Nos igazából egy NASCAR vidit akartam betenni, csak nem találtam, azon a pilótát oldalról veszi a kamera, komolyan mondom le a kalappal, el nem tudom képzelni hogy bírják 500 körön keresztöl, ide-oda vergõdnek, pedig ott még fékezni is alig kell.
ez csak egy gokart. tudtommal egy gokart jobban rászkódik mint egy autó. a rázkódás akkor mutatna jól a játékban ha a teljes látóteret lefolalja. ugyanúgy ahogy az oldalra nézés is másként az ember belekeveredik... kivéve ha fix bal jobb és hátra nézõ gombok vannak.
Úgy nézem elég erõs lesz a mezõny, vagy csak igyekszik a bojban tartani a gépet hogy érdekesebb legyen a vidi. a törés nem a legjobb de ha valaki normálisan látszik, egy két kitört lámpán vagy lógó lökhárítón kívül többet nem szabad látnia :) én legalábbis nem szoktam összetörni mindenkit. Más kérdés hogy aztán becsúszik egy két nagy baleset, akkor egy kicsit hiányolhatjuk a szuper törésefektet.
Akkor már csak a kormánnyal irányíthatóság fog dönteni, a GRID-ben ez volt az egyetlen negatívum. Ezek után nem bánnám azt is ha a GRID-et kéne új köntösben újféleképpen végigtolnom :D
Kettõ óra után.Tesztkörrel kezdesz /BMW/ mint a Gridben.Utána ezzel a BMW-vel mész pár futamot úgy és olyan pályán mint a Gridben.Utána vehetsz autót itt még csak I. kategóriásat pl.Golfot.Futamokért pénzt kapsz, ill. a szponzoroktól.Fejleszteni mindent lehet.Külön kategóriában van a motor, váltó,futómû,bukókeretek,kittek,tényleg sok minden van, de nem mentem bele igazán, mert túl soknak és bonyolultnak tûnt elsõre.Ezen kivül van tuning, ahol motor futómû,aerodinamika,stb.finom állitásokat csinálhatsz.Tényleg nagyon jó az egész, de ez amit eddig láttam egy fantasztikusan megújult GRID!!
Az utóbbi idõben a legtöbb játék szép grafikával rendelkezik, nem meglepõ. :) Habár a videók alapján a Pro Streetnek szerintem szebb hangja volt...
De ha Grid feeling a game, akkor elképzelhetõ hogy az EA megint belebukik az NFS -be, mert a Grid tipikusan nem az NFS rajongók játéka... Habár a szimulátorpárti emberekkel új vevõtábort szerezhet.
Autókat mennyire lehet tuningolni, mert az Underground óta igencsak összement a lista... ? :/
Belsõ nézet, + manual váltó alap, több mint fél év TDU után nem is tudnák máshogy játszani, habár a motorháztetõ nézettel mindig megoldottam ezt a hiányt... A beállításokat állt. fél óra állítgatás/próbálgatás után mindig sikerül jól belõnöm, szal azzal nem problémázok. Háth ha tényleg Grid feeling game ez is, akkor az nagyon fasza lesz ! :))
Sajna csak pc-hez van kormányom, de szerintem mivel ez a játék inkább Grid, úgy élvezetesebb ha kormánnyal tolod, bent ülsz a kocsiban /az autók belsõ kidolgozottsága hihetetlenül jó/ te váltasz sebességet stb. Gamepad-os irányitás miatt nem állitgatom a tuningnál az aerodinamikai, futómû,kormányzás, stb.beállitásokat.Szerintem ez az eddigi játékokat simán veri!
Állítsd legnehezebbre, hidd el úgy se lesz sokkal nehezebb... Max erõszakosabbak lesznek a versenyzõk szokás szerint, még az irányítás egy picit lehet hogy nehezebb lesz, de ha van egy jól beállított verdád akkor simán nyersz... Már várom én is hogy tudjak vele játszani...
Lehet, hogy a könnyû fokozat miatt, de túl könnyen nyerem a futamokat.
:) Itt a legtöbben elvannak szálva maguktól hogy milyen profik, és hogy kormány meg a kutyafa.za. De ha valaki bénázik billel, nem jelenti azt hogy a másik is béna kell legyen. Évek óta billel tolom az autós gameket, tudom hogy mire vagyok képes, és mire nem, nem hiszem hogy csak úgy leköröznél.
Részemrõl tényleg ennyi, további nekem szegett válaszok PM -ben, és sry hogy megbontottam a "rendet" !
Nagyon egyszerû - laza kormányzás, brutális camber, durván pozitív caster, kerékösszetartás negatív közepesen, a futómû összes alkatrésze full soft, kivéve a toronymerevítõket. A nevada C pályán van a bukkanó, ahol simán elemelkedik akármi, na ott 395el lentmarad az úton :DDDDDDDDD
Modositok a velemenyemen:) lehet hogy beveszed de hogyan:D es milyen gyorsan! a tetje egy ilyen versenyek kb az lenne hog hanyadik korben korozlek le:DDDD de valszeg szetcsapnad az autodat elso korben nullara:D Azt remelem nem kell ondanom hogy segitsegek off all!!!:DDD mert a program kanyarodjon mar helyetted:))
"az elso kanyart nem veszed be billet te" <--- :DD Ne legyél olyan biztos benne. Olyan magabiztosan mondtad, mintha kb. tudnád hogy mire is vagyok képes billel.
Nem tudom mit éreztél...Jogosítványom van plusz napi szinten járok személyautóval de valahogy idegennek és irreálisnak érzem azt, ahogy a karakter mint valami idegbeteg rángatódzik a kormánnyal eggyütt nyíl egyenes sík úton. Ez nemcsak valami félresikerült effekt volna? Vagy a versenyautó (pl:Honda civic XD) tényleg így viselkedik?
Most tulajdnoképpen ez szimulátor akar lenni. Csak mert nem lehet 300-al bevenni egy kanyart ami dícséretes nfs létére. De mi a francért pattog, rázkódik össze vissza a kamera menet közben sík egyenes úton?
Figyelj ide, te indítottál személyeskedéssel, szóval visszafele már nem tetszik a dolog? Azt pedig ne kezdjük el latolgatni, kettõnk közül ki a szellemileg visszamaradottabb, és ki nem tud értelmezni egy írott szöveget, hiszen még arra sem emlékszel tegnap mit írtál, és mire mivel reagáltam.
Meg aztán, miért én tanítsalak meg a körülötted látott jelenségek feldolgozására? De hogy lásd, nem a levegõbe beszélek, megpróbálok rövid lenni, mert sietek: ez a készülék nem a valóságot modellezi. Ha nem a gravitációs erõ lejtõ irányú komponensével dolgoznának a vízszintes irányú egyenes vonalú elmozdulásokkor, meg nem a hidrealikus teleszkópok összenyomódásával és dõlésével, amely ketõ szuperpozícióját érzékeled, talán meg valóságos berendezést is lehetne alkotni, csak az meg a szobádnál is nagyobb méretû lenne, mert akkor vízszintes 2 dimenzióban kellene fõként mozgatni az egész berendezést -nem egyszer folyamatosan csak egy irányban-, a gravitációs erõ így pedig merõleges lenne az elmozdulásra, és csak azon kevés alkalmakkor kellene dõléssel adott komponensû gravitációs erõt is belevinni a folyamatba, ha épp adott szöggel eltér az aszfalt a vízszintestõl a versenypályán. Beláthatod, hogy egy ilyen szerkezet, ami a valóságot modellezné, óriási méretû volna, egy hatalmas nappaliban, azon kevesek, akik megrendelnék, kutatásokra használnák, vagy a felsõ tízezer limited for sale privilégiuma volna. De ezt nem is feltételes módban kell írni: ilyen készülék bizosan létezik is, ha utánanéznénk, találnánk, de valószínûlege nem az otthoni felhasználásban -még, ki tudja mi lesz késõbb. De ha mutatsz egy ilyet for home editionban, sokan örülni fogunk neki, nekem most nincs idõm ilyenek keresgélésével tölteni a napom. Ezt ennél hétköznapibb nyelven nem tudom elmagyarázni, ne haragudj. Mennem kell, remélem megérted.
oks :) másra használjuk a programot, korrekt hozzászólás és válasz :) erre is jó, csak vigyázat, a shift-el szerintem segítségekkel sem lesz egyszerû. :/ anno f12002 sem volt az :/
a többieknek meg akik szintén osztják az észt;
"A lényeg a #3607 -es hsz ben van, a Shift meg annyival több egy Pro Streetnél, hogy van belsõ nézet is szvsz... " Okos hozzászólás megint gratulálok. és ilyenekkel vitatkozom... a Shoft fizikája sokkal jobb lesz, ez már biztos... És ez osztja vissza az észt :D
Szerintem a volt Simbin volt stábja csak úgy ponéból ment el Shift-et csinálni? :D aaahhha :D biztos csak a reklám :)
Jacek; jah kábé. :) de nincs gond a billel ha valakinek tényleg jó úgy (üsse kõ :P), csak ha még ilyen fenti okosságokat mellészórnak, akkor kész vagyok :D