Nincs az annyira alulmaradva, csak trehány munka lett... árkédtól azért messzevan, a GTRevohoz meg igen közel.
NFS biztosan nem lesz szimulátor, csak egy kellemes autós játék amit kormánnyal is lehet majd élvezetesen játszani és nem millenium falcon fizika lesz alatta...
tehát az analog kontrolleres közösségnek árkádosabbat kell fejleszteni, mint a wsad-snek? :D megint itt tartunk?
egészen pontosan mekkora célközönséget jelent - pécén játszik - szereti a szimulátorokat - van kormánya - hajlandó és tud fizetni a játékért (méghozzá a szokásos EA-s magas árat!) így együtt ?
Szerinted egy soklicenszes "csoda" hogyan hozná vissza az árát a fentiek ismeretében?
3000 példányból nem lesz pénz. Pedig az EA-nak most nagyon kell ...
Ez annyira jellemzõ... Mert PC-n csak bill van, ugye? Na ne etess már....
3000? Akkor GT Legendsbõl, Race07bõl csak 3000 ment el? Meg kéne próbálni értelmezni. Egyszerû a képlet; Konzolra árkádABB PC-n szimesEBB játék kell. Célközönség lefedése, érted....
LCD vs CRT. Mindössze egy apróság. Disagner stúdiókban ma is CRT-k vannak, pedig volna pénz LCD-re. (Sõt, azok a monitorok annyiba kerülnek....) Nem a szemmel van gond, az összképpel. 16,4M szín kevés a PROFI munkához. Nézz meg 1-2 PROFI fotóst. Amelyiknél digitális gép van, az NEM PROFI. Az analóg technológia ma még jobb. Miért terjedt el? Egyrészt sznobizmus, másrészt helytakarékosság. Nekem is LCD-m van, és szebb a képe, mint annak, amit lecseréltem, CRT-t. De az megint más, mit lehet kihozni belõle. Sokkal dinamikusabb, élethûbb kép hozható össze CRT-n. (Eleve, nincs válaszidõ, nincs száma a színeknek, a fekete teltebb, a fehér az fehér, nem kék vagy rózsaszín, stb... Mikor a mostani moncsimat elsõként bekapcsoltam, megkérdezte, hogy kék, vagy rózsaszín legyen a fehér. Pedig nem volt olcsó...) LCD szép képet ad, és praktikus, CRT gyönyörû képet ad, viszont nem annyira praktikus. Részemrõl vita vége.
Szerintem úgy lett volna jó, hogy az NFS Shift kijön szimulátorként PC-re és Mac-ra, az NFS Nitro meg árkád játékként kijön PS3-ra, X360-ra és Wii-re. Így mindkét játék odakerült volna, ahová való. Az NFS Wold Online játék meg kijött volna számítógépekre is, és játékkonzolokra is, mint online multiplatform. Számomra ez tûnt volna a legésszerûbbnek, de nyílván nem ez hozza a legtöbb profitot, csakis azért dönthettek úgy, ahogy. :(
Szerintem megint tévedsz, a profi fotósoknak is digitális tükörreflexes fényképezõjük van, faterom hobby fotós, unokabátyjám haverja hivatásos fényképész Siófokon. Mindkettõjüknek 1-2 milliós nagyságrendet meghaladó tükörreflexes digitális fényképezõjük van (megszállottak), szerintük (is) az analóg fényképezõ már halott!
"16,4M szín kevés a PROFI munkához" Olvastad már az 530-as üzenetem? Mert ez sztem nem több mint parasztvakítás. :) Más: már a filmstúdiók látványtervezõinél is LCD monitorok állnak az asztalon, pedig õk biztos nem spórolnak egy több tíz millió dolláros vagy kitudja mekkora költségvetésû filmeknél, nem szoktál látni Behind the Scenes jeleneteket? :)
Sok ember játszik pécén. Egy részük szereti az autós játékokat. Ezek egy része a szimulátorokat szereti. Megint ezek egy része kormánnyal játszik. És ennek a már most is apró szeletnek egy része fizet is a játékért... viszont ebbõl a bevételbõl nem lehet egy száz licenszes, szép, jó, stb szimet kihozni!!!! Ebbõl rfactort, meg rókabõr race07et lehet!! Ébresztõ !!!!!!
Ezzel szemben nézz megy egy fél-szim Forza2 népszerûséget konzolon vagy egy negyedszim GT5P-t ... hidd el, egy multiplatform majdnemSZIM-nek VAN esélye! de önmagában egy egyplatformosnak nincs. konzolon sem!
FORZA2 nem az a könnyû játék, bár abba már tulzásba van véva a csúszkálás meg a nem tapadás egy picit, de 10 embebõl 10 majdnem sírva adta el a Race Prot h milyen árkéd szar lett, persze nem az, csak a WTCC nem driftverseny, de ezt õk nemtudták... konzolon is ugyan ugy megvan a bázisa a szimesebb autós játékoknak ahogy pécén is, és mind a két platformon a gémerek 90%a billel vagy kontrolerrel játsza azokat.
El lett mondva már neked többször, hová dugjad fel a konzolos szarságaidat. Ez PC only topic, az hogy konzolon mi van, teljesen érdektelen. Mi csak a PC felhozatalt vizsgáljuk, az hogy konzolra mi van vagy mi nincs, pont annyira érdekes mint hogy mobiltelefonra milyen autós játékok vannak. Senkit sem érdekel itt.
Mellesleg az érveid is elég gyatrák, ott a Pc only GTR2, a legnagyobb szimulátor, a közelébe se ér semmi.
Szó nemvolt a konzolokról csak az igényekrõl az NFS Shift tükrében... de már megint kezditek. Amúgy aki homokba dugja a fejét és direkt nem akar tudmást venni más platformokról és azok játékairól az nem gémer... egy gémer tájékozott, a jót sosem veti el, hanem utánanéz érdekli és ha tetszik neki ki akarja majd próbálni, ez a pécé only szemellenzõ csak arra jó hogy a flémet tudjatok kelteni a semmirõl hiszen ezeddig semmi személyes, sértõ mondat nem hangoztt itt el, eddig, de hála nektek...
Nekem van egy középkategóriás PC-m, és nincs se 50E forintom Xbox360-re, se 100E forintom PS3-ra, fõleg nem tudok 15E forintot kifizetni játékonként. Úgyhogy baromira nem érdekel a konzolos autós felhozatal, számomra nem létezik.
És mégegyszer, ez egy PC-topic. Azzal hogy konzolbuzik idejönnek a konzolos fórumukról és elkezdik osztani az észt a konzol nagyszerûségérõl, semmi más céljuk nincs, kizárólag a flémkeltés. Úgyhogy ne dumáljál nekem itt flémelésrõl.
Ha jól emlékszem épp a te beszámolód olvastam, hogy Race Pro-ban kimész a gyepre, és semmi, mintha csak dísznek volna, ahogyan a kerékvetõ is, és hogy a kormánykerékkel való irányítás felejtõs :)
Szóval megint csak az van a Race Pro esetében érzésem szerint, mint a Forza 2-nél (vagy a GT5P-nél), egyik sem árkád, kijelenthetjük persze, hiszen hivatalosan sem azok, de inkább csak közel vannak egy mai normális PC-és szimulátorhoz (LFS S2, rFactor, GTR Evo, iRacing, stb) de a szintjüket nem érik el szimulációban, inkább csak közel állnak hozzájuk.
" konzolon is ugyan ugy megvan a bázisa a szimesebb autós játékoknak ahogy pécén is, és mind a két platformon a gémerek 90%a billel vagy kontrolerrel játsza azokat. "
A szokásos értelmezés amitõl falra mászok: a konzolok (vagyis a játékkonzolok) nem egy platform, hanem egy platform csoport gyûjtõneve. Ahogyan ehhez hasolóan a számítógépek is. A PS3, X360, Wii külön-külön platform, a játékkonzolok platformcsoporton belül. Ahogyan a PC, Mac is külön-külön egy platform a számítógépek csoporton belül. De ez tényleg csak szõrszálhasogatás.
Eleget játszottam pécén hidd el, kezdetek óta rfactoroztam sõt F1cvel és rfactorral is ligáztam 3-4 évig. Most fejeztem be mert nincs már motivációm, így nincs is értelme pécén játszanom:) marad a fun az meg konzolon tökéletes.
Ha nem haragszol leszarom, hogy frusztrál hogy mire nincs pénzed ;) Ez itt egy forum, highend pc felhozott egy témát, amire én reagáltam. Ráadásul nem is volt éppen offtopik.
Egyébként pedig gondolkozz el rajta mit jelent a "játékos". Merthogy ez a játékosok forumoa.
Ugyhogy tipli, kötekedõs barátom. Offolj a gumiban.
Igen annyira nem fog meg, de a sóder igen, bár ez nem baj a pályán kell menni:) amúgy FFBvel sokkal hatásossabb a fû mert elkezd rezegni és tartani mint FFB nélkül, ugy tényleg gyérnek tünt...
Szerinted az EA lfs/rfactor mértékü eladásokat akar? Sose lesz ez akkora szim. Hiába vernéd magad Te is és Én(!!!!) is magadat a földhöz ha egy ilyen kijönne, lfs fizika/szimulácio, szép graf, sok licensz, jo karrier .....
Az meg kifejezetten irritáló, hogy "Sokan játszanak egynél több monitorral"... Igen, hozzám képest igen, de a (világ) játékos társadalomhoz képest meg NEM!
az lehet, de a témához ennek talán több köze van, mint a CRT monitoroknak meg a konzolháborúnak. nem hiszem, hogy ezzel súlyosan be lenne szennyezve a kristálytiszta Shift-vonal a topikban
Most, hogy ennyire fragmentálódott a sorozat, megemlítendõ, hogy utoljára a Need For Speed Carbon volt az, amit olyan széles platformválasztékkal bírt, mint az asztali platformok: PC, Mac, Linux, PS3, X360, Wii ,és a kézi platformok: PocketPC, Mobil, PSP, NDS. Gyakorlatilag szinte minden mai népszerû platformon lehetett tolni.
ez a teljes platform listája: Windows, Mac OS X, PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PlayStation 2, Xbox, GameCube, Game Boy Advance, Nintendo DS, PlayStation Portable, Mobile phone, Zeebo
Azokat a platformokat nem írtam le, amik a jelenlegi platformok közvetlen elõdei: (PS3 -> PS2, X630 -> Xbox, NDS -> GBA) mert a jelenlegiek kompatibilisek visszafele is.
De nekem például a Need For Speed Undercover-ben pedig az tetszett, hogy úgy jött PocketPC-re, hogy nem csak egy sima Mobil telefonos átirat volt, annál igen csak szebb grafikát kapott a mai PocketPC hardverekhez mérten, és új játékmenetet. A Need For Speed Shift is remélem kijön majd PocketPC-re optimalizált átiratként, jó lenne. :) Ugyanis a PocketPC-ém többet van nálam (lévén hogy telefonálni is lehet róla), mint pl a PSP-ém. :)
A telefonra kijött változatok mindíg is csak nevükben voltak azonosak az aktuális NFS-ekkel.
Lehet hogy kijön majd NFS:Shift telefonra meg PocketPC-re meg porszívóra is, csak annak a nevén kívül semmi köze nem lesz a PC-s verzióhoz.
Frászt, a Mobile verziók mindig is az aktuális autólista egy részét és pályastílusokat vonultatták fel, mintegy elõfutáraként az asztali platformváltozatoknak. Tudom, mert az utóbbi években mindig elõször a Mobile változatokat próbáltam ki, mert azok már hetekkel-hónappal az asztali platformváltozatok elõtt elérhetõek voltak.
De ilyen alapon ha pl a legutóbbi Undercover részbõl megveszed a PC, Wii, PSP, NDS verziókat azok se nagyon fognak hasonlítani egymásra, gondolom nem sok platformon toltál manapság NFS-eket.
srácok! ne feledjétek: ma 17 órakor, azaz 25 perc múlva felkerül a 3 nagyobb magyar Need for Speed oldalra (NFSSR, TCM, NFS Hungary) a Shift preview!
úgy döntöttünk, hogy 3 részre vágjuk az anyagot, a három oldalra 1-1 részlet kerül fel: így ahhoz, hogy az egészet elolvasd, mind a három oldalt érdemes lesz meglátogatni.
a TCM-en ezen kívül extrákkal, így egy produceri videó interjúval (!) készülünk, amelybõl rengeteg plusz információt tudhattok meg a játékról. lesz még egy Community Day napló is, amelyben leírtam, hogy egészen pontosan mi és hogyan történt velem az utazás és a tesztelés 2 napja alatt, illetve már indítottunk is egy fórumot, amelyben feltehetitek azokat a kérdéseket, amelyeket a cikk nem válaszolt meg: ez itten van.
17 órakor tehát irány a TCM, az NFSSR vagy az NFS Hungary! ;)
Jó cikk, 96% után nagyon kíváncsi leszek a játékra
Én nem hiszek senkinek sem. Elfogulatlanság nélkül nem hiszem, hogy kaphat 96%-ot egy NFS, fõképp az alig 1/2 évvel ezelõtti fiaskó után... Hiszem, ha látom. Addig az egész marketing.
Így van, én is egyetértek.
Javítsatok ki, ha tévedek de mintha a carbon is 90% feletti eredményeket kapott volna...
A hangokról viszont, ami számomra visz egy játékot.. egy büdös szó sincs egyik cikkben sem! Van viszont fékezõ meg gázadó láb, ami má 3 éve is alap volt! "A csoda akkor jön el, ha lefelé nézünk: megfigyelhetjük dolgozó lábainkat, ahogy fékeznek, gázt adnak, stb.!" LOL
Én boldog lennék, ha egy GRID szintû, nagyszerû fél-ARCADE élmény visszaköszönne a gépemen - nem zárt pályákon. Tojok magasról a grafikára - nem kell nekem shadow mapping, meg más szépségek, és az sem érdekel, hogy a matricák recéi is láthatóak legyenek -, mert úgy tûnik, ezzel akarnak eladni egy Pro Street játékmenetet, új környezetben... engem a NFS JÁTÉKÉLMÉNY érdekel. De ezek szerint, mivel már a három részre osztott cikk eleje sem utalt rá, el is felejthetjük a vidéki autókázást, a szabad kocsikázást.
Sajnos, és megint.
az a helyzet, hogy ez a játék nagyon MÁS, mint az eddigiek. nyilván nem tökéletes, viszont én nagyon elégedett voltam vele, amikor kipróbáltam. vannak hibái, vannak még javításra szoruló dolgok, de nagyon össze van rakva, és tényleg óriási élmény vezetni benne, nekem nagyon tetszett.
én sem szeretem nagyon a versenypályákat, sem a rendes versenyautókat. ezért nem tudok pl nagyon belemerülni a GTR 2-be, mert ezt a világot dolgozza fel. nagyon jó játék, de számomra hamar unható. :S minden pálya ugyanaz lényegében, rázókõ, fû/salak, szalagkorlát, gumifal, lelátó, boxutca. lényegtelen melyik ország pályája ez, lényegtelen, hogy a pálya az tök más mint az elõzõ, nem tudott sosem lekötni az ilyen jellegû játék. sokkal jobban szeretem én is azt, amikor különbözõ tájakon autókázunk, gyári autókkal. sajna nem nagyon ismerek olyan szimulátort, ami nem a versenypályák világát dolgozná fel, hanem a hétköznapi autózás élményét. ismétlem, szimulátor, tehát az alap mérce legyen az LFS meg a GTR 2 a fizika terén.
Tipikus "semmit mondok, de azért valamit" - az egyetlen õszinte válasz a "az optikai tuning nem lesz hatással a teljesítményre". Összefoglalóan: - klikkelgetõs preset tuning - semmi idõjárás (szimulátorban pedig minimum kell idõjárás változás) - enyhe fényviszony változások, de semmi más (röhej) - "új verdák" - a verda szó kiveri a biztosítékot nálam... Amúgy meg, a gazdasági válság közepette új autótípus/márka? Talán a Bentley, vagy a Roll Royce, netán a Cadillac egyik modellje?... - karrier... - koppintás, nem baj, csak ne legyen unalmas [10 pálya oda-vissza és nuku más]. - online ranglista - cheaterek? PB mikor lesz már végre egy autós játékban?!
a versenypályák mellett lesznek kitalált utcai helyszínek is, pl. a londoni ;) szóval annyira nem lesz monoton, mint amit írsz, ráadásul rengeteg különbözõ fényviszony lesz majd (ezt nekünk is megmutatták).
Látszik, hogy a srác nem ismeri az elõzõ részeket. Hasonló, mint amikor egy "Metallica rajongó" - de ezt már kismillió helyen leírtam - odalépett hozzám, és megkérdezte: - Meg van neked a Metallica albuma, tudod, azé az új csapaté, akinek fekete borítós az albuma? - A Metallica vagy 25 éve létezik. - ???
Komolyan új csapatnak hitte valaki a Metallicát? megaLOL
Ez a csávó is a videón szerintem még csak nem is látta az nfs korai részeit. Kicsit olyan vérpistike feelingje van akinek a nídfórszpíd az ándörgránddal kezdõdött:D