Alig várom hogy megjelenjen szerintetek lesz benne magyar felirat?
Én annak örülnék lenne olyan rankede mint starcraftban és sok ember játszaná kicsit nagy a rizikó faktora ,hogy bukni fog.
illetve ha nem lenne magyar felirat angol a rutin helyetesítheti az angol nyelvtudást?
Na ezt magyarul se értem, nemhogy angolul :).
Ha az volt a kérdés, hogy magyar nyelvtudás nélkül érthetõ-e, akkor azt mondom, hogy igen. Ha rutinból játszod, tehát másik játékból hoztad át a tudásod például C&C, Starcraft, Company of Heroes, stb... akkor azt kell mondjam, hogy kis "szenvedéssel", de ugyanúgy tudod majd teljesíteni a pályákat.
Hát igen kis rövid lett a demo ^^ kiváncsian várom a teljest meg azt is milyen fogadtatása lesz.. Remélhetõleg sok player fogja tolni mert jó kis game nekem igen tetszik ember ellen multiba igen finom dolgokat lehet csinálni :) Ez a kampány olyan bemelegítésnek jó..
Hát igen a multi igen sarkalatos pontja a stratégiai játékoknak eddig még nem játszottam multiba egyel sem de valószínû olyan mint hard-ban játszani a gép ellen talán kicsit könnyebb egy versenyfutás az egész. De ez a játék más lesz ahogy hallottam.
Igen rövid a demo az 1. pályát legalább végig lehetett volna vinni.
Multiról annyit, hogy másabb mint a Hard AI. Talán a Medium AI volt a legközelebb hozzá, mármint a multi élményéhez. Hard AI már csak agymenés feeling, annyira csal a gép :).
Hallod Campany of heroes-ben a legkönyebb szintete is nehéz végigicsinálni képzelem milyen a nehéz
UHHH hát én a mai napig tolom Ai ellen és azt kell mondjam hogy hard Ai lofitty :) lehet én vagyok ilyen jó nem tudom :).. Most 1v2-be tolok hard Ai ellen igy azért már kell csipkedni magam.. Szerintem a demonak is az a hibája hogy iszonyat könnyû..
Minek még egy Campany of Heroes ez a játék gyakorlatilag teljesen egyedi és ezért jó és nemtom milyen a CoH multy-a azt sem tom ennek milyen lesz de majd meglátjuk
CoH multi kis csapatok taktikus harcából áll, a pályán meghatározott pontokért, melyek ellátnak erõforrással.
R.U.S.E. multi nagy csapatok, stratégiai harcából áll, a pályán elhelyezett depókért, melyek egy részrõl ellátnak a szükséges erõforrásokkal.
Az alap koncepció ugyanaz, menj ki és ölj, igazából a méretek különböznek. R.U.S.E.-ban fél tunéziát lefedi 1 pálya, egységlimit nincs (csak konzolon), tech-tree úgymond nincs, tehát nincs semmi elõfeltétele xy egység kihozatalának, csupán a hozzátartozó épület és pénz megléte.
Igazából nem is tudom minek ecseteltem a különbségeket, hiszen ég és föld a két játék ha egymás mellé tesszük õket. :)
Jah ez az egy amit utálok a CoH-ban meg van szabva menyi egységed lehet ez olyan hülyeség ilyet nem jó csinálni akkor inkább a nyersanyagok hiányával korlátozzanak és ne szabják meg hány egységünk lehet.
"A R.U.S.E. 8 pontot kapott a maximális 10-bõl. Az Edge kritikusa szerint "a francia fejlesztõk megtalálták a módját, hogy hogyan irányíthassunk egy rendkívül összetett és mély stratégiai játékot pár gombbal, mely miatt valószínû szélesebb közönséget is képes lesz megszólítani." Negatívumként kiemelték, hogy a harcok kicsit lassúnak tûnnek a konkurenciához képest és magával a sztorival sem voltak túl elégedettek." - SG
Na ez meglepõ. Edgtõl 8 pont az már felér 140%-nak is :D
ja nem beszélve arról hogy a hosszú csatákat valószínûleg élethûre akarták csinálni és az valójában sem 2 perc illetve így azért is jobb mert nem lesz gyorsan kijátszható a játék
annak örülnék sok verseny lenne mint sok más rts bõl.
Aki úgy érzi, hogy kipróbálná magát majd, az firkantsa fel ide a nevét:"Verseny" jelentkezés Aztán ha lesz elég jelentkezõ, akkor beizzítjuk a dolgokat.
Hey! Megszerzem én is a játékot elsõsorban a multi része érdekel, ehez keresek leendõ társakat akikkel együtt nyomhatjuk.
Jelentkeztem de csak akkor kezdem el a multyt a végigtoltam a singelt (tapasztalatszerzés miatt)
senkitõl sem lehet elvárni hogy egy demóban ezt megtanulja. ezért kell végigtolni a singel player ott megkapod az alapokat aztán multyban válsz igazi mesterré mint az mw2-ben
Ez a Reloadedbõl van? Ha igen milyen a játék? Olyasmi mint a Company of Heroes csak nagy térképes nézetben? Ha ráközelítesz, akkor az egységek kidolgozása milyen?
Még csak ma fedeztem fel, hogy van ilyen játék is és érdekelnének ezek a dolgok!
a reloaded be van magyar nyelv? vagy lesz belõle magyar kiadás?
Én nagyon vártam a játékot de egy picit csalódtam benne. Hozzá kell tenni a CoH nekem nagyon tetszik és az egyik legjobb RTS véleményem szerint. Sajnos elengedhetetlenül (tudat alatt) azzal hasonlítja össze az ember pedig nem kéne. Más koncepció. Leszögezném a RUSE-al nem játszottam túl sokat de már most úgy érzem, hogy egy idõ után kicsit egysíkú a single player rész. Multiban nem próbáltam. Gondolom ennek a game-nak az az erõssége. Valaki említette, hogy mennyire kidolgozottak az egységek. Semmi gond velük akkor sem ha rázoomolsz. Viszont ennek a rázoomolásnak nem sok értelme van egy idõ után, úgysem azt fogod nézni mi, hogy lõ és milyen közelrõl. Szóval ez csak látványelem, legtöbben és legtöbbet úgyis messzebrõl nézi az ember. Nekem furi volt, hogy ha rázoomolsz mondjuk egy tankra akkor ugy teper a környezetéhez képest mint egy sugárhajtású repülõ :) Jó tudom ez kukacoskodás. Azt nem tudom miért hagyták ki, hogy ha egy több tagból álló egységet egyszerre (pl 5db tank) mozgatok és megadom a célt ahova menniük kell akkor miért nem tudom forgatni is azt, azaz, hogy milyen szögben álljanak meg. Adok egy pontot ahova menni kell és ahogy a játék gondolja úgy érnek oda, lehet tök merõleges a célra. (Bár lehet csak én nem találtam meg ennek a lehetõségét. Összességében nem rossz játék csak az zavar, hogy a mai játékokat inkabb konzolra írják és egy RTS-nek az nem tesz jót.
Fölösleges összehasonlitani a két játékot. Én évekig játszottam a COH-al de amikor kijött a RUSE béta azonnal megkedveltem mert ez az igazi stratégiai játék. A COH gyönyörû meg minden de ott az nyer aki jobban micro-zik. És van minden népnek 1-1 nyerõ stratégiája és kész. RUSEban meg igazi nagyszabású stratégiákat lehet létrehozni és csellel is lehet nyerni nem kell a nyers erõ. A cohban USAnál pl.csinálsz 5 airborne-t és nyersz.
Azonkivûl technikailag is messze jobb a RUSE. Nem tölt szinte semmit és akár 4v4 is lagmentes a neten. A cohnál 2v2 már akad ha sok egység van a pályán. 3v3 ról és 4v4rõl meg már ne is beszéjünk.
Ja és én a multiról beszélek, mert mindkét játék arra van kihegyezve. Soha 1 percet nem játszottam a COH singlejével és a RUSEéval se sokat fogok azt hiszem.
Amúgy a RUSE-t PCre tervezték, optimalizálták ott a legjobb, a konzolok csak másodlagosok. Javasolom hogy próbáld ki mutliba! De gondolom törtel nyomod(mivel még itthon nem kapható) így az nem fog menni.
Ja és legnagyobb különbség, hogy a COH multiban eléggé kapkodnod kell ha nyerni akarsz(A gyors billentyûket észbe kell tartani). Akár 5mp elvesztegetett idõ is a vesztedet jelentheti. Mig RUSEban akár csak egérrel nyugodtan is nyerhetsz ha van egy jó stratégiád.
Az egységeknek valóban nem adhatod meg merre forduljanak de nincs is akkora jelentõsége mert maguktól oda fognak fordulni ha kell. Az egységek amúgy is nagyon intelligensek. Maguktól visszavonulnak nem kell õket pátyolgatni annyira.
Valóban kár összehasonlítani a CoH-hal. Nekem se jött be a RUSE, se látvány, se kezelés szempontjából, de adok még neki esélyt. A CoH 6 éves játék, naponta tízezren játszák velem együtt, majd, ha a RUSE is itt tart 6 év múlva, visszatérünk a témára.
Amúgy meg a Starcraft 2 úgy nézem, mindkettõt megzabálja reggelire sajnos.