- sebességtõl függõen egyre jobban mosódik el a kép széle Ebbe mi a nagy cucc eddig is láttunk már ilyet. - 80 különbözõ típusú verda lesz, elvileg mindegyik törhetõ TDU-ban "picivel" több van :D - lesznek valós (pl. London) és kitalált pályák Valós pálya jó dolog NFS-ben még nem igen volt ár példa viszont más játékokban... - belsõnézetben a kamera az erõhatásoknak megfelelõen mozog (a mûszerfal sem csak dísz) Még jó,hogy "szimulátornak" kikiáltott játékban nem dísz a mûszerfal. Nem tudom engem nem gyõzött meg egyenlõre.
Egyszer az a baj, hogy miért nincs ez és az a játékban. Amikor van (legalábbis úgy néz ki, hogy lesz), akkor meg az a baj, hogy ez más játékban máshogy van, más játékban ez már el volt lõve, és hogy milyen játékokat koppint. Akkor mi jó nektek? :D Szerintem várjuk meg, amíg konkretizálódnak a dolgok, legalábbis amíg lesznek rendesen képek, videók. Most ez alapján a 3 kép, meg 20 sor info alapján olyan hatalmas dolgokat nem lehet még leszûrni. Olyan mint a Grid? És? Lényeg, hogy legyen egy játszató epizód, leszarom hogy mire hasonlít és mire nem. :| Vagy oké, legyen még egy Matchbox délután, mint az elõzõ részekben volt. Az biztos jobb lenne. :)
Nahát, lehet hogy Elactronic Artsék végre csinálnak egy tisztességes autós játékot így tíz év bénázás után. Itt volt az ideje.
Az pedig várható volt hogy a GRID-et fogják másolni, mert hát a GRID magasan verte az összes NFS-t, és még mindíg messze a legjobb arcade autóverseny.
A Grid mint legjobb árkéd játék? ne nevetess... próbáld ki a PGR4et.
Az EA kiadta nem pedig gyártotta az NFSt, a merényleteket az egyes studiók követték el, ahogy most is így lesz, EA kiadja, de nem az EA fejleszti... EA konkrétan pl az EA sports játékok amik belsõ fejlesztés és egyben õk a kiadók is.
PC fórumon vagyunk, nem kell külön odaírni, hogy PC-n. Így az Õ ítélete szerint az a legjobb. Konzolokat, hagyjuk már.... EA hiába csak kiadó! ha siettet, belepofázik, csak rossz lehet a játék, legalábbis, az eddigiek alapján, az NFS-re értve. Én, ezért nem bízok ezekben a címekben sem, amiket most jelentettek be. Hiába SimBin, ha el lesz siettetve, akkor szar lesz. Márpedig, 1 év alatt normális játékot összedobni, PC-re, a lehetetlennel határos. Különben is. Az utóbbi évek legjobbja a TDU, akárki, akármit mond. Akár az autók számát, (140 licencelt gépcsoda) akár a fizikát nézzük. És, ráadásul a játékmenet, stb is kiváló! Egyedül a grafika gyenge pont, de nem vészes, még ma sem.
TDU nem rosz, de a héten vettem 360hoz kormányt, az árkédok után két versenyzõ maradt a TDU és a Forza, ami kontrolerrel nagyon untam és utáltam, el is adtam, de ujra meg kellett vennem a napokban, mert brutálisan élvezetesm, jobb mint egy rfactor, és talán még a Race Pronál is élvezetesebb vezetési élménybe, éjel nappal csak tolnám annyira jó, végre élvezetesen tudok driftelni egy játékba , persze itt is k9pörgök sokszor, de más gémbe 2 kanyart nem tudtam megtenni... ezt mindenkinek ki kell próbálnia aki eddig nem hitte h lehet konzolon profi autós játékot csinálni az vegye elõ a Forzát és egy MS kormányt és adjon neki.
srácok, az a szerencse ért, hogy a jövõ héten Angliában kipróbálhatom a SHIFT-et, mint a TCM Need for Speed közösség képviselõje.
a tesztelés mellett interjú készítésére is lehetõségünk nyílik a játék egyik fejlesztõjével. hogy ne csak a szokásos, sablonos válaszokat kapjuk majd, abban most ti is segíthettek: tegyétek fel kérdéseiteket a Shift producerének itt, ebben a topikban!!!
a legjobb kérdéseket magammal viszem Londonba és felteszem õket.
az interjú végén a producer kiválasztja a legjobb kérdést, aminek a beküldõje abban a pillanatban nyer egy NFS Shiftet!
TDU nem valami jó X360-on, el is adtam. Inkább PC-re vettem meg tartósan. Ott láthatóan szebb a grafika, hallhatóan jobbak a hangeffektek, és az irányítás is egy léptékkel jobb (részben a G25 miatt, legtöbben avval is tolják). Az online krúzok is sokkal hangulatosabbak, egyszerûen az X360 verziójának csak a demóját hagytam meg, a teljest elpasszoltam a fenébe. Nem is értem, hogy miért erõlteted ezt a "pécén már nem játszol"-t, ahelyett, hogy néha azért ésszerûen ami PC-én jobb, azon tolnád.
Mert kiderülne, hogy az exkluzívokon kívül, gyakorlatilag minden játék jobb... (Magánvélemény, ha nem tetszik, hát nem tetszik. Nem vitaindítónak szánom. És igen, GTA4, Saints Row. Ennyi. Tudom, mással gyere! Mellesleg, a GTA4 még így is szebb PC-n, hogy gány munka.)
Jobb a TDU PC-n? Mitõl, hogy törölgetni kell a radial fájlt? Hogy gépet kellett bõvíteni miatta, h jól fusson anno? Ne röhögtesd már ki magad ...
Szebb, vitathatatlan. Élvezetesebb G25-el - ez sem kérdés. Nade a legtöbbeknél egyik sem állt fenn, amikor anno megjelent ... felesleges a saját helyzeteteket ráhuzni az átlagra :)
(nekem is pécére van meg, mert MOMO-m van és mert nem birom elviselni az AF nélküli, xboxos homályba veszõ talajtextúrát. de hogy megjelenéskor mekkora szopás volt X800on, gef7300on, gef7600on, ati x1950en, azt inkább nem irnám le ... )
A shift is esélyes pécére, feltéve ha "igaz" lesz. Mert itt a MOMO-m. De az átlagos, WSAD-s, grafbutitós ökörködésnél vszeg jobb lesz az átlagos boxosnak, analog paddal, "maxon".
Megjelenéskori problémák; 1; uninstalnál vitte a fél C meghajtót, ha nem a lemezrõl indítottad. -Megoldva. 2; nV karikon driver betöltési hiba, majd minden alkalommal. -Megoldva. 3; radial fájlt egyszer nem kellett törölnöm, és úgy tudom, az is meg van oldva. 4; Gépbõvítés. Ugyan miért? Mert az akkori gépek nem voltak elég erõsek az x-360 as játékokhoz? Akkor miért is a TDU miatt kellett cserélni? (2600+ AMD Barton, 7600Gt, 1G ram, és ment rendesen, igaz városban szaggatott, kissé.
Nem volt az akkora szopás azért, bár tény, hogy a PC-s támogatása a játéknak a mai napig kritikán aluli, pláne megjelenéskor... Nekem is okozott 1-2 kellemetlen percet, DE; Eddig egyetlen autós játékkal nem nyomtam ennyit, (Megjelenés óta a gépemen van, és rendszeresen használom) a saját kategóriájában változatos, a legnagyobb bejárható terület, ami eddig (tudtommal) játékban volt, élvezetes versenyek, kellemesen árkádos, de azért szim felé hajló irányítás, (HC módban egy kanyart nem veszel be 200-al, és alaposan leesik a sebességed...) stb. Nem mondom, grid jó, de az tipikusan végigtolom, törlöm kategória. Itt csak a versenyek végigvitele hetekbe telik, mellette autókat házakat lehet "gyûjteni" kereskedni a kocsikkal, stb. (Most is van egy csomó 10Milkás verdám, (Alfa, és Ford) mellette 100M kp... miért ne? Ha kell haverokat ki tudok így segíteni...
Szóval, mindent összevetve, mindent ver PC-n. És ha még normális támogatást is kap mellé, akkor gyanítom, kihúzta volna ATARI-t a szarból. De nem, gyártották a konzolra a kárpekkeket, mert M$ azt mondta... (MMO konzolon? Halott ötlet... Az a PC játéktípusa...)
Te mirõl beszélsz? Ez itt egy PC-s fórum, nyilván PC-s árkád autóversenyekrõl beszéltem. Ki a faszt érdekel, hogy a sok gyökér mivel nyomja boxon meg más csökött konzolokon? És minek hozod ezt egyáltalán fel egy PC-s topicban? Kit érdekel?
PC-re a legjobb árkád autós játék a GRID, ez a helyzet.
Hát megjelenéskor semmilyen hibám nem volt 7600GT-n :D leszámítva,hogy néha ki kellett alt+tab-ozni (vagy felbontást váltani) nv driver betöltés miatt.... Radial fájlal semmi bajom nem volt és az akkor gépemen is szépen futott 1280x1024-ben 4x elsímitással high-on csak a HDR-t nem bírta... :( Dante véleményét támogatom TDU ügyben :)
(megint jol szétcsesszük a forumot, miközben ezuttal majdnem egyetértünk és ahogy irtam is én is pécén játszom... viszont te a mostani állapotokkal jössz, miközben a játék 2 éve jelent meg - akkor szopás volt pécén a TDU. pont. most viszont már élvezetes és mivel én most játszok vele, adta magát h pécén játszam :) )
Willi Betz: bélyegképeken szép ... de igy minden játék az :)
(fatal: wr2 az isten. hihetetlen miota "húzza" a modoknak köszönhetõen)
Dante pont azt írta le,hogy akkor mi volt a szopás
"1; uninstalnál vitte a fél C meghajtót, ha nem a lemezrõl indítottad. 2; nV karikon driver betöltési hiba, majd minden alkalommal. 3; radial fájlt egyszer nem kellett törölnöm, és úgy tudom, az is meg van oldva."
Csak azt is leírta,hogy mára az meglett oldva. Összesen ennyi baj volt vele azért ezt már akkor is ellehetett viselni van amelyik játékkal több baj van. Én az elejétõl kezdve élveztem a játékot a hibái ellenére... Nfs-re rátérve ezek a képek egész bíztatoak és kicsit visszajött a bizalmam (szóval a 0-tól több) lehet,hogy az is járszik,hogy GTR fejlesztõi csinálják. Ettõl még mindig félek picit mert megint kevés az idõ :( Hihetetlen,hogy az EA minden évben kiakarja adni a sorozatai következõ részeit...
Én meg azt mondom, hogy a legjobb Need For Speed még máig is a Porsche Unleashed. Azóta várok egy ilyen Shift típusú részt, mûszerfal nézettel, szimulátoros irányítással, és nem csak Porsche-ékkal, hanem sok féle márkájú sportautóval. Na most ez sok év után teljesült. Nagyon várom ezt a részt (de a többit is persze, de ezt messze jobban). A grafika pedig biztosan gyönyörû lesz, és egyáltalán nem olyan okádék, mint az Undercover-ben. És legalább ezek a tini zenék is alábbhagynak majd a játékban. Egyenlõre többet nem is kívánhatok. Ja de, egyetlen kívánságom, hogy legyenek benne Lamborghini-k! Remélem lesznek, kell, hogy legyenek az elõzõ részekhez hûen, még ha az eddigi képeken eddig nem is voltak :)
frankó is volt a Porsche, mindig azzal szórakoztam, hogy indítottam egy idõmérõt, és szépen nyugodtan kocsikáztam az erdõszélen, minden sarkon indexelve, és szétnézve indulás elõtt (persze a forgalom szinte 0 volt.. xD)
Igaz, olyan gyönyörû helyszíneket nem kapunk, mint a Porsche Unleashed-ben, vagy a Hot Pursuit 2-ben. Na de én azt mondom, hogy a helyzet még mindig jobb, mintha sötét Underground 1-2 szériás utcai pályákon mennénk, ami utcai pályák az utóbbi idõben már rogyásig ki voltak vesézve a Most Wanted, Carbon, Undercover részekben is. Persze még így is lehetett volna jobb, monjuk egy Test Drive Unlimited szerû gyönyörû helyszínnel. Én azért reménykedem, hátha kapunk azokban a kitalált pályákban néhány szép természeti tájképes autókázóst, mert azt írták, hogy nem csak valós modellezésû pályák lesznek.
én abban bízok, hogy elég helyszín lesz majd a játékban. arról beszéltek, hogy "minimum 15" lesz majd, de az ölég kevés... én olyan 25-30 különbözõ helyszínt szeretnék, és az egyes helyszíneken akár több pályát is (akárcsak a Porschéban).
a 80 különbözõ kocsi eléggé jól hangzik, ráadásul ezen felül még ugye a 20 "ugyanaz, de más" (pl. C6 és Z06 Corvette, Terlingua és Shelby Mustang, stb.) jó kis gammának ígérkezik!
BMW is tudtommal náluk van, mégis évekig ugyanazokat a BMW-ket nyomatták. Undercoverbe tettek egy M6-ot, je. mondjuk addig nem jutottam el, hogy kipróbáljam, mert annyira szarfos epizód, hogy haveromnál a lemeztartó legutolsó "oldalán" van a játék. :D
Underground 1-2 helyszínek szerintem nem voltak olyan rosszak, pl. U2-ben a hegyrõl lejönni, és rálátni a városra; na az szép látvány volt. Persze 1 napszakváltozást nem ártott volna berakni a játékba. Azt hiszem, valóban az NFS V-ben voltak a legszebb helyszínek (változatosak voltak, és csak európaiak), de az NFS IV se volt azért rossz ilyen tekintetben, pl. Route Adonf pályán este volt tûzijáték, esõben szépek voltak a villámlások, de Kindiak Park és Dolphin Cove is szép helyszínek voltak. Az NFS:HP2 se volt rossz, csak ugye az volt a hiányossága szerintem, hogy csak 4 helyszín volt, 1-1 helyszínen volt 3 pálya, és azoknak meg sok közös szakaszuk volt a másik kettõvel.
Félig-meddig még az V-ben is volt, ugye az Alpok pályán. Az volt az egyik leghangulatosabb, fölmenni a hegyre, ahol havazik, aztán lefelé haladva szépen elolvad a hó. :)
Hát az a szimulátoros is inkább csak szimulátor SZERÛ a porsche unleashedben is.:) Egyébként Barom sztem nem arra gondolt hogy az irányítással lenne gond (bár én egynelõre megkérdõjelezem hogy rökpe 1 év alatt ilyen grafikájú szimulátort készítenének),hanem azzal hogy még mindig versenypálya,még mindig körpálya. Sokkal jobban feküdne A-ból B-be versenyek messze városoktól,hegyvidéki szerpentineken,puszták országútjain át falvakon településeken--> úgy ahogy a rééégirééégi NFS-ekben. Sokkal jobb volt (és még rendesen látványos is) mint a rohadt versenypályák,meg a betondzsungelek.
jaja, szerintem sem ártana, ha a versenypályák mellé belevinnének pár ilyen point-to-point jellegû helyszínt is. egyébként nem 1 év alatt hozták össze ezt a grafikát, hanem majdnem három alatt, ez a motor már akkor készült, amikor még nem tudták, hogy Need for Speed lesz belõle.
btw: március 4-én a három nagyobb hazai Need for Speed oldalon (NFSSR, NFS Hungary, TCM) megjelenik a Shift preview-ja. kedden próbálhattam ki a játékot Londonban, onnét lesz a beszámoló.
Hádde nem? Lassan ott tartunk, hogy perpill a legjobb utcai autós játék az a kurva GTAIV, ami nem is errõl szól.. (meg frusztráló, hogy kocsikázgatás közben tûzharcba keveredik az ember :DD - amúgy zisten nagyon)
Azt meguntam a kamu fizikája miatt. Ill. elég uncsi a terep, hiába kurva nagy. Pálma-mezõ-város-pálma-pálma-mezõ-óceán-pálma.. Meg én autós játékokban szeretek elszállni. Ha már elbasztam valamit nagyon, legalább legyen látványos, ne úgy mint a TDU-ban, hogy lerepülök a völgybe, aztán ilyen retardált módon bebugzik az autó mert nem lehet felborulni, hát bazzki. Amúgy sztem hatalmas lenne, ha a második részhez az Alpok egy részét modelleznék le. Meg mondjuk a Man szigetet. ;) Van egy verseny a TDU-ban, miután végignyomtam, szinte csak ott toltam HCben idõre. Az, ahol a sziget közepén lévõ hegyet szeli át egy út. Az a beszteszt. Mondjuk az is megérne egy misét, hogy szögletes az út, ezért az autó folyton felemelkedik :D
Nincs kamu fizikája a TDU-nak, ugyanis hivatalosan is árkád játék, tehát semmiféle kamu nincs benne, hisz árkádnak készült, így badarság volna valós fizikát keresgélni benne, ugyan olyan árkád, mint a jelenlegi NFS UC. De hát ilyen autós játékok is kellenek szórakozni (egyébként kedvenc árkád autós sorozataim a TD és az NFS szériák).
Ha meg szimulátorra vágyom, beröffentem a kedvenc szimulátoraim: LFS S2, rFactor, GTR Evo játékokat. Hát igen, el vagyok látva autósjáték ügyileg. :)
Talán a GRID nem árkéd? De. Fel lehet borulni benne? Fel. Akkor minek van kamu fizikája? Igen. A TDUnak. Fõleg azért másrészt, mert a HC mód nem a kerekek tapadását módosítja, hanem a gravitációt. Szal igen, kamu fizikája van.
Ettõl még jó amúgy, csak nem annyira. Én is játszottam vele vagy fél évig minden nap.
S bár valóban "kamu" fizikája van, mégis jobban oda kellett figyelni a kanyarvételekre, és a hegyi szerpentineken való versenyzésre, mint egy NFS Underground-tól Carbon-ig részben...! Az Undercover meg no comment kategória.
Nekem még billentyûzettel és Dual Shock-kal sem okoz gondot a "billegése" - az Izom (Muscle) kategóriájú autók tulajdonsága helybõl a puhább, labilisabb elsõ- vagy hátsókerék felfüggesztés [motor helyzetébõl adódóan]: merev futómûnél egyszerûen széttörné azt a némely - valódi autó - esetben 600 LE-t is elérõ motor a direkt nem sportautós futómûveket.
Nem is tudom... Nekem jobban fekszik a TDU fizikája. Gridet nemrég újra kipróbáltam, nagyon nem tetszett. (G25) A TDU-ban van valami, amitõl "autószerûbb" a dolog. Persze, ez már inkább egyéni ízlés kérdése.
Nekem pont fordítva. A TDU-ban érzem olyannak az egészet, mintha taknyon csúszna minden autó.. A GRIDben sokkal jobban lehet érezni a tapadás elvesztését, jobban reagál a gáz-fék hatásokra is (meg jópofa, hogy váltásnál mindig beremeg a pad :D).. Mondjuk ez eléggé kinek-mi kérdés, ennyi. Az tuti, hogy az NFS-eknél mérföldekkel jobb mind a kettõ..
Kérdés [nem butának nézni ám! :9]: Olcsóbb Force Feedback-es Gamepad milyen árban fekszik? Milyet érdemes venni GRID/TDU mellé? [G25 varázsszavakat nem szeretem.]
Vettem a lapot :)))) De rá nincs pénzem. Semmi más alternatíva nincs rá? A Logitech Dual Shock-om ugye nem Force Feedback-es... és annyit beszéltetek róla, hogy már én is tulajdonosa akarok lenni egy ilyen képessegégekkel bíró jószágnak... :)
Viccelek én is :) Vennék én is G25-öt de drága, nincs rá keret, a kormányom is vibrationos (Formula Vibration). Azt hiszem gamepadból csak rezgõs van, FF-es nincs. De a logitech weboldalán kint van az összes termékük :)
Nekem sima májkroszoft xbox tríszixti gémpedem van, sztem überjó. Mondjuk wireless, ez drágább, meg kell hozzá akksi is, azonban a drótost 10 ezren belül megkapod bõven. Sztem nagyon jó, fõleg az analóg fék/gáz kar, plusz nekem ez az elsõ ilyen jellegû cucc, ami kézre áll. Volt régen egy dual shock utánzat is, de ott sztem szart sem érnek az analóg karok, meg olyan "awkward" az egész. Az a boxos pad meg pontos is, és nagyon jól adagolható mindegyik analóg. Szal szerintem beszt.