Nem csak az O403, hanem az O350 is Törökországban készült.
A legfõbb különbség az volt a két típus között, hogy a hivatalosan nem is létezõ, kis szériás, gyûjtõmodellként is ismert O403 a már akkor kifutóban lévõ, de még gyártás alatt álló Mercedes-Benz O404 RHD alapjaira épült, és valamelyik portugál, török, vagy spanyol beszállító építette rá a karosszériát.
A hajtáslánc szintén egy korábbi széria kifutó verziója volt.
Az aktív, és passzív biztonsági berendezések, utaskomfortot szolgáló fedélzeti egységek megegyeztek az O350 egységeivel.
Berkeken belül csak öszvérnek hívtuk, mert átmenet volt a kifutó O404, és az aktuális O350 RHD között.
Egyébként utasszemmel nem volt érezhetõ a különbség, hiszen az utastérben ugyanazok az ülések, fedélzeti konyha, WC, Klíma, italhûtõ, video/DVD voltak megtalálhatóak, mint az O350 esetében.
A legfõbb különbség a karosszéria alatt volt, ami az utaskomfortot, biztonságot, összeszerelési minõséget, stb, egyáltalán nem rontotta.
Ettõl még Mercedes logó volt az elején csak olcsóbb kivitelben készült a busz.
Egyébként tökéletes üzleti fogás volt a Mercedes részérõl, mert a facelift utáni megújult külsõvel rendelkezõ típusnál tette elérhetõvé, hogy azok a szolgáltatók is "presztízs" értékû autóbusszal dolgozzanak, akik egyébként nem tehették volna meg.
(Egyébként nem a Mercedes az egyetlen gyár, aki élt az ilyen üzleti lehetõséggel.)
A ma már cégcsoporton belülinek számító Setra (akkor még Kassböhrer)is élt anno hasonló üzleti lehetõséggel.
Lásd Setra S 10, S 14, S 150, stb., eladott licenceit.
Pl.: az S150 olcsóbb spanyol változata volt a SEIDA (Sociedad Espa&
#241;ola de Importación y Distribución de Automóviles)Spanyol Autó Alkatrész Gyártó, és Elosztó Vállalat által gyártott 154 PEGASO típusnevû változat.
Annyi volt csupán a különbség az eredeti, és a Spanyol variáns között, hogy utóbbiban Pegaso motor dolgozott, és szintén Pegaso gyártmányú futómûve volt.