Van 2 fájl amit átkell másolni, a steam-et elötte kikell lõni, és indul nálam! Kellene egy másik topik a rúz virágbolti verziójának! Na? Kicsinálja meg?:)
valaki esetleg meg tudna mondani hogy lehet elinditani a reloaded fele verziot? felteszem crackelem bejon a logo kb 2 ms-re aztan annyi nem csinal semmit. thx
Köszi srácok, kipróbálok ezt-azt..aztán ha okosabb leszek, akkor beírom!:D
Volt ilyen problémám a panzer c. játékkal még anno. Kicseréltem a videokártyát a ramot is de nem oldotta meg... Csak ennél a programnál volt ez a hiba. PC... Az alaplappal volt a gond valószinüleg...
Persze volt, csak azt nemtudom, hogy mikavarhat be nekem! Azthittem, hogy valaki másnak is elõfordult már ez, azért kérdeztem... Mindegy, nemakarok offolni, köszi az ötleteket!
Csak a játékban, a menünél semmi jele! A sima 1vs1-be kentem amikor bevillan 2x a kép, aztán félperc mulva ez a fasság!:s Vga 5770 ati 1gb vram, asszem ezzel nemlesz gáz, de amugy nemtom miez, mert semmi más játékkal nincs gáz, csak ezzel! Dirt2, coh, avsp...megy minden frankón, csak ez...Jóóó, nem mindíg, mondjuk minden 5. meccsnél!
Már a menüben is vagy csak játék közben? Ha csak játék közben akkor a beállításaidat nézd át. Árnyék kompatibilitást és társait megéri próbálgatni. Ha a menüben is csinálja akkor könnyen meglehet, hogy nincs elég jó videókártyád hozzá. -- 128 MB DirectX® 9.0c-compliant video card (ATI® Radeon X1000/GeForce® 6 Series or better)
Ezek így megvannak, köszi! Sõt hotixet is raktam fel, de CSAK(!!) ez a játék ilyen, de még a demóval is ilyen volt, pedig az nemezzel a driverrel volt! Arra sem foghatom, hogy az "ekszével" van a baj, mert a demo is ilyen volt!
Valakinél akár a demo alatt is volt olyan, hogy függõleges csíkos lett a képernyõ? Olyasmi, mint a kékhalál, de ez barna, üzenet nélkül! Nekem a demo-val is elõfordult párszor, meg ma is, és csak reset-elni tudtam!
ez remek. Akkor nekem is ez volt utolsó, hogy elõrendeltem bármit is.
Köszi a válaszokat közben nekem is lejött a "demo" verzio. Este megnézem kíváncsi vagyok mik változtak béta ota. Meg figyelem milyen véleményeket kap hányan tolják aztán akkor megveszem,ha pl lesz egy pár fõs magyar közösség is. Azt hogy seven-m mikor postáz nem tudom ^^.. Elõbb néztem Metascore-n olyan 76%-on áll ami azért elég harmatos.. Bár játékosok szerint 87.. :) meglátjuk.
tudsz választani különbözõ lehetõségek közül, látod az éppen embereket keresõ szobákat, azt is, hogy mennyien vannak már bent, látsz egy rövid leírást a pályáról.
Ha belépsz vmelyikbe lehet chatelni a többiekkel.
Ha csinálsz játékot te tudod kiválasztani, hogy milyen feltételekkel akarsz játszani, hány ember, map stb.
Ha meg van a megfelelõ létszám, választhattok frakciót és indulhat a móka.
Van ranked meccs, és persze vannak ligák.
xpt kapsz single playeres és multis meccsekért is.
Még sok meccset nem toltam , mert tegnmap este raktam föl és egyelõre a single playerrel toltam.
Na én besétáltam az 576 ba és megvettem. Itt Magyarországon ez a leggyorsabb anno wow elsõ kiegjénél volt az ,hogy haverok elõrendelték és kb. 3-4 nappal késõbb tudták kezdeni mint én aki beszambázott a mediába és megvettem...
Hello
Warez topik van külön?
Ja a "menyire kidolgozott" ott nem a játékra értem mert azt ismerem. A lobby rendszerre gondolok, lehet e írni haveroknak, vannak -e chat szobák ilyesmikre gondolok.
Vegyétek inkább közvetlen a forgalmazótól. Olcsóbb is meg korrektek nekem 1x volt gond 1 játékkal írtam nekik és megoldották, kaptam új kodot. Aki megvette meg írja be milyen a multi rész ^^ mennyire kidolgozott , hányan vannak jelenleg stb.. Ruse - Seven M
Na, az 576nál már van. A CD Galaxisnál se kép, se hang.
A leginkább stratégiai játéknak a rövidítése szintés SC, csak kiejtve más: Supreme Commander. Na ott nem csak taktika van, bár a kattintgatás sebessége azért ott is számít :)
Szerintem nem kell aggódnod sokan fogják játszani én a WIC hez hasonlítanám abból a szempontból ,hogy egy egyszerû letisztult játékrendszere van nagy stratégiai mélységgel ami könnyû kezelhetõséggel és egy tökéletesen hozzá passzló grafikával társul. Egyesíti a körökre osztott és realtime stratégia jobb részeit és éppen ezért sokan fogják szeretni. Ebben a játékban mindig lesz új stratégiai kihívás nem tudsz ugyanazzal a szisztémával mindenkit legyõzni kénytelen vagy reagálni az ellen minden lépésére mivel ha mondjuk csak tankot gyártasz miközben az ellen légierõre megy máris nagy hátrányban vagy.
No igen, de hogy miért ennyire süsü a CD galaxis? Ott az 576. Már van nekik készleten, és egy ezressel drágább. Viszont van a közelemben, és nem kell az egysávos Múzeum körúton átaraszolni, vagy a triatlon Vb miatt órákat a dugóban tölteni, és hétvégén már játszhat vele az ember, és hiába drágább, ha pl. lejön belõle a postaköltség akkor ugyanott tartunk.
Ez a második játék amit a CD galaxisnál elõjelzek, és nem veszem át, mert töketlenkednek.
Remélem az F12010el nem játszák el ugyanezt! (Elõzõ nap jöjjön meg, másnap, megjelenéskor már hozzák. Ha más cégnek ez mûködik, akkor mûködjön nekik is.)
Nyugi, biztos lehetsz benne, hogy egy többezres keménymag megfog maradni.
Mint ahogy a RACE07 a legjobb szimulátor évek óta de mégis igen kevesen vették meg az NFSekhez képest de ha felmész netre mindig fent van ugyanaz az 50-100 ember.
Nos olvastam a kommenteket és Porta kollegával értek egyet tökéletesen, mintha én írtam volna :P Megvettem Sc2-t mert rábeszéltek, sok ismerõs tolja, az a lejátszottabb RTS, a legenda folytatása stb.. Nem is rossz játék de engem így 30 felé az, hogy microzzam körbe körbe a bányász egységeket,felderítés címszó alatt, iszonyat mennyiségû sietõs kapkodos klikket toljak már csak az eco kiépítésére, nos ez engem valahogy undorral tölt el. PErsze pont ettõl imádják sokan, ebben lelik a kihívást és ha jól megy a kattintgatás akkor valóban stratégia is kerül az Sc2-be.. De ha nincs meg a 60-70 cpm a kezedbe,lehetsz bármekkora stratéga egy 10 éves gyerek elver egy sima zerglin russal. Sc2-be kb 40 cmp-et tudok csinálni, tudnék többet is de az már szenvedés lenne ^^ ott a legjobbak 200 cpm-et tudnak, amit másodpercenként kb 3 kiadott parancs !!. Ruse-ba is van cpm mérõ, nos ott 7-8 !!cmp-el simán beverem a hard compot.. Ha ember ellen 2-3x ennyit kell nyomnom akkor is simán megcsinálom ^^ Ez a játék valóban stratégia, az elsõ "körökre osztott stratégia" real time-ba :P Én most szedem le ^^ nem sajnálnám rá a pénzt megéri az árát, egyetlen félelmem van, hogy irtózatos bukás lesz, pár honap mulva nem lesz player akivel lehetne tolni, akkor meg hiába minden.. Sajnos nem hiszem hogy erre van igény, mivel valóban szinte semmit nem látni az unitokbol játék közbe, nem kell kimicroznod benne a hagya szemét, csupán gondolkodni, ésszel játszani.. Erre a mai világban nincs igény.. De remélem tévedek..
A red alert 2-ért én is nagyon oda voltam jó kis játék
én inkább úgy fogalmaznék hogy MÁS, de stratégia az is attól független hogy kell ügyesség is hozzá, nem mind1 ki/mi ellen mivel mész, hogyan fedezel fel, látod e az ellenfeled mire készül, mert annak megfelelõ stratégiát kell kialakítani és van mikor 8 perc 1 mérkõzés, tény, de ettõl független hülyeség akciójátéknak nevezni nem stratégiának
a WoCba is megvan az a 2-3 egység amire érdemes rámenni, az CoHban is
Én starcraft 2 zöm elég sokat az tényleg nem igazi stratégiai játék az apm , micro macro és a counter a játék lényege nem igazi stratégiai játék fõleg azért mert az apm igen nagy meghatározója a játék kimenetelének.
Ja és régen imádtam a redalert2öt meg egyet is pedig utólag visszagondolva multi másból se állt csak tankrushból meg max 3 egységet gyártottunk. De akkor még tizenéveskent ez tetszett. A COH már sokkal jobb volt ezekhez képest de a RUSE szerintem megint egy lépcsõfok a fejlõdés irányába és mindamellett végre egy játék amiben újitást látunk.
Mert a dune2 óta lényegében minden RTS ugyanaz csak más grafikával és egységekkel. Az SC2 ben meg az egységek is ugyanazok mint az 1ben:D
Nem mondtam ilyen. De mint ahogy a red alert3 és a generals se volt igazi stratégia játék úgy az SC se az.
Néztem pár SC2 replayt a legjobbaktók. kb 7 perc volt a játék.
Az egyik csinált három terran barrackot meg pár tankot(A tank csak kicsivel lõ nagyobbat mint az ember:D ). Szóval két egység tipust és elküldte a másik bázisához. Az ellenség zerg volt és õ is kb 2. fajta egységet csinált és a pálya közepén összecsaptak. Ennyi volt a nagy meccs. A kommentekben meg ódákat zengtek, hogy jaj de jó volt.
akkor azt mondod hogy mind1 mit csinálok a pályán, csak gyorsan legyártok pár egységet, mind1 hogy milyet, minden jó minden ellen és támadok és már nyertem is?
köszönjük majd értesítjük
egyébként a world in conflict után ez már nekem nem adja, persze fantázia van benne de engem nem fogott meg
Ha jól emlékszem én is azt mondtam, hogy kár összehasonlítani a két játékot :) Te is ezt mondtad ennek ellenére összehasonlítottad :) Igen törtel próbáltam ki. Ha játszani szeretnék vele akkor természetesen megveszem, lévén neten multiban csak azzal lehet.
Lehet, hogy az SC2 sikeresebb lesz sõt biztos de azért ég és föld a két játék. Az SC 10en éves hülyegyerekek és koreaiak játéka ahol 1 perc alatt 15000ret kell kattintani ha nyerni akarsz. Semmi köze nincs a stratgéiához.
A RUSE-t elvétve játszák 20 év alattiak meg amcsik mivel kevesek hozzá mert túl bonyolultnak találják. Az egyik legjobb RUSE játékos akivel játszottam pl.: 35 éves.
Bocs, csak 4 éves a CoH.
Valóban kár összehasonlítani a CoH-hal. Nekem se jött be a RUSE, se látvány, se kezelés szempontjából, de adok még neki esélyt. A CoH 6 éves játék, naponta tízezren játszák velem együtt, majd, ha a RUSE is itt tart 6 év múlva, visszatérünk a témára.
Amúgy meg a Starcraft 2 úgy nézem, mindkettõt megzabálja reggelire sajnos.
Ja és legnagyobb különbség, hogy a COH multiban eléggé kapkodnod kell ha nyerni akarsz(A gyors billentyûket észbe kell tartani). Akár 5mp elvesztegetett idõ is a vesztedet jelentheti. Mig RUSEban akár csak egérrel nyugodtan is nyerhetsz ha van egy jó stratégiád.
Az egységeknek valóban nem adhatod meg merre forduljanak de nincs is akkora jelentõsége mert maguktól oda fognak fordulni ha kell. Az egységek amúgy is nagyon intelligensek. Maguktól visszavonulnak nem kell õket pátyolgatni annyira.
Fölösleges összehasonlitani a két játékot. Én évekig játszottam a COH-al de amikor kijött a RUSE béta azonnal megkedveltem mert ez az igazi stratégiai játék. A COH gyönyörû meg minden de ott az nyer aki jobban micro-zik. És van minden népnek 1-1 nyerõ stratégiája és kész. RUSEban meg igazi nagyszabású stratégiákat lehet létrehozni és csellel is lehet nyerni nem kell a nyers erõ. A cohban USAnál pl.csinálsz 5 airborne-t és nyersz.
Azonkivûl technikailag is messze jobb a RUSE. Nem tölt szinte semmit és akár 4v4 is lagmentes a neten. A cohnál 2v2 már akad ha sok egység van a pályán. 3v3 ról és 4v4rõl meg már ne is beszéjünk.
Ja és én a multiról beszélek, mert mindkét játék arra van kihegyezve. Soha 1 percet nem játszottam a COH singlejével és a RUSEéval se sokat fogok azt hiszem.
Amúgy a RUSE-t PCre tervezték, optimalizálták ott a legjobb, a konzolok csak másodlagosok. Javasolom hogy próbáld ki mutliba! De gondolom törtel nyomod(mivel még itthon nem kapható) így az nem fog menni.
Én nagyon vártam a játékot de egy picit csalódtam benne. Hozzá kell tenni a CoH nekem nagyon tetszik és az egyik legjobb RTS véleményem szerint. Sajnos elengedhetetlenül (tudat alatt) azzal hasonlítja össze az ember pedig nem kéne. Más koncepció. Leszögezném a RUSE-al nem játszottam túl sokat de már most úgy érzem, hogy egy idõ után kicsit egysíkú a single player rész. Multiban nem próbáltam. Gondolom ennek a game-nak az az erõssége. Valaki említette, hogy mennyire kidolgozottak az egységek. Semmi gond velük akkor sem ha rázoomolsz. Viszont ennek a rázoomolásnak nem sok értelme van egy idõ után, úgysem azt fogod nézni mi, hogy lõ és milyen közelrõl. Szóval ez csak látványelem, legtöbben és legtöbbet úgyis messzebrõl nézi az ember. Nekem furi volt, hogy ha rázoomolsz mondjuk egy tankra akkor ugy teper a környezetéhez képest mint egy sugárhajtású repülõ :) Jó tudom ez kukacoskodás. Azt nem tudom miért hagyták ki, hogy ha egy több tagból álló egységet egyszerre (pl 5db tank) mozgatok és megadom a célt ahova menniük kell akkor miért nem tudom forgatni is azt, azaz, hogy milyen szögben álljanak meg. Adok egy pontot ahova menni kell és ahogy a játék gondolja úgy érnek oda, lehet tök merõleges a célra. (Bár lehet csak én nem találtam meg ennek a lehetõségét. Összességében nem rossz játék csak az zavar, hogy a mai játékokat inkabb konzolra írják és egy RTS-nek az nem tesz jót.
a reloaded be van magyar nyelv? vagy lesz belõle magyar kiadás?
Ez a Reloadedbõl van? Ha igen milyen a játék? Olyasmi mint a Company of Heroes csak nagy térképes nézetben? Ha ráközelítesz, akkor az egységek kidolgozása milyen?
Még csak ma fedeztem fel, hogy van ilyen játék is és érdekelnének ezek a dolgok!