Háát, 20 EUR 2 totálisan elavult játékért... kérdés, hogy a pixelhalmaz átvezetőket (ami kb. a legnagyobb poén volt a játékban) mennyire érinti a "remaster".
A RE 0-1-nél egy olyan érdekes anomália volt, hogy a 0 gyönyörű nagyfelbontású (magyarul: alap) háttereket kapott (az eredeti gamecube-os sem volt rossz), míg a nagy, a sorozatot elindító 1. részt arcátlan módon gagyi, 1-2. generációs konzolokra jellemző színtelen, pixeles, elnagyolt szinten (a rajongóknak így is jó lesz alapon, gondolom) jelentették meg remaster címszó alatt. Utoljára szerkesztette: Atisz, 2020.04.15. 14:48:52
EA-től? Az ea-nek 5-6 milliós eladás is bukás...a Crysis széria összesen ha hozott ennyi eladást 3 résszel...
Annak jobban örülnék, ha egyelőre csak annyi lenne bejelentve, hogy a Crytek pénzügyileg stabil és visszaszerezte a jogokat és dolgozik egy crysis témájú valamin Utoljára szerkesztette: grebber, 2020.04.14. 14:08:13
Azt rebesgetik, hogy egy Crysis Remaster lesz. Én meg remélem hogy inkább folytatás. Az első részt nagyon szeretem, amíg az alienek bele nem csöppennek a sztoriba.
Nekem olyasmi rémlik hogy nem konfrontálódsz inkább, ami mondjuk itt pont nem látszik. Annyira azért nem érdekel, hogy visszaolvassak, főleg hogy veled sose volt semmi problémám (sőt).
Ezt a gondolatot különbözö formákban többször leírtam. Olvasd vissza az SG-s kommentjeimet ;) Utoljára szerkesztette: Zóanagyvarázsló, 2020.04.11. 13:57:04
Szerintem az nagyobb gáz, ha valakinek szinte mindenröl kényszeresen markáns véleménye van, és magas lóról rendre - ugyancsak kényszeresen - meg is osztja.
"ezért megkérdeztem itt, mivel random netvideosok véleménye nem sokat jeletn számomra" Ha te nézel valamit és nem tdusz róla véleményt alkotni azt úgy hivják gáz... Ezt tolhatja a 3 éves petike meg Orbán Viktor is a játék attól ugyanaz és látod neked bejön-e. Ezek szerint te nem látsz,akkor nem értem hogy tudtál eddig gamelni ..
Ja, annyira. Az egyeduli dolog ami mukodik benne az offline reszekbol az a vilagbeli maszkalos felfedezes. A net tele a hibait sorolo ertekezesekbol de roviden annyi, h elkepesztoen bugos, a kodot sosem netes jatekhoz irtak igy abbol is jon egy csomo anomalia, az ertelmes legendary fegyver esesenek az eselye marha kicsi ergo iszonyat grind fest tud lenni, a fejlodesi rendszer csapnivalo stb. A Bethesda meg neha ugy dont, h ez meg mindig vmi teljes aru AAA erteku cucc es visszadobja az arat a 40 fontos/euros hatarra. :) Es persze sorra lovi el a marketinges hulyesegeket is amitol lassan az egesz project ilyen "Hogy ne csinald veletlenul sem ..." tantargya valik. Ha nem riasztott vissza ez az egesz akkor keress magad melle egy havert aki hasonloan van es ilyen GBP/EUR5-6os aron bele lehet vagni mert talan egy 10-20 orat el lehet vele lenni ha az ember veletlenul sem var tobbet tole.
#310885 nem sikerult erthetoen fogalmaznod szoval ha akarod kifejtheted de nem muszaj. :D Utoljára szerkesztette: Andule, 2020.04.11. 12:00:44
Ha ezt tudom, hogy ekkora lelki sérülést okoz, hogy megkérdezem érdemes-e időt szánni a CttS-ra akkor nem teszem. Na de hogy a kolléga jól aludjon kérdésére a válasz. Azért kérsdeztem meg, mert megjelenés óta kimaradt ez a cím, alapvetően eléggé megválogatom már, hogy mi az amire időt szánok és az előzetesek alapján nem volt számomra egyértelmű, hogy érdemes-e a játék az időmre, ezért megkérdeztem itt, mivel random netvideosok véleménye nem sokat jeletn számomra, itt viszont kb. képben vagyok hogy kinek mik jönnek be és gondoltam ,hogy ha olyan ember ad választ akiről sejtem ,hogy nem a ZS kategória királyait preferálja akkor megér egy próbát a játék, hát ezért kérdeztem meg, még ha ez valakinek fáj is.
Ez a Fallout ennyire szar lett, hogy így esik az ára? Most azért elgondolkodtam rajt, hogy ennyiért érdemes lenne behúzni úgy, hogy megkapom a steam-es kulcsot is hozzá.
Az ,hogy én mi vagyok senkit nem érdekel. Ez kb olyan mint manapság megkérdezni, hogy xy játékban hogy kell továbbjutni.. ez egy felesleges kényszerkérdés csak semmi más.
#310883: A butaságot nem lehet elfogadni ,de sajnos bele kell törődni ,mert látod te is muszáj
En felolem meselhetunk egymasnak az emberi psziche mukodeserol es hogy ebbe hogy kavar meg bele extrakent a marketing/vasarlas pszichologiaja de lehet egyszerubb elintezni azzal hogy (hala) az emberek kulonbozoek ergo kulonbozoen viselkednek es gondolkodnak ugyanazon helyzetekrol/~ben. :) Nem kell, hogy ertsd csak fogadd el hogy "ti mind egyenisegek vagytok". :)
Apropo, ma vegre osszeirtam a be nem aktivalt jatekaim listajat; 179-en allt meg a mutato. Utoljára szerkesztette: Andule, 2020.04.11. 01:50:21
Ha egy játék címét tudod akkor nincs az az isten amiért elkerülte a figyelmed ,mivel ha a nevét tudod 10 sec és tudsz róla mindent.. Feleslegesek a kérdések.
Jo, en feltetelezem, hogy az ember eljut odaig hogy megismerje a sajat izleset. Viszont az ember ideje veges es amugy is elofodulhat hogy a figyelmet elkeruli vmilyen jatek igy amikor kesobb megtalalja maganak jo esellyel van olyan az ismerosi korebol akinek van tapasztalata az adott cuccal. Szoval megkerdezi a velemenyeket es ha netan olyasvalaki valaszol akivel amugy hasonlo az izlesuk es megbizik a velemenyeben akkor behuzza az ajanlas alapjan (is). Ez ilyen 'kvazi-optimalis' eset. Az emberi termeszet alapvetoen vmi ilyesmi, szeretunk hozzank hasonlo izlesu, erdeklodesu emberekkel beszelgetni, stb. Es pl. az en ismerosi, csaladi koromben is rendszeres kerdes, hogy lattal-e vmi jo filmet, szindarabot; olvastal-e vmi jo kenyvet mostanaban? Es van ugy hogy az ember megkerdezi ezt egy jatekra is.
Nem arról van szó, hogy nincs döntőképessége az embernek, csak megkérdezi azon emberek véleményét akiknek a velemenye szamara relevans. Ez tök normális. Utoljára szerkesztette: Andule, 2020.04.10. 20:41:45
Aze' viccesek am a Rage 2 keszitoi: Timothy Willits jatekfejleszto benne van, egy orulten rohogo, doglott patkanyt simogato npckent a jarekban (Wellspring varosban).
//ja, es a karakter neve: Wimothy Tillits... Utoljára szerkesztette: IMYke2.0.0.0, 2020.04.10. 19:09:44
Legújabb szerzemény. Az eredetileg PS3-ra megjelent Yakuza 3, 4 és 5 PS4-es remastereit tartalmazza.
És mire megy vele?
Én kérdezlek titeket 99.9%-otok összefossa magát oda vissza mindegyik souls vagy aféle cuccoktól. Én meg sugárba hányok mindtől mivel nem tudok velük játszani.. Volt értelme a kérdésemnek? Semmi..
Nincs meglepetés ,csak herotom van ezektől a kérdésektől..
Sosem értettem miért jó ha valakinek a szájába kell rágni hogy játsszon egy játékkal...Vajon miért önálló döntéshozatali képességgel bírhat az az ember aki 986 billió gameplay alapján nem tudja eldönteni érdekli-e az adott game..Számomra ezek az 60000 milliárdos kérések.
Óóó, alakul ez a Ghost of a Tale! Tényleg erősen bundle szaga van.
A Leon kampany csak petting. Nekem elhigeted, Professional nehezsegig vegigjatszottam a cuccot ;-) Lesz boven meglepi, meg ugyis, hofy azt fogod hinni, hogy "ne mar, ezt mar..."
Jó rég nem játszottam olyan jót, mint a Resident evil 6-al. Egyelőre még csak a Leon kampányánál tartok, remélem a többi is van ilyen jó. Végre nem olyan unalmasak a pályák mint a 4-5ben... Talán még nem is volt ehhez hasonlóan pörgős játékhoz szerencsém...
Nekem most igen, betalált. Tetszik hogy nincs igazi questline (bár sztori technikailag van), lényegében csak kapsz egy baromi nagy homokozót, és azt csinálsz amit akarsz. A MMO-ság ott megmutatkozik hogy a boss-oknak egy kilométer HP-ja van, így eddig még mindig futnom kellett, de nyilván később ha valamit lezúzok az annál kellemesebb lesz majd. Lehet építgetni kényelmesen (nem rombolja le senki, ami multiban opció ugye), annyit és ott ahol akarsz. A térkép kellemesen nagy, a fegyvereket érdemes és hasznos váltogatni ellenfél és szituáció szerint, a survival elemek nem idegesítőek, és a világ is tetszik :) A craftolható tárgyakat nem lehet mind megtanulni egy karakterrel, de van viszonylag könnyen elérhető respec potion, így nagy stresszt ez sem okoz.
Nekem a Skyrim-es pókok pl. kifejezetten kedvesnek tűntek, bár én a Banyapókon szocializálódtam, amire valahogy ráragadt a hobbitok kedvessége (az emlékeimben :) ). Na de most a Conan Exiles-ben kifejezetten hatékonyan keltik fel a feszültséget. Eleve nem nagyon fogja az ember kezét a játék, és hát a noob river mellett amikor elkezd az ember portyázni a hegyekbe, és meglátja a bazi nagy hálókat, már beindul a képzelet. Vasat keresve nemrég feljutottam a fennsíkra, és hát igen, onnan jönnek... mindez étlen-szomjan, naplementekor (nyilván pók van a spoiler mögött)
Vegre egy jatek (RPG), amiben csontig leragott ellenfelbol (pokok) szovetsegesek is lehetnek! = Grim Dawn es az egesz a Forgotten Gods DLC-nek koszonheto!
Igy vegre nem kell pokokkal harcolni ;-)
//offline, fullos kiadas, de most mar tudom, hogy minden centjet megeri a 2 darab nagy DLC!
És ha eléd ugrik? Futsz felé és simán ki dodge-olod az ütését. A csáppal is visszahúz, de meg se üt, mert azt se hagyták neki :D A rakétázása is vicc kategória szerintem. Sprintelni is leginkább csak akkor sprintel feléd/utánad, ha rossz irányba indulsz. Mondjuk nekem az emlékeimben nem tűnt ennyire szánalmasnak a régiben https://youtu.be/qnEmuhdVPRw?t=1480 :D
Lehet másképpen állunk a dologhoz, nekem régen nem volt idegesítő, nem ugrott elém, nem huzott vissza a csápokkal, meg nem lőtt 3 másodpercenként rakétákat... legalábbis nem tűnt akkoriban ilyen irritálónak. :)
Undorító? :D Szerintem a régi 3. részben sokkal idegesítőbb volt :) Nemesis kiszedésével kb semmi értelme nem lenne a játéknak.
Normálon játszottam végig, Total play time-ra 6 órát írt. Végén statisztikánál a Clear time-ra: 5-t. Nem tudom mi a különbség a két idő között, szerintem nem voltam egy órát a játék főmenüjében. A 2. remake is csak 7-8 óra volt, és az is csak azért volt hosszabb, mert sok tárgy miatt ide-oda kellett mászkálni. Szerintem normálon elég könnyű volt, lőszer és növény is rengeteg van. Csak egy kicsit kell gondolkodni és mindenből lesz elég. (Nem azt kell csinálni, mint amit pár streamben is láttam, hogy egy kis sebzés után már tolják be az idióták a teljes életerőre gyógyító sprayt, azt csodálkoznak, hogy elfogy xD)
Amúgy ha már RE3. A szövegfájlokban van egy ilyen sor:
"New Game + has been unlocked. Select it under "Story" from the main menu. This will change the ending and certain parts of the game."
Már csak az a kérdés, hogy tervben volt és végül kikerült, vagy majd később jön a játékhoz? A párbeszédeket még nem néztem át, hogy esetleg azok között is van-e olyan, ami erre utalna.
Hozzatennem, h segghulyek. Nem, nem a szokasos szinten segghulyek hanem ugy teeeeenyleg sik idiotak. Pl. soha nem vesznek magukhoz medkitet, jobb fegyvert vagy egyeb tool-okat, a viselkedesuk egy vicc, siman nezik tobb mint 5 mpig is akar ahogy a hunter elkap es cincal a foldon vagy a charger pufol nagyban. (es orok igazsag h azok mindig a playerekre mennek) Xen sok evvel a L4D1-2 utan az az AI szint ami ott volt sztem a bare minimum. Tovabbra sem lehet parancsot adni nekik es teljesitmenyben is a szanalom kategoria szinten mozognak. (Te csinalsz 3k kill-t a palya alatt, ok 600 korul.)
A jatekot penzert detto nem ajanlanam senkinek, cimbivel ketten elvezetes volt igy egynek de miutan kiprobaltuk a horda modot meg 1-2 palyat hardon nem igazan erezzuk az ingerenciat h folytassuk. A kampany rovid, habar vannak egesz hangulatos palyak de a taskok szinte mindig ugyanazok es a tendencia, h 'menjunk erre ... aaa, megszivtuk' a vegere elegge uncsi. Kulon negativ pont h a palya vegen elvesztunk minden osszegyujtott fegyvert, stb hiaba az adott kampanyt nyomnank tovabb. Maga az alapkoncepcio a kasztokkal, xp-s fejlodessel, pontokbol kioldando class es weapon upgrade-ekkel nekem absz. fail mert total semmit nem ad hozza a jatekhoz. Egy elbaltazott palya vegi vedeskor az ember marhara nem akarja nezegetni h mennyi xp-t kapott a pisztolyra hanem csak ujraprobalni. Utoljára szerkesztette: Andule, 2020.04.06. 19:16:48
+ Tökéletesen osztom a véleményed, Nemesis egy undoritó dolog a játékban.
- Ellenben nekem a peccsek nem megodlások, vagy modok, mert akkor tudom, vagyis bennem van az az érzés is, hogy nem az eredeti játékkal játszom. Bármilyen fos benne Nemesis. De a játék része ugye. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2020.04.06. 18:41:26
Itt nem ugyanaz van, mint az előzőben amennyire tudom, Mr X. ha egyszer megjelent, akkor a sarkadban volt nagyon hossző ideig, és onnantól nem skriptelt volt a dolog, csak persze voltak bizonyos szakaszok, amikor nem jött, aztán újra megint, és akkor futni kellett, meg rejtőzni. Ebben Nemesis sokkal inkább afféle időnként pár percre feltűnő dolog, epizodikusabb jelleggel, messze nem annyira tartós dolog, mint az elődben Mr. X. Persze ezt csak olvastam, mert a játék mék nincs meg, engem az újítások hiánya, és a rövid játékidő tart vissza, majd kedvezményesen berántom vmikor.
Narrativa resze. Tudod, mint a fogonosz egy filmven, konyvben, jatekban. Gonosz nelkul nincs akciojatekban/filmben/tortenetben izgalom, lenyeg. Szomoru, hogy ovis szinten el kell magyarazni neked.
Ha csak a történet számít, akkor végignézhetsz egy kommentármentes végigjátszást Youtube-on. Ja és. Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2020.04.06. 18:07:44
A történet nem modosul a szöveg nem modosul..szóval nem szart se ér.
Ertsd mar: pelda vol arra, hogy ezek a lenyek az adott jatek fontos (fo)szereploi: ha kimoddolod/cheateled oket, akkor az adott cim mar szartseermar...
A demot végigtoltam. Ha nem toltam volna nem tudtam volna mondani ezeket. A demo a játék 1%-át se mutatta meg mi vár ránk.. de nekem ez bőven elég volt hogy addig elkerüljem amíg azt a köcsögöt ki nem szedik patchet minimum... Utoljára szerkesztette: grebber, 2020.04.06. 16:05:50
...annál túlélő-horrorabb nem lesz. Standard nehézségen annyira nem kell spórolni a lőszerrel, hogy craft alapanyagok harmada (főleg a nagyobb kaliber) még a stáblista alatt is a ládában penészedett, pedig a végére már észbe kaptam, hogy lehet itt osztani az ólmot szinte mindenkinek.
World War Z 4 személyes co-op végigjátszva (thanks Epic). Ez olyan kategóriába tartozott, h négyen együtt fasza volt, de egyedül hozzá se nyúlnék, valamint a játék rövidsége miatt (6 óra) annak is örülök, h nem kellett kiadni pénzt rá. A játékot kb úgy kell elképzelni, mint a filmet, ha látta valaki. Szóval rohadt, de tényleg időnként ezer zombi rohan feléd, egymáson mászva, egymást taposva. Négy különböző országban játszódik a játék, különböző karakterekkel. Mindegyik kampány (ország) 3 vagy 4 pályát tartalmaz (4-3-4-3). A játékban van nem tudom mennyi kaszt, amelyek XP-t kapnak a küldetések után és szintlépéskor új képességeket lehet venni, aktívakat és passzívakat is. Emellett a fegyverek is fejlődnek attól függően, h mennyit használjuk őket. Minden fegyvert két irányba lehet fejleszteni, valamint maguknál a karaktereknél is az oszloponként 3 képességből egyszerre 1 lehet aktív (15 oszlop van összesen talán). A küldetések nagy része abból áll, h el kell jutni valahova, közben vannak különböző feladatok (civilekkel teli buszt megvédeni,tudóst kijuttatni, satubbi) miközben időnként jönnek zombik tömegesen. Vannak olyan részek, ahol lehet csendesen, hangtompítós fegyverekkel ölni őket, más részeken, meg hordát kell túlélni és ezrével ölni őket. Ezeknél a részeknél különböző csapdákat is lehet találni, amiket lerakva megkönnyíti a dolgunkat. Elektromos kerítés, auto turretek, hasonlók. Egynek co-opban jóvót. Ha sikerült lecsapnotok rá és van kivel játszani, akkor egy próbát megér.
Szerk: Easyn túl könnyű a játék. Egyes szinttől is már normalon ajánlatos kezdeni. Hard nagyon szopatós, ameddig nem elég nagy szintű az ember, de azt élveztük a legjobban. Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2020.04.06. 13:01:07