A komplett mapon nincs forgalom, és ezen az új területen sajnos teljesen mindegy hogy milyen sorrendben kattingatom végig a path-okat, ugyanúgy látok forgalmat. AI csoportok tudtommal nincsenek, csupán egy-két teljesen átlagos személyautót tartalmaz az ailists.cfg hibakeresési célzattal. Ezek közül melyiket futtassam le? "Do with whole map...": ☐ Create TerrainLightMap ☐ Search For IDCode Double Entrys ☐ Find Objects with IDCode IDCode= [1 ] ☐ Parameter Validation ☐ List all used objects ☐ Search for terrain holes between two tiles ☐ Check All Tracks
Érdemes lehet ezt figyelgetni: ha jól értelmezem akkor készítés alatt van egy log fájl elemző progi OMSI 2-höz! Szerintem ha kiadásra kerül akkor szerintem sokaknak sokat könnyíthet majd!
Hát én azért ezt nem hinném. A logfile elég világosan leírja, mi a baja (azt kell nézni ami error-ral kezdődik, ki szokta írni mi hiányzik). Főleg hogy van már ilyesmi progi, ami ellenőrzi, a pályának megvan-e mindene. Ami ezen felül van (random zugriff-ek random memóriacímekkel), azzal meg egy ilyen program se fog tudni mit kezdeni.
Most kipróbáltam valamit: ha a betöltött hof tartalmazza a megálló-listában a hibás területen lévő megállót, akkor jelennek meg AI járművek is a hibás területen! Viszont ha olyan hof kerül betöltésre ami még nem tartalmazza, akkor csönd és béke honol ahogyan kell! A logfilet sajnos nem tudom még spoilerbe se mellékelni mert azonnal túllépem a karakter limitet!
Üdv Mindenkinek!
Ezeket a hiányzó fájlokat keresem Fiktivní Unhošť pályához
Sziasztok! Elkezdtem igencsak kezdő szinten buszokat készítgetni a játékhoz, legalábbis ismerkedni a lehetséges megoldásokkal. Azonban olyan problémám lenne, hogy kiexportálom blenderből .x-be az adott modell(eke)t, majd átkonvertálom .o3d-be az OMSI konverterével, és ezek után a játékban a modell nagyon erősen visszaveri magáról a napfényt, amit más busznál nem látok. Ez viszont csak néhány nézőpontból látszik így meg. Mellékeltem egy képet, íme: Az üléstartókon látszik az erőteljes visszaverődés. Azoknak feketéknek kellene lenniük, néhány helyen mégis szinte fehérek. Mivel lehetne tenni ez ellen valamit? Sehol nem találtam erről semmi információt. Köszönöm a segítséget! :)
"Ez van, ha a Facebookra koncentrálódik az összes aktivitás" Az elmúlt évtized legkárosabb szemete, az emberiség egészére levetítve, Facebook!
"Segítségkérésre általában nem érkezik válasz, vagy valaki flegmán odakúrja, hogy a GoOgLe A bArÁtOd, és ezzel el van intézve. Ha valaki jön, mint zöldfülű, akkor elküldik melegebb éghajlatra" Ez minden közösségben így van a neten. Itt is így volt anno.
Furcsa volt ezt tőled olvasni kedves barátom, mert te vagy az egyik főkolompos ebben a csoport adminisztrátorával, moderátoraival eggyött. Főleg ha Börzsönnyel kapcsolatban érkezik felvetés, kritika vagy segítségkérés. Olyan válaszokkal dobálóztok, hogy "vegyél másik gépet" stb.
Privátban írok embereknek akik segítségre szorulnak, és köszönik mert a csoporttagoktól csak a szőrőzés meg a beszólás ment.
Elég komoly problémám van! Keletkezett a mapomon egy olyan terület ahol egyszerűen képtelen vagyok kikapcsolni a forgalmat! Hiába kattingatom végig a path-okat hogy "no unscheduled traffic", továbbra is látok járműveket haladni azon a területen! Ráadásul se a map editor, se az OMSI 2 nem jelez errort! Hogyan lehetne ezt megszűntetni? Melyik fájl felelős egy adott map AI jármű forgalmáért? Utoljára szerkesztette: Zsombor99, 2019.10.12. 21:03:02
Sziasztok! A lenti két képpel kapcsolatban (a szaggatot vonal alatti két link, amit eredetileg Olimanonak válaszoltam) szeretnék tőletek kérdezni valamit... Korábban már irtam ebbe a fórumba, nem is olyan régen, akkor, amikor még nagyon az elején jártam a busznak. Most az lenne a kérdésem, hogy mit tudnék tenni azzal kapcsolatban, hogy ha egy modellt (a modellek általam még a kezdetek kezdetén teljesen újra lettek textúrázva) kiexportálok, és átkonvertálom az OMSI-ba a játék konverterével, akkor a modellen a textúrák elromlanak, pontosabban hol elcsúsznak, hol pedig teljesen más jelenik meg rajtuk mint aminek lennie kellene, és van, hogy marad a modell fehér. Ez nem lenne akkora baj, a probléma az, hogy ezt teljesen kiszámíthatatlanul teszi, és kissé zavarónak mondható, hogy 3-4 alkalommal kell próbálkozni a konvertálással, és az újratextúrázással, és még akkor is 50-50% az esélye annak, hogy jó lesz-e a végeredmény, vagy nem. Az lenne a kérdésem, hogy mi okozza ezt a hibát, és mit lehetne tenni ellene. ---------- (Olimano2222) Bocsi a késő válaszért, de igen, van. Első kép: http://www.omsifire.nhely.hu/wp-content/uploads/2019/10/20191013182955_1.jpg Második kép: http://www.omsifire.nhely.hu/wp-content/uploads/2019/10/20191016191534_1.jpg Utoljára szerkesztette: drucsi, 2019.10.17. 20:11:00
Amin nincsen textúra, csak valamilyen színű material pl., az fehér lesz. Illetve általában akkor szokott bugos lenni az exportálás, amikor a modell nagy (2MB-os x modell fölött kezd el nagyon haldoklani a konverter).
Sziasztok! Pályaépítéssel kapcsolatban keresgélek, azért ide írok. Az érdekelne, hogy milyen szabványméreti vannak egy közúti felüljárónak. (magasság, meredekség) Vagyis, hogy milyen forrásból tudhatnám meg ezt, kétlem hogy bárki is fejből tudja itt :) Jártam a közútkezelő oldalán is, meg olvastam szabályozásokat, de nem találtam meg amit kerestem. Vagy egy másik alternatívaként: van mód egy bizonyos felüljáró magasságának kiderítésére?
Google street view, és elkezdesz saccolgatni. Én pl. az emberek magasságából szoktam következtetni épületek magasságára. Biztos van szakirodalma a dolognak (nálam sajna csak vasutas könyvek vannak), de hogy egy konkrét felüljárónak mi a méretei, azt max a konkrét terveiből tudnád kiszedni (szerintem).
Köszi a tanácsot, erre az emberes megoldásra nem is gondoltam, de még hasznos lehet! :) Közben meg találtam egy másik megoldást, leírom, hátha másnak még jól jöhet: A Google Earth Pro magasságot is tud mérni.
Bocsi a spammért, már nem tudok szerkeszteni. Előbbi projekttel kapcsolatban olyan problémába ütköztem, hogy az Object Editorban path gyártáskor sehogyan sem tudom pontosan egy szintbe hozni a dolgokat az emelkedés után. Próbálok a gradient-tel trükközni, de eddig semmi. Így pedig az auto complete sem működik. Mik lennének a jó beállítások? (200m hosszú út, 10m szintkülönbség)
Nem mintha bele akarnék szólni abba, hogy mit csinálsz de én személyszerint megkérdőjelezném hogy milyen objektet építettél, ami 200m hosszú és nem lehet Spline-okkal helyettesíteni.
Én azthittem hogy 200 méter területet lefed meg ilyenek, nem értettem :D Gondolom a sávokat nem tudod szintbehozni, miután megvolt az emelkedő. Én azt csinálnám, hogy mindkét oldalról elkezdeném a pathokat az objekthez illesztett Spline-től, és valahol a közepén próbálkoznék auto complete-tal, és addig addig szenvednék vele, amíg nem sikerül. Ha nem akarsz nekiállni szögszámításokkal meg tökömtudja mikkel matekozni, akkor ez a "legegyszerűbbb" megoldás szerintem. Utoljára szerkesztette: Peti134, 2019.10.31. 01:07:42
Sziasztok! Egy buszba szeretnék fülkefalat beépíteni, de a játékban nem jelenik meg rajta a textúra, csak fehér lesz. Egy képen van az átlátszó rész is, és a fekete borítás textúrája is. A modellen a blenderben csak textúra van, materialok nincsenek. Ha teszek valamilyen materialt a modellre, akkor az átlátszó részek feketék lesznek. A kép formátuma nem tga, hanem sima transzparens png. Mi lehet a probléma? Köszönöm a segítséget mindenkinek! :)
Az OMSI nem nagyon szívleli a png-t. Ettől függetlenül szerintem az a baja, hogy a model cfg-ben nem állítottad be az alfa csatornás részt. Valami ilyesmi részt kell elképzelni az adott model mesh bejegyzése alatt:
[matl] textúra.kiterjesztés 0 [matl_alpha] 1
Hogy a matl alpha után mit kell írni, sose jöttem rá, mindig kikísérletezni szoktam. 0, 1, 2 lehet azt hiszem az értéke, elvileg attól függene, kétoldalas-e a modell vagy ilyesmi, de sose működik ez úgy ahogy várná az ember.
A mallorcai Citarókról sikerült lehúzni egy újabb bőrt, ezúttal Köln néven. :-(
Ráadásul a map is kapja rendesen a negatív értékeléseket.. Mindeközben a fejlesztők meg 2-3 tök egyszerű szkriptes funkciót nem képesek még hozzáadni a játékhoz hogy én a FUTÁRt teljes funkcionalitásában le tudjam fejleszteni... Esik a színvonal rendesen.
Így van. Már elveszett az Addonokból az a plusz, ami miatt érdemes volt beruházni. Mostanában mintha az összeset egy kaptafára csinálnák meg, mert "jóvanazúgy". Az első Bécs, az első Hamburg na azok voltak, amiken tényleg lehetett érezni, hogy egy újabb világna csöppentünk. Egyedi modellek, hangok, jarművek stb.
A problémám az hogy ha hozzáépítek a saját mapomhoz utat akkor az hibásan érvényesül, vagyis képtelen vagyok ott letiltani a járműforgalmat, ugyanúgy aktív marad! Ráadásul mindez se a pályaépítőben, se az OMSI 2-ben nem vált ki semmiféle errort, emiatt képtelen vagyok kideríteni hogy mi hibásodhatott meg... Szerintetek???
Ezzel mit lehetne kezdeni? Error: Fehler bei Bereichsprüfung: AMUAV.CNAVO.MV.C "Távolság-ellenőrzési hiba" a Google Fordító szerint... Ezt a hibát akkor adja mikor betöltés után megjelenik az első AI jármű... Már "mindent" kipróbáltam, viszont a hibát képtelen vagyok megszűntetni!
Érdemes lenne mellékelned egy logfile-t és egy ailistet. Ajánlom a Pastebint erre a célra.
Tulajdonképpen csak a legegyszerűbbek vannak benne. Az "ailist" nem tartalmaz ugyan buszokat, viszont se beállított útvonal, se menetrend nincs, kizárólag csak én tudok a meglévő vonalakon vezetni, ami rendben van. "Ailist" az ugyan van, viszont a forgalmat mindenhol le kellene tudnom tiltani ami sajnos nem megy.
Egyrészt direkt mondtam a pastebint (még csak regisztrálni sem muszáj, azthiszem), másrészt márpedig jóeséllyel az ailisttel van a probléma. Az [aigroup] részben az [ailist] olyan elemére hivatkozol, ami nem létezik. Töröld ki az [aigroup] részt és csekkolj utána.
"Távolság-ellenőrzési hiba" már nincs, viszont (a pályaszerkesztő szerint) a "Kachel 2", vagyis a 2-es számú csempe területén található egy terület ahol nem tudom letiltani a forgalmat olyan út-elemeken amiket újonnan építek be (próbáltam már többször is végig klikkelgetni, de sehogyan se tiltódott le)! És úgy tűnik hogy kizárólag a 2-es számú csempe területén lehet a hiba, mivel tegnap építkeztem két másik csempe területén és ott minden teljességgel hibamentes maradt! Mi okozhatja a hibát? Már jó ideje idegesít a hiba amivel mostanáig sem sikerült mit kezdenem... Utoljára szerkesztette: Zsombor99, 2019.12.09. 15:40:26
Jó pár fórumon kerestem rá a témára, facebook-on is de nem igazán találtam rá választ. A kérdésem az lenne hogy, hogyan tudnám erősebbé tenni a buszt (plusz pacit tenni bele) illetve a végsebességét növelni? Nem NFS-t szeretnék játszani, csak érdekel hogyan működik a dolog. Az adott busz script mappájában melyik fájl illetve érték tartalmazza ezeket. Csak kísérletezgetni szeretnék.
Köszönöm a válaszaitokat! :)
Így látatlanban ez nem nagyon megy, keress meg discordon, ott tudok segíteni: Burst#9364
Ez csak egy renderkép, akinek a készítőjét anno keresték páran, és meg is lett. De ez csak egy modell, valószínűleg nincsen se belseje, se fülkéje, és ugye van rá esély, hogy irgalmatlan mennyiségű polygonból áll így is. Szóval szépnek szép, de biztos rengeteg munka van/lenne vele, ha valaki be akarja rakni az OMSI-ba.
Olyanom nekem nincs, anélkül kellene valahogyan megoldani... Tömören: egyetlen csempe területén áll csak fenn hogy ha bármi spline-t oda rakok (vagyis bármit hozzáépítek amin path van) akkor azon sehogyan se tudom letiltani a forgalmat, ugyanúgy megmarad. A pályaszerkesztő szerint a forgalmilag hibás terület a "tile_-1_-1" területén található. A "tile_-1_-1.map" fájlban az összes "trafficdensity" értékét (Notepad2 programmal) kicseréltettem "0.000"-ra ahol "1.000" volt, így a forgalom ugyan megszűnt, viszont hozzáépítettem még egy egyenes útszakaszt, ami átlóg egy másik csempére is (egy 10 méter hosszú ~25° kanyar és egy 100 méter hosszú egyenes szakasz). Mialatt ezen hozzászólásomat írtam, végig szemmel tartottam a betöltött mapomat, viszont egyetlen AI jármű se jelent meg ezen idő alatt. Lehetsétges hogy attól megjavult hogy manuálisan kicseréltem értékeket a .map fájlban??? Utoljára szerkesztette: Zsombor99, 2019.12.10. 18:18:07
Az oroszok frissítettek, méghozzá nem is akármivel: magyar készítésűSCANIA motoros Ikarus EAG 395! Szerintem a busz egészen jól sikerült , bár az alsó csomagtartók egyáltalán nincsenek megcsinálva, valamint nincs automata váltós verzió és az utastér-világítás csak a műszerfalról kapcsolható (billentyűzetről nem), továbbá az oldalsó kijelző helyett valamiért bent maradt a tábla tartó (táblát viszont sehol se találtam a buszban). (Létezik-e ennek a modellnek fejlesztett (kicsit jobb) verziója?)[/szin ] Utoljára szerkesztette: Zsombor99, 2019.12.20. 20:46:37
Lassan egy hónapja elérhető, mivel több évnyi porosodás után inkább úgy döntöttem, hogy kiadom, félkészen. De egyébként ott vannak a készítők nevei, a hangokon kívül csak magyarok vettek részt a készítésben. Semmi köze az oroszokhoz, csak ezek szerint voltak olyan kedvesek és feltöltötték saját tárhelyre. Egyébként nem is értem hogy jön ide az automata váltó...
Sziasztok! 2 Ev kihagyas utan ismet letoltottem a jatekot. Lenne valami pro gamernek ideje feltolteni valahova a Sceneryobjects es a Splines mappajat? Nagyon megkoszonnem!
mokesz96 Minek a frissítése volna? Természetesen annak az orosz oldalnak.
kem001 Mindent még én se tudhatok, virtuálisan meg "bármi" elfér fiktívben... Az csupán az egyéni véleményem volt hogy én hiányolom belőle az automata váltót, bár tényleg nem tudtam hogy olyannal nem is létezett... Utoljára szerkesztette: Zsombor99, 2019.12.28. 17:45:03
Sziasztok Tud valaki valamit arról hogy mennyire van már megoldva a trolik áramszedőjének valós mozgása ? Csak mert itt találtam egy videót ami elég ígéretesnek tűnik :) https://www.youtube.com/watch?v=OI0Wuiw7vPE
Semennyire, és sosem lesz megcsinálva, az OMSI-t nem fejleszti már senki.
A LOTUS-hoz kijött a buszos modul karácsonykor, abban lesz troli lehetőség, a fél szedő már működik.
Szerk: amit te ígéretesnek látsz, az annyi, hogy a busz fordulásával arányosan csavargatja a szedőt. Ebben semmi őrdöngösség nincs, annyira kreatív, mint az OMSI 1-hez készült "csuklós" buszok, ahol a hátsó rész a kormány szögével arányosan fordult... Utoljára szerkesztette: Ikarusfan, 2019.12.29. 11:39:38
Ilyen tempoban mire a LOTUS nagyjából elkészül (OMSI szintre kerülnek a modulok és az engine, funkcionalitásban) kb 2035 lesz. Hányan fejlesztik? Ketten, mint az OMSI-t? Utoljára szerkesztette: [HUN]FaTaL, 2019.12.29. 23:54:59
Valahonnan letölthető még az Ikarus 412-nek a 2015-ös verziója (Ikarus_412 2015 V2 _ KIADVA.zip)?
Sajnos az eredeti link már nem él.
Illetve Citaroból létezik az új Futárral szerelt változat? Utoljára szerkesztette: [HUN]FaTaL, 2019.12.30. 03:52:25
Pont ezért nem értem miért állt le a 2 fejlesztése. Azt olvastam még anno hogy a lotushoz is használhatóak lesznek a kiegészítések, ebből kiindulva megérné tovább fejleszteni a kiegészítéseket, pláne hogy fényéveket kell még a lotusra várni és nem is nagyon van alternatíva a játékot illetően.
Nem tudom hol olvastál ilyet, de elég régóta látszik, hogy nincs így. Az OMSI 2 a LOTUS-hoz képest amúgy egy kalap lócitrom. Rosszabbul fut, rondább, sokkal rosszabb benne járműveket csinálni, gyakrabban hal le, bárki belenyúlhat a készített cuccaidba utána...stb. Nincs értelme a 2-t fejleszteni, ha a LOTUS itt van, miközben sokkal többet tud (több féle jármű, rendesen támogatott google earth meg térkép támogatás a pálya szerkesztőben...stb).
Egyébként úgy szeretem, amikor emberek ezzel jönnek, hogy hát de nincs kész, semmit se lehet csinálni. Oszt ugyan miért is? Nincs AI, nincsenek emberek, nincs időjárás, kb ennyi. Lehet pályát építeni, lehet járműveket csinálni (most már buszt is, plusz a rendesen késztíthető vasúti járművek). Bármilyen járművet meg lehet már most is csinálni (kivétel a troli meg a távvez. biztber), mégis mindenki ezzel jön, hogy de nem. Próbáltátok is, vagy beakadt a lemez évek óta?
Azért annak nem nevezném az OMSI 2-t! Bár nyilván meg vannak a tökéletlenségei, a maga szintjén még bőven használható ez is! Legalábbis nekem nem szokott "gyakrabban lehalni", viszonylag rendben fut, bár lehetne kicsit jobban opitmalizálva a grafika részletessége (kicsit "túl hamar" kiüríti a memóriából a textúrákat ha a kamera kis ideig már másfelé néz)! Az viszont tény hogy bárki belenyúlhat bárki által készített cuccokba, de hát nem a moddolás tartja össze az OMSI 2 közösségét? (Amíg valaki csak saját használatra nyúl bele valamibe, addig nem tökmindegy?) Egyedül az nem tetszik, hogy kicsit komplikált pálya-objektumnak bármi modelt beimportálni, különben már nekiálltam volna ingyenesen elérhető modellekkel, ha lenne valami egyszerűbb metódus is...
Rendben elfogadom az érveket és a véleményedet. Ellenben, azért felhívnám a figyelmedet, hogy én eléggé ritkán szoktam hozzászólni itt bármihez is akkor is inkább kérdezek általában egyébként válasz már nem nagyon szokott jönni. Ezen kívül pedig, én nem "jövök" semmivel ahogyan te fogalmaztad, mindössze kérdeztem illetve a saját véleményemet mondtam el, elvileg erre való a fórum. Nem igazán értem ezek tekintetében mire fel ez a kissé arrogáns válasz de ez a te dolgod, minden esetre elnézésedet kérem ha esetleg valamilyen formában és mértékben sértett az észrevételem ! Utoljára szerkesztette: dantre, 2019.12.30. 12:44:39
Ezt általánosságban írtam, hogy majd' mindenki ezzel jön hogy de hát EA meg béta meg anyámkínja, közben senki se próbálta ki, csak látatlanban fikázza.
@Zsombor Az OMSI-ba egyáltalán nem bonyolult amúgy modelleket berakni, minden másba még nehezebb (az OMSI-ban ráküldöd a konvertert az x kiterjesztésű modellre és kész, másolással csinálsz hozzá egy sco-t és kész). Hogy a moddolás...hát nem tudom, a sok kis mitugrász hülyegyerek gagyi "festései" meg a rosszabbnál rosszabb taknyolások után én jobban örülök annak, hogy nem lehet más cuccába belenyúlni a LOTUS-ban. Ez a funkciója tetszik a legjobban. Végre nem lehet minden szirszarba futárt rakni meg gagyi átfestést.
Részemről nem akadt be semmi, viszont én nem moddolok, "csak" játszom. :) Akkor fogom megvenni, ha teljes lesz a funkcionalitás. AI nélküli szellemváros utasok nélkül egyelőre annyira nem vonz. Viszont a cucc ígéretes és meg is fogom venni, ha nagyjából készen lesz. :) A villamosok nem nagyon mozgatnak meg, a streets module pedig csak most jelent meg.
Viszont rosszul emlékeztem, mert legalább 3-4 évesnek rémlett az első early access verzió, most láttam csak, hogy 2018-as úgyhogy azért haladnak vele.
**************************************************** 4. step | Schritt | lépés Overwrite all files included in this pack! Jeder Datei mit diese übrschreiben! Minden fájlt az itt lévővel írj felül!
Ezek közül kettő csomag Nemeza oldalán érhető el, egyet pedig te linlelsz () és elvileg így egy Futár nélküli Fok-gyem kijelzős verziót kellene kapni, ha minden megfelelően lett bemásolva a helyére. Nekem most már ezek meg vannak: Ikarus 412 (2015 V2) - KIADVA.zip omsi2-Ikarus_412_2015_V2.85.zip omsi1-2_Ikarus_412_v09_fokgyem-release-nmz.zip ...viszont a kijelző kontroller nem éled fel a buszban, így persze hiába választok ki bármit a hof fájlból, nem történik kijelzés. Milyen sorrendben kellene ezeket telepíteni és mit mivel kellene felülírni? Lehet hogy én nem csináltam valamit jól vagy esetleg még hiányozhat valami... Utoljára szerkesztette: Zsombor99, 2019.12.31. 12:43:22
Nem is írta senki, hogy kijött a faceliftes Volvo7700A. Egész jó lett, csak nekem spec az a problémám vele, hogy az első napon működött, azóta meg nem hajlandó betölteni... Már letöröltem mindenét és újra is raktam, de most is azt csinálja, hogy amikor betölt, fekete marad a kép, a windows karika tölt, az ffb rezeg, az ai kocsik hangját hallani lehet és itt meg is áll (olvastam a readme-t, hogy sokat kell várni, de amikor felraktam kb 5 perc alatt betöltött, most meg vártam 10-15 percig is, de semmi), csak akkor tér magához, ha törlöm a buszt. Ilyet csinál pl a Bremen MAN-je is, de az csak néha csinálja ezt, ha sima fehér festéssel töltöm be, akkor jó szokott lenni.
Kár érte. Ígéretesnek indult. Sajnálom hogy egyre több alkotás kerül süllyesztőbe. Nem kevés munka megy a kukába.. 415.26 is erre jutott..
Kisberek nevű pályához kellene a "garázsépületek" objektum, ami hiányzik, máshol nem találtam meg. Ha valakinek ez meglenne, fel tudná tölteni valahova. Köszönöm előre is a segítségeteket.
Üdv mindenkinek ! Olyan infót tudna valaki, hogy amit most adtak ki Ikarus 256 packot,, abban nem kellene benne lenni egy Steyr ajtós busznak is? Mert régen mikor megjelentek a csomagról fotók, abban volt Steyr ajtó változatú is. Erre gondoltam :
Másik kérdésem az lenne, hogy a Börzsöny remastered-ben nem állítható be a menetrend kiválasztás. Pedig benne van a hof fájl.
Hali! Le tudnátok írni a kormánykereket eltüntető billentyűparancs [entry] kódját a keyboard.cfg-ből? OMSI 2-ben alapból nincs benne.
Ha az emlékezetem nem csal, akkor a Steyr ajtós az CCV féle és nem ehhez a packhoz köthető.
Elvileg ennek kellene lennie. Nálam "Shift + K" a beállítás, ami eltűnteti a kormányt. (A keyboard.cfg fájlban németül vannak megnevezve az egyes funkciók.)