Egy véletlen együttállást sikerült megörökítenem, miközben az elmúlt 3 napban történt módosításokat ellenõriztem a pályán.
Korábban már írtam, hogy folyik a kerítések lecserélése az alfás variánsokra. Ha jól számolom, akkor legalább 10 fps javulást értünk el. Ez azt jelenti, hogy minden településen megvan a 30-40 fps legalább. Még van egy adag kerítés, ami lecserélésre vár, így terveink szerint további javulás várható.
Szerintetek a készítõk valamelyike csinálni fogy egy volvo 7700a-t is mi után kijön az omsi 2? :)
A jövõ héten esedékes Gamescom alkalmából napvilágot látott pár tucat kép az OMSI 2-rõl. NG272, BR218, Trabant, kátyú, hogy csak a legérdekesebbeket említsem. Kellemes nyálcsorgatást: OMSI 2 képek
norb82, Azért ez se rossz kis buszocska :D
LMG-123: De jól néznek ki... :P
A Börzsönyön természetesen a Magyar Posta a leveleket és csomagokat is szállítani fogja. :D :D
Még egy kérdés, ha megvagyok az összes billentyûkiosztással akkor ezt el tudom menteni? Csak azért, hogy a következõ telepítéskor ne keljen újrajátszani az egészet. Köszönöm! :-)
Köszönöm, de már legalább tudom hol keressem! :-) Szia és szép napot!
Az összes script-ben, valamint a model.cfg-ben is át kell írni. Célszerûbb erre az eseményre is billentyût kötni, egy billentyûn lehet több esemény is.
Sziasztok! A Credo_BC11-es busznál a két hátsó ajtót hogyan tudom kinyitni billentyûzet segítségével? 5 vagy 6-os doort kell hozzárendelni? Köszi és szép napot!
Igen, jó. :) Véletlen a rendertype-ra gondoltam. A másiknál viszont nem alkalmaztam, de jó. Fura ez a game...
Megvan neki. A vicces az, hogy elöször egy elágazást csináltam, ami jó volt, majd klónoztam, a collisionmap-ot, és a mesh-et átírtam, de nem jó. (Persze pathozás elött klónoztam.) Most tûnt fel. Azóta csináltam egy buszpályaudvart is, ahol szintén minden jól mûködik, csak azt az útkert nem sikerült megoldanom. Nem baj, majd Hétfõn újramodellezem...
Lenne egy kérdésem a modellezõkhöz: Mitõl lehet az, hogy egy keresztezõdésnek adtam collisionmapot, megadtam neki a [fixed] parancsot, de ugyanúgy "lelép" róla, tehát nem érzékeli?
Nem semmi, lesz itt km:) Várjuk, de akkor adjátok ki amikor pöpec minden:)
Tetszõleges busszal tudsz rajta menni, csak az AI jármûveknek kell a 266-nak lenniük. Sajnos van egy bug az OMSI-ban, ami miatt ha a le- és felszállóhelyek túl közelre kerülnek egymáshoz (ahogy Börzsönynél is elõfordul), akkor az AI jármû hajlamos az utasokat a végállomáson otthagyni. Ez lett egy "huszárvágással" módosítva a 266-ban. (Ha más buszt raksz be AI-nak, akkor a végállomáson nem szállnak majd fel az utasok.) Járatok pedig legyenek meglepetések. (Bár az most számomra volt meglepetés, hogy az OMSI-m a tegnapi tökéletes mûködés után E/A Fehler hibaüzenettel nem hajlandó elindulni...)
Ha már így szóba került, akkor egy kis helyzetjelentés:
Jelenleg a menetrend fordásítása folyik, mivel többen jelezték, hogy fordákban szeretnének vezetni, illetve ha jól tudom, akkor "virtuális volán-ready" lesz.
Továbbá folyamatban van az összes kerítés és kapu lecserélése alfázott modellre. Pár van még G.Gabe-nél, ha azokat befejezi, akkor jelentõsen kisebb lesz a pálya gépigénye. A javulás egyébként már most is érezhetõ.
AI busznak a 266-ost választottuk, annak is egy atty707 által módosított változatát, mert egy tervezési baki miatt csak a módosított busszal mûködik jól a menetrend. A hibát a menetrend teljes (!) újraírásával és a buszmegállók részleges áthelyezésével lehet megszüntetni, abból pedig köszönjük, de nem kérünk. Majd egy patch-ben orvosoljuk.
Az utóbbi pár napban a felesleges objektumok törlésével foglalkoztam, tovább szépítettem a tájat, és környezet üres részeit próbáltam eltakarni.
Természetesen ki lesz adva, ha mi úgy gondoljuk, hogy megérett a kiadásra. (Aki az "én már nem reménykedek semmiben", "sose lesz kész" és hasonló kommentekkel jön, az magára vessen, valószínûleg gõze nincs róla, mekkora meló a 0-ról felépíteni egy, a legtöbb igénynek megfelelõ pályát, ami jól is néz ki, de a régebbi gépeken is élvezhetõen fut.)
Megkésve bár, de törve nem, jelentkezünk a Darius és Barbara Bode által hegesztett Hamburg: Tag & Nacht tesztjével. A kiegészítõ július 17-én került fel az Aerosoft virtuális polcaira, és nem kellett neki sok idõ, hogy lenyûgözze az OMSI felhasználóit... (Routeres kolléga összefoglalója)
(A cikk elolvasásához kattints a képre és ne felejtsd el értékelni sem.)
Én is várok türelmesen, bölcsen. De ha egyszer kijön, akkor 1 hét szabi, és 0-24-ben börzsönyözni fogok:), viszont amikor képet, vagy videót raknak fel, az olyan számomra mint egy drogosnak egy gramm heroin :). A srácok szerintem jól haladnak, és a tökéletességre összpontosítanak, és az általad is felsorolt dolgok miatt is lassan halad a munka. De ugye ahogy a mondás tartja: "Türelem rózsát terem." Én szurkolok neki, hogy minél hamarabb készen legyenek, de ne a minõség rovására.
ITT ebbe a topic-ba nézz körül,fent a fejlécben találsz egy : Mielött kérdezel böngészd át ablakot,ha lenyitod találsz jópár leírást,ha nincs kérdésedre ott megfelelõ leírás,akkor kérdezz rá a topic-ba.
Scriptelni nem tudok.A modellezõ programokban pedig eligazodok.Csak nem tudom mivel tudnám kiszedni a gta sa-ból a kocsit ,hogy utána átrakjam egy szerkesztõ programba majd az omsiba.Az idõvel tisztában vagyok mert én csinálom a barkas-t is és tudom mennyi idõt emészt fel.
Nem egyszerû a dolog. Modellezõ programokkal tisztában vagy? Scriptelni tudsz? Nem 1-2 órás meló, de még csak nem is 1-2 hetes és komoly tudást igényel, amivel a kérdésedbõl ítélve nem rendelkezel...
Sziasztok! Tudnátok-e segíteni abban,hogy szeretnék gta san andreasból kocsit konvertálni de sajna nem tudom milyen progi kell hozzá.Tudnátok mondani ill. honnan lehetne leszedni.Elõre is köszi a válaszokat.
Az O305 20 euró (7200 FT), mígy a Wien, vagy a Hamburg 25 euró (7500Ft).
Rosszul értelmezted, mert megcsinálta, amit írtál, csak a busz alapból is ebben a betegségben szenved, hogy nem megy a 'Q'-ra az utastájékoztató. De már ha minden jól megy, megoldottuk.
Alap esetben a busz(ok) az IBIS.osc-t használja. Ha értelmezem, amit leírtál: elkészítetted a közös mappát, és nem mondja be a busz a megállókat.
A változtatásokról, amiket el kell végezni, nem írtál semmit. Pedig van egy pár fájl, amihez hozzá kell nyúlni, és úgy emlékszem, hogy szorgalmaztam, hogy azoknak a fájloknak a neveit változtassuk meg. Így marad az eredeti, és lesz egy "felújított" verzió a buszból. Arra is kitértem, hogy ezt minden busznál, -ami alapból nem, vagy nem ugyan azokat a fájlokat használja-, egyesével meg kell ismételni...
Börzsöny a kollégák elmondása alapján is kész lehetne.. Csak az a baj, hogy nagyon keveseknek adatik meg, hogy otthon ül, és van ideje csinálni. Nekik is van munkájuk, iskolába járnak, és sajnos így lassan halad. De nem baj, mert ha egyszer kijön, az kárpótol minden idõt.
Nekem is mindíg kukában landoltak a pályáim, mert ihlethiány miatt nem folytattam. Most viszont papírra vetettem egy elképzelést, és már több munka van bennük, mint az eddigiekben.
Amúgy ha 1-2 napot rászán az ember akkor magától is rájön az editor használatára (másik pályákból sok mindenre rá lehet jönni). Csak sok türelmet igényel. Úgy, ahogy a pályaépítés is. Magában talán nem is a megépítés a legnehezebb, hanem a mellette lévõ idõigényes dolgok. A modellezgetés, konvertálás, útkészítés, kutakodás. Nekem általában ez vette el mindig a kedvem ha nekiálltam valami építésnek. :D
Az SDK-t olvasd el, mert baromi egyszerû szavakat használ. Én 0 nyelvtudással tanultam meg kezelni. Amúgy az EVM-esek elrontották a Bus Stop Cube-t, mert a Min.-t (Minimumot) Percnek írták.
Remélem lesz valami magyar nyelvû patch az editorhoz is, és valaki végre csinál az Editorhoz valami bõvebb használati utasítást, mert én csinálnék pályát, de azt se tudom mit hová és merre csináljam... Amit meg eddig elolvastam magyar használatit, abból nem sokat tudtam meg... Én már annak is örülnék ha az alap cuccokból megtudnék csinálni egy pályát. :D