Én azt a furcsaságot figyeltem meg, hogy minél tökéletesebb a rajt (ugye magas pontszám a zöld fordulatnál) annál gyengébben rajtol a kocsi, vagy pedig a többiek annál jobban veszik a rajtot. XD Egy felpörgetett "béna" rajtnál meg sokkal jobban állva hagyom a többieket.
Nézd meg a játék mappáját, és vedd le az írásvédettséget minden file-ról.. (csak tipp)
sziasztok Megkísérlem feltenni a következõ kérdést ötödszörre is reménykedve abban hogy valaki talán megszán és tud valamit mondani a problémámra. Miért van az hogy tuningnál mikor állítgatni lehet a rugók a lengéscsillapítók és a leszorító erõt, hiába teszem a legalacsonyabbra a beállítást, miután kilépek a tuningból és utána vissza még valamit állítani, vissza ugrik magától az összes beállítás mintha nem csináltam volna semmit.
Tedd fel a Real mod 2.0b-t ;) és ne hallgass azokra akik lusták felrakni :D
Örülök. :) Nekem meg a versenyek, mivel a vezérlés átállításának hála sokkal jobban tudom irányítani a kocsikat. Még az elején annyira gyûlölt párbajokat is megszerettem.
Én csak arra hajtok driftnél, h a bójákhoz/bólyákhoz (mittomén:) ) közel faroljak, és így adja be a +100 pontokat. Így általában megnyerem a versenyt, persze a drift élvezhetõsége a korábbi részekhez képest erõsen tart a 0-hoz...
nekem is volt olyan egy 4 körös versenyen, hogy tapadtak a seggemben tök idegesítõ volt, lökdöstek stb, és egyszer csak sehol senki. megyek megyek, aztán ott állnak libasorban az egyik kanyar elött. há mondom jóvan, én így is nyerek
Én is tapasztaltam egyszer egy nagyobb anomáliát. Az összes AI versenyzõ a pálya egy területén tartózkodott verseny közben, össze is voltak törve, nekem csak kikerülni kellett õket. A visszajátszásból viszont az is kiderült, hogy én gyakorlatilag elsõkerekek nélkül teljesítettem a versenyt, de ez az irányításon nem érzõdött :D Hogy ennek a jelenségnek a MOD e az okozója vagy sem, nem tudom.
Háth ami még nekem feltûnt a modal kapcsolatban, hogy az AI többet bénázik. Több kanyarban szállnak el, ahol meg nem elszállnak ott egymást borítják fel, elképesztõ hogy a saját agresszivitásuk visszacsap. AI programozók mellényúltak a zsinóron húzott, kanyarban fékezni nem kívánó botjaikkal...
1-2 napja megírtam errõl a véleményem, azthiszem pont neked címeztem amit írtam. :) Az tény hogy valamivel lassabak, de a rajt után érdemes elõre kerülni, mert a roncsderbi 3-4 -ik szinten zavaró.
relatív nagy sebességgel érkezel a kanyarhoz, aztán gáz el, kanyarodás, ahogy kidobja a seggét, megint padló, és a 3 nyíllal (elõre, jobb-bal) kell zongorázni elég gyorsan, hogy kb tartsad az ívet. persze így is elõfordul, hogy megpördül, lecsúszik az ívrõl stb. akkor enterrel reset. az a lényege, hogy ha gyorsan esel be a kanyarba, és az íven tudsz maradni egy darabig, akkor sok pontot ad :)
Hy.Nekem az a gondom h az autóim segge húz kifelé a kanyarokban.Driftelve csinálom meg a versenyeket.Csak azok az autók veszik rendesen a kanyaroakta emylek nem az enyémek.Eyszerûen nem veszik be a kanyorokat hanme megy ki a valaga a kocsinak és driftelve kell csinálnom a versenyeket.Így meg kielóznek kanyarokban,meg belémjöbnnek.Minden autó ezt csinálja,nem számít h eésõ vagy hátsó kerék meghajtásos.Eleinte betudtam a Gt500hibájának,de meguntam és bvettem egy BMW-t ami jól ment és szépen vette a kanyart az 1v1harcban.Elkezdek vele menni a ályán és megy ki a hátulja.Vmi ötlet?Csomó tuning-ot kipróbáltam.
A drift itt olyan mint a Pro Streetben, lényegesebb különbséget nem vettem észre. (Jelenleg mindkét game fönt van, és Pro -t is tolom a mai napig.)
kéne akkor pár tipp. (irányítás default-on). Úgy csúszott, mintha taknyon menne. Eddig sosem volt gondom az nfs-ben a drifttel, csak a Shift-ben.
nekem is olyan kormányom van, és bármit csináltam semmi nem volt jó. nekem több féle problémám is volt. driftben ha elfordítottam a kormányt teljesen, akkor nem állt vissza, kb úgy lehetett forgatni, mintha be sem dugtam volna a gépbe. versenyben meg olyan érzékeny volt még 0% érzékenység mellett is, hogy a legkisebb mozdulatra is a figura tökig kitekerte a kormányt a játékban. LFS-ben meg minden jó, nem értem én ezt.
Kb 5 perc alatt lõttem be a Force Exhez az irányítást. :D
Nekem a G25-ön tökéletes az írányítás. A Force EX-en kicsit állítani kellett, de 5perc volt. Ott az volt a gond, hogy nem akart kanyarodni, csak ha teljesen kitekerted a kormányt. Állítottam az érzékenységen és azzal is jó volt. Szóval szerintem nem nehéz belõni.
én nem tudtam értelmesen beállítani a kormányt, összesítve egy fél órát szenvedtem vele kb. driftben használhatatlan, verseny alatt csak csak, de billentyûzettel még mindig jobb. feltettem utána az LFS-t, mindennek a beállítása (kormánnyal együtt) kb. 5 perc volt...NFS-ben akármit állítottam, szar lett tõle az egész. erre a részére gyúrhattak volna még a srácok.
Meg kellene szoknunk, hogy le-nood-oznak minket, mert nem kormánnyal játsszuk ezt a NFS-sorozat fényét polírozni szándékozó, morbid játékot? Szerintem, nem.
Én nem tudtam driftelni a nyilakkal. n00b vagyok na. Addig volt a gépemen az amúgy egész jó játék.
Ezt a Physx-rinyalast en sem ertem... Ez a szokasos sirankozas. Bar semmi dokumentaciom nincs az atirt engine-rol, de erosen ketlem, hogy hozzadrotoztak volna a felfuggesztesszamitast a Physx-hez.:) Foleg nem a gumit;)
A karekteranimaciokat, a reszecskeszimulaciot, az utkozeseket azt talan, vagy azt mar nagyon valoszimu.:)
De az nVidia lejaratasa is vicces, meg itt az SG-n is, a fohirekben. Hasonloan divatos, mint a Firefox/iExplorer...
A Voodoo korszak utan csak nVidiam volt (referencia vagy ASUS), es nem veletlenul, pedig midegyik ATI generaciot megneztem. Elismerem, sokat fejlodott az ATI a regi barkacsolasaik, trukkozeseik utan, sot vannak benne jo dolgok is, de meg mindig ugyanazok a gondok vele, mint 10 eve...
Az engine-nel nem lenne alapbol gond, azert az ISI-engine nem olyan rossz. Persze, vannak hianyossagai, problemai, de azert eleg jo, hasznalhgato (nem veletlenul favorizaljak evek ota rengetegen a GTL/GTR2/RACE/rFactor cuccokat es MOD-okat).
Es azert a SimBin/Blimey!/SMS eleg rendesen hozzatoldozgatott az alap engine-hez (rfactor, bar ez valszeg regebbi alapokon nyugszik...). Grafikaban, animacioban, efektekben, hangokban fel van turbozva rendesen, es meg mindig mukodik:)
Es itt azert a gumikhoz, FFB-hez is hozzanyulkaltak. Kicsit elonyere, kicsit hatranyara. De ami hatrany, az elsosorban a beallitasoknak, a koncepcionak koszonheto.
Ez mindenkeppen egy arkad, funrace jatek (legalabbis az elvarasok ilyenek), amihez eleg oszver megoldas volt ezt az engine-t hasznalni. Meg az default engine is neha anomalias, de igy, hulyere butitva, egyszerusitve, telenyomva segitseggel eleg erdekes alapbol:)
Vagyis, az emberek 95%-nak, teljesen felesleges barmilyen komolyabb fizikai engine az NFS ala, mert az igenyeikhez merten (kontrolleres, hatulrol tologatos, totalisan irrealis autokezeles stb.) ugy sem lehet normalisan beallitani. Erre, mint eddigis, specialis NFS fizika kell, olyan amivel az 1000LE-s autocsodaval, 300km/h-val, billel iranyitva beveszi a 90 fokos kanyart;) Es persze, sok matrica, neon es futofeny:)
Igy nem lesz siras hogy csuszik-csuszik, es tud majd extran driftelni a nyilak pocogtetesevel:)
Csak annyiban szólnék hozzá a "rázós" témához, hogy nekem egy 'sporting' felszereltségû autóm van (sport kormány/ülés, 6-os váltó, stb.) gyárilag sportosra hangolt felfüggesztéssel. És ráz mint a barom!!! Ha apám azonos típusú de családi felszereltségû autóját vezetem és visszaülök a sajátomba, akkor aztán még sokkal jobban érzem. És ez nem sokmilliós, versenyre kihegyezett autó... csak egy kicsit keményebb a felfüggesztés az átlagosnál. A múltkor be kellett hajtanom a Budai várba - azt hittem, kiköpöm a tüdõmet... Higgyétek el, hogy élethû a rázkódás a gammában...
Miért a Physx-et szidod? Nem az itt a gond, hiszen az csak egy keret. A programozókkal van a baj, mégpedig annyi, hogy ismét dobozra számolják a fizikát. Pedig, pont a physx tenné könnyedén lehetõvé, hogy könnyû legyen optimalizálni a kerekekre számolt fizikával, sõt, ezt nem egy játék, sokkal kisebb gépigénnyel is tudja. Ez kb a maximum, amit így ki lehet hozni egy fizikából. Elsõ, alacsonyabb sebességû versenyek élvezetesek, aztán, ahogy nõ a sebesség, egyre inkább kilóg a lóláb, egyre kiszámíthatatlanabb a kocsik viselkedése, egyre bosszantóbb, hogy hátulról beléd jönnek, mert képtelenség megfogni a verdát, stb... EA-t kellene szidni; Õ ad olyan határidõket, amik tarthatatlanok, aztán ismét kapunk egy félig-meddig elkészült játékot, tizenezer forintért. Ha megjátszanák azt, amit terveztek, azaz 2 csapat, felváltja adja ki az alkotását, 2 évente, akkor talán volna idõ egy rendes, kerekekre számolt fizikára, de így, hogy egy csapat, 1 év egy játék, nem megy, a legjobb szándék ellenére sem. Az utolsó jó NFS a Porsche volt. Volt hangulat, korhoz mérten jó törésmodell, jó pályák, és ami a legfõbb, kerekekre számolt fizika. NFS azóta halott. És, sajnos, a jelenlegi zombi-lét, nem tesz jót hosszú távon sem az NFS, sem az EA névnek. Pár éve, ha egy játék elején EA logó volt örültem, ma már lassan bosszankodok....
Ian Bell: "I’ve heard that renaming the exe to grid.exe helps a fair bit on ATI cards."
Eszemben sincs :D Végül is tök mindegy, hogy ki ad ki hozzá javítást, csak azért az ATI-t írtam, mert valahol olvastam, hogy az ATI csinálja az NFS: Shiftre aptimalitzált driverjét.
Ezt vágom én is, de olyat hallottam, hogy miután egy autó teljesen ki van fejlesztve a fejlesztések menüben, el lehet küldeni átépítésre, demintha itt is olvastam volna errõl, de hogy ez a lehetõség hol van és mit takar, arról fogalmam nincs. De az is lehet, hogy én értettem valamit félre.
Mármint mit értesz átépítés alatt? Fejleszteni lehet õket, beépíteni ezt-azt, illetve a tuning menübe a kocsi beállításain bíbelõdni. Bemész a garázs menübe kiválasztod az autótat és ellátogatsz a fejlesztések, és tuning menübe.
Már csak az ATI adhatna ki a játékhoz egy drivert, mert igz ritkán, de van, hogy leesik az FPS szintem a folyamatos 24 alá, és az azért zavaró, pedig a hardware azért szerintem meg lenne hozzá: C2D E6400, HD4850, 4GB RAM.
Ja egy kérdés. Az autókat melyik menüben lehet átépíteni? Nem is vettem észre, hogy ilyet is lehet, de hallottam, így gondoltam az AUDI R8-amat átépítem, miután felfejlesztettem, de nem találom a lehetõséget. Az R8-ast át lehet egyáltalán?
hol jártál kb? én adhatok mentést ha kell, most vagyok a 3. szint, elsõ "versenynapján" amiben vannak a tökéletes kanyar küldetések.
Szerintem van olyan játékverzió, feltehetõen nem eredeti, vagy utólag kicsomagolt, ahol a bff, kódold fileok helyet, a már kibontott xml-ek találhatóak. Nos ebben az esetben kell au "UNPACKED VERSION ONLY" tartalmát használni. Ez persze csak az én eszmefuttatásom, ha nem így lenne javítson ki valaki!
Nem utolsó sorban, a szóban forgó MOD, teljesen élvezhetõvé teszi a játékot, lehet nem lett nem lett az autók viselkedése valósághû, nem tudom, nincs összehasonlítási alapom, de, hogy kifejezetten élvezetes lett vele játszani, az tény. Míg a játék alapállapotában, próbáltam elfogadni az autók viselkedését olyannak amilyennek, mégis többet bosszankodtam játék közben mint nem, de a MOD-nak köszönhetõen mostmár lehet normálisan és élvezetesen versenyezni, szimulátor közeli körülmények között. Nem bosszankodom, hogy az autó driftel ha kell hanem, és hogy féktávon kitör a hátulja, "0"-ra állított fékérzékenység mellett is, ha akarom úsztatom az autó hátulját, de ha nem akkor nem.
hello a real mod v-ben ezek a unpacked version only-ban amik vannak mire valók??
sziasztok!
nagy gondom van. elveszett a mentésem. ma indítom a játékot, nyelv kiválaszt, profil kiválaszt, és új karriert akar kezdeni a szemét. pedig az irányításra vonatkozó beállításaim pl megvannak. erre van valami megoldás. kb már vagy 20h-t biztos lejátszottam vele, nem fogom újra kezdeni.
A játék hová menti a képeket amiket fotó módban lehet készíteni? Menti egyáltalán valahová, vagy csak feltölteni lehet?
Lenne 1 olyan kérdésem hogy nemrég telepitedtem fel a Need for Speed Shift-et és az xfire számlálja és is meg ki írja is azt hogy eddig menyit játszodtam vele de valamiért a játék alatt meg nem müködik nem tudok képeket csinálni és beszélgetni sem a játék közben ez miért van és hogy lehetne orvosolni. Már azt is kiprobáltam hogy Ezközök>Beálitások>Játékok menüben hogy be álitodtam a játék elérési útvonalát de semi. Aki tuv segiteni vagy tudja hogy mi a baj akkor segitsen.
az is jó mikor elkezd pattogni az autó, ez a world tour elsõ pályáján van pl, pont egy olyan résznél, ahol mész vagy 200+ km/h-val, és persze jön egy kanyar, fékezni meg kanyarodni kéne, de a pattogás miatt ez nem mindig sikerül
Az alsón kb 10 méterrel hátrébb van a bucka, és olyan 200 körül érkezel rá. Felsõt nem tudom hol van. -.-
ha nem lenne durrugó, lángnyelvet vetõ kipufogó, meg klassz lefújószelep+turbóhang már töröltem volna régen... ezek kicsit pezsdítenek a véremen... kicsit...
Sziasztok! Az lenne a problem h vettem 1 E46ot feltuningoltam maxra utána 250ezerért átépítettem. Na szóval ez oylan 700le körül mozgott, hát gyengének éreztem. Na mondom eladom veszek egy E92õt azt is fullra húztam meg midnen, de egyzserûen nem jelenik meg az átépítés :( Ez miért van? Pedig felhúztam 3as szintre mindent!
üdv olyan problémám van ,hogy a játék néha amikór töltené be a nyelveket az elején nem tölti be az nfs shift töltés után mint ha leállna... meg szokott olyan is lenni,hogy amikor tölti vissza verseny után a menüt akkor is leáll lefagy a játék és csak ctrl alt del-el tudok kilépni!! van ezekre valami megoldás??
Baszhatom az ívemet, ha hátúlról meg letarolnak az AI botok... Kösz az infókat.
Nekem ugyanez a probléme csak billentyûzettel.Átadja nyomok egy féket és báááámm.
Tudna valaki esetleg segíteni? Vettem a gyermekeimnek egy használt Logitech Wingman Formula Force GP kormányt, hogy játszanak jól, de a NFS Shift-re nem tudom konfigurálni sehogy. Mikor indul a game OK de mikor átadja az irányítást rá pár másodpercre eldobja magát a program és kilép. Vista alatt történik mindez, a kormányt kalibráltam normálisan a win alá.