Szerintem az Operation Flashpoint 2 ezt az igányt nagyon ki fogja elégiteni, igaz a lyuk ássás nem lesz benne de helikopterrel lehet majd jármûveket szállítani stb. :)
Nekem egy sokkal "realisztikusabb" nagy pályás jármûves BF kéne, lehetõleg aszimmetrikus csapatokkal, hagyományos spawnrendszerrel*, meg vietnámos extrákkal. (helivel szállítható tank, kocka, úszó tank, leásható lyuk)
*Amikor írták, hogy "ne aggódjatok, megoldjuk a spawnkemp problémáját", akkor azt hittem, hogy a zászló körül, de random lesz a spawn, hogy nem lesznek fix spawnhelyek. Aztán lett helyette ez a leaderes téma. Szerintem nem tett jót a dolognak, publikra fasza, de warra... Na mindegy, mindenesetre nekem jobban bejött az, hogy amikor el lett kúrva egy támadás, akkor volt érte bünti, utazni kellett.
Én A PR modot csinálnám meg új endzsinnel, kicsi változtatással. Pölö spawn idõ rövidítése, kicsit több választható kaszt egy csapaton belül és egy pöttyet kisebb pályák. Szal hangyafasznyit infantrisabbra és megvan a király gém...
Ha azt mondanám hogy a BF2-t átpakolnák az új enginere és annak elönyeivel megvenétek? Eddig KLegény írta le hogy szerinte egy 42-s alapokra kéne építeni a csak PC excluzive BF-t. A többiek meg is írnák mit szeretnének vagy csak a fikusz kukisz fog menni? Igaz hogy ez csak engem érdekel.
"Étteremben is ezt mondod, ha a tányérodra szarnak, és azt szolgálják fel? Azért vártuk az új BF-et, mert egy kibaszott BF-et szeretnénk. Az a tény, hogy ennek is Battlefield a neve, az még nem jelenti azt, hogy ez egy új BF. Ez már nem az a játék, ez nem BF, ez egy konzolos fostömlõ."
Én is félek a konzolos átírattól de azt láttom benne hogy jobb mint a BF2 jobban átérezhetõ az egész játék.
"Szerintem meg létezik az az információmennyiség, amit begyûjtve anélkül lehet véleményt formálni valamirõl, hogy személyesen is megtapasztalnánk. És ez egyelõre szarnak tûnik."
Pár videó meg infó, igen levonható a következtetés, de azt is számitsuk bele hogy ez nem a végleges játék, a producer is megmondta hogy sokminden még változtatás alatt van.
Ez volt az alap taktika es aki csinalta a taktikat az szoban a meccs elott elmondta mindenkinek mi a dolga, es ha nem ertette megmutatta.ezek utan vegig a kommander iranyitotta a meccsen az embereket.
Kommander/MEDIC :Kezdésnél jelzi az ellenfél mozgását majd a jeepel a megfelelõ helyre megy és lövi az esetlegesen megjelenõ gyalogosokat és idõben szól ha jönnek hátra.
I.SQUAD: 1./ENGI. Az APC-t vezeti lemegy ROADra és behúzza a zászlót, utána a másik oldalról védi a Road zászlóját, nem foglalhatja be az ellen ha hátulra mennek visszamegy 3./AT Segít behúzni a roadot és utána az APC-vel együtt védik a zászlót ha a southon baj van megy vissza segíteni
5./MEDIC Segít behúzni a roadot utána a North zászlójánár várja a támadókat éleszti akit tud, és besegít az apc-nek a Road védésébe ha kell
FOntos hogy gyorsan odaérjenek a ROADhoz szóval a 3.-as az elején csinálhat egy külön SQUADOT és a rászpawnolásos módszerrel az APC elött odaérhetnek
3 és 5 is lespawnolhat az elején és megy roadra
II.SQUAD 2./ENGI a Tankot vezeti és egybõl megy Northra ha megvan a zászló átadja a líderséget 4.-nek A North védése a feladata és lõni a spawnoló APC-t és TANK-ot
4./AT Behúzni Northot a feladat, utána õ lesz a líder és a tetõrõl lövi az ellenséget ha átjött meg a spawnoló dolgokat ha tudja
6./AT Behúzni a Northot Lõni aki átjõn a folyón
7./AT Behúzni Northot Utána senkit nem engedni át a folyón
CSAK a tankos spawnol le és egybõl megy a NORTHRA a többiek a mecset kanyarjánál spawnolnak rá 4-es felmegy a tetõre
FONTOS! Az átjövõ páncélosokat lõjétek elõször, utána a gyalogosokat A tank és az AT-sok egyszerre lõjenek rájuk.
Ezen az oldalon könnyû dolgunk van mert elõnyösebb pozícióból indulunk, szóval szerintem elég ha tartjuk a három pontot és pörgetünk meg fregelünk, de ehez együtt kell mozogni.Szóval figyeljetek erre.
csak az elejét olvastam el mert tök hosszú és küönben is lusta vagyok olvasni ugyhogy csak az elejére reagálva. Nem egyszer gyõztünk vagy majdnem gyöztünk úgy hogy sokkal skillesebb volt az ellen de jobb volt a taktikánk, esetleg a kör közepén váltottunk akkorát hogy nem tudtak hirtelen mit kezdeni velünk. És ez leginkább a kommandereknek köszönhettük (Erdõs,Kornél)
"mig az osszes nagy europai klan csak a 8v8at, mert abban kell igazzan taktikazni es odafigyelni."
Ez szerintem kurvára nem így van, csak a nagyon prö-k ezzel fényezik a saját faszukat.
Soha nem a taktikánkkal volt a gond, hanem azzal, hogy nem tudtuk megcsinálni. Mert lenyomtak erõbõl, mint a szart. Hiába feladat, hogy akkor "húzd be az X zászlót", hogyha folyton pofánlõnek 1v1ben a klánból mindenkit. Ugyanígy hiába feladat, hogy "akkor te meg te itt védekezel", hogyha õ meg õ azonnal fekszik fejlövéstõl. BFV-ben 6 ember alatt nagyjából nem is lehetett támadásnak nevezni az akciót, és rohadtul nem azon múlt egy pályán elért eredmény, hogy Kovács Ubul él-esportolónk mennyire ügyesen osztja a heccsátot... Persze beleszámított, de nem kizárólag ezen múlt.
Egy 8v8 warnál nyilvánvalóan nagyobb hangsúly van az egyéni teljesítményen, mert kevesebb az ember.
Kevesebb az eszköz is, így a lehetõségek száma is.
Kevesebb a zászló, tehát a lehetséges támadási célok is.
Nem, szerintem egyértelmûen minden szempontból kevesebb ész kell hozzá, kevesebb taktika, ellenben több múlik a skillen.
Igen, a 8v8 valóban pörgõsebb a 12v12-nél, de primitívebb is, nagyon sokkal.
Az lehet, hogy neked a pörgés az élmény, nekem meg nem. Ezek szerint mások az elvárásaink a BF-ekkel szemben.
Figyeljmáááá, küldj már nekem egy kész taktikát egy 8v8 mapra plíz! Már mi az, amit te kidolgozott taktikának tartasz, meg hogy úgy általában, mennyi és milyen feladata van az embereknek? Mert egyelõre csak halvány sejtéseim vannak errõl a 8v8ra überkidolgozott taktikákról, mert nagyjából nálunk abban ki is merült a dolog, hogy felsoroltuk, hogy ki mibe ül bele, meg volt kb 1 darab nyíl, hogy "akkó' aztat ott basszátok szíjjel". Aztán elindultunk, ha megöltük õket, akkor hurrá, ha nem, akkor meg szopás a kör hártalévõ részében... De igazán olyan rohadt kevés a lehetõség, hogy nem is nagyon tudom elképzelni, hogy ennél bonyolultabbat mit lehet kihozni...
Hat azert az is vicces volt amikor mashturon en maradtam egyedul a helikopterrel 12v12 OCn.Amikor meg a heli felrobbant meg 5 percig a hotel tetejen tancoltam az oroszokkal :)
8vs8 tényleg jó volt lehetett parázni és fordítani nagyokat nézni ahogy az utsó játékosunkat kergetik a hegytetõn dzsippel:D de a 12vs12 közelebb áll a pici szivemhez
Ebbol latszik, hogy keves 8v8as waron jatszottal.Keves olyan map van ahol jobb taktika kell mint pl a 16os mustar city ahol csak 4 zaszlo van, de ahhoz, hogy megnyerd a mapot, egyszerre kell 3 zaszlot fogni es az ellenfelet beszoritani a fobezre es nem kiengedni onnan.A 16os mapok arrol szoltak, hogy az ember behuzzon eggyel vagy kettovel tobb zaszlot mint az ellenfel, es utana benntartsa a maradek pontjan.Ehhez jo taktika kellett, es hogy az ellenfel ne tudjon atmenni meg kellett szervezni a vedovonalat is.Mindenkinek meg volt a dolga.Anno ez volt a baj a 16os NC-ben, hogy mi addig csak infantryt meg 12v12-t nyomtunk, mig az osszes nagy europai klan csak a 8v8at, mert abban kell igazzan taktikazni es odafigyelni.Igy ok mar 3 eve begyakorolt taktikakat csinaltak, amikor mi meg csak kezdtuk csinalni a taktikakat es epp hogy rajottunk hogy hogyan kene.Szoval szerintem, a 8v8 volt a legizgalmasabb az osszes fele verzio kozul a bf2-ben, a 12v12 is jo volt de abban nem volt akkora porges mint a 8v8-ban.
BFV-bõl jöttünk 11-en. Jól összeolvadtunk a 13-15 fõs fasztuggyakikkel. (OPC, vagy miapicsa?) Így lettünk eX. Ez elvileg 26 ember. Kb egyetlen 12-es meccsre sem lettünk meg. OPC-sekbõl két ember maradt egy vagy két warra, aztán elhúztak õk is wowwal maszturbálni. Közben a 7th-bõl is rájöttek páran, hogy nem is tetszik nekik a BF2, elkezdtünk fogyni. Aztán persze folyton kevesen voltunk a 12-es warokra, vettük fel az embereket orrba-szájba. De kb ugyanolyan intenzitással léptek is le a régiek. Aztán mire észbe kaptunk, hogy "jaa, hát akkor játsszunk 8v8-at", addigra már késõ volt, használhatatlanná esett szét a klán...
Meg egyébként is, szarok a 16-os mapok. Addig rendben, hogy 1 tank vagy 1 heli is elég lehet, de a nulla dzsip és APC az már igen kevés. Gyakorlatilag ki van herélve a játék 16-os mapon. De még csak nem is a kevés jármû a baj. A baj az, hogy nem lehet hová menni, nem lehet taktikázni. Van három zászló, az egyik rögtön a saját fõbéz. Ez a 3 zászló is szinte mindig vonalban van, nincs mit trükközni. Nulla taktika, nyers erõ, azt' szevasz. BFV-ben a taktikázást, az ellenfél különbözõ lehetséges lépéseire felkészülést, az ellenfél megtévesztését, meglepését, átbaszását szerettem csinálni a legjobban. Tekintve, hogy BF2 16-os mapon nekünk is, az ellenségnek is annyi a kelléktára, hogy jön, vagy nem jön, így olyan kurvára sok ész nem kell hozzá...
A másik dolog, ami kurvanagy visszalépés, hogy az oldalak közt semmi különbség nincs. Kínosan ugyanazt tudják a különbözõ oldalak. BFV-ben totálisan különbözõ volt az amcsik meg a vietek felszerelése, mégis megvolt az egyensúly. Ezzel szemben a BF2 uniformizált cuccai, jármûvei irtózat gagyi megoldás szerintem.
Na mindegy, ez már történelem... :) Én még azért reménykedek, hogy lesz egyszer egy jó BF is, vagy legalább egy sikeres koppintás...
BF2-ben a 32es mapokon, jo 12v12es warokat lehetett jatszani fuggetlenul a spawnolastol, mert mindket oldal ugyan azt megcsinalhatja es eleg ritkan volt kergetozes.A 8v8 az meg azert volt szerintem kurva jo, mert ott mindig tortent valami.Az meg, hogy keves jarmu volt az sose zavart, mert a helibol max 1 van 32ben is, es a tank ha volt eleg nehezen volt kiszedheto, szoval jo moka volt egyedul atkent egy tank ellen csatazni.
Igen, én egyaránt élveztem a singlet, és a multit. BF2 nem volt fent sokáig a gépemen, legjobban a BF1942-vel, és a BFV-vel szórakoztam. Bár a seggbuta botok miatt nem túl élvezhetõ a játék single része sajnos. Multiban biztos jó móka, de addig nem jutottam el egy BF résszel sem. :)
Hat en is szerettem, mert jo moka volt.De amikor benyulta egy olyan gyerek az artit aki tudta hogyan lehet beloni azz ellenseg fobezet, onnantol kezdve nekem unalmas volt a jatek. BF2 egyszeru mert van benne 5 fele jarmu(jeep,apc,tank,heli,repulo) amik nagyjabol ugyan ugy mukodnek, es egyik sem tomegpusztito.POEban is a repuloknek annyi bombajuk volt, hogy egy rarepulessel 4-5 pancelost siman ki lehetett nyirni.Egy fel karkand meretu teruletet be lehetett bombazni ha az ember gyorsan nyomkodta a bombakiereszto gombot.A gepfegyvere meg az 1 meteres pancelbol is ementali ssajtot csinalt.Szoval a jo szorakozas volt, de azoknak akik nem hasznaljak ezeket a jarmuveket, azoknak eleg szivas.http://www.youtube.com/watch?v=3t5l5mVkY1c&NR=1oltak benne jo dolgok, de messze nem volt olyan szorakoztato mint a bf2.pl shilkaval en el tudtam lenni orakig a gyalogosokat apritva de unalmas lett egy ido utan a tul sokat sebzo fegyverek miatt :)
Ja, de melyik BF alkalmas értelmes játékra? Sztem utoljára normálisan a BFV-vel lehetett warozni. BF2-ben ezek a 16-os mapok megölik a BF-es játékélményt, egy-egy tank, meg néha egy-egy heli nem az a jármûves kánaán. 12 vagy 16 (+2) embert a 32-es mapokon warozásra meg képtelenség volt stabilan, hosszabb távon klánban tartani... Ráadásul a leaderre spawnolós faszsággal maj' egy évig tönkre volt kúrva az egész warozás, kurva izgalmas volt a repülõbõl kiugró, kiirthatatlan 6 fõs sqaudok egymással kergetõzése... 2142-t már meg sem néztem, azt hallottam, hogy unlock nélkül nem is nagyon lehet játszani, csak pisztollyal meg biztos izgi lehet warozni... :D
Úgyhogy kurvára nem vagyok kibékülve a DICE-szal. Látszott BF2nél, hogy nem lesz ennek jó vége, de azért erre az elfaszlámásodásra, hogy élet meg lõszer automatikus töltõdése, erre nem számítottam azért...
Én ezt úgy képzeltem el, mint mondjuk a php-t. Egy adott utasítást nem egyformán hajt végre mondjuk a firefox, meg az ie. Tehát a bemenet egységes, csak a kimenet nem lesz ugyan az.
Szóval, bár nem értek hozzá, a dx csak része a dolognak, nem az az alapja egy alkalmazásnak. Szal van egy endzsin, ami a program futtatásáért felelõs, aztán a garfikai megjelenés már más tészta, ott jön elõ a dx.
Na erre én is kíváncsi vagyok, tájékoztass lécci, ha van infó.
az a baj hogy neked a latasod a bfekig es annak a modjaiig terjed.Ami meg ezen kivul van az szar.Csak sajnalni tudlak, hogy ennyire nem tudsz mas jatekot elvezni :)
A modok meg arrol szolnak, hogy minden bokorban van egy jarmu aminek van 60 fele lovese es mindegyik loves mas jarmuvet tud kiszedni egy lovesbol.Meg minden hazban van valami szuperfegyver ami jo a jarmuvek ellen.A modok szorakozni jok de ertelmes jatekra nem igazan alkalmasak.
De pont ezaz, hogy két PC-s játék közt a különbséget a DirectX támogatása adja. Most térünk át éppen a kilencesrõl a tizesre A DirectX- meg pont az alkalmazás szint és a driver szint közti kapcsolatot adja. Alkalmazás megmondja a DX-nek, hogy mit akar, a DX meg a megfelelõ driveren keresztül megcsináltatja a mûveletet a hardverrel. Tehát a hardveredhez már közvetlenül csak a DX-nek van köze, pont ez a lényege, hogy a különbözõ hardverek ellenére egységes az utasításkészlet.
Namármost, a fejlesztõk nem turkálnak sem a DX-ben, sem a driverekben. Csak a saját programukban. Tehát eleve az a tétel hazugság szerintem, hogy létezik olyan egyáltalán, hogy "hardverre optimalizálás".
Azt el tudom képzelni, hogy egy nyers, átgondolatlan engine-t lehet optimalizálni, de akkor az egyszerre optimalizálódik az összes hardverre. Vagy ha mondjuk jóVGA specifikus effekt, akkor annak az optimalizálása nem javítja persze egy erre az effektre nem képes kártya teljesítményét.
Szerintem ez a "jaj sok hardverre kell" c. dolog inkább arról szól, hogy max grafikáról kiindulva úgy kell lefelé skálázni, úgy kell kiiktatgatni az effekteket, hogy közben ne váljon egy hányadék fossá a látvány. Hogy egy régebbi gépen úgy menjen el, hogy még lásson valamit a júzer.
Jut eszembe, vannak ismerõseim, akik játékfejlesztõ cégnél dolgoznak, majd jól rákérdezek, hogy megy ez. Elképzelhetõ, hogy teljesen faszságokat hordok itt össze, de azért meglepõdnék...
Egy biztos, ha nem lesz pc-re normális bf, akkor én befejeztem! A konzol szerintem egy nagyrakás szar (mind)! Az EA meg lepippanthatja az összes konzolost!
Hat amugy meg Zero ahogy irtad, 150-bol egyszer ha elfogyott az ammod, szoval valszeg akkor nem fog zavarni az sem, hogy sose fogyhat el, mert azelott meghalnal, hogy elfogyhatna ha lennne limit.Szoval most semmit nem fog ez valtoztatni, hogy nem fogy el... A cod4es lovoldozos rendszer az szerintem jobb mint a bf2-es(kihajolas pl nekem hianyzik a bf2bol) es ezt akarki megmondhatja aki jatszott a cod4-el es nem ragad le ott, hogy 64 ember egy hotel meretu teruleten.Ha lesznek jarmuvek, akkor mar picit sem fog hasonlitani a codra mert a jarmuveken van a hangsuly minden bfben, szoval azon csak nyerhet az ember hogy normalis infantryreszt raknak bele.A gyogyulas meg nem veszes, ugyis mindig amiatt sirtok, hogy 5 medicpakkon ul es nem lehet leloni.Szerintem nem rossz rendszer ez a gyogyulgatos se, meg lehet csinalni jora is.Es nem az a gyogyulos rendszer, hogy mint egy terminator megy es folyamatosan gyogyul :) Szoval nektek az a bajotok, hogy meg mindig azon sirtok, hogy nem olyan lesz mint az a bf amit szerettek(trs mindig azon sir hogy bezzeg a vietnam mennyivel jobb volt, masok meg a 42-t istenitik).El kell fogadni, hogy mas jatekot csinalnak, nem ugyan azt mint 3 eve annyi kulonbseggel hogy szebb a grafika.A 42, vietnam, bf2, bf2142 kozott is hatalmas kulonbsegek vannak szoval egyertelmu hogy van olyan amelyiket jobban szeretitek. A jatek meg szerintem is szar lesz a harom szar map miatt, es hogy egy ilyen konzolosan lebutitott verziot csinalnak belole harom kaszttal.Meg azt is lefogadom, hogy telepakoljak, megint olyan dolgokkal amiknek a hasznalatahoz semmi nem kell, csak lebaszod a sarokba es tuti megvan a kill, mint a claymorenal.A BC2-re meg kivancsi vagyok, abbol meg jo is kisulhet de ez az 1943 ez sztem is szar lesz.