Olyan probléma merült fel, hogy kb 3-4 kör után, mikor töltõdik be a pálya, csutkára fagy... Ezt mind ezidáig megoldottam resettel. De most a uccsó tierbe, 10 pálya van egy helyen, és igy meg nem lehet megcsinálni Van valakinek ötlete, vagy esetleg valakinek ugyan ez hiba? (Patchet próbáltam; semmi :( )
áhh értem, nekem is ezt írta ki, azthittem lesz hozzá. de most pl az M3-am jobb mint az SLR Mclaren :)
Bazzeg tegnap megcsináltam pár Kitartás versenyt tier 3-ban...van egy 8-as alakú pálya, 30 körrel. Na az inkább hasonlít egy roncsderbi versenyre. Baromi idegesítõ. Már vagy 15 mp elõny, erre ahol keresztezi egymást a pálya, ott pafffff oldalról egy mocsok. persze fogallmad sincs, hogy most jó irányba indulsz-e el vagy feleslegesen mész fél kört újra. a végére már "mecsbox" állapotba került az autó...de nyertem soha többet ilyen versenyt.
Egyébkén EA szerint ez szimulátor szerintem max az elsõ kocsit birta volnba farba vágni azt irány a roncstelep. Meg ez milyen fizika hogy átmész a kocsi allat ezt hogy lehetett igy elbaszni nem értem ezt hogy képzelték a fejlesztök
hellotok! 4 gepen probaltam de mindegyiken kifagy nfs exe ,hibat eszelt hibaval!,mar probaltam sok crekkel,de semmi sem jo! mi kell ennek?ez ugy elvan baszva ahogy van! 4 kulonboo gepen majdnem ugyanott kilep akkor mni a hiba? hat perszehogy a szar játek! valaki tud erre megeoldast? win7/32/64/Xpsp3 -tesztgepeken probaltam!
Biztos volt már szó róla, de most nem igazán találom hiába lapozgatok... szóval az a probléma, hogy nvidia vgan win7-el, legújabb driverekkel az elsõ csík végigfut, és fekete képernyõ, nem jön be a nyelvválasztás. Peccs nélkül, és peccsel se. Van erre valami megoldás?
Az indulás pillanatában:
...és továbbra is...
Asszem valami lemaradt a kocsiru'...
Van arra megoldás hogy 1280×1024-t is full screen-en vigye? Menüben csak az 1600×900 ill. 1650×1050-t engedi, a többit csak ablakban. Újabban le le megyeget 30 fps alá, fõleg kanyarokban és rohadt zavaró.
Na kösz, legalább megnyugodtam, hogy nem lámaság, hanem setupolás kérdése. Majd matekozok a beállításokkal, hátha eltalálok valamit.Bár az iracingról beszélsz, most kapcsolok. Más valai, aki Shift-el tolja és túl van egy-két endurance agyvérzés-faktoron?
iracingben ovalon és is simán kört kapok 20 kör alatt, ovalon hiába hiszed azt hogy jól mész, ha nincs jól beállitva a verdád és lassú köröket mész ez van. a Spa-i nagy hátrányodról nem tudok nyilatkozni, igy látatlanba :)
Hát a motort meg nem õk csinálták, mint ahogy te is írtad. gMotor úgyanúgy mint rF-ben. A gumifájl is tök egyezik, semmivel se több vagy kevesebb. Úgyanaz az a véleményem errõl, mint amit rF topicba is írt valaki. A játék egyetlen pozitívuma, hogy megmutatta, hogy a gMotor is tud ilyen szép lenni ha foglalkoznak vele. Minden más kuka ebbõl a gamembõl, de azt el kell ismerni, hogy küllemre tényleg nagyon gyönyörû lett. Az rF gumifizikájával szerintem semmi gond nincs, lehet gyenge modokat próbáltál. Fizikai elõrelépést gMotornál az Arca fejlesztõi értek el véleményem szerint. Amúgy RBR elõtt tényleg le a kalappal és a csávó szimulátorát is figyelemmel fogom követni ezentúl, de az NFS az NFS marad, amíg világ a világ :) . Egyáltalán nem baj ha van egy jó árkád játék is a piacon, sõt kell is, csak miért akarják elhitetni a néppel, hogy ez a valóság. Ezt az egy dolgot nem értem. Aztán majd a szülõk szedhetik le a fára feltekeredett gyerekeiket, mert a számítógépen 150-el beveszi a 60 fokos kanyart. Ez itt a gond nem más :) . Tök jó tök szép tök nehéz, de rohadtul nem valós.
Nem lenne egyszerûbb te katasztrófagyerek hogy a kurva space az???? Az h leírod h SPACE az mindössze 5karakter.Beírod a hülyeséged és választ nem adsz.Mellesleg õ is ott bassza el h nem váltogatja az irányítókat mert a buzi ea kb 4.nek tette be a bill beállításait.
Ennyire nem látok bele, hogy átalakította, vagy tök újat írt, de a pali tud valamit, ezt az RBR után el kell neki ismerni. És van egy félkész saját szimje is, teljesen önálló motoron. Szerintem modolással szép dolgokat ki lehet majd hozni a shiftbõl. Az rFactornak szerintem a fõ gyengéje a gumifizika, mintha hiányolná a kúszást, csak tapadás és csúszás állapotok lennének benne. Azért a Shiftnél szerintem meg volt kötve a kezük, hogy ne büntessen a fizika (bár a pattogás miatt azt teszi). Szerintem ebben a motorban más paraméterekkel még sok lehetõség van. Na, jó éjt, nekem reggel meló.
a játékot már valaki, hát mondjuk úgy végig vitte? tehát teljesítette az összes tier-t, meg a tier 4 utáni dolgot is? a kérdés az akar lenni, hogy van valamiféle vége? vagy legyúrjuk az NFS world nem tudom mit és kész? mert eddig nekem eléggé céltalannak tûnik a játék, egy kis verseny, kis hotlap, egy kis drift, néha egy knockout, esetleg egy idõmérõ, és kb ennyi. a tier-eket meg tényleg hamar ellehet érni, tier2-nek,-3-nak szerintem a fele sincs megcsinálva, de már tier4-en vagyok.
Azért hasonlít nagyon a gMotorra, mert egész egyszerûen az. És ez a Blimey!-nak köszönhetõ. Amúgy az is le van írva, hogy ez a játék felülemelkedik az árkádon és a szimulátorok világába csöppenünk vele :D . Hát azért lehet arcon tenyerelném aki ezt beírta wikire és még el is fogadták.
Az SCI a kiadó volt, a fejlesztõ a Warthog. A fizikai fejlesztõ Eero Piitulainen volt, aki az SMS-hez csapódott, és félbehagyta saját készítésû, Drivers Republic / RaceCom névre hallgató saját szimulátorát. A leírások szerint õ a felelõs a shift gumimodelljéért. A fizika többi része pedig állítólag kísértetiesen hasonít a gMotorra (rFactor, GTR, GTL...), ezt azok írták, akik ki tudták tömöríteni a shift fájljait.
Szerintem azért nem kell annyira ellenkormányozni, mert az elsõ kerék is kúszik/sodródik a kanyarban, míg az rFactorban drift közben szinte mindig teljes tapadás van az elsõ kereken, ezért azoknak folyamatosan menetirányba kell állni, különben megpördülsz. Shiftben is jó párszor megpördültem, ha elcsesztem valamit. Szerintem próbáld ki, csak motor tuning, és egy kis állítgatás saját ízlésre. Szerintem majdnem olyan jó, mint a Supra MkIV az rFactorban. Nem mondom, hogy 100% sim, de 80 simán. Egyébként számomra az rFactor modoknak talán 10%-ánál tûnik reálisnak a gumifizika, mint pl. a supra, vagy a historix. Egyébként meg LFS-ben sem nehezebb a drift, mint a shiftben, és ott sem kell annyira vadul ellenkormányozni.
Már rég meg akartam kérdezni: a nitró az ér vmit egyáltalán? Hiába nyomom, nem veszek észre gyakorlatilag semmit, csak azt, h a palack ikonon jelzi h fogy. Vagy vmit nem jól csinálok?
Ne ültesd le annyira, és állítsd magasabbra a rugókat (angolul ride height, meg spring height asszem)
Jóvanna, csak nemtom mért kell egybõl lehurrogni... lehet én vok mutáns, de én elmondtam volna mit érdemes növelni/csökkenteni. Most mondjuk a csúszkálással nincs gondom, ellenben minden 2. kanyarban a gumifalban kötök ki mert a kocsi úgy pattog mint a nikkelbolha. remélem ezúttal nem kérek lehetetlent azzal h megkérdem, mivel tudnám csökkenteni ezt a pattogást, mert nem, nem találtam semmit ezzel kapcsolatban.
Nem gázolsz a lelkembe, de az említettekbõl mindegyikkel játszottam többet-kevesebbet. Igazából rFactor és RBR párti vagyok, és ha igaz, akkor a shift motorja is a gMotorhoz erõsen hasonló, csak saját gumifizikát használ. Ezt az RBR egyik fejlesztõje készítette, bár tuning gumiknál erõsen érezhetõ, hogy igen barátságosra vannak hangolva.
Meg tudná vki mondani, hogy a billentyûzeten melyik a nitró gomb? xD
Az endurance versenyeket ugye valami súlyos elmebeteg programozta le? Az még hagyján, hogy a startnál eszméletlen roncsderbi veszi kezdetét - profi versenyeken? mi van?????? - de ahogy a gép szétcsalja magát az már nevetségesen szánalmasan pofátlan cigány dolog. Spa: Körönként kapok 10-12 mp-t egy szénné tunnigolt laborghinivel miközben a pályát ismerem, mint a tenyeremet, tehát tépek rajta ezerrel. Volt valami ovál verseny, ott az elsõ két helyezett a 27. körben kört adott nekem, én az 5. voltam ekkor. EZ MI????? Ezek tényleg elmebetegek, ha ezt komolyan gondolják.
Talán menj be a garázsba , fejlesztés vedd meg hozzá az összes cuccot és akkor enged indulni , mert nem gyári lesz a kocsid.
elõször is olyan verda kell amit át lehet majd építeni. azt hiszem W ikon van mellette. aztán minden tuninglehetõséget ráraksz, és utána plusz sok pénzé nyomsz egy bekszpészt, és akkro lesz épített autód.
Miért néznénk hülyének? Átépített autók azok amit ha teljesen feltuningoltál, látni fogsz a fejlesztés menüpontban alul egy backspace jelet amit ha megnyomsz még jobban feltuningolja! DE ezt csak azokkal az autókkal csinálhatod amelyikeknél a neve mellett W alakú jel van!
Hi! A játékban az Épített autók zártkörû versenyén csak épített autókkal lehet versenyezni ugyebár... kérdésem jön: hogyan lesz épített egy autó? van jópár autóm mindenféle, de egyik sem felel meg a kritériumnak! Lehet hülyének nézni nyugodtan ha megérdemlem :) De valaki homályosítson fel ezzel kapcsolatban! Köszi
Ráadásul a szakszavakat is elemzi neked, Pl.: Alul, és túlkormányzás stb... Én egy Nissan 350z -t úgy beállítottam a TIPP segítségével, hogy az eddig elvesztett összes versenyt megnyertem, és tényleg olyan lett az irányítása, amilyen szerettem volna hogy legyen...
mit akarsz ennél többet? elmondja, hogy pl ha emeled a guminyomást mi lesz, ha csökkented mi lesz, mindenre elmondja, hogy hogyan fog megváltozni az autó viselkedése. ennél többet nem tudunk segíteni. a többi a te dolgod.