Mi haverokkal egy átlag meccsen 15-25 közötti administrative ot csinálunk és védekezünk utána jó nagy csata szokott lenni tegnap pl 30000 pontal nyertük a meccset.
Igen marad 4 pénz, de arra a zónára ahol 2 nyersanyag van, oda rakom a gyorsitást és a fõbázishoz, úgy amire (most csak az AI-ról van szó) odaér addigra már van 3-4-5 easy tankom, addig az elsõ hullámot legyalulom, a barakk addigra kész, és megyek foglalni, nemekell 40/80-at arra költsek, hanem elveszem! Hapedig beköltözik a középsõ részre, akkor aztis foglalom, nemrombolom le! Addig a tankok megsokszorozódnak, és nemis kell az easy ellen semmi csak a light tank 15pénzért+pár gyalogos foglalni! De aztis hozzátenném, hogy én nemvagyok stratégiás, csak szeretem néha lekötni magamat vele, ez a gém meg szerintem elég más a többihez képest, és szerintem ha kijön, akkor megy is a rendelés!:)
Szerintetek melyik a legerõsebb nemzet a játékban és melyik a leggyengébb.
Nálam 1. Amerikai 2. Olasz
Utolsó: Német indok:
Amcsikkal lehet a legjobban alkalmazkodni minden helyzethez minden támadás ellen van bunker legjobb TD az övék majdnem a legjobb tank ,a tüzérség eszméletlenül OP repterükön kapásból van scout és gyors bombázó gyalogos épületben és a tankoknál is van felderítõ ja és olcsó mobil légvédelmük van.
Olaszoknál a gyalogos épületben vannak kis tankok és felderítés mindez olcsón tehát 1 épületbõl a meccs elején nagyon komoly erõ van. 90mm es bunker a tankrohamokat röhögve fogja meg igaz lassan lõ, prototípus bázison olcsó és fejlesztés nélküli erõs egységek vannak kivéve a légvédelmet mert azt fejleszteni kell de a tank (4es páncél jó mobilitás) és a mobil 90mm (AA-AT) ágyú ami 25$ ért vehetõ meglehetõsen erõs párost jelent.
Németekkel az a legnagyobb gond ,hogy minden piszok drága 2 felderítõ egység be van passzírozva a gyalogos bázisba értelmetlenül ráadásul a 222es piszok gyenge armor base ben lenne a helye 1es páncéllal. Csata elején piszok gyengék olcsó Pz3 ami egyedüli olcsó egységként gyártható de nem sokkal jobb egy Stuartnál és mivel mellé még kell Barrack ,hogy legye felderítés így annyira már nem is olcsó.
Nagyjából ennyi. Mi a ti véleményetek?
1 Németek a legerõsebbek a játék végén tigris roham megállíthatatlan emellett német rakéta vetõ is túl erõs ágyú is wirbelwind legerõsebb légvédelem németekkel csatát veszíteni csak német ellen lehet kb.
2 ruszkik nagyon jó rush csapat erõs tankok katyusa is nagyon jó velük egy szinten vannak az amcsik.
francia angol támogató játékosoknak való.
Olasz teljesen semmire való, egyetlen csatát sem nyertem még velük de engem se szívattak még meg soha, olasz gyenge páncélos gépek semmire nem jók, olcsóság meg a rush az elõnye de az sajnos semmit nem ér mert védekezni kell az elején , aki tud camuflage elni meg ilyesmit annak az olasz nem ellenfél.
Camuflage semmit sem ér ha az ellenfélnek van 1 scoutja. A Tigris pedig az olaszokat leszámítva mivel nekik a prototípus bázisból jön armor 4es tank (igaz fillérekért25$) tehát õket leszámítva a Tigris a leggyengébb tank ami az armor baseböl gyártható nagyjából hasonló összegért mint a többi nemzetnek!!!Francia ARL-44 a legerõsebb KT-nél is gyorsabb olcsóbb de a tankok mit sem érnek mivel a TD-k mindet lekapják feleannyiért. Fejlesztõk ígérték ,hogy a Firefly ill. Jackson nerfelve lesz.
Mirõl beszélsz?:DDDDDDDDDD Király tigris armor basen belül legkeményebb tank kb még a tank destroyereket is simán kilehet velük szedni, olaszok szarra se jók. Kb onnantól ,hogy meg van a 20-25 db administrative a német megállíthatatlan ,nehéz volt nekem is belátni mert ruszkikkal toltam de a németek sok pénzel megállíthatatlanok, firefly miatt nem tudom mit rinyálnak simán ki lehet õket szedni repülõvel ágyukkal rakéta vetõkkel csak az a baj ,hogy legtöbb ember semmit nem használ.
Te tigrist mondtál nem KT-t egyébként ahogy írtam az ARL-44 annál is jobb nem beszélve a fejlesztési költségrõl ami a KT nál 100$. Én nem ezekrõl a no limites badarságokról beszélek hanem ranked macthrõl. 20-25 administrative building min. 2000$ addig mit csinálsz? Egyébként az 1v1 bajnokságot olasszal nyerték. Replay fent is van az ESL en. Teszteld a TD vs Tankot vegyél 200$ KT-t meg ugyanennyiért Jacksont. Jackson fog nyerni a nagyobb lõtáv miatt meg persze azért mert 20$ ba kerül a KT meg 50$ba elõtte viszont ott a fejlesztési költség ami 50 a Jacksonnál és 100 a KTnál nem beszélve arról ,hogy egy okos player kezében a nagyobb lõtáv miatt könnyedén kiteolható KT nem egy nagy falat.
Okés mester , más a játék stílusunk én sokat starcraftoztam és kinõttem a kapkodj gyorsan mert elfogy az idõ meg rusholni kell baromságból,nekem no limit és 1 meccs elég is egy napra kb:D tök mind 1 ebbe a játékban az a jó ,hogy mindenki megtalálja a számításait is a kapkodós suta is meg a lassú noob is mint én :D és a rankedelni akaró no life barom.
Tehát aki rankedel az no life barom? Érdekes elképzeléseid vannak.Mi van azzal aki csak napi 1-2 rankedet játszik? Mennyitõl lesz valaki no lifer vagy ez csak egy kifogás amiért nem mersz játszani rankedet? Ott garantáltan vannak olyan játékosok akik skillesek és nem kell nekik 2000$ ,hogy nyerni tudjanak. Én kb. mindegyikkel játszottam akkor én most melyik vagyok? Starcraft ,hogy jön ide? Az egyik legnagyobb rush játék elég csak a ferdeszemü replayket megnézni meg a tonnányi rush taktikát nem csak te játszottál starcraftal.
Nem muszáj lebaromozni azokat akik másképp játszanak mint te. Inkább az állításaidat támasztanád alá ész érvekkel...
WEgy biztos, a francia FCM F1 a legjobb tank, és egyedül (?) neki van 2es légvédelme is. Hozzá potom áron szuper bunkerek, plusz olcsó légvédelmi ágyúk, sima ágyúk, tüzérség, erõs gyalogság. Nem rossz nemzet.
A többiek közül a német, a brit és az amerikai a légierõvel tûnik ki.
a ruszkiknál a nieman felderítõ vadászgép :), az olaszoknál az olcsóság, felderítõ gyalogsággal kombinálva tûnt jónak.
Én kicsit kamu szagúnak érzem ezt szerintem nem alakultak túl jól az elõrendelések meg itt a nyári szezon amikor senki sem dob ki játékot (nem véletlenül)és ezért úgy gondolták elhalasszák egy sokkal aktívabb idõszakra ami szerintem október lesz nem szeptember vége. Amiket írtak ,hogy változtatnak kicsit kevéskének tûnik mert a beta alapján max a balanceon kellene kicsit változtatni. Nem is értettem miért a beta után 2 hónappal akarják kiadni mit csinálnak addig többnyire a beta a kiadás napjáig tart vagy max 1 hónap de nem 2.
Sikeresen átköltözött a RUSE Hungary.
Érdeklõdõknek az új cím: http://rusehun.co.cc
Remélem mindenkinek tetszik. Ötleteket, javaslatokat szívesen várok a help[kukac]rusehun[pont]co[pont]cc e-mail címre.
Van egy kis gond, letöltöttem, 8 után fel updatelte amikor inditani szeretném ezt a hibát irja ki: "connection to steam client failed", ha valaki tudja mi a teendõ azt megköszönném.
A béta 9-kor indult, szóval nyugi.
Érdekes mi már 8:15kor vígan csapkodtuk a másikat!
Hát nem tudom de szerintem ez visszafejlõdött a bétához képest mindenképpen, 4 meccset nyomtam már és még egyikben sem volt olyan hogy valakit le ne vágott volna, volt hogy már a legelején, volt hogy késõbb..
Azt hiszem akkor inkább le se szedem. Kár érte, sajnálom a Ubisoftot, õk az egyetlen cég, amelyik próbálja elõre vinni az RTS mûfajt.
jah tegnap énis úgyjártam, h 4v4-be bementem és kibodta a 3 csapattársamat és én még maradtam (bár sejthetitek meddig)
Kurva szar lett:) beta egyben simán vitte a gép most már nem megy a multi rendesen, p2p s multi grat hozzá.Szerintem is teljesen vissza fejlödött a pár meccs amit letoltam repülõk olyan erõsek lettek mint a szemét.
Hát nemtudom, szerintem éppenhogy a repcsik most gyengébben muzsikálnak a jobb légvédelmi AI-nak köszönhetõen. A p2p eddig se volt vmi csúcs, de most a szokottnál is többet szarakodnak a Steammel a fejlesztõk. Lehet nem volt annyi idejük elõkészíteni, mint az open bétát. Összességében jó lett, bár a németeket kicsit erõsnek tartom, így a nagy "leárazásoknak" köszönhetõen. Fõleg a Stuka lett imba, de a vadászok hála istennek leszedik.
Igen, sajnos a Steam viszont nem így tudta, így most szenvednek vele a fejlesztõk és mi is. Ellenben ha minden igaz, szerdáig meghosszabítják, ha ma sikerül helyrepofozniuk.