Vesztek 1 Nissan GT-R-t 27 millió Ft-ért, aztán elviszitek a Switzerhez, õk 18490$-ért kicsit "átdolgozzák", és akkor a Nissanotok máris verni fogja a Lambokat, legalábbis gyorsulásban. :D
Assssssszt szeretném mondani, hogy NEHOGY ABBAHAGYJÁTOK! Mind2 fákin autó benne lesz a HP-ban, mind2 fákin gyors, és fákinul van létjogososultsága ebben a gammában, aminek én fákinul örülök, már fákinul csípem mind2 fákin autót. Szóval fákin van értelme, hogy fákin vitáztok!
Más se jut eszembe állandóan, csak az NFS HP témanyitója :D
Szerintem már az is gáz, hogy amit a Nissan kihozott 480 lovat egy 3,8 literesbõl Twin Turbo-val literenként, annál a literenkénti értéknél a Ferrari többet hozott ki egy 4.5 literes szívóból a 458 Italia-nál.
480 ló/3,8 = 126,3 ló literenként 570 ló/4,5 = 126,6 ló literenként
azt ugye tudod, hogy 5500 ccm-es blokkból a Nissan csak is a terekpjáróiban levõ motort vehette alapul, mivel más jármûbe ilyen, ekkora ccm-û blokkot nem szerelnek. persze az utolsó alkatrészig módosították, az biztos.
na most az a motor kb 320 lovat ha teljesíthet emlékeim szerint az utcai kocsijaiban. persze sportkocsiba szereléskor biztosan alaposan módosították volna, de az is biztos, hogy a mostani gtr teljesítményét se haladná meg.
Ezek megint olyan idõk, hogy különbözõ weboldalakról és magazinokból összeszedett idõk egyetlen honlapra összegyûjtve, ki tudja mikor ki futotta õket és milyen körülmények között, melyik idõt versenyzõ, melyet újságírók tesztelõi, és fordítva, mint ahogy lentebb is a lényegre mutattak, és nem fogtad fel. Érted, egy hivatásos versenyzõ egy kisebb kategóriás autóval is simán lever egy laikusabb de jobb autóval körözõ embert.
Ez itt a gond barátom: http://www.kephost.com/images3/5ze7sb9roi1or1p9pxhk.jpg Itt ugyanis azonos körülmények közt teszteli ugyanaz a csapat az autókat. Láthatod, hogy még a kis Lambo modellek mindegyike elveri a GT-R-t. Mindegyik. A sok évvel ezelõtti Gallardo SE is, a Gallardo LP560 is, a Gallardo Superleggera is, a Murciélago LP670 meg teljesen más dimenzióban van, láthatod a köridõt, egy kör alatt 5 másodpercet vert rá egy szokásos versenypályán. A két kocsinak semmi köze egymáshoz, ép ésszel nem is értem, hogy te és a másik delikvens ezt a reménytelen keresztes hadjáratot hogy gondolhatjátok komolyan.
"de a te olvasatod szerint ezek csak pilóta teljesítménybeli különbségek"
Sajnos megint azt kell, hogy lássam, értelmezésbeli gondok fakadnak egy egyszerû szöveg olvasásakor, általános iskola. Mellesleg, ha tudni akarod, egy köridõnél többet számít az emberi tényezõ, mint a gépi. Odamész szépen akármelyik autó és motorversenyzõhöz, ezt elmondja neked. Éppen ezért nem is értem a felhasználó adataid közt ezt: "Túraautó, F1, Rallye, SBK, Moto GP minden amibe benzin kell." Aki ennyire megszállott, az legalább tud ennyit.
"De fordítsuk meg a dolgot, mi lett volna ha az utcai verzióba is 5.5-s motort tesznek,............húhúhú :)"
Semmi nem lett volna, ugyanis az 5.5 literes motort versenykörülmények közé alakították, hogy kipumpálja a maximális 600 lovat, olyan élettartalommal is, ami egy versenyen kell...egy széria 5.5 literes szívó blokk lóerõ/liter aránya meg sem közelítette volna ezt az értéket, sõt, még egy Gallardo SL-ét sem, erre mérget vehetsz. :)
Mint látható, a típusok között nyúlfarknyi különbségek vannak, a gond az hogy a japánoknál ezt egy 40-50 millióval olcsóbb autó produkálja.
A slusszpoén hogy a GT-R-t egy 3.8literes V6, míg a Lanbokban 5.2 V10-s hajtja, (igaz az elõzõ twinturbos, de még így is brutális a különbség).
#469 "No igen, szegény nem tudja, hogy a FIA GT1 kategóriában az összes kocsi hátsókerekesre van modifikálva a szabály szerint. :D"
-Igaz hogy csak 6 felkiáltójelet tettem oda. :)
Mellesleg mondj egy olyan nemzetközi szériát ahol nincsenek szabályok. A gyártók még is küzdenek egymással, mert itt azonos feltételek mellett kell jobban tejesíteni, de a te olvasatod szerint ezek csak pilóta teljesítménybeli különbségek, na ennyit a te kompetenciádról. Attól pedig hogy kicserélték a GT-R motorját az még Nissan motor, ami idõmérõkön rendre elveri a Lambókat. De fordítsuk meg a dolgot, mi lett volna ha az utcai verzióba is 5.5-s motort tesznek,............húhúhú :)
Jó tanács, a #464-ben írtakat máshol nagyon nem híreszteld, mert az a bizonyos láb még a végén a te tökeidet találja el.
No igen, szegény nem tudja, hogy a FIA GT1 kategóriában az összes kocsi hátsókerekesre van modifikálva a szabály szerint. :D
Ráadásul elõírásra mindegyik autó tömegét 1250 kg-ra írja elõ a FIA, vagyis a széria tömeg különbségek eltûnnek, és egységesen 600 lóerõre írják elõ a teljesítményt, vagyis az egész mezõny egységes erõre is, itt is eltûnnek a széria erõ különbségek (ehhez hozzátartozik, hogy a Murciélago R-SV blokkja le van butítva 70 lóval a széria modellhez képest, míg a Nissan GT-R széria 3.8 literes motorja le van cserélve egy 5.5 literesre, mert ugye a feltöltéses motorokat nem engedélyezik, és Twin Turbo nélkül meg már nem nagyon lenne erõ abban a blokkban.
De szerintem most már ennyi elég lesz, legyen újra NFS a téma egy NFS topikban!
Nekem úgy tûnik mindegyik versenypályán kikapott a Nissan köridõre, pedig ez csak egy szar Lambordzsinni, ami köztudott, hogy Ferrari "utánzat", Ferrari pótlék :DDDD
Lap Times Track GT-R Murciélago LP 670-4 SuperVeloce Top Gear Track 1:19.7 1:19.0 Hockenheim Short 1:10.7 1:09.5 Virginia International Raceway 2:55.6 2:53.9 Balocco 2:48.730 2:43.51 Bedford Autodrome West Circuit 1:23.60 1:21.3 Sachsenring 1:37.36 1:36.29 Silverstone 2:10.3 2:08.10
Gyerekek, felesleges a kettõt összehasonlítani. A Gallardó egy alacsony felépítésû, széles, áramvonalas szupersportkocsi gazdagéknak, akik feltûnésre és teljesítményre vágynak. A GT-R egy granturismo, úgy egyel lejjebb levõ kategória mind teljesítményben, mind sebességben, mind árban.
A GT1 versenyekrõl pedig: tudtommal ott kb minden autót egymáshoz nagyon közeli súllyra és lóerõre hoznak, vagyis nem sok köze van az utcai kocsikhoz és a köztük levõ különbséghez. Meg ha verseny közben hibázik valaki, akkor annyit a pontokról. Vagy ha épp egy verseny alkatrész hal be, megint csak. Egy verseny alapján tényleg nem lehet megítélni két autót, mert nem csak az autók ott a tényezõ, a versenyzõk, a csapat, a taktika, és sok egyéb. És ha idén a a Nissan lesz a harmadik, akkor az õ autójuk ettõl lesz jobb? Szerinted igen?
egyszóval ne akarjuk már összehasonlítani egy újságíró és egy hivatásos autóversenyzõ 20 km-es köridejét, mint ahogy egy asztalos és egy szakács által elkészített marhapörköltet sem szoktunk összehasonlítani.
nagy igazság, a nurburgringi húsz kilóméteres szakasz rekordokat meg lehet nézni a wikipédián, és oda is van írva sok helyre, hogy egy autós magazin vitte ki egyes típúsokat, a lamborghiniket ha jól látom a sport auto magazin meg az autobild magazin, vagyis nem hivatásos versenyzõk.
a vicces, hogy épp a nissan miatt ment nemrég valami botrány, hogy valamelyik gyártó épp támadta, hogy szerintük itt-ott pályára alakított géppel akarnak minél jobb idõket elérni, nem a széria típúsokkal, amiket a szalonban lehet vásárolni. jah, és persze hivatásos versenyzõk futkároznak vele a Best Motoringtól a nissan gyári mérnökeivel karöltve, ami önmagában igen gyanús
nem ám egy újság/magazin kiviszi egy újságíróval mint a lambókat, a kettõ közt óriási különbség van, e szerint összehasonlítani, óriási baromság két autót, szerintem is.
Kanyarodás: az LP570 1340 kg-os, a GT-R R35 pedig tudtommal 1740 kg. Azért remélem olyan alap szintû fizikával te is tisztában vagy, hogy nagyobb tömeggel kurvára nehezebb irányt váltani. És itt most 400 kg különbségrõl beszélünk. Plusz az ismereteid nem ártana frissíteni, ugyanis az utcai Lamborghinik majdnem minden variánsa elég rég óta összkerekes.
Ráadásul a gumiabroncsok is nagyobbak a Lambón, így nem csak a kisebb tömeg, hanem a nagyobb tapadás miatt is rövidebb a fékút is.
Ennyit a menetteljesítményrõl.
Nurburgring: nagy reklám, de tényleg. Valóság alapja viszont nem sok. Röviden: csalások orba-szájba, szériának mondott pályára modifikált gépek (errõl állandóan megy a civakodás, épp az ilyen rekordokra rámenõ kisebb presztizsû gyártók közt, akik evvel a köridõvel akartnak presztizshez jutni), a 20 km-es vonalvezetés miatt inkább a pilóta pályaismeretén múlik minden, ezt jól példázza hogy egy LP670 sokkal rosszabb idõt futott mint a nála gyengébb és mázsával nehezebb LP640, stb, stb. Ez alapján megítélni a menetteljesítmányt, hát, nem vall kompetenciára, vagyis mondhatnám, légyszíves ne rúgd magad tökön, miközben épp az ellenkezõjét akarod bebizonyítani.
"(Gallardo LP570, 458 Italia) is jobbak gyorsulásra, fékútra, és több száz kg-al kevesebbet kell a kanyarban befordítaniuk. :)"
Attól jobb egy autó, mert jobban gyorsul, ez most komoly? A Lambo egy kultusz autó, de ne helyezzük technológia és vezetéstechnikailag egy R35 elé, GT1 VB-n épp egy Murci R-SV elõtt áll a harmadig helyen (GT-R itt csak hátsókerekes!!!!!!!). A széria változatoknál meg elég ránézni a Nordschleife köridõkre, laza 13 mp-vel veri az LP640-t!, és itt sem tuning Nissanról beszélünk.
Egyébkén sem értem hogy, a világ egyik legjobb összkerekesének tartott grand turismo-ját, hogy lehet összehasonlítani egy RWD-s sportkocsival.
Bár csak menetteljesítményrõl beszéltünk, és magyar vegyes minõségû utakról sem volt szó, plusz 3db R35-nél ezek szerint jócskán több jönne ki a Murciélago SV 95-100 millió között mozgó -alapárából. :-)
Bár csak autókról beszéltünk és forg. dugóról sem volt szó plusz 10db Gixxer750-hez kevés lesz az R35 ára, (valld be, hogy csak egy jót akartál vitázni) xD de a lényeg: A HP-ban nyomhatjuk getaway stílusban a rendõrök elõl. :D
Off: Ó, ezen gondolatmenet alapján az R35 árából meg lehet venni vagy tíz Suzuki GSX-R 750-est, egyet magamnak, egyet asszonynak, nagypapinak, meg soha nem látott másodunokahúgnak, és a kb 8 sec-es 200-ra gyorsulás mellett a magyar vegyes minõségû utak dugóiban ácsingózó idegtépte embereken lehet mosolyogni, fõleg ha épp egy R35-ös araszol 30-al, és mire kiér a forgalomból, mi már a szomszédos megyében vagyunk :-))) Sõt, ennyi GSX-R 750-es árából meg lehet venni rengeteg napelemet, élelmiszert és ivóvizet életem végéig. Ugye érted? :)
NFS HP-ben pedig szívesen kiállok majd az R35-ösöd ellen az LP570-el :D
Ha még csak a Lambo-t kajálná meg... :) Na, szóval Látom érzelmileg érintve vagy, ezééé beszélgessünk. Félreértés ne essék, a Murcielago nagy kedvencem. Élõben (!) egy jelenség. Sok féle sport autót láttam élõben kívülrõl/ belülrõl, de a Murci kasztni-designja egy IGAZI ikon. Narancssárgában pláne. Szóval, ha valakitõl, hát tõlem nem kell megvédened a típust. Vagy védjük meg együtt! xD DE Vesd össze a Murci árát/ teljesítményét/ ergonómiai sajátosságait stb.-stb. az R35-ével. Leegyszerûsítve: Te megdobsz egy Murcival. Én eladom, s veszek rajta 3 db R35-öt, az asszonynak, nekem, egyet meg poénból :D és röhögünk a magyar vegyes minõségi utakon a murci tulajon, ahogy lebontja az autó spoilereit és össze-vissza töri a futómûvét, mielõtt kap egy durrdefektet, miközben mi árkon-bokron túl vagyunk. Az NFS HP-ban pedig várom mind2-t ;) + nyam-nyam Reventon.
Inkább a harmadik generációs R32-õt és negyedik generációs R33-at kellett volna példának felhoznom, akkoriban ott se sokat változtattak a küllemen, és ugyanúgy 2.6 literes motor volt bennük.
azért a 6,2literes és a 6,5literes murcik között nincs akkora különbség mint a R34 és GT-R("R35") között (volt szerencsém elég részletesen átnézni a régi murcit, több lp640est, és most hétvégén talán SV-t is lesz)
? A sima Murciélago-t (6.2-est) már rég nem gyártják. Az SV két generációval újabb nála. Ilyen alapon a GT-R35 a GT-R34 tuning verziója. Ne viccelj már.
Mirõl beszélsz? Én konkrétan Lamborghini mániás vagyok gyerekkorom óta. És garantálom, hogy ami a bannerban van, totálisan gyári állapotú. Így néz ki gyárilag is, és 670 lovas gyárilag, az utolsó generációs Murciélago.
Ne mutogass nekem tuning GT35-öst, amin már alapból is Twin Turbo van. Lamborghiniket is tuningolják egy kis elturbósítás után 1875 lóig is akár...
arról nem is beszélve, hogy a játékban is benne lesz a gallardo lp570, meg a nagytesója a murciélago lp670 is...
a valóságban a gt-r35 úgy 53 másodperc alatt viszi ki a 300-at a lambó meg úgy 29 másodperc alatt, a Ferrarik meg még ennél is 1-2 másodperccel kevesebb alatt...
Nem vicc volt, én épp úgy gondoltam, hogy te vicceltél. :) Ugyanis hiába általánosságban írtad, ha a márkák jelenlegi kisebb modelljei (Gallardo LP570, 458 Italia) is jobbak gyorsulásra, fékútra, és több száz kg-al kevesebbet kell a kanyarban befordítaniuk. :)
Lesz ott még japán szerintem bõven. Van egy csomó licenszük, a modellek megvannak régrõl, hülyék lennének kihagyni õket (szerintem). R34, Supra, RX8, LFA szerintem igen valószínû.
Mondd, hogy vicceltél és nevetek. :) Én egy (!) típust állítottam szembe márkákkal általánosságban, te pedig... Na, de inkább nem OFF. xD A lényeg: hip-hip-hooray, hogy a HOT pursuit sorozat újjáélesztésébe az EA szerint is befér egy japán nehézfiú is.
Ja, fõleg, hogy még egy Porsche 911 GT2 RS, egy Ferrari 458 Italia és egy Lamborghini Gallardo LP570 SL is megeszi gyorsulásra a Nissan GT-R35-öst... :)
Hogy mennyire idõtálló? Szerintem sikeresebb lesz, mint az Underground, Underground 2, Most Wanted, Carbon, Pro Street, Undercover részek bármelyike. Gyakorlatilag, amennyire emlékszem az eladási statisztikákra, a sorozat eladásai már az Underground részeinél elkezdtek csúszni. Ennek a Hot Pursuit résznek meg mekkora reklámot csináltak már, az én véleményem, hogy venni fogják, mint a cukrot, épp a 2002 óta hiányzo Hot Pursuit 2 élmény miatt, és nagyjából ugyanúgy fogyó cikk lesz, mint a Shift, ami végre kirángatta tavaly a sorozatot a süllyesztõbõl. A fizika meg...hát az elõzõ két Hot Pursuit rész is hót árkád volt, de mégis nagyon jó volt.
-nagyon sok ez a szállguldás érzet..nitró mi? utánégetõ a sugárhajtómûbe? -a fizika...full drifelve veszünk be mindent? árkád oksa, de vannak határok azért. -egy picit lasabb játékmenet ovatoskodás nem lenne jobb? át mindenden mit egy úthenger? így nincs meg az az érzet, hogy autóban ülünk. a rendõrönek sincs félelem keltés hatása. +a grafika jó! fõleg napszakváltás. +rendõrök.
ÁÁ ez valami fenomenális prezentáció volt. Nem tudom ki nézte, de brutális volt a gameplay és milyen autók lesznek. Lájk eddig a játék. Ja és ami még fontos: Van napszakváltás.
Sõt, még Black Boxosok is közremûködtek. Amúgy nem meglepõ. A Criterion nem túl nagy csapat, logikus volt, hogy kell nekik kis segítség. Mondjuk nekem eddig pont az tetszik a játékban leginkább, amin a DICE is dolgozott: a táj (persze az autók után).
Egyébként holnap sajtókonferencia lesz délután 4-kor, állítólag HP anyag is lesz közben, úgyhogy érdemes lesz nézni az élõ streamet az EA oldalán.
Hú, látom még mindig errõl megy a vita :) Azóta már elemeztem a dolgot és a következõ van: eredetileg év végén mutatták volna be a Zonda utódját, a C9-et, de nem tudták tartani a tervet és 1 évet csúsznak a fejlesztések. De ezt azután jelentették be, minthogy azon a francia portálon szerepelt volna a C9 neve. Magyarán még ha eleinte benne is lett volna a játékban a megjelenéskor, és nem csak pletyka volt, már akkor is biztos, hogy nem lesz benne, mert Pagani-nál az új modell kifejlesztése idõközben elcsúszott 1 évvel késõbbre. Kb ennyi lehet a történet.
tehát ne keverjük avval mintha azt mondanánk hogy a tdu2-höz kijön majd 2012 elején pl a Honda CBR1000RR '12 Katana Edition motor dlc-ként, ami nem is létezik még
így általánosságban könnyû beszélni egy játékról, hogy majd jön hozzá dlc, fõleg olyanról, aminél az elõzõ részénél is jött több is még a rá következõ évben is