Nem egeszen 5 perce vegeztem az elso vegigjatszassal RE3R - Standard - 5 ora 24 p,
Resident Evil 3 azért elég gázosan rövid. 2. rész azt mondom jó volt, 2 végigjátszást megért teljes áron is. A 3. részt meg végigvittem 4,5 óra alatt úgy, hogy mindenhova benéztem és nem visz rá a lélek, hogy megint játsszak vele. Helyszínek se voltak annyira jók. Szerintem visszaéltek elég rendesen a rajongók bizalmával.
Na, ezt nem tudom de sajna a Torchlight 3 elég gyengus semmi újat nem hoz. Legalábbis az volt kb. fél éve a béta alatt.
Oszinten szolva, engem is meglepett. Azt nem tudom, hogy melyik cimmel kapcsolatban, de olvastam olyat, hogy elobb lep ki az EA-bol a vartnal... Talan a Torchlight 3, talan/es a BG3.
Ehhez még annyit fűznék hozzá, hogy az elsődleges célpiacon (USA) gyakorlatilag ismeretlen a játékfeltörés (mármint nem maga a procedúra, hanem az, hogy a felhasználó így jusson hozzá egy játékhoz).
Nos én magamból indulok ki és mivel felhasználói szemmel nézem a játékokat, ezért szerintem az a járható út, hogy vagy Denuvo, vagy -1 vásárló.
#311139 Tehát gyakorlati értelemben véve fizetsz azért (is), hogy egy játék gyengébben fusson. Míg az ingyenes megoldás hívei 5 hónapot "fizetnek". Ebben az évben egyetlen játékot vásároltam teljes áron, mondhatni első napon, ami a szóban forgó RE 3 volt. Erre mondtam, hogy ezentúl Capcom bojkott lesz a részemről, ha nem szállnak le róla (szerintem meg is fogom írni nekik, hogy legyen visszacsatolás és megkönnyítsem az analitikusaik dolgát). Megjegyzem, éppen a Fanatical-on vásároltam, ami 20% kedvezményt jelentett, ami egy zsírúj játéknál egész jónak mondható. És igen, mivel kb. 300 olyan játékom van, ami végigjátszásra vár, ezért nem halok bele az ilyen 5 hónapokba, szóval az utolsó mondatoddal egyetértek.
A becsületes felhasználó nem lát belőle semmit. Legrosszabb esetben -2-5 FPS meg 2% processzor terhelés gyengébb gépeken. Voltak ennél sokkal rosszabb másolásvédelmek a múltban. HB és Fanatical nem árul 1 day játékokat. Denuvo-t meg többnyire kiveszik minden játékból pár hónap után, miután lecsengett a pénzszámlálás. Semmi ok a felháborodásra. Főleg, hogy manapság úgysincs semmi értelme játékot venni a megjelenést követő 2-3 hónapon belül.
Igen, de a becsületes felhasználó van büntetve ezáltal, szóval a következő RE (és minden játék ami használja) felejtős. Minden a tudatos fogyasztói magatartás kérdése.
Amióta HB és a Fanatical ennyire dominál, szerintem nem érdemes játékokat törögetni.
Akkor most már gyorsabb elvileg? (bár én meg voltam elégedve a sebességgel így is)
Egyébként felháborító, hogy még mindig használják ezt a szemetet, bár én sem olvastam utána.
Egy biztos, akármennyire szeretek is egy játékot, a jövőben nem fogom megvásárolni, ha ilyen selejtes másolásvédelmet használ. Utoljára szerkesztette: Atisz, 2020.10.02. 09:14:15
Pont készültem ide jönni elmesélni hogy azonnal be is húztam este ahogy megláttam és toltam is pár runt. More of the same, szóval akinek az előző bejött, ez is tetszetni fog (nyilván nekem is). A futás lett a standard, ez logikus lépés, még nem néztem de gondolom visszacserélhető controls-ban. Új csapdák (erre panaszkodank páran hogy nehezebb lett a game, ez nyilván nem igaz, ugyanúgy tanulható lesz minden mint az előző részben), új, jobb fizika, cuki karakterek, mi kell még?
Scarlet Nexus érdekes lehet majd a JRPG-kedvelőknek. Én wishlistre tettem :)
Spelunky 2 - SPECIAL PROMOTION! Offer ends 6 October - 10% OFF - 15,11 €
Mostanában érkezett valami ötletes stratégia vagy építős játék?
Haladok, haladok. Ma takarítottam ki Pribyslavitz-t, álltam bosszút és gyártottam le az orvosságot Merhojed-nek. lvl 15-16 vagyok minden fontosban. Jó cucc, imádom :) Eddig nálam magasan veri a Witcher 3-at. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.09.30. 00:37:04
Szívesen, hát brutál időigényes.......... lehet. Azért lehet, mert a randomitása nagyon lényeges, nekem egy ruha 40 óráig tartott kifarmolni + megvenni. Merlin-nek mikor ha jól emlékszem megcsináltuk töredék idő volt. Van akinek 10 végigjáték alatt nem ad be olyat amit másnak 3-ból, ezért van az Adventure ugye.
"Most a Venturebeat számolt be arról, hogy belsős források szerint az Elecrtonic Arts eredetileg októberben szerette volna kiadni a felújított Mass Effect-trilógiát, mintegy meglepetés gyanánt, így a bejelentés nagyon közel esett volna a megjelenés dátumához. Ezt azonban az utolsó pillanatban inkább lefújták."
"Annyit tudtunk még meg, hogy a Mass Effect: Legendary Edition néven érkező csomag tartalmazni fogja a három epizód mellett az összes megjelent kiegészítőt, azonban a Mass Effect 3 többjátékos módja hiányozni fog a csomagból - ami így első hallásra eléggé érthetetlen, hiszen a maga idejében rendkívül népszerű volt."
1. - Story (N, H, N, A) - Adventure (N, H, N, A) - Story modban lévő mapok, kivéve Undying King + Dreamer/Nightmare
2. Hardcore Story (N, H, N, A) - ugyanaz mint a sima, csak 1 életed van Hardcore Adventure (N, H, N, A) - ugyanaz mint a sima, csak 1 életed van
3. Survival - Itt alap karakterrel indulsz és random itemekkel felszerelkezve kell előre jutni, fejlődni, amíg végleg meg nem halsz
Ez 7 különböző mentés! És azok, amiket egy pontba szedtem, azok használnak közös karakter mentést. Vagyis azoknál oda-vissza ugrálhatsz ugyanazzal a karakterrel. Ha így vesszük, hogy 5 karaktered lehet, akkor az összes 3 karaktert igényel, ha mindel egyszerre akarsz játszani. És a két első ponttban 2 darab autosave van. 1 a story-ra és egy az adventre modra. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2020.09.29. 17:00:20
ÉRDEMES tudni, és tisztázni, hogy a SEKIRO-ban a dodge olyan mint a Bloodborne-ban a pajzs. :) Jó-jó, meg van, de kb sokkal nehezebb mint a védekezés. Mert a Sekiro-nak a védekezés a fő eleme, és azt ha egyszer megtanulod, akkor ráébred a játékos hogy valami hihetetlen egyszerű lesz minden és a dodge-ot nem is fogja használni a játékos.
Dodge az talán néhány ellenfél, esetleg boss egy-egy mozdulatánál jó esetleg, amit nem tudsz kivédeni a kardoddal....
Sejtettem valahol hogy dodge-olással játszhattad, mert akkor van az hogy iszonyat szenvedés, mer sajnos a dodge nagyon rossz benne és látszik, hogy eléggé háttérbe van szorítva a védekezéshez képest.
Illetve a védekzéssel pluszba még azt is eléred hogy felnyomd neki a csikját, ilyenkor nem is szükséges levenned az életét ugye hanem jóval előbb kivégezheted őket, rengetegen, ezt használják ki például arra amit én is kipróbáltam, hogy a sima kard ütés nélkül végigjátszd a játékot.... Én a főboss-t nem tudtam így megölni, de addig a többit végig sikerült régen, szimplán csak a protézisekkel és azzal hogy védekeztem.
Star Wars Jedi Fallen Order is ilyen lett, sokkal egyszerűbb a dolgod, ha megtanulsz a karddal védekezni, mint dodge-olni a játékban....
Nem tudom hogy ez direkt van így, hogy rávegyen a védekezésre, vagy csak így sikerült véletlen... De mind2 játékban a könynebbik haladás az amikor védekezéssel ölsz. ;)
Ahogy írtam, a Subject jó cucc - és nyilván, a változásokat az alapjátékhoz képest láthatod majd, de tényleg nem barmoltak el semmit [általánosan nagy betegsége ez a játékiparnak amúgy], igaz, "erősebb" karakterrel néha játszi könnyednek tűnhet a dolog, de az csak a felszín. Maxos (20-ig lehet upgrade-elni a fegyvereket, páncélt és gyűrűket - némelyiket max 10-ig) felszereléssel is lehet esni-kelni (magasabb szinten, hát még Hardcore-on persze ára van).
Végigjátszottam - már ahogy ezt "végig" lehet ugye, hiszen amolyan rougelike FPS, és magadnak emeled a kihívásokat, a sztori csak körítés (ha akarod semmit sem olvasol el, komoly-sorsfordító döntések nincsenek), bár rossznak nem mondanám (a "lore" az tulajdonképpen olvasgatásból rakódik össze - mik is, amikkel harcolsz etc.) - Normal, majd Hard nehézségen, és a Hardcore-t átugorva Apocalypse-be vágtam bele, amikor jött a legutóbbi patch. Azóta kicsit pihentetem - Soulcalibur 6, és Saints Row 3 Remaster mellett.
Egyedül tud nehéz lenni, de koopban kifejezetten nehezedik a cím - ezt viszont MerlinW és DarkSector Pisti videói alapján tudom -, ahogy egy koopra kiélezett cím esetén már-már "kötelező".
A Reroll az Adventure módé - amit ráadásul azonnal el tudsz érni, amennyiben a szükséges DLC-kkel rendelkezel - a Subject 2923 kifejezetten kellemes DLC, érdemes megvenni.
Subject jó lett, megéri. Mondjuk szerintem a corsus is. A survival nagyon jó, csak rá kell érezni. Ott kezdődik a valódi odafigyelős "souls like" játékmenet (meg hardcore-on).
A környezet valamilyen szinten random generált. Egyébként ahogy egyre több cuccod van, megnyilnak a build lehetőségek, amelyekre szükséged lesz nehezebb fokozatokon. Teszem hozzá hard-on megkapsz mindent, a többi szint csak for fun van a játékban. Továbbá hardcore mód és a survival mód jutalmak a játék legerősebb itemjei.
Emberre válogatja, nekem csaknem 200 órám van a játékban, kimaxoltam szinte mindent és még mindig nem unom. Hangulatos, fun a gunplay és mindig van valami új amit ki akarsz próbálni. Főleg miután az új DLC behozott vagy 40 gyűrűt meg trait-eket elemental sebzésekre. Ha más nem, mindig beugorhatsz random emberekhez coop-ozni. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.09.29. 13:55:01
Akkor ez sokkal komplexebb mint gondoltam. Nem unalmas a játék egy idő után a sok reroll után? Értem ezt arra, hogy bár szerintem szép a játék, de a környezet kevésbé változatos.
A Subject 2923 DLC megér 2000-et? Van benne pár loot is ami nem tudom mennyire hasznos és a másik DLC-ben is, de az a survival mód annyira nem hatott meg.
Képzeljétek annyira balfék voltam, hogy megvettem egy gyűrűt (majd jó lesz valamire) aminek az volt a tulajdonsága, hogy 15% plusz sebzés nekem, de +300% az ellenfeleknek és nem vettem észre, hogy egyből fel is húzta a karakter. Nem értettem miért halok meg folyton. Ráadásul bejött valaki public-on egy nehezebb résznél, biztos totál hülyének nézett, hogy maximum 1 percet tudok életben maradni.
Adventure mód az ahol fejezetenként tudsz rollolni. Egyébként a játék lényege hogy újra és újrajátszd. Egy végigjátszás során a játék 20%-át, boss-ok, mellék területek, eventek ~20-25%, itemek ~5%-át láthattad maximum. Emellett a boss-ok nagy részének van alternatív ölési módja, amelyek alternatív cuccokat dobnak (fegyverek, mod-ok, trait-ek, stb)
A reroll az tulajdonképpen egy new game, azaz minden eddigi haladásom elveszik csak a karim marad meg vagy csak az adott fejezetet is tudom rerollolni? Mert kipróbálnám magasabb nehézségen is, de nem akarom elölről kezdeni.
Olvastam most, hogy a world stone-nál lehet emelni a nehézséget, de gondolom ez a reroll lehet. Nem néztem még. Az elején nem mertem kapásból kipróbálni a hard-ot. Most találkoztam az első boss-al és elég simán ment, szóval kezdek belejönni. Te végigjátszottad?
Az annyira jó, hogy lehet távcsöves puskával lövöldözni. :)
Remnant az elején nehéz valóban - aztán felfegyverkezel rendesen fegyverrel, páncéllal, és skillekkel és a Normal szint vicces. Az igazi móka az, hogy a karidat átviheted magasabb szintekre, a Világ újrapörgetésével (reroll), és akkor derül csak ki igazán, mit tudsz - Hardcore, Apocalypse.
Látnok vagy, mert én mindig félreugrálásokkal próbálkozok - és rendre bevisz az aktuális boss egy kombót ilyenkor, mert persze, hogy odateleportál valahogy (nem mindegyik - az igazán első kifejezetten lassú). Szemléletváltás kell akkor.
Nekem mindegyik Dark Souls részben volt kínszenvedést okozó boss és mindegyikben voltak nagyon nehéz részek, de mivel már ismerjük a trükkjeit, ezért talán már egyik sem okozna akkora kihívást mint elsőre.
A DS II-ből emlékezzünk meg a Darklurker opcionális boss-ról. Emlékszem, hogy Tinman egy hét szenvedés után gyűrte le, mondta is miután megölte, hogy "nem érzek semmit..." . Én azt fel is adtam. Talán az 50. halál után mondtam azt hogy hagyjuk. Ugyanakkor a második részben indíthatunk pl. dark mage build-et, amivel egy vicc a játék, a boss-okat fél percen belül meg lehet ölni, ezért is kezdtem azt újra kard+pajzs kombóval. Szóval, mindegyik nehéz, de a kiforratlansága miatt talán még mindig az első részt mondanám a legnehezebbnek, nem feltétlenül a boss-ok miatt.
Ugyanakkor nem mondanám, hogy a DS I+II+III vágigjátszása után sem, hogy mennyire ügyes vagyok. A Mortal Shell például nagyon nehéznek tűnt nekem, már az elején is szenvedtem, igaz nem próbálkoztam túl sokat, nem ismertem ki igazán.
A Sekiro-ban már az első boss-ok is kifogtak rajtam. Nekem ez tűnik eddig a legnehezebbnek.
Most a Remnant-ot kezdtem el, ez is nehéz még normálban is, jönnek az ellenfelek hordában, de azért ez nem DS szintű nehézség, a halálnak sincs olyan jelentősége. Amúgy meglepően jó, addiktív játék.
A Nioh még várat magára, félek az sem lesz könnyű menet nekem, ez talán jobban hajaz a Sekiro-ra.
Nem éreztem clumsynak. Viszont a pályadesign tényleg kritikán aluli.
Surge azért nehéz mert "clumsy". Én gagyinak neveztem, de nem ez a jó szó rá. Nem játszottam végig, mindig tök kényelmetlennek éreztem az egészet. A pályadesign meg borzalmas.
Sekiro-val az a baj, hogy miután megtanultál vele játszani, maga a harcrendszer egy idióta QTE. Nem szerettem. Viszont a harcon kívül minden más csillagos ötös.
Dark Souls1 volt nekem a legnehezebb. Utána The Surge első végigjátszás. Utána Nioh. Utána összes többi DS.
Vitaba szallok:
Dark Souls 1-el elobb jatszottam, es a Sekiro megis rohadt nehez a szamomra. Sot, perceken belul egyikrol masikra valtva is erzem a nehezseg-kulonbseget.
Nioh, DS2, DS3 is telepitve, de azokkal meg varok.
Az a baj, hogy mindenkinek az a legnehezebb, amelyikkel legelőször játszik.
Én anno láttam a Dark Souls 2 cinematic előzetesét, ami nagyon felhájpolt, így nekikezdtem a DaS1-nek. Nekem ez volt a legelső Souls-like játékom. Ha 2020-as szemmel nézzük, a DaS1 a könnyebbik kategóriába esik, de én személy szerint ezzel szoptam a legtöbbet. (az egyik boss egy teljes hétvégémbe került, ki lehet találni hogy melyik :D)
DaS2 és DaS3 papíron nehezebbek, mégis azokat már könnyűszerrel kijátszottam, mert megvolt a Souls-os rutinom.
Szóval szerintem ez nagyon szubjektív. darksectorral egyetértek. Utoljára szerkesztette: Rony94, 2020.09.28. 19:03:11
Lehet kezdetben amikor még ritkaságszámban mentek ezek a játékok, a régi élményetek nem ez... de nem szabad így ítélkezni, mert nekem a BB volt az első akkor mondhatnám azt a legnehezebbnek én is.
Most kérdezték 2020-ban, és aszerint írtam a saját véleményemet, hogy többszöri végigjáték alapján, illetve a gyengébb részekre azért mondtam hogy gyengébb mert kb vakon elsőre lezuzhatók a boss-ok. Mobok minden souls játékban ha sokan vannak akkor erősek csak, ha egyedül akkor könnyűek, illetve kikerülhetőek....
Ha valaki nem játszott soha még csak hasonlóval, akkor a legnehezebb értelemszerűen az amivel elkezdni. :D Egymáshoz képest kb így vannak. Igazából pici eltéréssel azért sokban egyezik a véleményünk, nekem is, Merlin-nek is, hogy a Mortal nagyon a gyengébbek közé tartozik, és a stílus legnehezebbje a NioH sorozat.
és ezek a kacsacsőrök nem minden cím közt jelent ugyanakkora eltérést, csak az a lényeg hogy míg a Mortal shell egy durvább H&S nehézség, a másik végén a NioH 2, az ami kb próbára teszi az ember idegszálait és kétséges az hogy ha belekezd valaki akkor eljut egyeltalán a végére. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2020.09.28. 17:23:01
Persze mindenkinek kicsit más értelemszerűen, amit írtam is allul, de a NioH 1 semmiképpen se tartom könnyebbnek, mint egy BB. Egy BB-be sokkal egyszerűbb akár low-os karival összevissza kerülgetni a boss-okat.
NioH-ban vért kellett hugyozni mert annyira gyors játék és az ellenfelek is piszok gyorsak és eszméletlen nehéz sok bossfight benne, számtalan helyen szar a hitbox is. BB-ban a nagyon húzós boss-ok jórészt opcionálisak, és a főellenséggel meg se kell küzdeni igazából. :)
Emlékszem pl a békára, a kis csajra a toronyban, akkor az a hülye szamuráj egy barlangban.... csakis trükközéssel tudtam azokat is megölni, már majdnem hogy feladtam, meg ott volt akár az a másik szamuráj, ami nem elég hogy támadt egyfolytában még egy nagy sziklát is időre le kellett verni.... Meg a mobok is szerintem durvábbak, gyorsabbak, hamar bedarálnak.
BB ehhez képest szerintem egy lassított felvétel. FPS értékben, majdnem hogy szószerint. :D
Mortal Shell-ben! MINDEN egyes bossfight olyan hogy csak akkor halsz meg, ha direkt akarsz, kb annyira buták a boss-ok, a primitív move set miatt, hogy kész vicc, és sok a stamina is. Én a Code Vein és LotF-ben láttam nehezebb bossokat jóval. Ellenben Mortal Shell-ben az a csoda ha meghalsz véletlen egy boss ellen. :) De télleg....
Dark Souls 1 kész komédia, hogy majdnem egy karddal és meztelenül futottam le, elsőre. Mindenkinek kicsit más, de a Mortal Shell-t tartom a legegyszerűbbnek.
A lényeg igazából amiben egyetértünk, hogy a NioH sorozat a legnehezebbek közt van, én konkrétan emlékszem hogy a NioH 1 demoja után könnyítettek a végleges játékon kicsit, annyira nehéz lett, a NioH2 demojában meg az első boss-t se tudtam megölni.... Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2020.09.28. 16:55:25
Code Vein < Mortal Shell < Lords of The Fallen < Sekiro < Dark Souls 3 < Surge 1+2 < Dark Souls 1 < Dark Souls 2 < NioH 1 < Bloodborne < Nioh 2
Mortal és LoTF "csukott szemmel" játékok, ha egy Dark Souls-t is végigjátszott valaki. Code Vein meg minden csak nem nehéz. Inkább csak idegesítő. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.09.28. 16:05:42
Azért tegyük hozzá, hogy ez nem azt jelenti, hogy bárki "szar" lenne.
Ezzek nagy része egyszerű ritmusjáték, bárki megtanulhatja, a legtöbb souls játék nem tudás kérdése, hanem türelem. Ha Meg akarod tanulni a játék ritmusát, akkor meg tudod, idővel. Ha viszont elfogy a türelem, és valaki feladja, az tök érthető, de nem azt jelenti hogy nem tudná megcsinálni...
Van 1-2 durva játék, de a legtöbbje meglepően egyszerű tud lenni. Pedig mindenkiben az van elültetve hogy jajj souls játékok, azok irgalmatlan nehezek. Hát addig míg nem tanulod meg a ritmust, de utána....... :)
Azta ez így egy helyen megdöbbentő mennyi gamehez vagyok béna balfasz
Gametimeban a Lords of The Fallen-en jutottam legmesszebb de ott a várban a boss lehetetlen számomra. Ha csak ő maga lenne nem volna gond de amikor lehetne verni halomra jön a csatlósa és megdöglök.. Néztem tonnányi yt videót róla de nálam olyan dolgok sose történnek. Pl egy videoban a csávó valami csinál a szobroknál aminek hatására a boss odamegy hozzá és lehet verni ezerrel. Nos nekem ilyen sose jtt létre...
Mindegy nyomorék szar vagyok ezekben ez már tény és soha fog sajnos változni Utoljára szerkesztette: grebber, 2020.09.27. 19:44:39
De tényleg háborúzott a játék történetének idejében, az alaphelyzet valós történelmi eseményeken alapszik, nem azon, hogy már akkor cseh király lett volna. Az már egy más kérdés, hogy a narratíva a megvalósításában valóban sántít, azon van mit lovagolni, de az alapokat kár megkérdőjelezni.
Ez a Trianon-fóbia ami megmérgezte a közép-kelet-európai országok hozzánk fűződő viszonyát és ettől, hogy egy kis aktualitást is belevigyek, például folyamatosan sérülnek a pozícióink az Európai Unión belül. Az a vicc, hogy sértett félként nekünk kéne felháborodottnak lennünk jogosan, ehelyett mégis mindig mi vagyunk a pofozózsák. Ez nem igazán politika, hanem tény és szerintem éppenhogy beszélni kell róla, mert anélkül örökre velünk marad.
Mondjuk az ilyeneknél kicsit aggaszt hogy bárki szerkesztheti, és mint tudjuk vannak országok amelyek hajlamosak az ipari méretű történelemhamisításra. Nehogy átmenjen az egész ilyen Rizikó szerű területfoglalós játékba :). Bár biztos megvan erre a protokoll hogy ezt elkerüljék.
A lányomék pont tegnap tanulták a 907-es pozsonyi csatát, leellenőriztem, jó a térkép, megnő utána Magyarország területe.
Igen, csakhogy cseh király még később, 1419-ben lett és a huszita háborúkban lesz belőle valódi aktor a Cseh Királyság történelmében, tehát a játék által szuggesztált 'gonosz magyar király vs. szegény csehek' alapfelállást továbbra is megmosolyogtatónak tartom.
A játék cselekménye 1403-ban kezdődik, Zsigmond 1411-ben lett csak német király (bár lehet érvelni 1410 és 1414 mellett is) és 1433-ban a Szent Római Birodalom császára. A korabeli német államszövetség már akkor sem volt túl centralizált, nem mondanám, hogy Zsigmond valaha is elsősorban annak volt az ura. Egyébként Magyarországon volt az udvara, és a nemzetközi pzícióját az ország javára is felhasználta.
(egyébként nyilván te is tudod, hogy nem, a magyarok nem kunok, a kunok egy itt letelepedett népcsoport, akik a tatárjárás előtt és után költöztek ide elég viszontagságos körülmények között... a gáz az, hogy ezzel a cseh fejlesztőgárda nem volt igazán tisztában, mint ahogyan azzal sem, hogy Zsigmond CSAK részben volt magyar király, hanem elsősorban német-római császár :)) Utoljára szerkesztette: Atisz, 2020.09.22. 12:57:19
Pont ez volt a baj vele anno mikor még bétát néztem elején se jutottam túl.. A gyakorlást tudom a gameről mindent tudok térképeim vannak a legjobb fegyok, lovak armorok helyszíneivel stb..felkészültem belőle elég szépen,de a bénaságom erősebb :(
Ha az elején túl vagy, akkor lesz egy hely, ahol a végtelenségig tudsz fakarddal gyakorolni, nem sebződsz, nem halsz meg, csak gyakorlás, de a képességeid ugyanúgy fejlődnek közben. Az elején még gyengus a kari, azért nem megy. Igazából annyi, hogy amikor csapnak feléd a megfelelő pillanatban lenyomod a védekezés gombot. Támadni is a megfelelő pillanatban kell, ez ilyen reflex alapú. Miközben gyakorolsz fejlődsz, kapsz képességet amivel a védekezés után egyől vissza is tud támadni automatikusan a karaktered. Gyakorlatilag úgy is meg tudsz ölni valakit, hogy csak a védekezést használod. Egy nem páncélos ellenfelet 1-2 ütésből is meg lehet ölni. A páncélosokkal el lehet lenni 5-10 percet is. :)
Gyakorlatilag egy Skyrim game ez eddig ok ezért tetszik mert minden kalandcumot szeretek... de itt a realisztikus nekem túl az ami miatt nem tudok vele játszani. Ezért nem megy pl a For Honor sem abban is kb ilyen elbaszott a harc :( (Skyrim, Gothic ....stb kalandok jók mert ott csak csapkodni kell azt haladsz) Utoljára szerkesztette: grebber, 2020.09.21. 14:58:36