szerintetek várhatjuk, hogy betesznek klasszikus szuperautókat, amelyek a HP-ban is voltak? Értem itt a Mercedes CLK-t, a Jaguar XJ220-at, Ferrari F50/F40, stb. Ja és El Nino reinkarnációját is szívesen látnám (tudjátok az a fantázia autó)
Egyrészt a Criterion twitteren válaszolt egy fan erre vonatkozó kérdésére, másrész a "100s of miles of open road" sor az IGN previewben is erõsíti a free roam gondolatát. Manapság sajna kötelezõ tartozákká vált a free roam az árkád NFS-eknek (thx to Underground 2...)
És van még egy különbség a Most Wantedhez képest: A rendõrautók is olyan egzotikus verdák, mint amivel versenyezhetünk. Egy interjúban Craig Sullivan azt is elmondta, hogy nagyjából az autók 90%-a vezethetõ lesz rendõrként is, de lesz néhány verda, ami exkluzív lesz a zsaruknak, illetve a versenyzõknek külön-külön.
Ugyanakkor kicsit el vagyunk tévedve megint. Hot Pursuit= egzotikus tájak, autók, rendõrüldözés, versenyek (ez mind meg is van már) Most Wanted= városi környezet (ami ráadásul lehangoló), tuning meg mindenféle hétköznapi autók (Fiat Punto full tuninggal lenyomja a Lambot? Röhögõgörcs.), 500 rendõr egyszerre üldöz (HP-ban általában egy, max kettõ volt mindig is, de az nem egy mezei Ford Crown Victoria, hanem valami erõsebb, ami utol is érheti a Lambo Murci SV-t).
Ami ugyanaz, az a szabad kóborlás és irányítás. Más nem.
Amúgy Craig Sullivan írt twitteren, hogy finomhangolják az irányítást az E3-as játékosok véleményei alapján. És a Criterion általában hallgat is az emberre, ezt már láthattuk a Burnout esetében. Persze így se várjunk szimet.
Egyébként az intro szerintem a teaser lesz, csak kicsit más vágással. Általában azok szoktak lenni újabban, és az a videó még méltó is a régi introkhoz. Bár bevallom nekem is jobban tetszene egy olyan, mint az eredeti HP-é.
Jut még eszembe (long post powa), hogy szerintetek várhatjuk, hogy betesznek klasszikus szuperautókat, amelyek a HP-ban is voltak? Értem itt a Mercedes CLK-t, a Jaguar XJ220-at, Ferrari F50/F40, stb. Ja és El Nino reinkarnációját is szívesen látnám (tudjátok az a fantázia autó)
értem, én pedig a videóból szûrtem le, elvégre ott volt egy nagy keresztezõdés ahol 2 irány le volt zárva egy olyan áttetszõ fallal mint pl a MW-ben is volt.
Honnan jött le az neked, hogy Free-roamos lesz a játék?
Szvsz. Igaza van.
Most Wanted -zsernyákok, akik mi nem lehetünk -tuning verdák -Free-roam -Városi környezet
Hot Pursuit -zsernyákok, akik mi is lehetünk -egzotikus minimál tuning verdák (legalábbis ebben a részben a nitróra gondolok) -Zárt, vonalpályák, no free-roam -Egzotikus ( sziklás partvidék, erdõ, sivatag, város széli falu, hegyes terület) környezet.
akkor csak hajaz a Most Wantedre, egyrészt csak pályaszakaszoknak szabadna lennie benne és nem bejárható területnek, ezek szerint Free Roamos lesz a játék, ami máris NEM nevezhet Hot Pursuit-nek mivel az nem errõl szólt. Ráadásul külön voltak rendõr és rendõr nélküli versenyek, itt meg mindig lezs rendõr, ergó MW-bõl vettek át csomó mindent... Kicsit elfogult vagy, mint minden NFS topikban
Hagyd már ezt a faszságot te is, semmi köze ennek a Most Wanted-hez, teljesen más a játékmenet, plusz nem lesz tuningolósdi, ráadásul más a környezet is ahol menni lehet. A kettõ játéknak semmi köze egymáshoz, maximum csak annyi, hogy irányításra mindkettõ elég rossz arcade (bár ez még ennél a játéknál változhat, csak egy pre-developement gameplay videót láttunk).
A World, na az egy Most Wanted klón, ugyanazok a város részek lettek berakva megint, ugyanaz a tuningolósdi rossz arcade irányítással, plusz nagyon hasonló a játékmenet.
ismét a HP arconcsapása ez a 100 mérföldes terület... Ez Most Wanted 2 lesz nem Hot Pursuit! Rohadt féreg EA, ennyire tetvek már tényleg nem lehetnek. Már azt kívánom, hogy bukjanak bele ebbe a sorozatos fos NFS gyártásba!
Hát, így elolvasva a játékmenet élvezhetõnek hangzik. Szerintem idén nem a World lesz a numero one, hanem a Hot Pursuit. A World-öt bétában tesztelve elment a kedvem tõle, na, az tényleg egy Most Wanted klón a javából játékmenetre is, meg fõleg, hogy egyes városrészek is onnan vannak átvéve.
Lényeg a lényeg, nem várt senki szimulátort a HP-tõl, de nem is ezt a sz*rt.
A belinkelt videó alapján csalódás lesz számomra. PERSZE EZ MÉG VÁLTOZHAT. (Mielõtt még valaki nekem esne, hogy egy videó alapján mondok véleményt a késõbbi játékról.)
Szerintem shift irányításán is lehetne "csiszolni". pl ha nem driftelve lehetne bevenni minden kanyart:)
Ma elõvettem a Need For Speed III Hot Pursuit-ot. :) Nagyon jó játék még most is, Lamborghini Diablo SV rulz! :) Árkád játék, de annak nagyon jó. A mûszerfal nézet is nagyon ott van, a kocsik hangja is, a jellegzetes olaszos váltóhang kattanásokra is odafigyeltek a Lamborghini autóiban, meg a Ferrari autóiban. Ez a játék nagyon össze van rakva, ütött is akkoriban, árkád, ami kormánnyal is kitûnõen irányítható, sõt, szerintem kormánnyal jobban, mint billentyûzettel. Holnap talán majd a Need For Speed Hot Pursuit 2-õt is elõveszem nosztalgiázni. :) Arra azért kíváncsi lennék, hogy a Criterion Games fejlesztõ stúdiója játszott e ezekkel a részekkel is, vagy csak spontán csinálják Hot Pursuit névvel a játékukat.
Az arcade-el semmi gond. A gond azzal van, hogy ez már megint az MW féle vérszar sínautós szemét. Elmennek ezek a picsába. Esküszöm úgy mozog az autó, mint a split/second-ben. Pedig annál árkádabbat még életemben nem láttam. Csak annak jól áll. -__-
Hát, ha nagyon szõrszálhasogató akarok lenni, akkor nem elõtte fékez, hanem konkrétan közben. Vagyis, elõször elkezdi ráfordítani 300 felett (183 mph felett) az autót a 90 fokos jobbosra, és a kanyar bejárati ívétõl a kijárati ívig fékez. De ettõl még nem lehet bevenni egy kanyart, kanyarban a megfelelõ mennyiségû stabilizáló gáz többet ér bevételi szempontból, mintha valaki beletapos a fékpedálba, sõt, kanyar közepén padlón fékezni a legnagyobb hülyeség a való életben, mert a súlypont elõre helyezõdik a kormányzott kerekekre, és az autó nehezen kormányozhatóvá válik. Én ebbõl szûrtem le a sínautózást a Hot Pursuit-ben, mert még így is be tudta venni lazán, poros úton, hogy 300 km/h körül kezdte meg a bevételt.
Valamint nem egy arcade játék telt el a Shift óta, hanem kettõ is. (Nitro, World), szerintem nyugodtan odaadhatták volna a Criterion Games-nek azt a motort, amit a Slightly Mad Studios használt a Shift-nél, akkor lenne meg az egyensúly az arcade szerû és a szimulátor szerû autókázás közt. De egyébkén kérdésedre válaszolva, nem, nem vártam szimulátort a Criterion-tól, épp a Burnout szériából kiindulva. Csak ez a látott videó nagyon megrémisztett. Annyira hasonlít az autó viselkedése arra, amit az Undercover-nél láttunk... :(( És látva az emberek reakcióját, a többségnek sem tetszik (emlékezzünk: épp Undercover után bukott az EA Black Box stúdiója). Egy arcade játék is lehet jó fizikájú játék, attól függetlenül, hogy arcade, lásd: PGR részek, Grid.
Persze abban egyet értek, hogy még badarság lenne bármi féle messzemenõ következtetést leszûrni egy pre-development videó láttán, hiszen ez nem a végleges novemberi verzió. De hát az emberek megvitatnak egy-egy videóban látott jelenséget, annak sincs értelme, hogy némán végignézzük.
Egyébként nem baj, hogy arcade, hiszen az elõzõ két Hot Pursuit is az volt. Engem sokkal jobban zavar a belsõ mûszerfal hiánya (vagy meg nem mutatása), nagyon hiányoltam a mûszerfal nézetet sok éve az NFS részekben, Shift ebbõl a szempontból hosszú idõ után nagy kedvenc volt.
Criteriontól ti vártatok szimulátort? Attól a csapattól, amelyik a Burnout sorozatról híres? :)
Ez az új NFS rend. Shift volt szim, most jön egy árkád (illetve kettõ, ha a Worldöt is beleszámítjuk), utána feltehetõleg megint jön egy Shift szerû epizód, és így, mint valami körforgás, az NFS két réteget is kielégíthet szinte évente.
Megmondták E3-on is, nem is egy previewbe, hogy a Criterion gyakorlatilag semmit nem mutatott még meg a játékból. Gondoljatok bele, az utóbbi pár résszel is az volt a baj, hogy mindent lelõttek a megjelenés elõtt. Szerintem egyenlõre altatják a népet, megmutatták, hogy "Na, ilyen" és semmi konkrétumot nem mondtak. Lesz egy facebook a játékban, ennyit tudunk.
Az irányításról egyébként több preview is azt mondta, hogy Burnoutnál sokkal kifinomultabb, de persze nem Shift szintû. Ez várható volt a Criteriontól.
Ez is egy trágyadomb lesz a videó alapján, kár érte :/
Nekem tökmindegy honnan indult, az MW egész jó kis rész volt, szerintem. Aztán ki mondja, hogy egy sorozat nem fejlõdhet, újulhat meg, térhet el más irányokba?
nézd úgy a videót hogy megnézed hol kéne legyen a kamera.. soha nem látsz másik kamerát a videóban.. pedig nemegyszer kéne.. ki az a bolond aki beállva az autó alá?.. meg egyáltalán ki engedné?..
elméletileg megoldható lenne, de ez akkor is kamu..
Már láttam. Ha jól tudom, Schumit csak a reklám kedvéért vágták be, nem õ vezette az autót valójában. Mint ahogy beszámolt több média, hogy nem trükkfelvétel volt, legalábbis állítólag. Hát, én special fizikával foglalkoznék, már máshol kiveséztük ezt a videót. Leszorítóerõt annyit nem termel ez az autó, hogy fejjel lefele is menni tudjon. De a centrifugális erõ megtarthatja az alagút felületén az átfordulás idejére. Ez az erõ függ az alagút sugarától, az autó össztömegtõl és a szögsebesség négyzetétõl. Plusz ehhez az erõhöz hozzá adjuk a leszorítóerõt. Ennek a kettõnek kell kompenzálnia az "mg"-ét, vagyis: tömeg szorozva a Földi gravitációs állandóval a Föld középpontjának függvényében. (ami arra "hajt", hogy leessen az autó.) Elvileg lehetséges, hogy a centrifugális erõ kikompenzálja a gravitációs erõt, szóval, szerintem real volt a teszt.
" Másrészt nem tudom, hogy lehet már megint egy videóról leszûrni, milyen az irányítás. Fingotok sincs róla, és ennyibõl nem is lehet megállapítani, akármennyire okosnak hiszitek magatokat. "
Valaki lát is, nem csak néz. Például, hogy 1:00 fele bemegy a Murciélago LP670-es 340 km/h felett az alagútba, majd a 90 fokos jobbos kanyart 300 km/h-val kezdi bevenni, és be is veszi, ráadásul úgy, hogy nem is az aszfalton, hanem poros földes részen kanyarodik be. Egy szó, mint száz, igaza volt a kollegának, akire reagáltál, ez sínautózás.
- az irányítása hasonlíthatna jobban a Shift-hez, ez az autó tapadás megint hátralépés az NFS részérõl... - zavaró, hogy nincs belsõ nézet, bár, a Hot Pursuit 2-ben sem volt (mondjuk ez akkor is idegesített) - ez a nitrózgatás meg nagyon nem tetszik, legalább az elsõ két HP részben full stock verdák voltak, nekem nem kellenek ilyen mokkult kocsik, stock szupersportkocsikat akarok
Ez sehol nem volt verseny. Az elágazás meg nyilván a demo pálya vége. Elég érdekes lenne, ha E3-ra kivitték volna a teljes játékot...
Másrészt nem tudom, hogy lehet már megint egy videóról leszûrni, milyen az irányítás. Fingotok sincs róla, és ennyibõl nem is lehet megállapítani, akármennyire okosnak hiszitek magatokat.
Ajjaj, most jut eszembe, hogy sehol se láttam belsõ mûszerfal nézetet! :S Ha nem lesz, megõrülök, Hot Pursuit nem lehet belsõ nézet nélkül, a legelsõ HP-ben is volt, a HP2-ben pedig nagy csapás volt hogy az volt az elsõ NFS, amiben nem volt!
Ezt én is néztem tegnap, az NFS High Stakes borítóján nem lehet Murciélago, mert a Murci 2001-es a játék pedig 1999-es :D Szerintem a követekezõ történt: mivel azt még az EA Canada készítette, azok, akik felvitték a borítókat a needforspeed.com oldalra, lövésük sem volt az NFS High Stakes-rõl, az elsõ nagy felbontású borítót, amit találtak a neten, feltöltötték a needforspeed.com-ra...
Szerintem sem, a Black Box szerintem fent van a rajongók Most Wanted listján (ez mekkora) :DDDD Remélem nem igazak a pletykák, bár már elég rég óta terjengenek, tavaly óra.
Most elbeszéltünk egymás mellett. Levelem azoknak szólt, akik szerint ez csak egy szar Most Wanted klón, open world nélkül, mert akkor ezek szerint fogalmuk sincs honnan indult a széria. Ez leginkább visszatérés a gyökerekhez (EA Canada részek), ahogy ígérték. Legalábbis az elsõ benyomást illetõen. Vagyis leginkább a The NFS-re, NFS III Hot Pursuit-ra és az NFS High Stakes-re emlékeztet. Remélem tényleg nem is lesz benne tuning, mert már nagyon untam.
De komoly a needforspeed.com, felvitték az oldalra az összes NFS-t, infókkal meg borítóképekkel. (kivéve az NFS V-Rally és NFS V-Rally 2-õt, meg az MCO-ót)
na, mar megint egy "majdenmegmondommilyenvoltareginfsmertakiwantedezikazassetudjamilyenvoltezregen" user.
nekem nincs bajom ezzel, csak leallhatnatok ezekkel a szovegekkel.
ha nem tudja hat nem tudja, le kell szarni es szo nelkul elmenni mellette, nem mindig okoskodni meg terjeszteni az eszt.