tegnap este lol volt. kár h nem ment a fraps. éppen a silvia-s drfitet csináltam, 1 kör ok, 2 kör ok, én vezetek. egyszer csak jön a fekete képernõ, alul pörög a cucc, hogy tölt valamit, egyszer csak felvillan a 3 piros és zöld lámpa. de még mindig fekete képernyõ, töltéssel...semmi reakció, aztán kiírja, hogy rossz irány 3..2..1.. ezt a rossz irányt eljátszotta még 2x aztán lelöttem a shiftet :D lol volt
"Graphics engine needs more optimization. I have a C2D [email protected], 4 GB DD3-1066 and a GTX285. Can play GRID at 1920x1200 with max. details, 4xAA and Vsync on with this setup and it's smooth as silk. Shift barely manages this in cockpit view (stutters here and there), hood/chase view is even worse, especially Nordschleife causes a lot of stuttering/frame rate drops. And the GTX285 doesn't even crank up its fan!"
Felsorolás egy másiktól:
"-ATI optimizations (so overdue) -Crash-to-desktops (fixed by uninstalling/reinstalling PhysX but didn't fix other people's issues as far as I know) -The bumpy tracks. Some tracks (Spa, bus stop chicane) have bumps that feel like deep potholes. Might be possible to correct with the right setup but still, can purpose-built race tracks have bumps like that? Watching F1 or FIA-GT doesn't show cars with rear-ends flying a'la WRC. -Pedals overly sensitive (in my opinion). What's the most linear value anyway? 50% doesn't seem linear to me. I have to put my accelerator at 25% to get the feeling straight. Braking is at 0% to make it feel "pressure sensitive". -Let us select steering lock even for the pre-selected event cars. We end up with a very huge steering ratio with the G25 at 900 degrees (too much steering wheel rotations just to get a car turn well). Yes, setting the G25 lower fixes that but I bought my G25 for its 900 degrees."
Azért vannak külföldön is ... khm...
"btw for the people that want GRID handling?!? Are you people insane. NFS shift is way better. The feel of the car specialy in cockpit view is awesome. (In grid cockpit view is so strange and unnatural)... and overall look of the car on the track is stuped too... not only my opinion ... we need just hardcore damage (not like Grid.. like Pro Street )"
"My view of the game is that it looks great, sounds fantastic but it plays absolutely terribly. The handling of the cars is so far from real life it is ridiculous. The oversteer is just shocking. The handling needs to be much closer to that of RACEDRIVER GR1D which was much more realistic. Very dissapointed with the game. Waste of money actually as unless a patch comes out which sorts the handling of the cars i'll never pick it up again. I would recommend to anyone who was thinking of buying this game....... DONT !!"
Még tegnapról...
én meg porig aláztam vele a mezõnyt. nekem bejön :)
Na menüt én nemtom kezelni gamepaddal, de ha csak a menühöz nyúlok billentyûvel, úgy nincs gond. De mihelyst a kocsi irányításához, akkor már visszaáll a pad az alapra.
Sztem az rohadt idegesítõ, h ha pl. gamepaddal játszom, elõtte saját magam kedve szerint beállítgattam a gombokat, de driftnél billentyûvel tolom gamepad helyett, akkor visszaállítja a gamepadot az alapértelmezett beállításokra... Nem igaz, h olyan bonyolult lett volna szétválasztani, h billentyû/kontroller/kormány stb. mint más játékokban. Így ha kedvem van billentyûvel tolom, ha kedvem van gamepaddal, és nem kell újrakonfigurálgatni a dolgokat állandóan.
engem se izgat különösebben, de sztem csak javít egy játék hangulatán, ha az elõzõ részekbõl áthoz 1-2 karaktert, történetet.. :) (pl. MW, PS amik még értek vmit.. :D)
A replay (külsõ nézetbõl folyamatában visszanézni, mit alkottál az adott pályán) csak nálam nem mûködik vagy eleve nincs a játékban ilyen?
A replay parancsra nálam feljön a videovezérlõ ablaka, de ha rákattintok csak hangokat ad, nem csinál semmit. A photo mode az mûködik (ala Gran Turismo) ;-)
Ötlet?
én már megvettem korrekt kis autó :)
#6836: én meg még 1x sem néztem meg a neveket :D valahogy nem az izgat mi van oda írva.
ha más nem, az egérnek alapból benne kéne lennie... csodálkoztam is, h nem lehet megfogni az autót, és forgatni az egérrel... töltési idõre kéne ráfeküdni, meg a fagyásokra
Mi a francnak ehhez kormány? Aki nagyon akar játszani vele vegyen valami megbízható minõségi gamepad-ot és azzal lesz a legjobb. Én kipróbáltam 360-on kormánnyal is és nem valami jó irányítani ezt vele. Mert ennek nagyon semmi köze a szimulációhoz meg magához az igazi vezetéshez. Amúgy meg szerintem minden autós játék kedvelõnek ott kéne figyelnie egy kontrollernek, még ha PC-és is. Autós játékokat, sport játékokat ezerszer jobb, kényelmesebb irányítani mint gamepaddal. A billentyûzet szerintem csak az ilyen full árkád (pl grid, régebbi nfs-ek) játékokhoz való.
Megérkezett az elsõ PATCH This patch adds two new features: LAN (Local Area Network) play, enhancing the multiplayer experience and Mouse Support, providing full menu navigation through the game using your PC mouse.
Reméljük DLC-ben kiadják. Egyébként logikus, hogy a gMotort másolják, mivel azon dolgoztak elõtte is, és emellett szerintem a legjobb, kivéve a gumit, amit tudtommal Eero (RBR fizika fejlesztõje) teljesen újraírt. A futómûvet és egyéb alkatrészeket szerintem nem sok féleképpen lehet modellezni, ez is lehet a hasonlóság oka. A lényeg a végeredmény, ami szerintem elég jó lett, fõleg ha nem stage 3 gumikkal csapatsz. Abban reménykedek, hogy EA nem csak fejõstehénnek használja a programot, és szépen kijavíttatja a hibákat, és akkor szinte tökéletes lesz a játék.
Ha jol emlekszem, most nincs Ferrari a programban, de a fizikai, gumi es egyeb adatoknal talaltam nehanyhoz beallitast:) Ferrari 599, California, F430, F430C, F430S, F430SC, F50GT, FXX stb. Bar mind felkesz...
A turkalasok es az infok alapjan, egy eleg ismert szimulator engine van alatta:P Persze erosen modositva, es foleg a gumikat, a kezelest leegyszerusitve, hogy a nagyerdemut szorakozasra birja.
Most minden hibáját meg kellett bocsátanom a játéknak. Fogtam az AE86-ot, a motort felhúztam, a többihez nem nyúltam. Kicsit beállítottam, és a drift mód szükségtelenné vált. Egybõl kibújt a fizikai motor a bokorból, valami hihetetlen jó vezetni. Szerintem egy igen jó szim engine bújik a játék alatt, csak sok helyen rosszak lehetnek a paraméterek. A tuningolás során pedig a fejlettebb gumik túl barátságosan viselkednek, ez adja szerintem az árkás érzést.
DFGT-hez: nekem az van, és elégedett vagyok vele. Legjobb ár/érték arányú kormány jelenleg.
Hy.melyik gombbal aktiválom a nitrót?És hogyan tudnám átszabni az irányítás beállításait mert nekem a shiftre tett kézifék maga a rémálom.
Hát... nem tudom hogy elõnyére vagy hátrányára változott a játék. Azért ez már nem árkád annyira. Itt azért kell már a kormány, hogy "könnyen" tudjon vezetni az ember, de sajnos még nem teljes szimulátor.
Az a baj, hogy NFS, és való s igaz, hogy az ember NFS-nél (habár rohadt unalmasak) szórakoztató árkádra vágyik. Nyomni a gázt és 400 Km/h-val könnyedén bevenni a kanyart.
De igaz ami igaz, azért kellett egy olyan játék a 90 NFS árkád mellé ami azokat az igényeket is kielégíti amik a szimulátorra gerjednek. Sajnos nem mindenkinek van kormánya! :(
kamuképeidet már gta topikban is eljátszottad, értelme mi??
Logitech Driving force pro. Igaz kuplung pedál nincs hozzá, de minden full extrás rajt, igen stabil és legjobb az olcsóbb kategóriából. Ha tehetném én is ilyet vennék G25 helyett, de egyelõre jó nekem a Formula Force EX, lassan 2 éve hûen szolgál :)
Mar utcai autokban is regen van HUD (szelvedore vetitett informacios resz):) Nem kell hozza NASA technika:) Sot, mar lehet kapni Koreai/Kinai csodat, amit osszebarkacsolva az autoval, meg a LADA-ba is lehet HUD-od:)
Nekem egyelõre annyit ért el ez az NFS, hogy valószínûleg ritkábban fogok ezután játszani a Porsche Unleashed-del, nagyon élvezem (még). Kicsit igaz, mazohista vagyok, mert billentyûzettel játszok, minden segítség nélkül, Nehéz szinten és beismerem, hogy...nehéz. :P De tetszik, hogy ha vért izzadsz, akkor sem fogsz nyerni mindig elsõre...sõt, legtöbbször nagy sokadjára sem. Sajnos nem igazán vannak egyensúlyban a versenyek kihívás szempontból, pl a meghívásos versenyeknél a Kieséses versenyeket gond nélkül teljesítem, de maradt 3 idõmérõ, amiken fél másodperccel mindig lemaradok a legjobbtól (ilyenkor szoktam mondani, hogy na ehhez7 már tényleg kormány kell). Megjelenés óta olvasom a topikot, nagyon sok ismerõs hiba van nálam is. Lehet én is elgondolkodom, hogy lehet inkább várni kéne a patch-re (mert az biztos, hogy lesz) és majd csak azután játszani tovább. Mint ahogy egy kormány vételen is gondolkodni kellene lassan, csak nemigazán van 50000 Ft-om egy G25-re (ha már veszünk, odab@szósat kellene :)). Valami hasonlóan minõségi kormány érdekelne olcsóbban, lehetõleg kuplung pedállal együtt (csak gondolom ezek a tényezõk már ki is zárják, hogy ha létezik is ilyen, sokkal olcsóbb legyen).
Egy kis apróság még a végére, ami látom elkerülte eddig topik figyelmét: Lehet ugye medálokat gyûjteni. Ha úgy rajtolunk, hogy a "zöld" zónában van közben a fordulatszámmérõ mutató, akkor az ilyen eseteket számolja a játék és meghatározott mennyiségenként "Tökéletes indulás" medál jár érte. Nos én kézi váltóval játszok és egyszer olyat csináltam, hogy pont akkor indult a mezõny, mikor a mutatóm a zöld zónámban volt, de közben hozzá nem nyúltam a váltóhoz (üresben volt) és azt is számolta "tökéletes indításnak". :) A vicces az, hogy ugyanígy számol akkor is, ha zöld mezõben indulunk, rükvercben. Az ám a tökéletes indulás. :P