Még február elején szivárgott ki egy látványos mozgókép a Black Rock Game stúdiójából, mely a csapat legújabb négykerekû õrületébõl mutatott be jeleneteket. A Pure készítõi azóta mély hallgatásba burkolództak és egészen a mai napig semmit sem voltak hajlandók mutatni, vagy elárulni a játékról.
A Gametrailers TV-ben azonban egy mozgókép formájában leleplezte a gárda a játékot, így két dolog már biztos: az egyik, hogy a játék a Split/Second nevet kapta, míg a másik, hogy a PC, X360, PS3 platformhármasra lesz kapható valamikor. Ezen kívül csak a videóból látottakból tudunk következteni, írásos sajtólevél még nem érkezett, így amit sikerült leszûrnünk, hogy valami õrült, élõben közvetített verseny résztvevõi leszünk, ami a videó alapján a Burnout Paradise világára és stílusára hajaz.
ne nevess buzi, mert te vagy a hibás, gondolom átolvastad a cikket mielõtt copy-ztad, akkor miért nem kötöttél bele? vagy írtál saját véleményt? ennyi -_-
Elsõ trailert-t megláttam és összehugyoztam magamat. Aztán E3-on megláttam a játékmenetet... csak egy Burnout féle árkád bigyusz lesz, 10 éveseknek. Az hogy rád dõl a híd,jó dolog. Egyszer, max kétszer. Persze lehet, csak öregszem. Benne van a pakliban.
Linkben a kommentek elég negatívak, de eleintem a Burnouttal is hasonlóan voltam, aztán kevesebb mint fél óra alatt repült is... Egyébként boldog születésnapot!
Eddig fel sem tûnt, de így hogy mondod tényleg jó lenne! Viszont az is érdekelne, hogy egy verseny hány körös? Ha több mint egy akkor mi van, ha szétlövik a játékosok a pályát már az elsõ körben? Körönként épül újra a pálya, vagy a romokat is lehet tovább rombolni?
Érdekes, hogy szinte egyszerre jön két ugyanolyan game. Blur - Split/second... a blur köröket ver rá.
SS demoba csak egy pálya van sima single versenyre... ha driftelsz, v vki mögött mész, akkor kapsz csíkot, ami ha elér bizonyos hosszúságot, akkor tudsz kibaxni a másikkal a pálya bizonyos helyein... ha kimaxolod a csíkot, akkor tudsz naaaagy kibaxást csinálni :D pl egy egész stadiont felrobbantani, de ha mögötte vagy, akkor te is kapsz belõle, ezért értelme nem nagoyn van :-/ Nekem a Blur sokkal jobban bejött "
"Én is kipróbáltam, és a véleményem az, hogy ez a Split/Second egy gagyi Burnout koppintás.A pálya a fegyver aha oké hiába lehet szétrobbantgatni a pályát semmi olyat nem nyújt a demó ami kiemelné a szürkeségbõl!Mondjuk az effektek egész jók. Magáról a demóról nem is beszélve, ilyen gagyi demót már jó rég láttam egy autó, és egy pálya remek. A Blur sokkal hangulatosabb, és élvezetesebb!Nálam is a Blur nyert."
Külföldi forumon írták:"30 FPS lock and very basic settings (Low, medium, high kinda), no SLI (And probably Crossfire) support either apparently." Úgy tûnik, hogy a pc-sek ismét egy gyatra konzolportot fognak kapni.
Tegyük fel, hogy a warez csak 10 millió dollárt/euro-t vesz ki a kiadó zsebébõl. Szerinted az kevés pénz? Sok kisebb játék komplett tõkéje. Illetve neked sem mindegy hogy 100.000 vagy 150.000 a fizetésed.
Az üzletben a kicsi nem éri meg a beleölt munkát/piaci kockázatot. A kicsi megbecsülése a polgár privilégiuma, nem a multiké. Jót tenne neked pár év fõiskolai tanulmány, mert nagyon nem vagy tisztában a világ mûködésével:)
Most már tény, hogy játékok terén a konzoloké lesz a jövõ (mondjuk ez nem mai). Már amcsi és eupcsi (:D) tv reklámokban is szerepel a Split/Second és nem találjátok ki, hogy melyik két platformot reklámozzák be rajta. (igen, a PC boxart nem szerepelt, csak a két konzolé) Ez oka azért is, hogy pc-re szar portot kapunk mindig, pedig elvileg egyszerre jelentek meg a boltokban a s/s. manapság lassan minden játék konzol exkluzivitást fog élvezni bizonyos ideig. nem értem a kiadókat, na mindegy mégis értem...pénz az egész. valljuk be. warezhez sztem semmi köze az egészhez, bár pc-n még mindig orbitálisan sokan töltenek gémeket, mint mondjuk konzolokra. Vegyük az MW2 esetét pl. Ja és Epic többet nem fog fejleszteni PC-re. A nagy pc-s cég, mi? :D
Pont, hogy warezhoz van köze, amíg konzolra eladnak több millió darabot, pc-re meg százezret, addig nem fognak normális portot csinálni, mert nem éri meg nekik.
Áhh, Epic mindig fog PC-re fejleszteni. Volt szó a konzolra térésrõl, de hamar meggondolták magukat. Többek között azért is, mert 7 év fejlesztés van az UE4-ben, ami ugye PC-n történik, ergo a PC-s verzió lesz kész elõször:) Nem utolsó sorban Epic az UE liszenszekbõl él, nem a játékokból, neki érné meg a legkevésbé, ha nem támogatná a PC-s piacot. UE3 is vagy 30+ nagy játék alatt dübörög (az újabbak közül: Borderlands, Bioshock, Mass Effect, stb).
"Unreal Engine 4 had been in development since 2003. The engine targets the next generation of PC hardware and consoles after the seventh generation.
The only person to work on the Unreal Engine 4 core system design so far is Tim Sweeney, technical director and founder of Epic Games.
However, at the 2006 GDC, Tim Sweeney stated that development would not begin in earnest on the next version until some time in 2008. Sweeney has also predicted that the number of developers would be ramped up to three or four engineers by the end of 2008, and would be aimed predominantly at the next generation consoles rather than PCs. Tim gave a speech at POPL06 sharing some of his thoughts on programming.
However, it was later confirmed by Mark Rein, the vice president of Epic Games that Unreal Engine 4 was coming to PC. Mark Rein also clarified what Tim Sweeney meant. "When Tim Sweeney was talking about Unreal Engine 4 ... he mentioned something along the lines of it being exclusively for the next generation of consoles… what he meant was, it won't run on this generation of consoles." Due to the engine's focus on next generation consoles, Michael Capps, President of Epic Games, indicated that the engine should be ready around 2012."
Nekem még teljesen mindegy bankba megy a pénz.Havi szinten ha költök 30 ezret belõle akkor sokat mondtam. Majd ha egyedül élek akkor már számít addig nem!
Nem vagyok tisztában?? Hát én anno ugy voltam amig tanultam és kellett pénz tökmindegy hol milyen csicska munkát találtam és lószart nem fizettek érte ,de csináltam mert kaptam érte pénzt és nem arcoskodtam hogy ugyanmá nemjön ki belõle napi szinten 2 ferrari.Mert a játékfejlesztõk ezt csinálják kb.
Nem hozzák ki a nagy címeket pc-re a warez végett.Pont hogy azokból elmenne százezres nagyságrendû cuccos.Ami 100% jócskán visszahozza a portolás költségét.
(Tanulni meg nem fogok,már megmondtam gép behúzott azóta nem tanulok csoda hogy érettségi meg technikusi meglett.Semmit nem tanultam amióta meglett a gépem! Függõ vagyok semmi,de semmi más nem érdekel csak a pc.Ezért nem is vagyok közösségi ember mert semmi témám nincs csak a gép haveri körben meg ez kutyát nem érdekel) Ez vagyok én ennyi és nem több.
Nincs igazad Epic, Crytech vagy Id Soft esetében legalábbis. Õk mind engine fejlesztõk, minden motorra egy játékot írnak amivel bemutatják a motor lehetõségeit. Ez így megy már lassan 20 éve.
A fejlesztõknek nem sok köze van az értékesítéshez. Ez a kiadók döntése. A fejlesztõk pedig a kiadók "alkalmazottjai", ergo azt csinálják amit a mammut mond nekik.
A kiadó úgy is pofáz nekik, õk fogják eldönteni, hogy elsõdleges cél a konzoljátékok lesznek. Bár annyira nem ismerem az Epicet, de hogy mernek ilyet kijelenteni, hogy többet nem fognak PC-re fejleszteni játékokat... tán kiadói sugallat? Fõleg a Microsoft bnagyon sarcalka õket
na kivi vagyok, hogy pc-re mennyien fogják letölteni a splitet, konzolra eddig 675-en töltötték le. Sztem ez a szám már ma 23:59-ig meglesz... ok nyilvánvaló, hogy pcbõl sok van, de nem mindenkinek van ám hekkelt boxja(!)
Ez elég kétirányu mire hányan töltenek le dolgokat.Ergo ha valaki letölti azért teszi mert ingyen van.Akinek pc-je is van konzol mellett nyilván nem igen fogja leszedni konzolra mivel dl lemeznek ára van.