Mondhat bármit, mivel a cukormázas új nfs-ek célközönsége gyakorlatilag az nfs: undergroundba "született" bele.. Gyerekek, a 87'-es Test Drive nevü játék is belsõ nézetes volt..! Nem csodálkoznék ha ez a sztív entoni gyerek eddig a sims projektekben segédkezett volna.. a leglényegesebb dolognak a profilt tartja a játékban.. OMG!
giornalista: hangokról mondjál már valamit légyszíves. :)
Körülöttem is csak olyan léteznek, a szülõfalumban - városból jöttem vissza - akik az Underground-tól ismerik a NFS-sorozatot. :( A Metallica-t ráadásul egyetemi hallgató nézte új csapatnak . . . a diplomás emberek között (közüttünk) is rohangálnak érdekes emberek :)(
a hangokról... igazából szerintem ezekkel eddig sem volt komoly gond, a színvonalat ismét remekül hozzák. az összes kameranézetben nagyon mást hallasz (ez alap elvárás és teljesíti is), minden kocsi teljesen más motorhangot produkál... a gumicsikorgás szerintem lehetne egy kicsit öblösebb, de fene tudja... az ütközések nagyon jók...
Engem rettentõen izgat - s félek, ezen fog elcsúszni minden -, hogy milyen konfigurációval futott az egész, és milyen Build volt ez?
Tudom, írtad is, nem kaptál infót a géprõl, ezért csak hipotetizálok:
Mert, ha egy iCore7 + 4 GB RAM + HD4850/70 X2-vel ment csak így, egy XiFi és 7.1-es hangrendszer társaságában, akkor szerintem sehol sem szabad lelkendezni róla.
Mert ha ez a Build (futtatható változat) lescriptelt és félig interaktív és/vagy "bele minden extra feature-t az újságírók miatt, de majd kivesszük, hogy Vérpisti gépén is fusson" változat volt, akkor méginkább:
hát az biztos, hogy ha egyszerre nem tudod megnyitni a Firefoxot és a Jegyzettömbböt, akkor valamit azért tuningolni kell majd a gépedben. biztos vagyok benne, hogy baromi erõs gépekkel próbálhattuk ki a játékot, mert nem engedhették meg maguknak egyszerûen azt, hogy beszaggasson, vagy hogy csak fekete-fehérben tudjuk tolni.
az interjúban mondja ugye, hogy az Undercoverhez képest valamivel nõtt a minimum requirements. na most ugye ebbõl már ki lehet indulni, szóval valószínûleg erõs gép kell ahhoz, hogy megkapd a grafika teljes szépségét, de ha jól optimalizálják, akkor már egy olyan gépen is elfuthat korrekt minõségben, akadásmentesen, amilyenen az Undercover szaggatott meg "kékhalt", mert az ugye borzalmasan volt optimalizálva.
A gépem fõbb alkatrészei naprakészek - monitor 17"-es CRT és hankártya SoundBlaster Live! 5.1 Player (ezek cseréjére nincs egyszerûen már pénzem). Vélhetõleg egy 30"-es monitoron csutkára húzva minden játék megreccenne, de alatta azért nem félteném a gépemet.
Akkor kicsit összefoglalóbban: arról írtam, hogy attól tartok, a beígért (a beszámolóval is sugallt) és a valós látvány, hang és élmény messze lesz egymástól.
Ismétlem magam: a prezentációs anyagok nagyon sokször köszönõ viszonyban sem voltak az elmúlt 15 évben egymással...
a fizikáról ugye annyit írtam a tesztben nem tudom, hogy olvastad-e, ha igen, akkor végül is magamat fogom ismételni), hogy alapvetõen egészen jó, de lehetne még ennél is jobb. több autónál is volt olyan érzése az embernek, hogy "ez még nem az igazi".
viszont az biztos, hogy nagyon jó úton járnak: az RS4 és a Corvette irányításában gyakorlatilag semmi közös nincs, komolyan mondom. az elkülönülés remekül megvan, de szerintem egy RS4 azért annyira nem alulkormányzott a valóságban, mint a játékban.
Elsem hiszem a belsõ nézetet...csoda hogy most nem motorháztetõröl kell vezetni.
Kb ilyenre vágyok én is már mióta. Mondjuk nehezen tudom elképzelni hogy normális környezetben normális fizikával free ride legyen, már az is nagy szó lesz ha kapunk 1 jobb Pro Street-et, amihez amúgy is elengedhetetlen LETT VOLNA a belsõ nézet, csak az amerikanizációja és az unalmas drag/drift cseszte el. 1 szimulátorosabb, változatosabb karrierû GRID is ugyanilyen über-durranás lenne nekem viszont :)
teljesen egyértelmû, hogy hivatalos, nyálcsorgatós videókon akarják elõször mozgóképen mutatni a játékot, nem pedig képernyõröl felvett, kétséges minõségû videóklippekkel.
Amúgy, ha lesz ingame video, abból azonnal kiderül majd, hogy mit próbáltak alkotni. Szerintem nem véletlenül nem láttunk még ilyet :) Fokozzák a hypeot amíg lehet.
Most mit izgultok ennyire? Az utóbbi években ilyenkor még semmi hír sem volt nagyon az akkor aktuális NFS részekrõl, olyan hír és infó áradat , mint most van, valamikor nyár vége felé szokott kicsúcsosodni a telenként jövõ részekrõl, most meg már februárban el voltunk árasztva képekkel, stb. Messze van még az õszi Shift megjelenése. Minek ingame videó egy félkész játékból? Hogy elvegye a kedvetek? Ugyan már. Majd mutassanak ingame videót valamikor nyár közepén, hogy tényleg mit kapunk majd õsszel. Ennyi. Menjetek aludni. :) Vagy addig vegyétek elõ az 1-5 részeket nosztalgiázni. :)
a hype-ot videókkal is lehet fokozni. az elsõ pár videó aligha egy hátulról versenyzõ autót mutat majd, hanem egy pörgõsre összevágott klip lesz :)
nem tudnál privátban adni egy linket? mostanában a kalózöböl keresõje eléggé érdekesen mûködik. valamikor van találat arra amit keresek, valamikor meg nem.
Sajnos, nem mostanában szereztem be a cuccot - lehet, hogy már erõsen inaktív a t.....t De, ha ezt beírod: "Porsche 2008 MOD" (így, idézõjelben - a Google így csak ezt a 3 szót, így ahogy beírtad, keresi), meg fogod találni.
The reflection of the cars is improved. Added more music to the game and menu. The AI (Bots) are improved (harder). The default charachter images are replaced. New skin for Porsche 959. Removed the alt+tab bug,where the game crashes. Some of the cars are with more realistic perfomance. Slightly improved track graphics. The suit of the driver is edited. Possability to play the game over hamachi Including all era,menu,intro videos. & more…
Known Bugs: Clicking on the playlist button (Options->audio) causes game crash. The speedometer of Porsche 993 GT2 is not showing correctly.
(tegnap este már nem ment pl. a legutolso - leszedtem mininovárol - illuziorombolo :) ugy látszik csak akkoriban volt jo a porsche, ma ez a fizika rosszabb, mint az árkádosnak mondott uj részeké, a falrolpattanás pedig brutál :)) és még az ug-t szidtam :O ... ráadásul szélesvásznu megjelenitõn nyomott az egész kép :( )
tanulság: az idõ mindent megszépit :)
Ha mai gépedben "csak" egy GeForce 256-os kártya lenne, ugyanolyan szép lenne mint régen :) Egészen tavalyig én Radeon 9500 Pro-val nyomultam és még a NFS 4-et is játszottam egy 17"-es CRT-n...
A gépem újabb lett, 22-26"-os monitororra nincs pénzem, de attól még nekem tetszik a NFS: Porsche 2000.
Ugyanakkor, én a Heroes II-ön lepõdtem meg, úgy 2 éve... hogy tudtam én azzal hónapokon át játszani, még hálózatban is...?! [Igaz, az izometrikus megjelenítésének nem is volt célja a vizuális orgazmus elérése...]
nekem a fizikáról kellemes emlékeim voltak, de ez mai "szemmel" vicc, semmi kedvem ujra elinditani ... (2D viszont nem csunyul! fél éve NOX-oztam és még mindig szépnek hatott!!!)
Most olvastam az AutoSimSport új számát, amiben van egy interjú a Shiftrõl. Ha igaz amit írnak, akkor ez a játék minden idõk legjobb NFS-e lesz. Igaz, az elõzõeket nem nehéz felülmúlni szerintem. Pár info:
Saját fejlesztésû fizikai motor, amin a Richard Burns Rally fizikájának fejlesztõje is dolgozik. Minden idõk legjobb, legrészletesebb fizikai modellezését ígérik, mindezt egy mainstream játékhoz illõ játékmenettel (gondolom karrier mód). Ha jól értelmeztem, az autók irányításának nehézsége, azaz a fizika is állítható lesz. Emellett valószínûleg megjelenik a Ferrari Project is, amirõl mindenki azt hitte, hogy a Blimey csõdje után sosem jelenik meg. Ez feldobta a napom.
"Saját fejlesztésû fizikai motor, amin a Richard Burns Rally fizikájának fejlesztõje is dolgozik."
Az interjú szerint a GTR fejlesztõinek kb. 4/5-e dolgozik a játékon, Eero (az RBR fizikai fejlesztõje) még a Ferrari Project fejlesztésének kezdetekor csapódott a Blimeyhoz, aminek új neve a Slightly Mad Studios. Biztos vagyok benne, hogy ezt a játékot csak úgy tudják elrontani, ha az EA beleszól. A programozó gárda tényleg profi szakemberekbõl áll.
Aqrvanyukajat annak, aki az ilyen összevagdosott villódzásos trailereket elkezdte gyártogatni régen, és még a 21. században sem tudnak leszokni róla az emberek... A "fade + black" effektet gyûlölölöm - összesen vagy 15 mp-et levesznek egy 45 mp-es videóból!!!
Részben érthetõ a döntésük... ...nem kívánnak pereskedni a sok idióta játékos/autotulajdonos okozta utcai balesetek/halálok okán (Rockstar - GTA franchise) ...szinte a lehetetlennel határos ilyen rövid idõ alatt normális játékot összehozniuk, hátm ég, ha egy teljes várost kellene ilyen "ultra realisztikus" módon megalkotniuk... A körversenyek díszletét még lapemberkékbõl is összehozhatják, de ha 3D-sítenek (GRID, RBR), akkor sem kell megszakadniuk...
Szóval, valamit valamiért. Ugyanakkor, 1000x nagyobb sikere lehetne a játéknak, ha nem betondzsungelbe ágyazott pályákon, hanem a nagybetûs Természetben is lehetne "cruise"-olni...
Nem. A Black Box-os anyagot fejlesztették az UC alatt. Ugyanis, senki sem tudta elkõre, hogy nagyot fog bukni a sorozat. Így, továbbra is a BB fejlesztette volna az új részt. A bebukást látva az idõközben megkezdett - a fele sem igaz az állításnak, hogy már korábban egy másik csapat nekiállt a szimes verziónak - projektet nevezték ki a gumi-NFS-nek, és jöttek a kirúgások, projekt bejelentések és ez a Shift... Tehát, a Shift-et legjobb esetben is tavaly szeptember óta fejlesztik - azaz 1 év alatt hoznak össze megint egy NFS-t.
inkább Underground, az szvsz még nem is volt rossz, de inkább Hot Pursuit. Úgy is az a kedvenc részem.
Egyébként nem kötelezi õket senki rá, hogy évente adjanak ki új részt, sõt most még 4-et is fognak. Fejlesszék inkább 3-4 évig és akkor legyen benne a belsõ nézet, valósághû fizika, részletes tuningolás, rengeteg autó, egy nagy város valami környezõ vidékkel, ahol lenne hegység, tengerpart, erdõs rész, sivatag és hasonló tájak. Szvsz így meglenne a valódi NFS érzet, remek tájakon versenyezhetnénk. Ja meg napszak váltakozás sem ártana. A belefektetett energia meg pénz hamar megtérülne nekik, úgy vinnék mint a cukrot. Legalább lenne értelem valamiért elkérni azt a 13ezer Ft-ot.
Teljesen egyet tudok érteni veled SLICK! Egy rugóra jár az agyunk.
Hmmm.... Ez a Trailer jónak tûnik. Ha nem lenne versenypálya azthinném h valami akciófilmben lenne autósüldözés... ezek a kameramozgások:D Szerintem jó lesz az autó fizikája is meg minden:D (ha hülyeséget mondtam javítsatok ki:D)
jó lenne, de.. az EA nem sûrûn fog 2 évnél többet fordítani a fejlesztésre, ráadásul a mostani tizenéveseknek (akik csak az Underground óta ismerik a sorozatot) lehet nem is tetszene a Shift eladási eredményeibõl majd kiderül, hogy kell-e a népnek normális NFS