Hát meg szerintem többen neki is állnának építeni, ha az OMSI-hoz nem kéne atomerõmû, meg néhány dolog jobb lenne. Pl. az AI-kal nem lenne ennyi küszködés. Ha az OMSI 2 kijön én is nekiszeretnék állni egy valós magyar pályának. És szerintem az OMSI 2-vel többen fognak építeni, de ez személyes vélemény. :D
Lesz még magyar pálya nem is egy. Azért lassult le az ütem mert próbálunk (én is dolgozom egy pályán, bár még nagyon az eleje, és még több project is fut) minél egyedibbeket, saját objektumokal, ami azért idõ. Szerintem mindenki halálosan unja már az egyenpályákat, gyorsan lehetne építeni abból ami van, csak már nem szól nagyot, hiába van tényleg ügyesen elrendezve.
Ami meg már részben meg is jelent, a Szombathely szerintem kimondottan ügyes munka, és akkor ugye a Börzsönyt ne is említsük, nem véletlenül készül olyan rég.
A Sebváltó script az csak arra a buszra jó,de ha gondolod írj privátot és felveszlek Skypera és csinálhatok más buszra is neked mivel lehet könnyen szerkeszteni. :) Az ég textúrák között pedig van még több is,az egy csomagban van. De írj privátot,felveszlek skypera,ha gondolod.
Oké, köszi szépen. Mehet a Megára is tudok onnan leszedni, és küldheted priviben is ha gondolod. ;) Am. az a script csak ahhoz a buszhoz jó? vagy mindegyikhez amelyikhez én gondolom? :D
Sziasztok! Lenne nekem, mint újoncnak pár kérdésem. Az egyik az lenne, hogy hogyan lehet megszüntetni azt, hogy a kuplung lenyomásakor (tab) ne léptesse automatikusan az IBIS-t? A beállításokban néztem, ott nem üti egymást elvileg, és idegesítõ, nem lehet játszani pl a Credo manuálissal.
A másik kérdésem az lenne, hogy miért lehet az, hogy Kispest pályán, 1.5.1 es verziónál a körforgalomnál két út keresztezi a pályát? Letöröltem, újraraktam, és ugyanúgy ott vannak.
Húúú az a ég háttér nagyon komoly. :O Honnan van ilyened?? :O
Te hogy raktad bele ? :O Egyszer én próbáltam de nekem nem rakta bele csak a 6-ost mivel a 7-es és 8-as gombra nem reagált,pedig a szkriptben meg volt írva hogy 8 sebességes legyen.
Akinek nem tetszik a gyári váltó mert 2500-as fordulaton megy 6-osban annak itt van ez,most editeltem a gyári szkriptet, 6-osban 1400-as fordulaton szépen viszi a 90-et,147-150 között van a vége,tudom hogy busszal ne száguldozzak,de unatkoztam és meg néztem mit is tud a gépezet. :D
Akinek kellene a Script annak felrakom Solidfiles-ra,egyszerûen a busz mappán belül a Script mappába kell berakni,tessék. LINK
Na,elég jó ez a busz. :) Hangját lehet hallani mert az elég jó,a mûszerfal se rossz,kívülrõl is tetszik még a manuális sebváltón próbálok szerkeszteni mert 6osba megy 2500as fordulaton,ami elég nagy. :D
Kinek mi a jó minõség, az szubjektív dolog szerintem.) Elég sok pálya "összetákolt". Rossz helyen vannak az obektumok. Nincs rendes öszkép, ahogy haladsz a pályán. Egy pálya építéséhez szerintem nem árt, ha van mûvészi érzék, kreatívitás, találékonyság stb. Nehéz ezt elmagyarázni. Amelyik nekem pálya tetszett az a Neuendorf, Hamburg, Kispest 1.5.1 stb.
Az túlzás, hogy cikkeknek, volt egy-kettõ, amiben hiányoltam pár dolgot. Pl, a "Didergõ utasaink: segítünk!" címûbõl a képen látható egyes számmal jelölt kapcsoló és karokról pontos leírás, hogy mi micsoda. Meg a kettes számmal jelöltrõl is. Meg a "A parancsikonok csodálatos világa" címûben leírtam volna, hogy hogy is kell pontosan beírni a "-fullscreen" kapcsolót. Hátha valaki nem tudja. Hirtelen most csak ezek jutottak az eszembe.
Összeállt a flotta! :) (jelen esetben objektumként)
Nos, az oldalamon 139 pálya van jelenleg. Ha abból nem találsz legalább 40-et, amely jó minõségû, akkor szerintem az igényeid túl magasak. Egyébként nem válaszoltál a kérdésemre! (#41587)
"Legalább még valaki"... Úgy mondod mintha hiány lenne pályában.. Amúgy meg Routeres És G.Gabe készítik a Börzsönyt, ami szerintem egy elég nagy dolog lesz, szerintem szinte mindenki várja! :)
nem tudjátok véletlenül a Vlietburg készítõinek az elérhetõségét?
Nem értem teljesen, mi a probléma a bemondással, de az elsõ gyorstipp nem nyújt rá megoldást? (Feltételezem, ha egy ansagennel nem rendelkezõ buszba bemondást rakunk, az automatikusan léptet, vagy nem?)
Nagyon-nagyon köszönöm!!! Én csak a jó szándékodat nézem. Mindig ezt az oldalt keresem elõször és sok mindent meg is oldok mert remek leírások vannak és még érthetõek is a gyengébbeknek is. Üdv és szép napot! :-)
Nos, most nem jogos a letolásod. Amint csucsa írta, a módosítás elõtt sem mûködött ez a funkció neki, a gyorstipp pedig nem foglalkozik ezzel a helyzettel. (Feltételezve volt, hogy mûködik az utastájékoztatás ezen része.) Egyébként örülök, hogy a közösségnek tetszenek ezek a cikkek, elég sok munka van benne. :)
csucsa: Ha lesz idõm valamikor, ránézhetek, hogy mi a baja annak a busznak , de nem ígérem, hogy meg is tudom javítani. :)
Itt mindent megtalálsz. Jó lenne, ha valaki valamit nem tud, talán ha nem is guglizik rá, az omsihu-n megpróbál megoldást keresni. (Remek mind a Rookie's room, mind a Gyorstippek sorozat.)
Sziasztok! Segítséget kérek. Az Ikarus 263.10 & 263.11_-es buszokban megoldottam a leírás alapján, hogy egy közös mappából használja az IBIS a bemondásokat. A problémám csak az, hogy a megállókat lépteti rendesen a Q betûre csak nem mondja be, csak akkor ha kézzel léptetem a zöld lefelé mutató nyilas gombbal. A változtatás elõtt is gond volt ez csak nem akartam, hogy minden buszomban legyenek hangok a megállókról. Ha megmondaná valaki mit tegyek azt nagyon megköszönném! További szép napot!
Ahhoz, hogy véleményem legyen, kellene két dolog: -a kerekek x-fájlbeli középpont-értékei; -a bus-fájl értékei.
Talán meg lehet menteni a modellt attól, hogy teljesen újra kelljen konvertálni. (A kapkodás ára: már számtalanszor le lett írva, hogy az elsõ, amit ellenõrizni kell: középpont, kerék pozíció, kasztni magassága. Ha ezek jók, csak akkor szabad tovább lépni, mert utólag nem módosíthatók...)
Épp most készülök kipróbálni az 1-es verziót. :D MÁS Hogy tudom elérni, hogy egy busz jobban gyorsuljon? Vagyis mit, hogy kell módosítanom, hogy egy gyenge busz jobban gyorsuljon?
Megpróbálom röviden összefoglalni, hogyan is alakul Szombathely helyzete az OMSI világában. Körülbelül egy 85%-os készültségrõl tudok beszámolni, három új vonal várható, ebbõl kettõ hétköznapokon jár, a harmadik pedig hétvégén nagy részben lefedi a hétköznapi kettõt, de van különálló szakasza is. Új jegyrendszer kerül bevetésre, valós jegyekkel, árakkal. A 7-es vonalon is változások várhatók, igazodva a szeptember elsején esedékes menetrendváltáshoz a Vasi Volánnál. Az új járatok hossza irányonként kb. 30 perc. Én eddig még mindig csak kisebb késésekkel tudtam abszolválni a meneteket, úgyhogy nem lesz lassú pöfékelés a pályán.
Képeket nem merek beszúrni ide, nehogy elrontsam, úgyhogy itt a link a pálya topicjáról, benne pár Screenshot.
Egy kis gond akadt a c56al. A tengelyekkel. -2.00262 van beírva a busz file-ba a hátsó tengelynél de ha pozitív értéket vesz fel akkor fel áll (mert nekünk plusz ba van a hátsó tengely). Ez mitõl lehet? Itt a kép:
Unatkoztam és kipróbáltam hogy az Ikarus 266 modernek mennyi a végsebessége egérrel, hát ennyi lett: 111 km/h :D
Idõközben meglett a megoldás,elõszõr egy y gomb kattintás,és enter,ezután autómatikusan kicsomagolja.