A kalocsai pályaudvar is ilyen volt (állítólag) régen, én ott még akkor nem utaztam rendszeresen, most már ilyen kör alakú az egész, kényelmesen elfér a 12 kocsiállás. Van valaki onnan a környékrõl?
Ott legalább úgy-ahogy összehangolják a 3-4 lámpát. (Pl. balra kanyarodáskor egy 15 mp-ig nem engedi a szembeforgalmat)
A börzsöny pályánál a hof mappa tartalmát hová kell bemásolni? Elõre is köszi!
Õ sincs elfelejtve :)
Ez volánonként változó lehet. Szabolcsnál van, hogy egész nap ugyanazt járja, olyan is, hogy kezd otthonról, aztán forog egy vonalon, majd végzés szintén hazafelé, de olyan is hogy több felé fordul. Ez a forda dolog függhet a rendelkezésre álló buszoktól, vezetési idõ kihasználhatóságától, a különbözõ vonalak hosszától stb. Általánosítani nem lehet szerintem.
Több megoldás is van, olvass vissza itt a fórumon. Megfelelõ omsi verzió, buszhiány, stb. Pár hsz-szel ezelõtt írta valaki, hogy elsõre neki is zugriff, meg o3d hiba, de elindult, aztán többet nem csinálta.
Az én buszom mindig a 13asról megy(Várpalota felé), és azonnal kiérünk kb. Melyik kocsiállásról mész és merrefelé, ha szabad érdeklõdni?:D Amúgy történnek még itt érdekes dolgok, van egy busz Veszprém felõl ami itt ahol lakok(Csór) 17:20ra van kiírva, de mivel csak 18:00kor kell továbbmennie Pest felé, ezért õ ráér, és általában akkor ér be a faluba a busz, mikor már Fehérváron kéne lenni. De ez eléggé offtopik már :P
Hát igen... Múlt szombaton jártam megint Fehérváron (helyizni), és azt kell mondjam, tényleg eléggé "jól" elhelyezték az állomást. Akkor ott ki kell hogy kecmeregjen, át a fél városon centrumtól kifelé, hát nem csodálkozom ha 20 perc késést összeszed... Nem mellesleg jól tele van tûzdelve lámpákkal, fõleg, hogy ott a piac, pláza stb., a város szíve gyakorlatilag.
Nos Fejér megyében lakok Székesfehérvártól 20 km-re. Nem tudom ki mennyire ismeri/látta már a fehérvári pályaudvart. Középen van egy hosszú placc és a két szélén van 12 kocsiállás. Nos a mi járatunk elindul a pályaudvar egyik végérõl, majd megkerüli az egészet és úgy megy ki. Ez pl. a fél hármas induláskor 5-6 percet is igénybe szokott venni, ami természetesen nincs beleírva a menetrendbe. Majd nagy örömünkre kijutunk a pályaudvarról és jön ismét 4 lámpa amiken természetesen elsõnek úgyse tudunk átmenni. Az elsõ megállóig összeszedünk jobb esetbe 8-10 percet. Majd egész Fehérváron végigmegyünk, itt már a sok lámpa és a beleszarok az egészbe buszsofõrök miatt van negyed óránk. Majd kiérünk Fehérváron kívülre, és ott se túlzottan érdekli a dolog a vezéreket. Így a 10-15 perc az teljesen általános. Példa 14:35-ös busszal 15:06 helyett 15:20-ra szoktam leérni általában. Fordulás ügyileg pedig igen is vannak órák amikor 3 járat szinte egybefolyik. Az, hogy szar helyen lakok vagy sem igazából én magam sem tudom eldönteni. Buszközlekedés szempontjából nem a legkiválóbb ez tény. :)
Amúgy elkezdtem építeni pont egy ilyen fiktív pályát, de a pályaudvar és a környék nagyon nagyon hasonlít a fehérvárira. A pályaudvar és közvetlen környéke már majdnem kész, az egészet egy modellbe raktam. Az AI forgalommal küszködök egyenlõre, de alakulgat. Egy-két év múlva talán ez is lehet valakinek egy magyaros kedvenc pályája. :D
Ajtónkénti leszállásjelzés az itt alap, mert csak az elsõ ajtó nyílik, és kell hozzá az alap busz, ezek csak modok. Elõször felrakod a buszt, utána a váltó, majd a motor mod, és minden mûködik :) A mod ehhez a verzióhoz készült: Letöltés
Tegnap végre sikerült kipróbálnom Börzsönyt :D Eszméletlenül hangulatos lett, marha jó megoldások vannak benne. Elõször amúgy érdekes, hogy o3d hiba volt meg zugriffelt, de betöltöt, másodszorra semmi baja nem volt. Azt hiszem megvan a kedvenc pálya
Igen, én ezt utálom a legjobban. Hogy az egyenesekben Porsche, a kanyarokban meg Trabant. Így még elõzni se lehet... Ez valahogy kimaradhatott a fejlesztõknél...
Az a kanyaros dolog:szerintem abból adódik, hogy elég szûkek a kanyarok. A játékot meg Berlinre tervezték. Egyébként elég vicces, hogy egy 45%os emelkedõn is felmegy az ai 90-nel.
Ez egy fiktív pálya. Lehet, hogy a való élet ilyen, de itt ez a menetrend. Szerintem jól sikerült, elég változtos is. És itt közel nincs annyi település, mint amennyit Te felsoroltál. Nem kell ennyire görcsösen ragaszkodni a valósághoz egy nem valós pályán
Hali! A hamburg pályát és a mercedes 0305-öt itthon hol és mennyiért lehet megvenni!
Hogy lehet az Ikarus C56-nál több festést berakni?
A menetrendben az nagyon jó, hogy egész nap nem csak egy járaton kavarog az ember... de pl a 6-os forda az amit végig vittem, ott szerintem az elején a 211-es forduló után kettõ 385-ös forduló már nem életszerû. Több fordát is átnéztem a környékbeliektõl (VB, Nógrád, hevesi Volánok), elenyészõ, szinte nincs is olyan, hogy kétszer egymásután ugyanazt a vonalat vinné. Többségnél úgy néz ki, bemegy reggel egy központibb helyre (megyeszékhely, város, stb) és onnan mennek tovább napközben különbözõ településekre (és oda vissza) és napközben van valamikor fél órájuk lemenni a telepre, átvizsgáltatni, mosatni stb, majd forda végeztével visszamennek a kiinduló településre, falura.
Pl. konkrétan nagy vonalakban egy forda a Mátrától, ez egy teljesen átlagos környékbeli: abasári kocsi, hajnalban kezd ott, bemegy Gyöngyösre, 10 perc várakozás, majd onnan tovább Eger a 3-as úton végig, onnan vissza Verpeléten át Gyöngyös (már a vissza útja nem ugyanaz az útvonal mint odafele, Egerben van 20 perc pihi). Gyöngyösön 45 perc várakozás, ekkor van a fordábam kiírva a telep (ellenõrzés, mosás, karbantartás, tankolás), majd utána elgurul Hatvanba, ahol 15 perc pihi és fordul vissza Gyöngyösre.... Kora délutánt írunk, tanítási idõben elgurul Abasárra, ahol 2-3 perce van és fordul is vissza Gyöngyösre , ahol kb 5 perce van beszállítani, mert indul is Jászárokszállásra (ez gondolom valami lakossági kérés lehetett és ennek passzírozták be, mert tanszünetben egy óra várakozás van és utána indul Jászárokszállásra). Árokszlláson 15 perc pihenõ után visszaindul Gyöngyösre, ahol 20 perc várakozás után elindul Kékestetõre, ahonnan nem Gyöngyösre indul vissza egybõl hanem kb. 20 percvárakozás után jön a forda leghúzósabb része, elõször Mátraháza, itt vár 5 percet, majd innen tovább Galyatetõ, Mátraszentimre, Pásztó, Apc, Hatvan és itt van egy jó 30 perc váraozás és tovább Gyöngyösre, itt vár 10-15 percet és kimegy Abasárra, itt 10 perc várakozás után vissza Gyöngyösre, itt 20 perc várakozás után pedig "hazamegy" a busz Abasárra... Direkt nem írtam indulási idõpontokat, a lényeg az útvonalban van. Ezt a fordát konkrétan ez volt még tavaly is, mert a rokon mellett végig kibiceskedtem egy napot, utazva sem volt semmi...
Én ahogy most átnéztem a régebben szerzett fordakönyveimet, ilyen és ehhez hasonló menetekkel van tele, nagyon ritka az, hogy egymásután 2 - 3 fordulót ugyanazon az útvonalon mennek végig.
10-15 perc helyközibe???? azért ez meleg,nem én ha most csak Börzsönyt vesszük akkor legdurvább késésem 3 perc a Vára érve(jegyeladás nélkül automata váltós kocsival) a 256-os vonalon,Királyréti keresztezõdés miatt. Amm 260-ason 1 perc késésbõl 5 perce mínuszt hoztam össze,tehát nem olyan rossz a menetrend,oké vannak hibái,de legalább nem kel 20 perc után 30 percet várni a visszaútra.
Mondom erre a BUG-ra a megoldás az, hogy "N"-be kell rakni a váltót és akkor nem csinál ilyet. Nekem azt írták anno a készítõk, hogy ezzel azt szerették volna lemodellezni, ha pillanat vagy megállófékkel van rögzítve a busz, de D-be van hagyva, és hogy ilyenkor megindulhat... de valahogy nem jött össze nekik...
OMSI bug... nem lehet vele mit csinálni. Én egyszer régebben a MAN Lion's City-t vágtam haza ugyanígy, a motor hõfok felszökött valami 16 ezer c. fokig, már vártam mikor indul olvadásnak a szerkezet, de az Istennek sem akart... :D
Elég szar szolgáltatási területen laksz, ha 10-15 perc belefér nálatok, a kötelezõ érvényû pihenõidõk miatt pedig kétlem, hogy lenne olyan cég, ahol nem figyelnének erre, már csak a tachográf miatt is, mert ha kap a Volán egy ellenõrzést, akkor õt is, meg a buszvezetõ pajtást is jól megbüntetik érte...
Én a gépen úgy szoktam képet készíteni , hogy : Ctrl+Print Screen , majd Paint-be be , majd a beillesztés gombra kattintva fölül '' behívom '' a képet , s lementem :D
Börzsöny fiktív pálya betöltésekor ezt írja ki:zugriffsverletzung bei adresse 00522302 in modul omsi. exe lesen von adresse 00000000
Wow.... Ez igen.... :) Csak egy is aprócska megjegyzés , ha nem gond : Szerintem a Rendõrséges festés akkor lenne igazán olyan Rendõrséges , ha lenne rajta egy sziréna , vagy kettõ.... :)
Újra felmásolva, ismét minden felülírva, és már végre nálam is szirénáznak-villognak, ahogy kell És én is köszönöm a kitartását mindenkinek, aki részt vállalt a pálya elkészítésében. Hihetetlen hangulata van
Elvileg minden bent van, és jó helyen:S Most megpróbálom újra rámásolni, hátha megoldja. De valami nagyon fura mostanában. Egy ideje rettenetesen belassult a gépem, ami ráadásul még új. (Szeptemberi) Az OMSI viszont nem futott valami jól annak ellenére sem, hogy szerintem ezen a gépen már azért elég jól kéne futnia. A gép belassulásával egyidejûleg viszont az OMSI érezhetõen sokkal jobb lett. Töredezettségmentesítés nem segített, mivel nem is volt töredezett. Vírus sincs rajta. Viszont amikor feltettem a Börzsönyt újra felgyorsult a gép. Ezzel együtt pedig ugyanakkor újra rosszabbul fut az OMSI. Nyilván csak véletlen, de akkor is érdekes Konkrétan olyan, mintha nem nagyon tudná betöltögetni a textúrákat. Az FPS 14-15 körül van. De ha nyomok egy pause-t, és várok 4-5mp-et, akkor utána már jó. De amint mondjuk idõt vagy esetleg nézetet állítok, újra leesik az FPS, és nem is megy feljebb, amíg nem csinálom az elõbb leírtat. A beállítások ugyan azok, mint korábban, mikor jó volt, és minden pályánál ezt tapasztalom.
Üdv!
Nekem sajna nem szállnak fel a buszra. Lehet, valamit rosszul csinálok, mert kb. fél év kihagyás után tettem fel újra a játékot, kifejezetten a Börzsöny pálya miatt.
Ráadom a gyújtást, kiválasztom, hova mennék (jelen esetben 256 Márianosztra), ibisbe beírom (linie:25600 route:01) ki is írja, beállok a megállóba, kibyitom az ajtót, és nem száll fel senki... Mellékelek képet, ötletem sincs, mit csinálok rosszul
Én egyszer hasonlóan jártam a Camo-val. Megálltam a végállomásnál, minden szépen szakszerûen leállítva, fék behúzva. Aztán hirtelen fura hangokat kezdett kiadni, egyre feljebb ment a hõmérséklet is, és nagyon lassan megindult. Kíváncsiságból kiengedtem a kéziféket, és õrült száguldásba kezdett. Hiába tapostam a féket, alig bírtam megállásra kényszeríteni Villáskulcs nem segített, csak a busztörlés majd újra lerakás. Nyilván valami OMSI-bug, ami csak ritkán fordul elõ.
Más: Nálam is furcsa volt a Börzsöny kissé az elején. Elsõ indítás után betöltött rendesen, de éjszaka volt, mivel be van nyomva, hogy automatikusan állítsa az idõt. Viszont ha elõre állítottam az órát zugriffelt. Nyomtam pár ok-t, aztán jó volt. (Még busz sem volt ekkor lerakva.) De ez a hiba valahogy jelenleg már nem áll fent. De van más, ami nem oldódott meg magától. Mégpedig az, hogy nálam nem szirénáznak, és nem villognak a rendõrök és a mentõk. 1.04.002 a verzióm, és semmilyen hibát nem dob a játék. Esetleg van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet ennek az oka? Vagy esetleg ez ki lett véve végül? Mert a videókon eddig mindig láttam...
Amúgy a csavarkulcs nem használt! (Nagyon lassú volt a busz alig ment 10-zel)! De itt van néhny kép,hogy is néz ki ez az egész! http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_11_9_dv8piabtq7.jpg http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_11_9_cofnzbgkm9.jpg Ja és az kihagytam, hogy mikor csak úgy elindult magától akor a hõmérsékt extra sebbességel elkezdet számlálni feleve egészen 2000 fokig.
Telepítettem a Berlin-Spandau 2012 V2.0-át és mikor ki akarom választani a járatot nem jelenik meg a menetrend (.hof faljt beraktam). Tud valaki segíteni, hogy mi lehet a probléma?