nem csilli villi nagyjábol reális a grafja, forza3 és GT5 szintû. hú de sokan mekövezenk majd. amugy meg szinte mindenben egyetértek Alexease-vel:)
jah mûködhetne.... áhhhh Tippek? Azt csinálja, hogy nem csinál semmit:D Szal ráklikkelek tölt abbahaggya és eltûnik a folyamatok közül:D Nincs hibaüzi nemtom mi a baja áhhh.. idegesít... Plz segítsetek...:D 1000 köszi