srácok, olvastam valaki g25-el tolja, sajnos nem találom kinek a hozzászólása volt, én is azt használok...tõle szerettem volna megkérdezni milyen beállításokat használ, arra keresek megoldást hogy nagy sebességrõl fékezek kanyar elõtt, és akár csak egyet visszaváltok kidobja a farát, mindez egy összkerekes nissan gtr 34...köszi
egyébként szerintem egész jól irányítható, nfs hez képest több mint jó, gtr 2, és richard burns rallyt -t játszva mondom ezt
Valami okosság van arra, hogy 64bites WIN7 alatt miért csak a menü betöltésig jut a gép, de a menüt már nem tölti be. Alt-ctrl-del-re a folyamatkezelõben a "Nem válaszol" felirat jelenik meg... Legújabb 9,9-es ATI driver van fenn, frissített directx... Az elsõ tesztkört tudtam kipróbálni, egyszer elindult, de azóta semmi...
Hali! 2 kérdésem van: a nyeremény autók (mustang, audi r8) hol a fenében vannak, másik a párbajon a viper, a corvette nem akar elindulni ez mitõl van?
Köszi.
Hy ez miez? Elindítom a játékot, 1. tesztkör indulna el, de folyamatosan ezt a hibát dobja: NFS Shift: shift. exe - Alkalmazáshiba A "0x00832103" címen található utasítás a "0xfffffffffc" memóriacímre hivatkozott. A memóriaterületen nem végezhetõ el a következõ mûvelet: "read".
2 Gb ramom van. Akkor ezt mégis hogy?! Játék auto grafikai beállításait is visszavettem a legalapabbra (!), de még mindig ugyanez.
Corvette futamot próbálja ki valaki plz (asszem meghívásos + manufacturers). Külföldi fórumokon is írták, nálam se indul el egyszerûen az autó. Beteszem 1esbe, felpörög a motor, azt visszaesik. Nem vagyok nagy Corvette rajongó, de 1x meg kéne azért csinálni :)
Aha. Nem is az egyenesben lépnek meg, hanem az elsõ kanyarban. Ezért kell még az egyenesben helyretenni õket. :D
Most nyomtam az elsõ élvezetes rival challange-t. A tier2-es európai széria végén kellett egy tagot elverni a nordon. Õ pont úgy ment, ahogy várnám a többitõl is. Szépen, íven, de ha kellett fékezett, és el tudtam menni mellette (nem úgy mint az eddigiek, akiket lehetõleg még a rajt után a célegyenesben bele kellett darálnom a falba, mert az elsõ kanyar után volt 3 sec elõnyük :DD). Igaz, hogy a pálya kb felétõl én voltam hátul, de szerencsére a cél elõtt volt egy 1 km-es egyenes, aztán ott szélárnyékból lenitróztam a csirkét :DDD
Hmm nekem win7 64bit alatt sokkal gyorsabb a nfs shift, gondolom gyenge proci miatt x2 240. 2800 on picit belassul XPn win7el szépen megy. 4850
LOL, ezzel én is így voltam, mert mindent kikapcsoltam és PRO-ra tettem. De rájöttem, hogy úgy kurvára unreális, irányíthatatlan a kanyarokban a kocsi. Ezért a Anti-lock Brakes és Stability conrolt bekapcsoltam (ABS és ESC, mint a való életben...), a traction controlt viszont kikapcsoltam (mint a való életben, bár vannak, akik kikerülik a szabályokat, mert asszam ennek használata csalásnak számít...). Szóval így sokkal irányíthatóbb a kocsi.
"Na de vissza a vezetési élményre... Nehéz szavakba önteni a dolgot, mert az egész annyira hihetetlen, hogy még nekem, öreg rókának is elakadt a lélegzetem. A játék alapból mûszerfalas nézetet használ, amit én egyszer sem (!) váltottam át, annyira opcionális. A tükrökbõl remekül belátni, mi történik a kocsink fara mögött, míg mi elõre meredve elképesztõen igényes látószögbõl vizslathatjuk a pályát. A sebességérzet nagyon jó, ahogy gyorsulunk, belelapulunk a kormányba és minden kicsit elmosódik, de nem olyan röhejesen, ahogy az NFS:U 1-2-ben láthattuk. A kocsik törnek mint a chips, noha ennek sok hatása nincs a játékmenetre (lezúzni nem lehet õket), az ellenfelek meg hol ide, hol oda röppennek egy-egy csúnyább baleset következtében. Az irányítás billentyûzetrõl nagyon jó, egyenesen tökéletes, és bár mással nem próbáltam, nem hiszem, hogy bármivel is rosszabb lehetne. Egy szó mint száz, a Shiftben vezetni "öhöm és bodottá". Egyedül a driftelés hatott bénának, ami furcsa, mert az elõzõ részeknek egyedüli pozitívuma talán ez a mód volt, de minden nem lehet kiváló, ugyebár."
Kedves Cikkíró kolléga, biztos, hogy egy játékkal játszunk?
Ja, és nem fejeztem be: a szimulátorok rajongók ezeket persze kikapcsolják. Én nem vagyok mazochista.
ÁÁÁÁ itt látom a sok képet meg élménybeszámolot és ugy tolnám már...Jöhetne már valami patch vagy jó crack vagy valami, hogy ne vágja haza a progijaimat:(
Ja, és Magyarországon is gyártanak ilyet (az alapot)...
Igen, én is írtam sokkal korábban egy hasonlót: a valós életben is anyám-kínaj minden elektronikus kütyû van a gépben, hogy az úton maradjon az a 2-3-4-5-6-900 LE. ABS, ARS, stabilizátorok, menetközben állítható felfüggesztés (versenytõl függõen, a boxban stb.) és sok egyéb, amirõl nem tudok...
Ne érdekeljen az senkit. A lényeg, hogy élvezd a játékot és ha ahhoz az kell, hogy bekapcsold a segítséget a tedd meg. nekem kipörgésgátló alacsonyon volt meg egy stabilizáló is. Nem szégyen... Ilyen brutál erõs kocsikat az életben is csak igy lehet kordában tartani. A lényeg a gyors körön van:) Ja meg a srácoknak egy nagy 5* Chase and Status feat Plan B - Pieces számért:)))
Sziasztok! Mi a Megoldás arra hogy mindig a 2.bajnokságon kilép a játék asztalra? Van valami ötletetek?
XDDD betettem minden segítséget már fékezni sem kell meg kanyarodni sem XDDD (kanyarodni még azért kell..) de fékezni egyáltalán nem mert fékez a gép helyetted XDD Need For Speed SHIT!
Mondjuk valami beállítás mentést is tolhattak volna bele, mert drifthez meg versenyhez tök más beállítás kell.
Úgy felidegesít hogy azt sem tudom hirtelen mit nyomjak! Alt+F4 nem mûködik ezért feladatkezelõben bezárom a picsába!Mindig gondolkozom hogy játszak e ne játszak e vele... aztán rászánom magam elindulok a versenyen jön az elsõ kanyar és csutka fék meg minden azt csúszok a picsába utána meg nem lehet visszajönni mert csúszkál a kocsi mint egy szappan a kádban! Nem hiszem el hogy a valós életben is így csúszkálnak a pályán!Komolyan drifthez tudnám hasonlítani amit mûvel az autó az úton!
Miért csúszik nagyon a kocsi?Ezt nem bírom megérteni!
Ha egy autóba MINDEN fejlesztést bepakoltál akor a backspace gomb lenyomásával átépítheted az autót versenyautóvá (jó borsos áron ugyan de brutális teljesítménynövekedés érhetõ el vele!).
A gyors versenynél amikor ki kell választani az autót akkor a 8-as illetve 9-es gombokkal tudsz váltani a kategóriák között és ott lesz egy olyan h jutalomautók
hi! Ez a probléma csak a SHIFT-nél jön elõ? Nekem is volt ilyen problémám két régebbi vga kártyámmal, és azoknál az derült ki, hogy a memóriában vannak hibás cellák. Persze nem 100% hogy ez van nálad is, a tuning is okozhatja!
Tegnap feltettem egy kérdést,de csak egymás fikázása ment és nem jutott idõ a játékkal kapcsolatos kérdésekre-.- Szóval megint felteszem a kérdésem. Nyertem egy Audi R8 LMS-t,de nem találom az autó listában. Szóval a nyeremény autókat merre lehet megtalálni?
huhuuuu, rábeszéltél egy kis játékra:D, megyek és tolom a "kis" Shelby-m nek
Tudom, nem ezért raktad be, de itt látszik igazán, hogy az NFS azért NFS marad. És nem a jó értelembe véve. Utolsó kanyarra gondolok, amikor már nem lökdösik a kocsit hátulról. A LAMBÓ MIÓTA HÁTSÓ KERÉK KORMÁNYZÁSÚ? Mert az elsõ két kerék "íven" marad, a kocsi fara pedig kanyarodik. És sajnos, ez minden kocsinál így van ebben a játékban.
Ennyit arról, hogy ez szimulátor. LOL. Hozzáteszem, ettõl függetlenül élvezetes a játék, a "fizika" (hát, azt nem mondom, hogy nem pocsék, de azért) élvezhetõ...
Hát az 55-75 után a 25 elhiszem, h zavaró kissé. De nekem pl. folyton csak 25-30 körül van, úgyh én meg ezt egyenletesenek látom, még ha nem is sok fps, és játszható is.
Sziasztok A segítségeteket szeretném kérni. Akárhogy állítom be a grafikát mindig szétesik, villódzik a kép. Csak ebben az egy játékban csinálja úgyhogy memóriahiba nem lehet, a kártya 4850-512. Légyszi segítsen valaki.
De mint mondta ÉRZÕDIK, tehát tökmind1 mit látsz, attól érzed. :)
Nekem tulajdonképpen bejön a game, nem gondolom, hogy lenne értelme a gridhez hasonlítanom. Mind a kettõnek megvannak a pozitív és negatív tulajdonságai. Sorolhatnánk reggelig de nem akarok újabb vitát gerjeszteni:D Fura módon én bill.-el tolom és probléma mentesen eljutottam a 22. szintig (rutinos beállítások mellet) a drift persze egy külön téma . A grafról annyit, hogy nekem 2,7 x2es amd-m 2giga ramom és 4870 1gb-os kártyám van, ha nincs elöttem senki, max 1-2 autó akkor 55-75 fps-el szalad de ha elém tornyosul a mezõny akkor leesik 25-re is és ez zavaróan lassúnak érzõdik.
Már azt hittem hogy ennyire elszoktam az nfs-tõl, mert nekem se sikerült mégy egy rendes drift. Csak rángatom az egyik palánktól a másikig
úgy értem,hogy nyomom a gázt berakom egyesbe és nem indul!
Srácok megy valakinek a drift? Mert tegnap vagy két órát szenvedtem az elsõ drift pályán, de egyszerûen nem jövök rá, hogy kell... A többi játékban már egész jól ment, de itt 300 pontot nem tudok összehozni...
Mellékesen a lista: Shelby GT500, Ford Gt, Challenger Concept, Camaro SS Még lesz egy Mc Laren a negyedik szint kedvéért...
Na kezdek belejönni, kell egy lapos kocsi, meg nyomni kell a gázt :) Tuti siker.
az új drágaszág
Már beleéltem magam, hogy milyen jó ez az NFS, de valamivel mindig felbassza az agyam. Most éppen a Carrera GT meghívásos verseny. A kocsi pattog, mint egy kibaszott bakkecske, az AI meg oda van ragasztva az úthoz, és a változatosság kedvéért általában az elsõ kanyarban fellök a gecibe. Tesztelte ezt a szart valaki??? Az egyik legjobb autós játék lenne, de egyszerûen nincs kész. Az autók beállítása fos, szerintem emiatt tökéletlen az FFB is. Millió apró hiba bassza szét ezt a jó kis játékot.
Akinek kifagy a game vagy egyéb dolgok annak lehet jó ez a megoldás: KLIKK
naigen a tesztkörök kellenének. kiválasztasz egy pályát, egy kocsit és addig gyakorolsz amíg akarsz. Ez még a Gridbe is bennevan pedig az távol áll egy szimulátortól (Remélem az itt lassan tabuszóvá váló játéknév megemlítése nem fog egy újab verbális fórumháborút kirobbantani, ha mégis akkor meg c'est la vie :)
Ja meg 1 nagy negatívum, hogy az is jöjjön tõlem, hogy nem lehet tesztelni a beállításokat. Az oké, hogy lehet vinni 0 ellenfeles gyors versenyre, de ott meg a végén megadja még a gyõzelmi pénzt is érte :D
Pedig mind a kettõ van benne, mondjuk a nitrót sikerült ésszerû módon alkalmazni, már mit hogy nincs a rakéta efekt, meg lángnyelvek. :)
van nitró, de már nem olyan stílusban mint annakelötte, nem az a "lángolókipufogoló-instantülésbebelenyomó" stílus, apró sebesség gyorsulás mindössze. Kocsifejlesztgetés is van, és ez az amit télelg kihagyhattak volna, mert nagyon nem passzol a körpályásversenyzõs stílushoz... c'est la vie
Van benn mind2, de nem mindegyik autóban, és nem olyan über berobbanás mint a többiben. Nálam pl. alacsonyabb osztályú autónál csak rontott a nitro, mert a fordulatszámot úgy felrúgta, hogy visszaesett a nyomatékom. Éreztem ha igazi autóban ültem volna, már rég kifüstölt volna minden ami létezik a motorban :D A tuning rész sem olyan gagyi mint a többi részben. Alkatrészeket tudsz venni, pl. szélesebb abroncs, jobb váltómû, nagyobb teljesítményû motor, na meg az aerodinamikai részek. És persze minél komolyabb cuccos van benn, annál több mindent tudsz rajt állítani. Tulajdonképpen minden olyat ami 1 profi szimulátorban elengedhetetlen.
Turbó meg Nitró nincs a játékban? Nem lehet tuningolni, csak a váltóáttétellel meg ilyenekkel szöszölni? Mert ha nem, megvalósult az álmom :D
húúú gyerekek hazajövök oszt 280 hsz, hát mi volt itt ma. :)
Azt látom hogy délutánra a shift pártiak voltak többségben, de azért engedtessék meg hogy az ellentábor is véleményt nyilvánítson, persze kulturált formában.
Én megvettem a játékot és bizony bosszant hogy nem azt kaptam (12 ezerért) amit ígértek. Csak hogy párat megemlítek: realitás, szimulátoros jelleg, azt mondták hogy szinte érezni fogom a benzingõzt olyan valós lesz. Nos én ezeket nem érzem hogy úgy sültek volna el ahogy a reklám kampány során sejteni véltem, és bizony nem az elsõ eset hogy az EA átver.
Nyílászárók forgalmazással foglalkozom már 10 éve, és ha az újságban azt hirdetem hogy három réteg ragasztott toldásmentes borovi fenyõt kap, öt rétegül lazúr felületkezeléssel 1,1-s argon gázas üvegezéssel és résszellõzõs vasalattal, akkor leszállításkor nem egy Praktikeres mûanyag ablakot viszek.
A shift egy jó játék, szórakoztató, látványos és az elõzõ részekhez képest jelenõs fejõdét mutat, látszik hogy sokat dolgoztak vele, csak hogy egy nagyon fontos rész elrontottak, mégpedig az irányítást de szerintem ezt EA-nál is érezték és részben ennek köszönhetõ hogy a megjelenés elõtt nem kaptunk demót.
EA három szálon visz tovább az NFS szériát és ez lett volna az idézem "kõkemény szimulátoros rész". Engem nem érdekelnek az elõdök, nem törõdök az UG1, UG2, MW, Carbon részekkel, nem vágyom ezek hangulatára, hiszen meg is mondták hogy ez nem az lesz, viszont az sem lett amit ígértek és én ezért egy kicsit becsapva érzem magamat.