Itt az utolso piszkalasom (bar itt keveseket fog erdekelni, itt inkabb a "butitasra" lenne igeny:P). Ebben mar az arkad reszeket bekenhagytam, abban maradt majd' minden a regiben (extra tapadasok, segitsegek, antispin stb.). A tovabbi piszkalast csinalja az aki nagyon raer;) Elobb utobb ugyis lesznek hozza komolyabb dolgok;)
MeglehetNE, ha valakinek lenne annyi turelme es szabadideje (a hozzaertes mellett):) Ez nem en leszek;) Ezek az arkados beallitasok rengeteg file-t erintenek (tobb szaz vagy ezer) - gumik, felfuggesztesek, kormanyzas, tores, AI stb. -, nem hinnem, hogy megerne a belefektetett munkat:) A legjobb esetben is, kapnank egy RACE07-stilusu kezelhetoseget, csak sokkal csicsabb palyakkal, tobb animacioval, es postprocess fileterekkel:)
Mondod ezt te, aki nem veszi figyelembe az átlagember anyagi helyzetét, azok lehetõségeit a kiugróan magas munkanélküliség és egyebek között eladósodás és hitelválság közepette, te sötétezel le engem, te, aki szerint itt jó az élet, csak akarni és tudni kell, mert ez az ország amúgy az Ígéret Földje. Szar szemét aljas kormánypropaganda ez, amit egy minimális IQ-val rendelkezõ ember már nem vesz be, sõt, körbeszar és körberöhög. Szánalmas söpredék vagy, akinek esetleg ha jól megy, képtelen elképzelni, hogy sok-sok másik milliónak nincs ekkora szerencséje és ez a sok-sok millió hiába tesz meg mindent és még azon túl is, akkor is elintézte õket a kormány és a tetves vadkapitalista, kizsákmányoló rendszer.
Feldobtam néhány tényszerûséget, csõdöt mondtál, nem tudtál azokra úgy reflektálni, hogy a felvetéseimet kioltsad így a lehetõ legunalmasabb és legprimitívebb eszközhöz folyamodtál. Nem jött be. Sem a propaganda szöveged, sem a teljességgel tanácstalan firkálmányod rólam. :)Ennyi voltál.
Próbáld a guminyomást lejjebb venni az autóknál,és a szárnybeállitást is a tapadás felé vinni!Linkeltem képeket visszább,h én hogyan állitottam be! Igy se lett egy Gran Turismo,de lényegesen jobb az irányitás gamepaddal! Ezt sajnos én se értem,és tudom h mire gondolsz. Vegyük pl ezt: Gran Turismo 4: The Real Driving Simulator a nevébe is benne van h szimulátor,de mégis vezethetõ egy rossz gamepaddal,amin még analogkar sincs!Erre itt van a Shift,és egyszerüen gamepaddal hiába van analóg kar meg ravasz a gáznak irányithatatlan és gusztustalan az autok viselkedése!
Sziasztok.Lehet hogy nem ide tartozik de lenne egy olyan kérdésem hogy nekem a shift állandóan kifagy két pálya töltésénél vagy amikor olyanja van megáll a töltés és nem megy tovább. Tudnátok nekem segíteni hogy mi lehet a baja vagy mit csináljak vele hogy jó legyen?
Azert linkleltem be a programokat, hogy mindenki tudjon maganak olyat csinalni, amilyet szeretne:) A segitsegekhez, tapadasokhoz, torsekhez (alap, altalanos beallitasok) ezt a file-t piszklad: PHYSICSBOOTFLOW\vehicles\physics\physicstweaker.xml
Lehet allitgatni barmennyire a torest, "normalisra" is, vagyis fal koccanas utan mar nem fog kanyarodni az auto:) Vagy komolyabb utkozesnel darabokra esik es nem megy tovabb:)
befektetett munka fuggvenyeben, lehet szimesebbre allitani, de mivel az alapkoncepcio, a jatekmenet, az alapbeallitasok, az AI arkados, igy mindent hozza kellene allitani, mert hasznalhatatlan lenne a jatek:) Egyedul autokazni jo lenne, de arra van mas:)
ÉS IGEN! Kipróbáltam az Audi LMR-t (vayg le mans quattro, a fene tudja a nevét) Londodi pályán, fék használata nélkül. Kb a 2 kör felénél kiszakadtak az elsõ kerekek. Nem volt wmi látványos. És az autó pattogni kezdett. Menni bírt, de csak elõre és hátra így a fla segítségével kanyarodtam. A második körben egy szer csak elkeszdett lassulni a kocsi és lefulladt. Nem bírt tovább menni. Blow engine. XD
Nem akarlak buzerálni, vagy ilyesmi, de LÉÉÉÉÉGYSZI csinálj egy olyat, hogy nem bizergálod a fizikát, csak bekapcsolod a kerékleszakadást, meg a hasonlókat! :)
Damage-t nem lehet fokozni (hogy mondjuk egy izmos falbacsapódástól ne lehessesn továbbmenni..) ???
Elmondom mi a dolgod: veszel egy GTR-t. :DD Nem tudom, hogy elbaszták-e, vagy tényleg ennyire durva, de miután mentem vele pár versenyt, ki kellett mennem optionsbe megnézni, hogy nem állítottam-e véletlenül a legkönnyebbre a segítségeket :DDD (és nem!)
Én kipróbáltam az NFS Shiftet kormánnyal ugy kb 10 perc múlva jól van nekem ebbõl elég volt ! Inkább maradok a gamepadnál azzal sokkal könnyebb !
Tény, hogy igazi szimulátorokkal SOHA sem játszottam - nincs kormányom, idõm. Ezért is hittem, hogy talán ezzel jobban el lehet lenni, de látom tévedtem. Azért próbálkozom.
csapasd egy kicsit gtr-el vagy lfs-el és pikkpakk megszokod mennyivel illik kanyarodni. az hogy az nfs-be egy csigalassúnak fog tûnni ne foglalkozz vele, mert még úgy is gyorsabb leszel köridõ szempontjából.
sziasztok S4 el nyomom most még az elején, de tuning -nál nem engedi max ra rakni a leszorító erõt, meg a rugóknál a merevséget. Volt valakinek hasonló vagy tudtok erre valamit köszi.
:D Jól van srác, ezt ebbõl leszûrted. Ügyes vagy, menjél ebédelni. (megsúgom: csak a kritikus részek vannak benne a videóban, amikortól már gáz van, szóval talán ne játsszad itt a oktalan tanárbácsit, mert elég röhejes)
nem értem ez alapján a videó alapján a legutóbbi " az ai csak engem gyikkol " posztodat. az videó összes bevágott részében össze vissza mész a pályán és te hibázol. közel se jó sebességgel / íven autózol, féktávokat össze vissza veszed. ergó ne csodálkozz ha belédjönnek.
A BMW M3 E92-t mikor lehet átalakításra küdeni?:D Már megvan benne minden tuning
Ja, es meg hogy mennyire egyszerusitve van a program:) UGYANAZOKAT a gumi gorbe beallitasokat hasznalja MINDEN autohoz, lenyegtelen hogy utcai, GT, slick vagy eso gumi, es azis, hogy 100LE-s Civic vagy 1000 LE-s Buggatti:)
- Nezd meg mennyivel (km/h) mesz, es mennyivel akarod bevenni a kanyart. A sebessegerzet csaloka, lehet hogy 2-3x annyival mesz, mint amivel be lehetne venni a kanyart:) Ne az elozo reszekhez viszonyits. - A kontroller miatt, lehet hogy durvan tulkormanyzod, valszeg magaelott tolja a tulfordult gumikat. - Probald meg feljebb allitani a tapadasokat, de valszeg a "mindenhol befordulos" autohoz, a gumikat kellene piszkalni (Lateralis gorbek es a gumik oldaltartasa). ~40 gumi file;)
Nekem nem "doboztologatás" kell, hanem az, hogy ne kapjak idegzsábát, amikor a normálisan beállított - testreszabás, tuning - irányítás és autó mellett az egész mindig a korlát felé húz, mindig kacsázik, és kanyarban sivákolva repül ki, mert a fékek - lapos gumik ellenére is - csúsznak, nem reagál a kormányra.
Abban nem nagyon tudok segiteni;) En eppen az ellenkezojevel probalkoztam, hogy ne legyen enntire durva a tapadas, ilyen szar az innercia es ne akarjon minden auto automatan driftelni:)
Sajnos, nem sajnos (ki mit szeret), ez a resz szim engine-re epult, amit megprobaltak a vegtelensegig lebutitani, amit ugy-ahogy sikerult is. De olyan szintu gagyi sinautozast nehez osszehozni vele, mint az elozo NFS reszek.
Pl. Drift modokban hiaba van a tapadas majd' 200%-on (kulon gumikkal, fizikai beallitasokkal), hiaba nem engedi 60 fok alatt az autokat megforogni, so'se lesz az az arkados erzes mint az elozo reszekben.
Ha megbukik a program, lehet hogy visszallnak majd a sinautos-doboztologatasra, es akkor a kovetkezo reszben ismet lehet 3 gombbal, kontrollerrel "normalisan" hasznalni.
Es akkor itt van tesztnek, 2 kisebb modositas:) A Pro fokozat tapadasa 120%-rol vissza 100%-ra, az osszes gumi file-ban uj SlipCurve-ek, meghibasodasok es egyeb toresek bekapcsolasa (defekt, kerekleszakadas stb.), AI agresszivitas 110%-rol 90%-ra.
Pl. a BOOTFLOW.BFF viszacsomagolasa: AAA: BOOTFLOW (az alkonyvtar, ahol a BOOTFLOW.BFF talalhato kibontva) BBB: BOOTFLOW.BFF (az eredeti BFF file) CCC: BOOTFLOW_NEW.BFF (az uj BFF amibe becsomagoljuk a valtoztatott file-okat).
1. ISI (GTL/GTR2/rFactor) engine, aki ismeri, tudja mit hol talal, mi mit jelent stb., az egeszet ujraszerveztek es XML alapokra helyeztek. 2. A regi es uj BFF pack file-tartalomnak meg kell egyeznie!
Menüben kikapcsolod az Automatikus mentést, és amikor a tuningban C-vel alapálapotba hozod a kocsit, manuálisan mentesz egyet a Beállítások-Mentés/Betöltés menüben.
Amúgy nyugodtan lehet eladni a kocsikat, mert itt ugyan annyiért adható el, mint amennyiért vettük.Nem úgy, mint a korábbi részekben, hogy féláron lehetett üzletelni.
My car won’t move from the Start Line!!!!!! There is a workaround for this: if you are experiencing the issue in the Ford GT VS Viper SRT10 race then go into your garage and return any of your cars that you have tuned usin g the Advanced Tuning options back to their default states. Once you have done this turn off advanced tuning and perform a manual save. You should then be able to use the Viper in the invitational event. If you have bought either the Corvette or Viper and they fail to start then reset the advanced tuning options you have applied to that vehicle to default, then turn off advanced tuning and then perform a manual save. We will find a better solution ASAP!
Magyar(abbul):
Az autóm nem indul el a startvonaltól! Van megoldás rá. Ha ez tapasztalod a Ford GT vs Dodge viper SRT10 verseny esetében, akkor lépj a Garázsba, majd ott válassz ki bármilyen, "Haladó Tuning" beállításokkal felfejlesztett autót, amit majd vissza kell állítanod alapallpotra. Amikor mindezt megtetted, készíts manuális mentést (?). Ezután a Viper-t meghívásos versenyen használhatod. Ha Corvette-et, vagy Viper-t vettél és nem indul a startnál, akkor az adott autónál állítsd vissza az alapértékeket, majd kapcsold ki a Haladó Tuning-ot, és utána készíts manuális mentést (?). Amint lehetséges, jobb megoldást is találunk.
Mi az a manuális mentés? A játék automatikus mentést alkalmaz.
Most találtam az EA FAQ-ban, ezzel elvileg elindul a Corvette.Fordítsd már le légyszives Imyke ezt. :) My car won’t move from the Start Line!!!!!! There is a workaround for this: if you are experiencing the issue in the Ford GT VS Viper SRT10 race then go into your garage and return any of your cars that you have tuned usin g the Advanced Tuning options back to their default states. Once you have done this turn off advanced tuning and perform a manual save. You should then be able to use the Viper in the invitational event. If you have bought either the Corvette or Viper and they fail to start then reset the advanced tuning options you have applied to that vehicle to default, then turn off advanced tuning and then perform a manual save. We will find a better solution ASAP!
"Ja értem, azok a milliók akik szarul vagy nehezen élnek, azok élhetetlenek, mert egyébként ez itt a Kánaán és kurvajól megy az országnak, egyszerûen lendületben van itt minden, aki pedig meg van szorulva az magának köszönheti"
Ezen jót nevettem... te, aki szerint akinek nem megy a Shift az csak láma, magának köszönheti, most pont fordítva érvelsz. Most a kiadó (kormány) a bûnös h nem megy a cucc (rossz az életszínvonal) a legtöbbeknek... ez... ez jó :P
Az isten áldjon meg munkásságodért! Nem akarod közkinccsé tenni az egészet? Esetleg a módszert/progit? Hagy ne kelljen nyálcsorgatva olvasni miket vittél végbe ezzel a béta játékkal, miközben mi sínylõdünk...
Tudom, hogy most nem idevág, de mikor még nem jött ki a Shift írták a tesztekben, gogy gagyi lett a karrier mód. ...hát nekem jobban tetszik mint akármelyik más játéké. Egy dolog van ami nagyon idegesít, az MI-k viselkedése, de ez már ki volt tárgyalva.
Mert ez a Tibi bácsié:))) Uhh az egyik kép dupla. szori